تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۱۲۳۴۴۵

اردوی فرهنگی «آب یعنی زندگی» در سی‌سخت

۰
کبنا ؛صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و آبفای شهری همایش تجلیل از فعالان هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با شعار «آب یعنی زندگی» در اردوگاه نور شهر سی‌سخت برگزار شد.
در ابتدای این همایش عیسی گرجی‌زاده با اشاره به فعالیت‌های هنری اعضای کانون پرورش فکری استان در زمینه ترویج مصرف بهینه آب اظهار کرد: در سال جاری بخشی از برنامه های فرهنگی و هنری کانون پرورشی با موضوع آب و اهمیت آن بود تا نسل نوجوان هرچه بیشتر با مقوله آب و مشکلات ناشی از کمبود آن آشنا شوند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای ترویج مقولات فرهنگی به خصوص در زمینه مصرف بهینه آب می توان از ظرفیت کانون و اعضای آن به خوبی بهره برد.
گرجی‌زاده تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آمادگی دارد تا با همکاری دستگاه های متولی امر آب و فاضلاب در سطح استان مانند آب منطقه‌ای و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب در زمینه آب به مرحله اجرا بگذارد.
وی بیان کرد: اعضای کودک و نوجوان کانون  پرورش فکری سفیران ترویج مصرف بهینه آب در خانواده ها خواهند بود و آنها مروجان خوبی در زمینه مصرف بهینه آب در میان خانوده‌ها می‌توانند باشند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این کانون برای انعقاد تفاهم نامه با آب و فاضلاب استان برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در زمینه مصرف بهینه آب، خبرداد و گفت: بدون شک همکاری کانون و آبفای شهری می تواند عاملی اثرگذار در ترویج مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت این کالای با ارزش باشد.
در ادامه سید یعقوب فرجی با اشاره با تقدیراز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به جهت برگزاری این همایش عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند عاملی مهم در ترویج مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر این نعمت الهی باشد.
معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر و با توجه به کاهش بارندگی و پدیده خشکسالی با کمبود آب در کشور مواجه شده ایم بیان کرد: در سال گذشته نیز شش شهر استان ما با تنش آبی مواجه شده بودند که این موضوع مشکلاتی را در روند آبرسانی به شهروندان ایجاد کرده بود.
وی با بیان اینکه کودکان و نوجوان می‌توانند به عنوان همیاران آب در ترویج مصرف بهینه آب شرب نقش بسزایی داشته باشند، تصریح کرد: استفاده از زبان هنر و شعر به خصوص در میان کودکان و نوجوانان می‌تواند همه اقشار مردم را نسبت به خطر کمبود آب و جلوگیری از هدر رفت آن آگاه کند.
گفتنی است در حاشیه این همایش برنامه های مختلف از قبیل اجرای سرود، نمایش و مسابقه با موضوع مصرف بهینه آب توسط اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان انجام شد.
همچنین در این همایش بسته‌های تبلیغاتی از قبیل شیرهای کاهنده فشار آب، کتابچه  و برچسب‌هایی با موضوع بهینه‌سازی  مصرف آب و راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب در بین اعضای کانون و مربیان آنها توزیع شد.
IMG_0452-600x450
IMG_0500-600x450 IMG_0492-600x450 IMG_0463-600x450 IMG_0438-600x333 IMG_0444-600x403 IMG_0452-600x450 IMG_0457-600x450
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1