تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب : ۱۲۳۵۸۸

قفل بسته شورای شهر دهدشت/ مردم در آتش طایفه‌بازی اعضا

۲۳
۰
کبنا ؛

انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر دهدشت به علت حضور نیافتن اعضای شورا لغو و به روز شنبه موکول شد.



dehdasht
 این روزها شوراهای اسلامی در شهرهای مختلف حال و هوای انتخابات گرفته و در هر کدام از شهرها انتخابات هیئت رئیسه برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

شورای شهر دهدشت که در یک‌سال اخیر از عمر شورای چهارم حواشی و چالش‌های بی‌سابقه‌ای را پشت سر گذاشته در انتخابات هیئت رئیسه هم از چالش بی‌نصیب نمانده و در هیاهوی بسیار برای هیئت رئیسه جدید موج تازه‌ای از اختلافات در این شورا آغاز شده است.

فضای غبارآلود شورای دهدشت در حالی وارد سومین سال از عمر دوره می‌شود که عملا هیچ کارایی برای شهر نداشته و به اعتقاد شهروندان و جامعه رسانه طی این مدت بخش زیادی از وقت اعضای شورا درگیر اختلافات درونی و مباحث بی‌حاصل شده است.

در حالی که بر اساس زمان مقرر انتخابات هئیت رئیسه سال سوم شورا ساعت ۱۶ امروز اعلام شده بود اما به دلیل حضور نیافتن اعضای گروه اکثریت این جلسه تشکیل نشد.

رئیس شورای شهر دهدشت امشب در حضور خبرنگاران که جهت پوشش جلسه حضور یافته بودند اظهار داشت: بر اساس اعلام قبلی قرار بود جلسه انتخاب هیئت رئیسه عصر امروز برگزار شود که با گذشت یک ساعت و نیم از وقت مقرر اعضای شورا حضور نیافتند.

داورپناه درباره گمانه‌زنی نامزدهای هیئت رئیسه تصریح کرد: هر دو طیف اقلیت و اکثریت شورا بر روی یک نفر (حسین جهادگر) برای ریاست شورا به توافق رسیدند اما در انتخاب نائب‌رئیس گزینه‌های مطرح شده اختلافاتی دارند که قرار است در نشست‌های تعاملی این گزینه نیز نهائی شود.

از سوی دیگر طیف اقلیت شورای شهر که در بیرون از محل شورا بحث خانگی برای رایزنی و تبادل نظر داشتند وقتی به شورا رسیدند با درب قفل مواجه شده و پس از عدم حضور طیف مقابل برای تشکیل جلسه محل را ترک کردند.

سهراب حجت‌خواه در حالی که از وضعیت پیش آمده در تشکیل جلسه به شدت اعتراض داشت در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شورایی که برای انتخاب هیئت رئیسه از برگزاری جلسه امتناع دارد چه دردی از شهروندان را می‌خواهد دوا کند!

عضو شورای شهر دهدشت با اشاره به تحریم جلسه از سوی گروهی از اعضا  افزود: وقتی قرار بر این شد جلسه برگزار شود همه اعضای باید حضور یافته در بحث و تبادل نظرهای خود را در جلسه مطرح کنند.

حجت‌خواه با بیان این‌که طبق قانون از دوازدهم شهریور مصوبات شورا با هیئت رئیسه کنونی وجهه قانونی ندارد، گفت: گناه مردم چیست که باید قربانی طایفه‌گری و امیال شخصی مجلس محلی شوند.

این عضو منتقد شورای شهر گرایش‌های سیاسی را در مسائل شورای دهدشت دخیل ندانست و خاطرنشان کرد: آن چه مشخص است این است که مطالبات مردم در نگاه شورای شهر گم شده و از کنار بسیاری از مسایل و اتفاقات به راحتی عبور می‌کنند.

شمارش معکوس برای انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر دهدشت برای سال سوم از دوره چهارم شورا آغاز شده و اگر تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه دوازدهم شهربور انتخابات برگزار و هیئت رئیسه تعیین نشوند اختیارات برگزاری جلسات به فرماندار تفویض می‌شود.

---------------------------------

خبر: سعادتی نیک-فارس

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ح/ تو خودت نیومدی جلسه و کیی هستی که شورا رو سیاسی کردی ...
Iran, Islamic Republic of
اقایان ح..م..، ح..رو به ..مگه شورا جای قهر بازی و بچه بازیه ؟اقای ح...شورا نهاد مدنی است .دکتر مملکت نمیدپنی نهاد مدنی چیه که ۲۴ساعت بازیچه دستی . الانم میگی چرا اعضا نیومدن . خودت اولیش بودی ...
اخی
Iran, Islamic Republic of
حاجی جهادگر شده گل سرسبددوگروه اکثریت واقلیت بعدشم چیشده .برا رئیس شورای کوتاه اومده
روزگارببین
Iran, Islamic Republic of
والاخوبه جهادگرشده عزیز مصر
Iran, Islamic Republic of
این شورا باید منحل شود
مردم شهر همه می دانند چه ...ی شده است و البته مسولین بهتر می دانند پس چرا کماکان این شورا و شهردار منتخب این شورا باید ادامه داده و به ریش مردم بخندند
خلیفه خوزان
Iran, Islamic Republic of
آقای /.میگی به مردم ناسلامتی نماینده مردم هستی هرچند شما سابقه زیاد داریدامانگاه کن اگه واقعا شمانظرتون رو حاج .بود که امروز دوستانت میومدن رأی میدادن تاجای ما اطلاع داریم حاجی میگی من نمیخوام پس نگو رو نایب رئیسی هست مردم راساده حساب نکن با رای همین مردم الان عضوشوراهستی //نکن چون رسیدیت به بن بست میخوایید به حاجی جهادگر رأی بدیدبه قول خودمون سی خرماهستید نه خدا وگرنه تو ایقدحریصی که به این آسونی تسلیم نمیشدی
. خوزان
Iran, Islamic Republic of
آقای .. /برات هرچند ازشما بعید نیست پس با مردم شفاف باش بعدشم جون خودت اگه به بن بست نمیرسیدیت به حاجی رأی نمیدادیت فقط اینو بدون شهرداروگروه موافقش درشورا گند زدیت به شهرداری عملکردضعیف شهرداربرمیگرده به انتخاب شما ودوستانتان
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر اگر کارایی داشت تابلوی آویزان سردرب شورا را تعمیر می کرد!!!
شهروند پشیمان
Iran, Islamic Republic of
این به اصظلاح شورا را منحل کنید. مشکلی از مشکلات مردم که حل نکردند خودشان مشکل و معضل و سوهانی برا روح و روان مردم دهد شت شده اند.
هیچ طیفیش نه اقلیت و نه اکثریت دغدغه مردم ندارند و فقط شعار خالی. مبنای کار دو طرف حب و بغض های شخصی و طایفه ایست. چقدر پشیمان و نادم هستیم از رای که به اینها دادیم.
Iran, Islamic Republic of
از تخلفات اعضای شورای شهر سی سخت نیز پرده برداری شود
از بارزترین تخلف ایشان ورود در واگذاری امتیازات دولتی و ورود در مناقصات و مزایدات دولتی و اشتیاق به اشتغال در شغلهای سوم و چهارم با استفاده از رانت شورای شهر است قابل ذکر است قانون ورود این افراد را در موارد مذکور منع نموده است و دیری نمی پاید که این قانون گریزی و قانون ستیزی به سایر اقشار جامعه نشر پیدا کند. این شورا کورسوی امید به اشتغال جوانان دنا در شغلهای غیر دولتی را نیز به یآس مبدل نموده و سوق دهنده اقشار عمومی جامعه به بی اعتمادی است.
Iran, Islamic Republic of
.ربه خاطرحمایت ازشهردار به جمع ..پیوست..
Iran, Islamic Republic of
فضای سبز دهدشت از بی آبی خشک و نابود شده
United States
متاسفانه گچساران هم به این درد مبتلا شده
رمو
Iran, Islamic Republic of
...خدای دروغه
خلیفه
Iran, Islamic Republic of
بدترین شورا تا الان همین شورای فعلی هست
دشمن
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز خدا میداند که چرا به به مسایل شورای دهدشت داری دامن میزنی.پیشنهاد میکنم رسالت خبرنگاری را فراموش نکنید.عامل اصلی اختلافات از نظر بنده.شما هستید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
... تو ... نمیکشی ... تا این حد که میخوایی از شهردار حمایت کنی.
Iran, Islamic Republic of
اقایان شورا را خراب کردن . اقایون با ورود به شورا و حزب بازی باعث شدن شورا از مسیرش منحرف بشه .اقای س . ح تو که هر سال این کارو میکنی و شورا رو ترک میکنی .متاسفم برات
Iran, Islamic Republic of
به همین زودی ۱۰۱مورد .. شهردار دهدشت به سازمان و وزارت خانها ی مرکزی منعکس خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
گویا بازرسان مرکز جهت بررسی‌۱۰۱مورد تخلف شهردار دهدشت به همین زودی وارد دهدشت خواهند شد و قاضی ویژه هم مشخص شده است
Iran, Islamic Republic of
مگه این استان صاحب نداره که آقای ...ر اینطوری دارد یک شهری را نابود میکنه
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت تو زندگیم اینقدر پشیمان نشدم.واقعا برای خودم متاسفم که رای به این چنین افرادی دادم که وارد شورای شهر شدن.شهر دهدشت با قدمت چندین هزار ساله حالا بازیچه فکر یک عده آدم بیسواد شده .از وقتی این شورا جدید اومده یک خبر نخوندم که بگن در جلسه شورای شهر دهدشت کاری برای شهر انجام شده فقط فقط خوندم دعوای اعضا شورا.واقعا برای این اعضا به ظاهر باسواد متاسفم متاسف.خدایا خودت دهدشت رو از شر اینچنین افرادی نجات بده.به فکر شهر باشید یه نگاه به شهرهای اطراف کنید گچساران چرام یاسوج و....... واقعا آدم روحش شاد میشه وقتی وارد این شهزها میشه
Iran, Islamic Republic of
سلام :شورای شهری که بر اثر شایستگی ولیاقت و تجربه وکاردانی انتخاب نشدند چگونه می توانند شهر را اداره کنند . در سطح شهر دوری بزنید ببینید دکه ها - دست فروشان و... فقط از فک وفامیل خودشان است انتخاب طایف ای و چاپلوسنمایی عواقبش همین است . شهر وند محتر م فکری بهتر بکن بجز ء اقای حقانی که بنده شناخت دقیق روی او ندارم بقیه در مدیریت خود و خانواده نا توانند . در دوران خدمت خود در اداره وسازمان مربوطه امتاه خوبی پس ندادند . برادر حقانی فریب روباه مکار وچاپلوس زبان چرب را نخور که او فردی حرفه ای است . منظور ( ع- م )
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1