تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۲
کد مطلب : ۱۲۳۵۲۷

عده‌ای چهره چرام را زشت می‌کنند/۸۰ درصد مطالبات مردم پیگیری شد

۰
کبنا ؛ 
نشست ستاد ساماندهی آژانس‌ها و تاکسی‌داران شهر چرام با حضور شهردار و اعضای شورای این شهر و جمعی از مسئولان آژانس‌ها در محل شورا برگزار شد.

کرامت‌الله ارکیان در این نشست با بیان اینکه طی دو سال سعی کردیم تمامی مطالبات مردم را پیگیری کنیم، اظهار کرد: شورای شهر قدرت اجرایی ندارد بلکه وظیفه تشکیل جلسات و تصویب مصوبات را دارد.

عضو شورای شهر چرام با اظهار تاسف از اینکه شورا باوری در بین مردم و مسئولان در حال کمرنگ‌تر شدن است، عنوان داشت: ما انتخاب مردم بوده‌ایم، بنابراین اگر بد عمل کرده‌ایم، مردم بد انتخاب کرده‌اند ولی سوگند یاد کرده‌ایم که در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه روزی رسانه‌ها بیشترین انتقادات را نسبت به شورای شهر داشتند و اکثر فشارها و انتقادها به سمت اعضای شورای شهر است، خاطرنشان کرد: برای اجرای قانون باید همه نهادها و شهروندان دست به دست هم بدهند تا کارها پیش برود و شورای شهر به تنهایی توانایی انجام کاری را ندارد.

ارکیان با اشاره به رعایت نکردن قانون شهروندی در چرام و اظهار تاسف از زشت کردن چهره شهر توسط عده‌ای، متذکر شد: شهرداری وظیفه جمع‌آوری زباله‌ها و تمیز کردن خیابان‌های شهر را بر عهده دارد ولی مردم هم باید در این زمینه همکاری و کمک کنند.

این عضو شورای شهر چرام در ادامه به نرخ آژانس‌ها در چرام اشاره داشت و با متذکر شدن این مطلب که قیمت آژانس‌ها درون شهر چرام ۱۲۵۰ تومان است، تصریح کرد: شورا طبق قانون اجازه دارد با توجه به پارامترها و آیتم‌های موجود نرخ آژانس‌ها را نسبت به سال گذشته از صفر تا ۲۵ درصد افزایش دهد که ما در سال جدید تمام این ۲۵ درصد را برای آژانس‌های شهر چرام اعمال کردیم.

۸۰ درصد مطالبات مردم چرام پیگیری شد

وی با بیان اینکه طی دو سال عمر سپری شده شورا بیش از ۸۰ درصد خواسته‌های مردم مطالبه و پیگیری شده است، گفت: ۲۰ درصد اجرا نشده نیز یا به خاطر محدودیت‌ها و موانع قانونی بوده و یا کمبود منابع مانع از اجرای این خواسته‌ها شده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1