تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۱۲۳۳۸۷

تاجگردون: بیش از همه نمایندگان در بین مردم بوده ام

۱
کبنا ؛.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با طایفه گشین دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این طایفه قرار گرفت.

غلامرضا تاجگردون در این نشست که در باشت انجام گرفت، اظهار داشت: آن چیزی که در خاطرات و تاریخ می‌ماند و آن چیزی که می‌تواند در کنار هم خوب معنا دهد و وظایف یک انسان را تعریف کند آن است که بدانیم شما در کسوت مردم یا موکلین و من نیز در کسوت نمایندگی یا وکالت چگونه می‌توان حق یکدیگر را ادا کنیم؟ شما بر دوش وکیلتان حقی دارید و حقوقتان نیز توسط قانون و هم عرف و هم اخلاق مشخص‌شده است. من وظیفه دارم نماینده مردم ایران باشم. وظیفه دارم نماینده استان و همچنین نماینده حوزه انتخابیه‌ام باشم، وظیفه دارم که نماینده ترک، لر، بختیاری، اصفهانی و...باشم و وظیفه دارم نماینده حتی اقلیت‌های دینی و هر ایرانی که قانون اساسی مشخص کرده، من وظیفه دارم از حقش دفاع کنم.

تاجگردون ادامه داد: ولی در کنار همه وظایفی که قانون اساسی بر عهده‌ام گذاشته یک وظیفه بسیار خطیری دارم و آن هم نوکری موکلانم است، یعنی کسانیکه در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به من رأی داده و یا رأی نداده‌اند و در این حوزه زندگی می‌کنند. قانون اساسی مشخص کرده است که من در ایران چه وظیفه‌ای بر عهده دارم و ملزم به انجام آن هستم.

قول دادم که متناسب با شان مردم حوزه انتخابیه ام باشم

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین اظهار داشت: اینکه یک دوگانگی که بین نماینده‌ها و ملت وجود داشته و دارد این است که بالأخره ما نماینده یک شهرستان و ایران هستیم و به‌کارگیری همه ابزارها که بتوان آن‌ها را بر عهده گرفت کار بسیار سختی است.

تاجگردون با بیان اینکه ما در این مسیر قرار گرفته و داریم کارمان را انجام می‌دهیم تصریح کرد: پیش از این یک قول بزرگ و مهم هم به مردم داده‌ام و آن این است که متناسب با شان و متناسب با تاریخ دیرینه منطقه باشم تا شما شرمنده این نشوید که چه وکیلی را به مجلس فرستاده‌اید. نه اینکه بعد از چند سال میز و صندلی کنار دستی‌مان در مجلس نداند که مثلاً فلانی نماینده کدام شهر است. برای خود من اتفاق افتاده است که نماینده‌ای را ندانم که وکالت کدام شهر و یا استان را بر عهده دارد و این نکته‌ای است که ما بارها در مجلس دیده‌ایم.

برای کسب کرسی های ضروری و برای آبادانی حوزه انتخابیه ام شب نخوابی ها کشیدم

رییس فراکسیون توسعه و آبادانی زاگرس نوین (توازن) خطاب به حضار در این نشست گفت: بالأخره یک شرایطی پیش آمد و یک رقابت‌هایی بود، سختی‌هایی بود، شب نخوابی هایی بود تا آن کرسی‌هایی در مجلس که ضرورت و برای توسعه و آبادانی استان و حوزه انتخابیه‌ام نقش داشت را به دست بیاورم. در کمیسیون برنامه و بودجه کرسی به دست آوردم و نایب‌رییس شدم برخی‌ها گفتند که این مجلس کسی را ندارد و مجبورند که تاجگردون را انتخاب کنند. رییس کمیسیون برنامه و بودجه شدم گفتند تاجگردون با اصولگرایان معامله کرده، وقتی با اصولگرایان رقابت کردم گفتند با اصلاح‌طلبان دست به یکی کرده و خلاصه به هر راه و روشی که می‌روم به من نسبتی می‌دهند.

عامل عقب افتادگی منطقه ما ارجح دانستن مسائل سیاسی بر مسائل عمومی بوده است

تاجگردون در ادامه تأکید کرد: خیلی صریح و باری دیگرعلی‌رغم اینکه همه می‌دانید که نگاه سیاسی من چیست، این را عرض کنم که خیانت است اگر بخواهیم که منافع مردم را با نیازها و تعلقات سیاسی خودمان آمیخته کنیم. من قاطعانه و به‌یقین اعلام می‌کنم که یکی از عوامل و یا بهتر است بگویم که عامل اصلی توسعه‌نیافتگی، عقب‌افتادگی، ناهنجاری‌ها و ده‌ها مشکل منطقه ما این است که هرگاه مسئولی می‌خواست تصمیم بگیرد که آیا این تکلیف سیاسی مهم‌تر است و یا تکلیف عمومی، تکلیف سیاسی را ارجح بر تأکید عمومی دانستند و حتی گاهی تکلیف سیاسی را بر تکلیف دینی هم ارجح‌تر می‌دانستند.

وی در ادامه گفت: اینگونه نگاه غلط باید در استان کهکیلویه و بویراحمد و در این حوزه انتخابیه تغییر می‌کرد، یعنی چه که یک نفر نماینده مجلس می‌شود و امروز در آن روستا و یا در آن طایفه بین برادر و برادر و خواهر با خواهر دعوا بشود به این خاطر که تو به این رأی دادی و یا ندادی. این‌ها را باید برچینیم که البته خیلی از این موارد جمع شده ولی بقیه این موضوعات چنینی و این ته‌مانده‌های بد سیاسی نیز باید از بین برود.

تاجگردون با ذکر اینکه من نمی‌گویم آدم سیاسی نیستم ابراز داشت: من نماینده سیاسی و دارای یک فکر و عقیده‌ای هستم اما در مقوله‌ای و چارچوبی به نام جمهوری اسلامی ایران قرارگرفته‌ام و در نظامی که حاکمیتش ولی‌فقیه است و در این مسیر خدمت به مردم را یک اصل می‌دانم.

قاطعانه می‌گویم که بیش از همه نمایندگان دوره های پیشین در بین مردم بوده ام

این عضو کمیسیون برجام در ادامه سخنرانی‌اش گفت: فکر نکنید که فلان نماینده که در مجلس حتی اگر هم فکر من باشد و خیلی حرف سیاسی بزند پس او خیلی در کارش آدم موفقی است، خیر چنین نیست. این یک اشتباه سیاسی بود که ماها انجام می‌دادیم، ولی اکنون شرایط گونه‌ای دیگر است. آیا من رییس کمیسیون بودجه که شده‌ام و یا عضو کمیسیون برجام، این باعث شده که من موکلانم را فراموش کنم؟ خیر. به گذشته و به دوره‌های نمایندگان عزیز و زحمتکش قبلی برگردیم و فکر کنیم. من با همه مسئولیت‌های ملی که بر دوشم هست، قاطعانه می‌گویم که بیشتر از همه آن‌ها در بین مردم بوده‌ام، در روستاهایتان بوده‌ام و بیشتر از همه آمده‌ام و رفته‌ام.

بر همه پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه ام تسلط کامل دارم

تاج گردون با بیان اینکه هم مسئولیت‌های ملی و داخلی‌اش را دارد و هم مسئولیت‌های درون شهرستان و استانی اش، اظهار داشت: اطلاعات کامل و تک‌تک پروژه و طرح‌های عمرانی را بیشتر از هر اداره و دستگاه‌های اجرایی می‌دانم و مسلطم و همان‌طور می‌توانم در رابطه با پروژه‌های بزرگ مثلاً استان خراسان رضوی صحبت کنم، چون که در قبال این موضوع کارم مسئولیت دارم، همان‌گونه که در قبال معاهده برجام مسئولیت دارم. این مهم است که منافع مردم را با مسائل دیگر آمیخته نکرد. این‌ها حق‌وحقوقی است که موکلین بر گردن من دارند. شاید هر کدام از مردم که به من رأی دادند، هر یک به دلیلی و به نیتی رأی داده باشد و همان‌طور آن‌هایی که رأی نداده‌اند نیز هر یک دلیل خاص خود را داشته‌اند ولی من که رأی گرفتم و انتخاب شدم، خود می‌دانم که چرا این مسئولیت را گرفتم و برای خودم اهدافی دارم تا شرمنده مردم نشوم. تاریخ می‌گذرد، ماها می‌میریم و روزی کنار گذاشته می‌شویم و کسانی دیگر می‌آیند، در تاریخ ثبت می شود کسانی که آمدند آیا توانستند وظایف خود را به درستی انجام دهند یا به مردم و به ملتش خیانت کرده است؟

درهر انتخاباتی که رأی می‌دهیم باید حواسمان باشد که چرا و به چه کسی رأی می‌دهیم

تاجگردون با بیان اینکه درهر انتخابات و هرجایی که رأی می‌دهیم باید حواسمان باشد که چرا و به چه کسی رأی می‌دهیم، بیان داشت: باور بفرمایید هر زمان که در مجلس می‌خواهم رأی دهم و یا قلم بزنم و یا هر چیزی که در آن تصمیم‌گیری باشد، به آن فکر می‌کنم که آیا این تصمیم من به نفع آن فردی که در دورترین نقطه و روستای استان و شهرستان زندگی می‌کند هست یا خیر.

هیچ کسی را قسم ندادم که به من رای دهد

وی در ادامه گفت: هیچ‌کس کسی را مجبور نمی‌کند که رأی دهد، ممکن است مثلاً در معذوراتی چون قسم قران قرار گیرد و رأی دهد اما یک نفر بیاید و بگوید که تاجگردون قسمم داد که به من رأی بدهید. یک مریض پس از مراجعه به یک پزشک، اگر احساس کرد حالش رو به بهبودی است با همان پزشک معالجه را ادامه می‌دهد و اگر غیرازاین باشد خیلی راحت پزشکش را تغییر می‌دهد.

انتخابات دعوا، مجادله و قهر ندارد/تاجگردون اگر خوب است می ماند و اگر بد باشد می رود

تاجگردون با اشاره به انتخاب و انتخابات گفت: انتخابات دعوا ندارد، انتخاب مجادله ندارد، قهر و غیظ ندارد، تعصب داریم اما متعصب به این نیستیم که مجادله و دعوا کنیم که نفر موردنظرمان انتخاب نشد. نه به کسی توهین می‌کنیم و نه به کسی حرف می‌زنیم، اگر مشکلی بین خودمان هست نباید اینگونه باشد که چون مشکلی وجود دارد پس کل قضیه را به هم بزنیم. به قول معروف به خاطر یک دستمال، قیصریه را به آتش نمی‌کشیم پس باید خیلی حواسمان به این موضوع باشد چراکه اگر تاجگردون بد است می‌رود و اگر خوب است می‌ماند.

افکاری از قبیل اینکه تاجگردون فرعون و موسی است باید منسوخ شود

نماینده مردم گچساران و باشت در پایان همچنین اشاره‌ای به برخی جلسات کرد و گفت: یک عزیزی درجایی گفت که تاجگردون فرعون است، یکی عزیزی دیگر گفت تاج گردون بت است، یکی گفت موسی است و... این اظهارنظرها حرف‌هایی است که حداقل باید در منطقه ما منسوخ شود. گاهی اوقات با رفتن و دیدن سایر حوزه‌ها می‌بینم که همکارانم مشغول به چه هستند و ما باید چه ها ببینیم و بشنویم. آن‌ها به موضوعات دیگری فکر می‌کنند و ما باید چنین مسائلی را بشنویم، این مسائل باید برچیده شوند.

T-(45)

T-(1) T-(2) T-(3) T-(4) T-(5) T-(6) T-(7) T-(8) T-(9) T-(10) T-(11) T-(12) T-(13) T-(14) T-(15) T-(16) T-(17) T-(18) T-(19) T-(20) T-(21) T-(22) T-(23) T-(24) T-(25) T-(26) T-(27) T-(28) T-(29) T-(30) T-(31) T-(32) T-(33) T-(34) T-(35) T-(36) T-(37) T-(38) T-(39) T-(40) T-(41) T-(42) T-(43) T-(44)  T-(46) T-(47) T-(48) T-(49) T-(50) T-(51) T-(52) T-(53) T-(54)
نام شما

آدرس ايميل شما

گشيني
Iran, Islamic Republic of
زنده باد طایفه گشین بزرگ. همه هستند بجز دو خانواده. انشالله. انها هم خواهند امد
باوي
Iran, Islamic Republic of
موافقهای قبلی که هستند مخافها هم امدند. پس کی نیست؟ زنده باد باوی زنده باد گشین
Iran, Islamic Republic of
ر... م... به اقای فولادی خیالت راحت ۹۰درصدطایفه گشین بامن
طلا
Iran, Islamic Republic of
اتا حالا نشده اینهمه مخالف یه نماینده موافق اون نماینده بشن این برمیگرده به عملکرد اون نماینده واقعا شعار خدمت بی منت را عملی کردی آقای تاجگردون خسته نباشی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر ما ساکن باشت هستیم به جز خانواده زارع و برخی از کرمی ها و نجاتی ها، چند تا گرامی کسی نبود از طایفه گشین که چند هزار نفر تو باشت جمعیت داره حداکثر صد نفر با تاجگردون هستند بقیه فولادی میگی نه خواهید دید
Iran, Islamic Republic of
اخ تا قیومت سی فولی که ول وابی با این جلسه گشین
Iran, Islamic Republic of
اینها همه افراد بااصالت گشین هستند که هر یک نماینده ای برای خودشون هستند بقیه پایگاهی در بین مردم ندارند
باوی
Iran, Islamic Republic of
فولادی خخخخخختخخخخخخ
ای خدا شکرت
گشین همه بودند بعدش هم بعد از سالها یک ابرمرد تو جنوب ایران سر بلند کرده و تو مجلس آبرو داری میکنه کاش مردم باشت و گچساران قدر این انسان شریف را بدانند
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
من تعجبم چرااین همه افراد توانمند اقای تاج یک انسان تونمندی برا اموزش پرورش انتخاب نکرد بعد فقط چندتا خانواده از گشین دراین جمع حضور دارند یعنی بقیهه مخالفتاج هستند اگریک مدیر توانمند برا اموزش پرورش انتخاب میکرد خیلی به نفع تاج بود
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کمتر از ۲۰۰رای داره درایل بزرگ کشین
طایفه بزرگ گشین
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر تاج گردون.همگی درعکس آز نیروهایی مخالف بودن که آمدن وطرفدارحاجی هستن
طایفه بزرگ گشین
Iran, Islamic Republic of
حاج غلامحسن ظفری خودش تنهایی یک طایفه هست.ویکی آز نیروهایی قبلی حسینی بودوکسی بود که ۳۰ سال اصولگرابودامابخاطرعملکرد خوب تاج گردون درجلسه حضور داشت واعلام حمایت آز دکتر تاج گردون کرده است
طایفه بزرگ گشین
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج غلامحسن ظفری.درود بر خانواده توفیق دیهیم.درود بر خانواده کرمی.درود بر خانواده‌ای زارع.درود برخانواده های کرمی.دروع برصدرالله گرامی.همگی جدیدا به تاج گردون پیوسته اند
یه دوست
Iran, Islamic Republic of
گشین همه با فولادی است .بجز تعداد اندکی خواهی دید تاجگردون !!!
Iran, Islamic Republic of
آن شاله مهندس بهنام احمدی آز تحصیلکرده های ونیروهای شاخص وبامدیریت بالا مورد حمایت آقا دکتر تاج گردون قرار گیرد
باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر طایفه گشین واین همبستگی بزرگ
سید
Iran, Islamic Republic of
باسلام؛طایفه گشین قسمتی از ایل باوی می باشد.،طایفه گشین نه ایل گشین.
باشت 1
Iran, Islamic Republic of
بازتاب این جلسه انشاالله در روزهای آینده بیشتر مشخص میشه وبقیه خانواده های طایفه گشین که به این جلسه نرسیدند دعوت خواهند کرد.
زنده باد دکتر تاجگردون
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
ویژگی برجسته این گردهمایی :
اصول گرا واصلاح طلب در کنار هم برای یک کاندید کاردان وشایسته
خیلی خوشم اومد .هر کس مرام خودش رو داره اما برای آبادی منطقه همه یکی شدند وشایسته ترین رو انتخاب کردند
این کار طایفه گشین درس یزرگی است برای همه ما
باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر غیرت مردمان طایفه ی همیشه سربلند گشین
از طرفدارن
Iran, Islamic Republic of
خیلی قشنگ گفتی جناب تاجگردون بعضی پز شکان عمومی کار می کنند و خیلی هم خصوصی این را بدان که کارهای خصوصی شما فو قلعاده بو ده و ضرب المثل این که قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را
شهاب الدین
Iran, Islamic Republic of
میبینید در دوره ای که کشور در رکود اقتصادی میباشد و عمران ابادی کمتر بوده گچساران و باشت پیشرفتهای داشته.باید بی وجدان باشیم که این پیشرفتها را نادیده بگیرم. هر انسانی کامل نیست و اقای تاجگردون از این قاعده مستثنی نیست .ولی با تامل و تفکر میبینیم که ایشان کار کرده و دوست دارد که بقول خودش دیارشان پیشرفت کند من شخصا نقد به ایشان و اطرافیانشان دارم.ولی قصد ندارم کارهای که ایشان کردند را زیر سوال ببرم .بهر حال رای دادن ازاد است هر کس میتواند ازادانه انتخاب کند.
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون آقای مهندس بهنام احمدی آز مدیران موفق استان میباشدلطفا برای ارتقا وجایگاه ایشان درمقام های بالاتر رایزنی کنید واز آقای کرباسچی بخواهید که ایشان رابیشتر حمایت کنند
معلم
United States
وظیفه بسیار خطیری دارم و آن هم نوکری موکلانم است، یعنی کسانیکه در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به من رأی داده و یا رأی نداده‌اند و در این حوزه زندگی می‌کنند (( اتفاقا این جمله فقط شعار هست من به ایشان مراجعه کردم چون بهش رآی نداده بودم کارم را انجام نداد))
گشين
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج غلام و حاج زارع پور و ایل گشین
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون گده
آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نماینده مقتدرپیروز باشی رای ما برایت آماده هست
حاج پژمان عوضپور
Iran, Islamic Republic of
قول شرف میدم فولادی دو برابر تاجگردون درگشین ویک نیم برابرتاجگردون درباشت رای خواهد اورد...
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
کسی که اصولگرا باشد و در انتخابات آینده به آقای تاجگردون رای بدهد دلیل بر این نیست که ایشان اصلاح طلب شده...بلکه به خاطر عملکرد ایشان و اصلح بودن رای میدهد...من خودم یک اصولگرا هستم و این ار میخواهم به آقای تاجگردون رای بدم این دال بر تغییر تفکر نیست.به هر حال خط قرمز ما ولایت هست و شک نکنید آقای تاجگردون هم یک نیروی ولایی و برادرشهید میباشد.واگر بفرموده امام خمینی (ره)که ملاک حال افراد هست باشد.بازهم تاجگردون اصلح تر ازهمه میباشد.یاحق
بیسواد شرمسار
Iran, Islamic Republic of
درود
تاجگردون نه فرعون است و نه بت و نه موسی
تاجگردون نمونه بارز شاگرد قدرشناس بزرگترین بت شکن تاریخ امام خمینی (ره) است که سنت شکنی کرد و پرده از راز بت های کاغذی برداشت .
بت هایی که بر دیوار تصاویری خندان داشتند و جز بدبختی برای مردم چیزی نداشتند .
زنده باد مخالف من ... زنده باد دانشمند اقتصادی دیار باشت و گچساران
گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
خــــــــــدمــــــــــت بــــــــــــی مـــــــــــــنـــــــــــــــت.
در جواب پژمان
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه.جوجه رواخرپاییزمیشمارن.حاج پژمان منتظر باش که سر پوز بخوابی. گشین ۱۰۰باتاج گردون هست
در جواب پژمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر رضاقلی کریمی.خوش آمدی. صدرالله گرامی خوش آمدی. حاج غلامحسین ظفری خوش آمدی. خانواده بزرگ کرمی ازجمله مهندس فریدون کرمی خوش آمدی.
United States
تاجگردون شق القمر نکرده بابا رییس برنامه بودجه است حالا به هر طریقی...گاز کشی و جاده که جز برنامه های ملیست..بخاطر چندتا چمن مصنوعی و چراغ نباید بیخود بزرگنمایی کنید.یقینا کسیکه سنگشو به سینه میزنه براش کاری انجام داده....
Iran, Islamic Republic of
درجواب حاج پزمان عوضپوراگررف داشتی باقاطعیت نمیگفتی فولادی ۲برابرتاج رای میاره انصاف داشته باشی
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
انانی که چنین اراجیفی را گفته اند بدانند که از روی اینکه قافیه راباخته اند ،
و نماینده مردم را به فرعون تشبیه نمودند دردی از آنان کم نخواهد کرد
بازاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر سبیل بهمن زارع ودرود بر مرد زحمت کش وبی ادعا علینقی گرامی بهمن که امد باسبیلش دگر همه امده اند احسنت برشما طایفه غیور گشین
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر طایفه گشین که همیشه سلحشوری خود را نشان داده اند و هر جا لازم بوده پشت بچه های باوی را خالی نکرده اند. الان بدخواهان گچساران و باشت هر روز به یک نام دارند تلاش می کنند که فقط تاجگردون را زمین بزنند تا بدین وسیله بتوانند به اهداف شوم خود که همانا تضییع حقوق این مردم است، برسند. ولی به پشتوانه این مردم موفق نخواهند شد
درود بر تاجگردون بزرگ
عسل
Iran, Islamic Republic of
برا ظ... خوب شد که تمام کس و کارشو سر کار گذاشت، حتی زنش رو برده گچساران سر کار، بله جانم تاجگردون مغرور شده، از خودش مغرور تر خانوادش و دشمنان اصلاحات یعنی امثال ع... ا... ها هستند که هر کس برا خودش دفتری زده و نامه میده و زنگ سفارشی میزنه، لعنت برما که به تاج رای دادیم
گشینی طرفدار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
اگر آرای آقای تاجگردون مثل این آقای کارمند اداره برق باشت باشه که توی هر دوره از یکی از کاندیداها پیروی میکنه و به اصطلاح گولشون میزنه برای قالب کردن فرزندان جهت کار،، دیگه باید فاتحشو خوند.
نمیدونم تاجگردون اینها رو میدونه یا خودشو به اون راه زده
اینایی که دور و برتن خیلیاشون حزب بادن.کافیه تو هفته اخر فولادی رو پرب تر ببینن دیگه مثل اب خوردن ولت میکنن و میرن اونور
لطف اله موسوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام در پاسخ به کلیه عزیزان که کامنت گذاشتند چه موافق وچه مخالف تقدیروتشکر دارم وبه عنوان عضو کوچکی از این طایفه این چند جمله را در خصوص مطلب فوق وطایفه گشین به عرض شما خوانندگان میرسانم که از وضعیت کلی طایفه گشین اطلاع کامل داشته باشید وبه حرف حدیث های وشایعه های که میشود زیاد توجه نکنید وامیدوارم عین حقایق را درج نمایم واز دوستان قدیمی خودم نوروز کمایی عزیز وبرادر عزیزم اقای عکاشه تقاضادارم عین مطالب درج نمایندهمانطوری که بیشتر عزیزان اطلاع کامل دارندطایفه گشین از لحاظ جمعیت شاید اگر اولی نباشد دومین طایفه پرجمعیت باوی میباشدوشاید هیچ عقلی سلیمی این را نمیپذیرد که جمعیتی به این بزرگی در یک مسیر بزرگ انتخاباتی حرکت کند چون امروزه هر فردی یک تفکر سیاسی دارد ودر هر خانواده ای شاید چند نظر مختلف باشدومثل قبلا نیست که اگر یک بزرگی یا ریش سفیدی یک نظری میدادندبقیه افراد طایفه خوب تا بد عملا میپذیرفتند وحداقل ۹۰درصد به ان سمت وسو میرفتند ولی امروز حتی بعضی عزیزانی که هنوز به سن رای نرسیده اند خود را بزرگ حساب کرده وهمون ضرب المثل لری ومیگه اگه تو منی من صد منم برای خوش لحاظ میکند وماهم مثل بقیه طوایف هنوز به جمع بندی کامل نرسیده ایم واینکه بتوانیم همگی در یک مسیر باشیم شاید امکان ان نباشدودر خصوص این جلسه حالا چه اجباری بوده عزیزان به قول خودشان شورای مشورتی که ما تا الان شورای شهر داشتیم ولی شورای مشورتی که فقط بخاطر این جلسه تشکیل شده نداشیم یکروزه میخواستند کل این طایفه به این بزرگی را یکجا جمع نمایند که نتیجه ان بجز بردن اسم طایفه زیر سوال چیز دیگری نبوده ونخواهد بود اما سوالات اینجا شروع میشود چند درصد طایفه در جلسه حضور داشتند چه وعده وقولهای به میزبان جلسه داده اند تا تقبل کرد چند تا نامه توزیع گردید چند نفر شرکت کردند چرا اکثریت طایفه شرکت نداشتند ایا بزرگان طایفه همین چند نفر هستندایا همایش کلی طایفه مثل سالهای قبل وجود دارد که حداکثر بزرگان طایفه بتوانند در ان حضور داشته باشندقصد دارم نام هیچ عزیزی وبزرگواری از طایفه ام را نبرم شاید با بردن نام ایشان با عابروی ایشان بازی شود ومن کوچکتر از انم که بخواهم به خودم اجازه دهم چنین جسارتی کنم اما استارت این جلسه توسط سه نفر از عزیزان که پستی های گرفتند واز لحاظ بازتاب منطقه واینکه اکثریت طایفه بخاطر کم کاری این عزیزان وبکار نگرفتن نیرو از طایفه داشتند جدا می شدند وبه سمت سوی دیگری میرفتند وبرای اینده خودشان احساس خطر میکردند یکشبه تصمیم به دعوت کردن بزرگان وکل طایفه شدند که بزرگان طایفه وجوانان با تدبیر وبه موقع پاسخی خوبی به انها دادندتصاویر وافراد شرکت کننده در جلسه فکر کنم تا حدودی بر صحت گفته های من مهر تاییدی زده این جمع شرکت کننده همگی بجز ۵تا۶نفر همگی جز یک تفکر سیاسی بوده اند وهستند وفقط این چند نفر اضافه شده اون هم دونفر که بخاطر موقعیت شغلی خودش واون چند نفری دیگه هم رفته که تا قبل از انتخابات اینده فرزندانشان ویا اقوامشان را در جای مشغول بکار کنند که اگر این کار هم صورت نگرفت از این طیف سیاسی جدا خواهد شدوحدود ۵۰۰فقره نامه توضیح گردیدوفقط همین تعداد حالا چند نفر شرکت کرده تصاویر گویاست حضور داشتندواینکه چرااکثریت طایفه شرکت نداشت۱ قرار براین بودبخاطر اینکه هنوز زمان زیادی تا پایان انتخابات مانده الان تصمیم گیری زود است ۲بخاطر اینکه اعضای شورای مشورتی برایشان مشخص نبوده چه افرادی هستند۳پافشاری ان چند نفر بخاط اینکه این جلسه حتما فردا برگزارشود چه اجباری بوده نمیدانم۴شاید دراین جلسه باز هم میدانستند که فقط این چند مهره سوخته در بین طایفه باز هم ذینفع باشدو۵دلایل خاص دیگری که به حرمت طایفه اجازه نوشتن ان را ندارم اما در پایان به سمع ونظر شما عزیزان خواننده این مطلب میرسانم که همایش بزرگ طایفه گشین با حضور اکثریت بزرگان حداقل۷۰رصد همانند سالهای قبل در جایگاه مخصوص همیشگی برگزارخواهد شدواز کلیه طوایف باوی ترک ولر هم دعوت بعمل خواهد امدوبا توجه این طیف سیاسی در ایندوره نمایندگی نسبت به اشتغال وپستهای مدیریتی توجهی به این طایفه بزرگ گشین نداشته در اینده نزدیک اکثریت از این طیف سیاسی جدا وبه سمت رقیب ایشان خواهند رفت ومن اله توفیق با احترام به همه بزرگان طایفه خودم گشین وخوانندگان عزیز
کلاغ
United States
بنر تبلیغاتی که نشان هدف جلسه دارد طبیعی است که دکتر تاجگردون در حال حاضر نماینده مردم شریف گچساران و باشت هست، چنین نشست های با نام طایفه ای. ان هم باحضور هادی زرارع پور ضعیف ترین مدیر کل در استان ، حال بخاطر انتقاد شدید از هادی زارع پور به علت اینکه در ازمون استخدامی چند ماه گذشته به علت اعلام ظرفیت کم در پذریش استخدامی اخیر الذکر و انتقاد شدید گچساران وباشت از عمل کرد ایشان و تهدید حاج غلام تاجکردون از مدیران جهت فراهم کردن این چنین نشست هایی در غیر این صورت آقای یاری معاون پشتیبانی ایشان مدیر کل جدید اموزش پرورش
مشهدی محمد مرادی هم به علت اینکه فرزندش موحمد مرادی را جدیدا استخدام تامین اجتماعی گچساران گردید موظف به حضور فعال در جلسه دارد
مهندس فریدون کرمی نیروی ترسو و حفظ پست که سالها در خدمت جعفری ، حسینی ، حال هم مگه چشم تاجگردون شوره بزار دست بوس. باشه
تاج که قرار نبود در جلسات خصوصی شرکت کند و ترس حضور رقیب احتمالای مرد اخلاق فروزان ایشان را وادار نمود تا بیشتر با مردم باشد
جلسه فوق بنا بر بنر الصاقی پیشنهادات و نظرات بوده
هم دردی بوده حال چه چارهی برای ان همه جوان بیکار تدارک دیده شد
جای بسی تامل است که این همه جلسه عوام فریبی......ٔ
شما خود را نماینده اصفهانی .... میدانید چه برنامه برای ان همه جوان بیکار داشته ایید ، خیلی از ما که انجا بودیم وقتی فهمیدیم افراد خاصی از فرزندان ان جمع را با معرفی نامه حضرتعالی استخدام شده است از همین جا تنفر خویش را نسبت شما
تاج اعلام مینمایم
واقعا اگه هادی زارعپور باز مدیر کل بزاری و نیروهایت را تهدید کنی با حضور رقیب احتمالی برنده انتخابات فرد دیگر ی میباشد
اری برنامه بعدی شمارا که برادر مظاهری است من از همین جا اعلام مینمایم واقعا متاسم که حتی نیروهایت باید با اجبار خواسته های تحمیلی شما را پذیرا باشند
مردان گشین. گول نیرنگ و افکار عوام فریبی شما را نمیخورند
درود بر کمایی
گشین
Iran, Islamic Republic of
ازاولاد علی کسی نبود از کسینلی هم کسی نبود از اولاد کرملا هم کسی نبود از مامنی هم کسی نبود همون قبلای قدیمن
گفتن نگیم
Iran, Islamic Republic of
به نام حق من تواین جلسه بودم مثل خیلی یای دیگه این دلیل نمیشه بیش از۵۰نفرمیشناسم تواین جلسه باهم هماهنگیم حضورپیداکردیم امامیخواستیم ببینیم حرف حساب چی بوده البته دعوت شدیم ماتاحالابه ایشون رای ندادیم رای هم نمیدیم ازفروزان دعوت کردیم گفتن نگیم امامیگیم
باشت
Iran, Islamic Republic of
در جواب تعدادی از کامنت های بالا اولا ب... ز... را قول دادند فرزندش رادر یکی از ادارات مشغول بکار بگیرنند که دیروز در نشستی اعلام کرد اگر تا قبل از انتخابات فرزندم مشغول بکار نشود به اقای تاجگردون رای نخواهم داد چون به انها اعتماد ندارم ومن شرطی دعوت کرده ام در خصوص علی ن...گ... هم عرض کنم که به ایشان بازهم وعده داده اند دامادش ویکی از فرزندانش را درجای مشغول بکار گمارندکه غیر ازممکن است وماهیت اقای گ...برای تمامی مردم وطوایف ونمایندگان مشخص است همانطور که در دور گذشته با اقای جعفری یکجا نشست داشته وبا اقای تاجگردون جای دگرو.......اما اقای حاج غ...ظ...حزب باد میباشد بخاطر حفظ پست دامادش وچندروزی است دوفرزندش بازهم توسط دامادش در اداره مخابرات بکار گرفته شده ویکی دیکر از فرزندانش هم در اداره دامپزشکی رفته سر کار اما با این حال اگر کسی یا کسانی فردا بااین عزیزصحبت نمایند که اقای تاجگردون وضعیتی ندارد بلافاصله تغییر جریان خواهد دادودروغهای ایشان هم کم کم برای مردم مشخص شده ودرست است بزرگ ولی به ایشان اعتماد نکنید وبه گفته خودش شناسنامش تا الان مهر نخورده ودر خصوص رحمان کرمی که خود را سخنگوی گشین مطرح کرده وبعضی از مردم را فرصت طلب وبه عمر تعبیر کرده هم عرض کنم عمر دوران خودتی که بخاطر گرفتن یک پست کارشناسی اون هم بواسطه حاج هادی زارعپور که پسر عموی حضرتعالیس میباشد وخدا میدانداین جایگاه حق چه عزیزی بوده وتو اشغال کردی داری چاپلوسی کسی را میکنی تا دیروز پشت تریبون اقای جعفری میرفتی وبر علیه همین شخص صحبت میکردی پس.... بیبشتر بود چون ثبات رویه داشتند
Iran, Islamic Republic of
گشین بااین کارش ثابت کرد که دیگر جایی برای هیچ نامزدی در این طایفه وجود ندارد
باشت
Iran, Islamic Republic of
اگر حاج هادی زارعپور چنین جلسه ای را تشکیل نمیدادقطعا از مدیران برکناری بود وشاید هم فکر کنم اقای تاجگردون متوجه جمعیت شده که همان نیروهای قبلی خودش وکسی را حاج هادی نتوانسته جذب کنه
باشت
Iran, Islamic Republic of
ف...ک... تا الان سه نماینده را دور زده وشهامت نداشته درست از کاندیدی حمایت کنه وقول به اقای تاجگردون میدهم که ایشان دور بعد اقای فولادی را همراهی خواهند کرد چرا داری به ایشان اعتماد میکنی
کهنه قلعه
Iran, Islamic Republic of
ما هیچوقت به غ... ظ... اعتماد نداریم چون نون به نرخ روز خور است
گشین حاضر درجلسه
Iran, Islamic Republic of
این جلسه به اجبار امیر حسین ظفری و محمد جعفر نجاتی وهادی زارع پور انجام گرفت وقسم قران خوردن که اگه جلسه رو خونت برگزار کنی پسرت افشینو داخل اداره برق یا اموزش وپرورش استخدام کنیم
کهنه قلعه
Iran, Islamic Republic of
به ص... گ... معروف به نقشه کش اعتماد نکنید الان یک مشکلی داشته اگه حل شد رای به شما دیگه نمیده
در جواب کلاغ
Iran, Islamic Republic of
کلاغ خان فک کنم خیلی بهت فشار اومده عزیزم...خودتو کنترل کن صبح پیروزی نزدیک است
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
کلاغ عزیز از متن مطالب گفته شده مشخص میشود ک بسیار عصبی و ناآگاه هستید.در طول تاریخ هیچ گاه کسی با توهین و بی احترامی ب بقیه ب جایی نرسیده است.اخلاق حکم میکند که انسان در گفته هایش صادق باشد...حضور اکثریت بزرگان طایفه گشین در تصاویر فوق نشان دهنده ی عقده ای بودن شما هست.برای طایفه گشین باعث افتخار است که در این جلسه همراه و در کنار دکتر تاجگردون ،شخصیتی ملی و بین المللی باشند.عملکرد دکتر تاجگردون و مدیرانش خود نشان دهنده ی اعتماد عمومی همه ی مردم خواهد بود.این جرقه ای بود برای همدلی مردم با نماینده ی دلسوز خود...از این ب بعد منتظر حرکت مشابه سایر طوایف منطقه باشید.....
اگر از این نشست ها خیلی ناراحت هستید حتما در خبرهای بعدی سکته را خواهید زد....
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام نارگیله طایفه گشین نارگیله حاج زارع نارگیله ووووووووی
کهنه قلعه
Iran, Islamic Republic of
این دغل دوستان که میبینی مگسانند به دور شیرینی اینها بیشترشان بخاطر کار برای فرزندانشان هستند وگرنه قسم خورده اند وتا دقیقه ۹۰اگر کاری صورت نگرفت به شما رای نخواهند داد
باشت
Iran, Islamic Republic of
جان خودتون م... ر...خواب رفته به ا...ظ... بگویید تا بیدارش کنه وبا خودش ببرش
امین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تاجگردونم فقط هوای باند خودشو داره...
طوطی
United States
کجایی متن کلاغ. اشکال دارد ایا جزء واقعیت چیز دیگری بوده
چرا هرکی بلند میشود خود را نمایده دیگران قرار میدهد درود بر کلاغ درود بر نماینده احتمالی، حضور ایشان معادلات دکتر تاج گردون به هم می زند
درود بر گشین ، درود بر امید استان
افرین بر کلاغ
تاج
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیزسلام...

این افراد همون نیروهای قبلی تاجگردونه کس دیگه ی اضاف نشده جزشیش نفر این جلسه هم به اجبار درخانه بهمن زارعی برگزار شد که قول کار دادن برا پسرش افشین کاری دست پا کنن...اقای مدیر کل اموزش پرورش هادی زارع پور خانه به خانه میگرده قول کار میده تاکسی پیدا بشه تاجگردونو دعوت کنه
علی داد
Iran, Islamic Republic of
آقای ر... ک.. سخن گوی جعفری بود فقط وفقط برای پستش آمده. کی می گه اینها کل گشین است اینها کسانی هستند که نون به نرخ روز می خورند پس کجاییند سیاسیون گشین
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این افرادی که مشاهده نمودم خیلی اهل سیاست نیستند افرادی هستند که هر طرف که نسیم باد بهتر بوزد به همان طرف هجوم می برند خیلی به آنها نمی شود خوشبین بود البته چند نفری در بین آنها می باشد که قابل اعتمادند حتی در رورهای سخت
Iran, Islamic Republic of
با علی حاج علی. حاج علی پولادی مدیری مدبر و پیرو خط امام و رهبری
گشین
Iran, Islamic Republic of
۹۰درصدطایفه گشین بافولادی وندا هستتد اینها مهرهای سوخته هستند هادی زارع پور خودشو به اب واتیش میزنه تا یکی تاج دعوت کنه
گشین حاضر درجلسه
Iran, Islamic Republic of
قول دادن پسر ب.. ز... بزارن سر کارواین چند نفرم به خاطر پستشون اومدن تاج خودتو خسته نکن گشین با فولادیه
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام حمایت قاطع ۸۰درصدی طایفه گشین از فولادی در محل زنجیرزنی برگزار خواهد شود اینا سوخته مهره هستند.....
فريب تاج را خوردم
Iran, Islamic Republic of
آقاى تاجگردون گفته است : عامل عقب ماندگى منطقه ماارجح دانستن مسائل سیاسى به مسائل عمومیست . جناب تاج مگر شمانبودید که در جلسه ى اصلاح طلبان در کارکنان گفتید که : بنده بدنبال چینش نیروهاى خود بوده ام . اگر لالایى بلدید پس چرا خوابتان نمیبرد . اگر علت عقب ماندگى را میدانید پس چرا به آن دامن میزنید . مردم از این شعارها و خلاف همین شعارها عمل کردنها خسته اند . چرا براى بدست آوردن رأى شان به هر کذب و دروغ و فریب و دورویى متوسل میشوید ؟ در وصف تو راست گفته اند که معامله گرى و برایت این شعر را چه زیبا سروده اند که :
گرگى که به من شیر دهد میش من است ، بیگانه اگر وفا کند خویش من است .

شب بیداریهات و کسب کرسیهاى آنچنانى در مجلس که برایش شب بیدارى کشیدى چه عایدمان کرد ، جز عقب ماندگى ، اینها بجز پیشرفت شخصى براى خودت هیچ خاصیت دیگرى نداشته و ندارد . چرا دارد ، افزایش فقر و بیکارى مردم در حوزه انتخابیت .

ادعا دارى که در بین مردم بوده ام . آرى همه میدانند وقتى به روستایى سر میزدى سراغ فلان لیدرت در آنجا را گرفته ، مهمان خانه اش میشدى و به اموراتش رسیدگى میکردى و بقیه اصلا به چشمت نمى آمدند . حال که نزدیک انتخابات است مردم دوست شده اید ؟

اگر بر تمام پروژه ها ى حوزه انتخابیت اشراف داشته اى دلیلش پر کارى حضرتعالى نیست ، بلکه دلیلش اندک بودن این پروژه ها در این حوزه وسیع میباشد . آیا لیاقت این مردم بعد از چهار سال چند جدول گذارى و روکش آسفالت ساده اس که بنده به عنوان یک مهندس اجرایى میدانم که کلیه فعالیتهاى حوزه در چهار سال تنها ١٠ درصد توانایى عملیات عمرانیست ؟ و این قصور بوضوح قابل درک است .

و در آخر بدان که اینبار خواهم دانست که چرا و به چه کسى رأى بدهم ، و با رأى دادن به شما رأى خود را حرام نکرده و دور نمیریزم . که چهار سال دیگر عقب ماندگى را براى شهر و دیارم و ارتقا جایگاه شخصى و پیشرفت را براى خودت به ارمغان آورى تا جایى که به مردمت پشت کنى و بدنبال پست و مقام و خواستار حضور در حوزه انتخابى تهران باشى و پایبندیت را به معامله گر بودنت و به مثل گرگى که به من شیر دهد ... به تمام معنا نشان دهى .
گشین مخلص
Iran, Islamic Republic of
عزیزان توجه داشته باشند اقای غ ظ... تا الان رای به اصلاح طلبان نداده ونمیده اگر در این جلسه حضور دارد ریگی داخل کفشش ومشکلی داره میخواد حل بشه نه شاید هم بواسطه دامادش اومده یا باز هم نه بواسطه ککاگری اومده پس سر ایشان حساب وکتابی باز نکنید اعتبار واعتماد نداره یکی میخواد تا اخر انتخابات در کنارش باشه وروحیه بش بده سایه صبح وپسین نداره چون هر لحظه که بگویی این نماینده رای بیشتری داره ترس میکنه یک لحظه هم حالش بد میشه پس خطر داره خدای ناکرده مشکلی براش پیش بیاد
گشین غیرت
Iran, Islamic Republic of
گشین کو غیرت گشین کو غیرت تاجگردون رفته تهران از حاج نادربزرگ مرد اخلاق گشین شکایت کرد ه بعد شما نون به نرخ روزخورا اومدید تاج دعوت کردید وبه اسم گشین این طایفه بزرگ شواری مشورتی نوشتید شما چند تامهره سوخته کی هستید که برا این طایفه خط نشون میکشید به موقع جوابتونو خواهیم داد
گشین
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای تاجگردون حاج هادی زارع پور هم مدیریتش در در این چند سال مدیر کلی بلکه در ۱۸سال گذشته برای طایفه گشین ثابت شده خدا شاهد این جمله را بدون اغراق میگم ایشان هیچگونه کارای نداشته وبرادرش هم قبولش نداره فقط مجبورند بخاطر حرف مردم با ایشان حرکت کنند چه برسه به طایفه که بخواهد ایشات قبول داشته باشند این اقای زارع را با خودت در طایفه گشین نیار که محبوبیتی نداره خودت تنهایی بیایی بهتر از این اقا است در ضمن ایشان ۴برادر لیسانس بیکار داره کسی که عرضه نداشته در این ۲۰سال یکی از برادراش بکار بگیره میخواد برای مردم کار کنه در جای شنیدم به ایشان تذکر داده ای اقای زارعپور میخوای همه چیز من برات توضیح بدهم ... ۲۰تا اتاق۲*۳در مدارس بزنی و۴۰نفر نیروی حالا با هر اسمی وبکار بگیری درست فرمودی ولی ایشون جرات این کار را ندارند اخیرا دونفر بکار گرفته واون شب هم جوگیر شده بود به همه میگفت دوشنبه بیاید یاسوج حالا نمیدانم پشتش گرم بود یا شام گرمی میل کرده بود
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
کجان سیاست مداران بزرگ گشین اینا که همون قبلیان اهاگفتن که جلسه بعدی گشین به حمایت از فولادی برگزار خواهد شد اون جلسه دیدن داره حالا دیگه بهمنو ادم جمع کرده که افشینو بزاره سر کار ای خدا شکرت
حاضرین دراین جلسه نوووووووووووووووون به نرخ روز خورا هستند
آقایون پژمان عوضپور و لطف الله موسوی وکلاغ وطوطی
Iran, Islamic Republic of
آقایون پژمان عوضپور و لطف الله موسوی وکلاغ وطوطی
از مطالبتان معلوم است که چقدر از روی بغض وکینه وفشار روحی سخن گفته اید .اگر من هم مثل شما قول دروغ به فولادی میدادم وکلی از او پول به جیب میزدم و از این جلسه دستم رو میشد هم همینطور ناراحت میشدم .
برای طایفه بزرگ گشین مهم کسی است که توانایی نماینده بودن را داشته باشد که آقای دکتر تاجگردون این خصوصیت را دارند .
واما کلاغ وطوطی از اسمتان مشخص است که سر و بنی ندارید واگر اینطور بود اسم اشخاص را نمی آوردید ومعلوم است سخت از نظر روحی در فشار هستید وحضور بزرگان در جمع ؛ شما را کلافه کرده ومهمترین پاسخ به شما این است که عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر
ضمنا متن خودتان را بدهید به یک آدم با سواد تا بخونه وببینید چند غلط املایی کلمات را دارید از جمله آقای موسوی کلمه آبرو به اینصورت نوشته میشه واول نوشتن کلمه اش را یاد بگیر بعد دم از آن بزن .
پژمان جان تو که مادرت هم قبولت نداره و پدر بزرگت هم گفته این حرف مفت میزنه انتظار داری فولادی قبول بشه .
باش تا صبح دولتت بدمد
Iran, Islamic Republic of
ل...جان م... یک سوالی دارم :
آیا همسرت در انتخابات با تو هم نظر است ؟؟؟؟؟؟؟
در جواب علیداد
Iran, Islamic Republic of
اگه اینا سیاسیون گشین نیستن پس حتما امثال آش فروشا و میوه فروشا و بچه ۱۸ساله سیاسیون گشین هستن...شاید تو میدونی و ما خبر نداریم.
Iran, Islamic Republic of
درودوهزاران درود بررحمان کرمی
گشین
Iran, Islamic Republic of
فولادی امثال تو گشین خیلی رای داره اینا نون به نرخ روز خوران همشون سرهم ۱۰۰رای نمیشن
ب... بابرادراش ع...نقشه کش هادی زارع پوربا فامیل بیست نفریش یه شیش نفر دیگه تازم اضاف شدن خودتونو تو طایفه بی ابرو کردیدتاج بای بای
قوم
Iran, Islamic Republic of
ر... ک... روی عمر عاصو سفید کردی به خاطر پست کارشناسی یه اداره فکستری تمام عقایدتو فروختی شرم باد شرمت باد شرمت باد
گشین
Iran, Islamic Republic of
تاجگرودن باید برا همیشه مثل بهر ام تاجگردون ازصحنه حذف بشه وگشین قصد انجام همین کاروداره به همین خیال باش که رای ببری
گشین
Iran, Islamic Republic of
ای خدا شکرت ه.. ز.. ر...ک.. ب.. ایخن سی گشین تصمیم بگرن که تاج سه تاج کنن
باشتی
Iran, Islamic Republic of
مگه واجناق رییس دفتر نماینده آقای ر . ا با اقای حسینی نبود؟
مگه حسینی بچه هاشو سرکار نزاشت؟
پس تو جلسه تاجگردون چیکار میکنه؟
آقای ر . ز رو که اقای حسینی بچشو گزاشت تو شرکت نفت.اون اونجا چیکار میکنه؟
آقای م . عل از سعادت اباد که پسرش تو جلسه فولادی تو گچساران دیده شده.
اقای ر. ک مگه کارشناس ابتدایی اداره کل اموزش پرورش دیگه چیه که خودتو اینقدر ضعیف وحقیر کردی؟
Iran, Islamic Republic of
هرچه زور دارید بزنیدتاج رتنیه اصولگرایان فقط فولادی گشین فقط فولادی
چرابین
Iran, Islamic Republic of
هادی زارع توگشین اعتباری نداره ر...ک.. هویتش معلوم شد حزب بادحزب بادب... اگرهم پسرشو نزاشتی سرکار به بهت رای نمیده گشین بهت رای نمیده تاج بای بای
معلم از باشت طرفدار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون باید این نکته را بدانند که مهم ترین و بزرگترین نقطه ضعف ایشان به خصوص در حوزه شهرستان باشت ، عملکرد ضعیف و بدون هیچ گونه دفاع مدیر اموزش و پرورش شهرستان است.ایشون اگر به موقع فکری به حال آشفته بازار وضعیت آموزشی در شهرستان نکنند ، میبینند که چطور ضربه بزرگی خواهند خورد.همیشه آموزش و پرورش باشت مرکز ثقل سیاسی بوده و نمیتوان آن را از سیاست دور نگه داشت.ایشون یک بار هم نشده به صورت سرزده و یا طرح یک جلسه عمومی با معلمان به خواسته معلمان گوش کنند و فقط به فکر کارهایی حاشیه ای هستند.
تمامی پست های مدیریت و معاونت مدارس در قبضه معاونت مالی اداره است و ایشون دارند به صورت واضح و بدون هیچگ.نه واهمه ای اقوام نزدیک خود را وارد اداره میکنند و یا به انها پست می دهد.
شاخص های اموزشی باشت در مقایسه با دیگر شهرستان ها افت قابل ملاحظه ای در چندسال گذشته داشته.این را می توان از نتایج مسابقات علمی و قبولی های امتحانات نهایی فهمید.
به خاطر برخورد بد با معلمان قوی ، این معلمان از کوچکترین روزنه ای برای مهاجرت به دیگر شهرستان ها استفاده میکنند.(آمار افراد منتقل شده امسال موجود است)
اگر به عنوان یک ارباب رجوع با مدیر اداره کار ضروری داشته باشیم ، ایشون در روزهای معدود در دفترشان حاضر هستند.
لطف اله موسوی در جواب عزیزی که طوی وکلاغ کامنت گذاشته اید
Iran, Islamic Republic of
تو مشخص ادم ترسویی هستی چون اگه شهامت داشته مثل من با اسم واقعی خودت کامنت میگذاشتی در ثانی اگر مطالب اینجانب را خوانده باشی قصد توهین به هیچ شخص نداشتم ونکرده ام وفکر کنم هزاران مثل حضرتعالی وفک وفامیلت از لحاظ بیان ومنطق ونوشتن ادبیات به انگشت من هم نمیرسه مطمئن باش میتوانی بپرسی چون این توهین کردی خواستم جوابت بدم با اسم واقعی خودم وگرنه همه طایفه گشین برای من محترم در خصوص گزینه عابرو به هر دوسبک در ادبیات نوشته میشود این متن به این بزرگای اینقدر فشار به تو اورده که دنبال این مورد گشتی من همینجا هم به توتبریک میگم چون اگر کامل متن خوانده ای واقعیت را پذیرفته ای وبه قول خودت دنبال غلط املائی میگشتی امیدوارم دیگر مرتکب توهین به دیگران نشوی واگر خواستی به کسی توهین کنی شهامت داشته باش ونترس اسم واقعی خودت بنویس چون بزرگترین گناه ترس است
فض الله
Iran, Islamic Republic of
ا.... بد عملکرد م... ج.... سر اولاد نجات کلاه گذاشت ه....فقط برا خانواده زنش وپسر علمراد کار کرد ر.حذب باده ع... هم دو دوره سرش کلاه گذاشتید گشین به خان زادهرای نمیده
باشت بی طرف
Iran, Islamic Republic of
درخصوص طایفه گشین همیشه مخالف اقای تاجگردون بوده اند ودور قبل هم کم رای به ایشان داده اند حالا علت چیست باید ریشه یابی کرد ایندور هم که از چند نفر از افرادش سوال کردم از دور قبل هم بدتر است پس این درصدها را داشته باشید اقای تاجگردون در خوشبینانه ترین حالت حداکثر رای که بتواند در این طایفه بیاورد یک سوم رای انهاست پس بی مورد به همدیگر تهمت نزنید وقول دروغ هم به تاجگردون ندهید اون اقای هم جلسه برگزار میکنه بخاطر ترس موقعیت پست ومقامش میکنه میدونه اگر فردا ایشن نباشه باید مثل هشت سال گذشته حتی تو ی مدارس هم اجازه درس دادن بش ندهند پس شماها خواهشا یکم عاقلانه تر فکر کنید وبه همدیگر توهین وتهمت نزنید
نهال
Iran, Islamic Republic of
دوستی که برای بهنام احمد کامنت گذاشته بزاره که رای بدن آنوقت انتظار پست داشته باشن همان جایی که هست هم حقش نیست برادرانش هم با یداله مرادی میباشن فعلا که هم برای بهنام وهم شهرام که تلی شده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای گ... د....برای تو هم متاسفم اگر تو ادم تاثیر گذاری بودی برای همین یارو بغلت نشسته کار میکردی فکر کنم مسول ابفای گچساران از این بالاتر نیست تا دیگران تصمیم گیرند تو جایگاهی پهلوی تاجگردون نداری پس تو ادم با ارزشی هستی خواهشا خودت خراب نکن برو جای که حداقل یک فرشی زیر پات بندازند مثل نمایندگان قبل خودت حرف اول بزنی برات متاسفم که اینطور داری الت دست هادی زارع میشی
گوشیم با تعصب
Iran, Islamic Republic of
در جواب لطف الله موسوی: اولا شور مشورتی از همه فامیل در طایفه حضور داشتند که پدر حضرتعالی هم یکی از آن اعضا بود،شاید هیچکدوم از شما اینو نمیدونستید.دوما اگه چشم بینا داشته باشی از همه بزرگان و ریش سفیدان با طیف های سیاسی مختلف در این جلسه حضور دادارند،که این نشان از اتحاد و یکدلی این لطیفه بزرگ و با غیرت است،سوما اگر هم بعضا در این طایفه اختلافاتی وجود دارد از سایه سر تو و چند تا بچه میوه فروش و به قول خودت نون به نرخ روز خوره که بلند شدید و ادعای بزرگی میکنید . آقای موسوی شما هم مثل بقیه دارای یک رای هستید و حق نداری برای این طایفه بزرگ و با عزت آبرو تصمیم بگیری. عقل و منطق حکم میکند که در چنین شرایطی به کسی رای داده شود که برای شهرمان و حوزه مان کار عمومی و عام المنفعه انجام دهد. که به حول و قوه الهی و با تلاش شبانه روزی که دکتر تاجگردون انجام داده خیلی از مشکلات این شهر حل شده و انشالله همه و همه حل خواهد شد. این درست که دیگر زمان قومیت بازی نیست.ولی زمان آن فرا رسیده که به جای احساس با عقلمان تصمیم بگیریم و به فکر آینده فرزندانمان باشیم. لطیفه بزرگ گشین هم از این قاعده مستثنی نیست. در مورد کار خصوصی هم که گفته شده فقط خانواده شما بوده که بدون کمترین سواد رفتیم سر کار و دفتر و دستک به هم زدی، به عنوان یک گشینی افتخار میکنم میبینم با کمترین سواد به اینجا رسیدی ولی اجازه نمیدهیم برای این طایفه تصمیم بگیری چون از هر لحاظی بخایم در نظر بگیریم شما در آن ته قرار دارید. من الله توفیق.
در جواب پژمان
Iran, Islamic Republic of
تو که پدر بزرگ ات میخواد دکتر تاجگردون رو دعوت کنه.پس کی میخواد به فولادی رای بده...خودتم که فک نکنم سن ات برسه که بخوای رای بدی.چون هنوز به سن تکلیف نرسیدی عزیزم
پژمان جون
Iran, Islamic Republic of
بچه تو که هنوز نمیدونی سیاست چطور نوشته میشه. تو کار بزرگ تر ها دخالت نکن...
حق گو
Iran, Islamic Republic of
این کامنت هایی که به نفع نماینده ترک(فولادی)نوشته شده همش کار یکی هست.و اونم کسی نیست جز پ.. ع... که به جز خودش هیچکدوم از طرفداراشون بلد نیستن برن تو سایت
گشین گشین گشین
Iran, Islamic Republic of
آخه ما را چه به ترک،،، فولادی کی باشه که بخواد تو گشین رای داشته باشه مگه قحط الرجال هست تو باوی،،،
خطاب به رحمان کرمی
Iran, Islamic Republic of
عمر وعثمان دوران خودتی که بخاطر پست اندیشه وتفکر سیاسی خود را زیر پا گذاشتی خیلی افراد هستند وبودند که پیشنهاد پستهای بالاتری در سطح کشوری داده شد ولی هرگز اجازه ندادندکسی ذره به تفکرشان خدشه وارد کند تو نون به نرخ روز خوری تا الان با چند نماینده رفتی چه معلوم که فردا با فولادی یا فروزان نباشی اقای تاجگردون باید تیز بین باشند وبه افرادی همچون حضرتعالی اعتماد نکنند البته فکر کنم حاج هادی تو را برای تاجگردون بتواند تا اسفندماه نگهداری کند
معلم
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون باید فورا رییس اموزش پرورش باشت رو عوض کنه و اقای ر... ک... رو به جاش بزاره.این خواسته حداقلی طایفه گشین از اوست
خطاب به حاج هادی زارع پور
Iran, Islamic Republic of
ایا میدانی یکی از دلایل مهاجرت باشتی ها به شهرستانهای همجوار مسائل اموزشی است از هر فردی میپرسی میگه بخاطر بچه ام میروم یکم حاشیه ها را کنار بگذار مدیریت بهتر اجرا کن با این کارهای گه داری انجام میدهی فکر کنم بعد از مدیریت تاجگردون خودت به ... تاریخ ...شک نکن حتی برای طیف خودت هم موثر نبوده ای شاید اگر یک نظرسنجی وارزیابی از اداره کل اموزش وپرورش استان بعمل اید نمره ای بالاتر از ۱۰نمیگیری اینکه اقای ر.. ک..بیاد وبخواهد در بین طایفه از تو تعریف وتمجید کند بدردخودش میخوره مدیر کشوری بودن حضرتعالی به سفارش تاجگردون وگرنه تو بعداز م.... دومین مدیر ضعیف استان وبچه های گچساران هستی....
قله کهنه
Iran, Islamic Republic of
گشین اخخخخخخخ چه شده نکنه غیرت این طایفه رودادن دم اب رفته من خودم گشین نیستم اما درجریانم ا...ظ... وجناب تاجگردون ازح.. ن...گ... این مرد اخلاق شکایت کردن این بود شعارشون زنده باد مخالف من تاجگردون د.....
مردکهنه
Iran, Islamic Republic of
ب...ز... شرفتو فروختی به یه قول خالی اونم از امیرحسین وعلی نقی تف به روزگار برادر کشی
زنده باد گشین
Iran, Islamic Republic of
چقدر این گردهمایی گشین فشار بهتون آورده .اگر اینها کسی نیستند واگر رای ندارند باید شما خوشحال باشید پس چرا بهم پاشیدید واین قدر عصبانی شدید که حرمت افراد رو نگه نداشتید .
ظفری
Iran, Islamic Republic of
۷اسفند براهمیشه تاجگردون از صحنه انتخابات حذف میشه دوران .... تموم شد دیگه
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز
عده ای بنام طایفه گشین کامنت میگذارند وبا آبروی بزرگان طایفه از هر دوطیف بازی میکنند شما چرا گول این حرفها رامیخورید .
هرکس تبلیغ کاندید خودش را انجام بده ولطفا به کسی توهین نکنید.
درجواب معلم
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه گه لپ لپ خورد گه دانه دانه ایشون همان جایگاهی که دارند از سرشون زیاد خدا میداند طایفه گشین هم رای به تاجگردون نمیدهند واقای تاجگردون خودش کاملا متوجه این جریان شده وجاده هم کشیده اشتباه کرده وهمون یک مدیر ضعیفی هم که دارید در اموزش وپرورش اگر در نیاورند تا اخر انتخابات شانس اوردیت
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگه تو امتیازای کامنتا دقت کنید میبینید ک بیشتر کامنت های حمایت از فولادی فقط یه امتیاز مثبت داره و اونم خود نویسندشه...تو کامنت های حمایت تاجگردون از گشین هم ی امتیاز منفیه ک باز کار همون اقاست....امیدوارم تو انتخاباتم ب اندازه کامنت هایی ک گذاشتید رای داشته باشید.
لیشتر
United States
تاجگردون رو ترکها دعوت میکنند میگن اینا اصلا ترک نیستند طایفه گشین دعوت میکنه میگن اصلا کسی نیومده بود اینا مهره سوخته اند,,من خودم همون شب اومده بودم باشت از نزدیک دیدم,نزدیک به ۲۵۰نفربودن که تقریبا میشه گفت از بزرگان وتاثیرگذاران طایفه بودن بهرحال مخالفانی هم وجود دارند ولی جلسه باشکوهی بود,اگه خودم از نزدیک ندیده بودم شاید باور میکردم کامنت دوستانی رو که میگن اصلا کسی نبود,,دکتر رای بالایی در طایفه گشین دارندانشالا
گشینی
Iran, Islamic Republic of
برخی از کامنت ها که به حاج غلام و حاج زارع توهین شده همان کسایی هستن که کار گیرشون نیومده و در جوابشون میخوام بگم که شما فقط به این دقت میکنین که کسی رفته سرکار یا نه و به عملکرد این دو شخص در کار هایی که تا الان انجام داده اند دقت نمیکنید و البته همه ی این توهینا و کامنت های منفی کار یه نفره و مطمئنا تاجگردون بیشترین رای رو در گشین و باوی خواهد داشت شما هم انقدر جوش نزنین چون کار نیست
درجواب ظفری بدل
Iran, Islamic Republic of
ماخانواده ظفری آز کوچک تا بزرگ آز جناب آقا دکتر حاج غلامرضا تاج گردون تا آخرین قطره خون دفاع میکنیم.ومثل همیشه یکدست ویکصدابرای پیروزی ایشان کار میکنیم
باشت با غیرت
Iran, Islamic Republic of
بابا تاجگردون نیازی به رای گشین نداره، ولی اتحاد خوبه.
درود بر تاجگردون
درود بر تاجگردون
درود بر تاجگردون
درود بر تاجگردون
درود بر تاجگردون
درود بر تاجگردون
درود بر تاجگردون
باشت با غیرت
Iran, Islamic Republic of
بابا...کیه که ما بخایم بش رأی بدیم؟؟؟؟؟
ما به وجود آقای تاجگردون افتخار میکنم و با غیرت خودمان در کنار منطق خودمان ازش حمایت کرده و با صلابت به ایشان رای میدهیم
»»»»که دوش زدم فالی و فریاد رسی میاید.««««««« این شعارش بود و بهش عمل کرد. ماهم بی منت بهش رای میدیم
با اصالت
Iran, Islamic Republic of
این گردهمایی بزرگترین گردهمایی بزرگ تاریخ کشین بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب مخالفین میخام بگم که شما اصلا متن سخنرانی رو خواندید که ایشون چه حرفایی زده. به نظر من همه حرفاش بجا ست. هرچی هم گفته بهش عمل کرده! ایشالله هم که بدون هیچ شک و شبهه ای پیروز قطعی انتخابات خواهد بود.
عجیب
Iran, Islamic Republic of
من یه اصولگرام ولی به خدا قسم تمام ضربه هایی که خوردیم رو همین باند بازیها بوده و هست. این دور میخام به تاجگردون رای بدم. حقیقتا خیلی ایشون برا باشت کار کرده، که هیچ نماینده ای قادر به انجام این کارا نیست. تمام تلاشم هم میکنم که برنده انتخابات خودش باشه.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
به قول مردم قدیم یه زن از گشین بگیر یه گاو از شیاس
گشینی اصلج
Iran, Islamic Republic of
همه کسانی که با اسم گشین به حاج غلام و حاج زارع توهین کردند گشینی نیستند
رای تمام گشین با تاجگردون است
خسته نباشی دکتر
Iran, Islamic Republic of
آگه راست میگیدیکنفرآز ظفری ها نام ببر که مخالف تاج گردون باشه
Iran, Islamic Republic of
درود بر طایفه بزرگ گشین دست خدا با جماعت است .
لطف اله موسوی درجوابگوشیم با تعصب
Iran, Islamic Republic of
اولا احساس میکنم جوابت ندم بهتر ولی غیرتم اجازه نمیده چون شهامت نداشتی اسمت بنویسی وکامنت بگذاری از این حیث ترسو هستی وادمهای ترسو میخواهند نماینده ببرند مجلس بزرگترین گناه ترس است ثانیا بنده با زور بازوی خودم نون در میاورم ومنت هیچ شخصی را نمیکشم ومانند شماهاهم جیره خوار کسی نیستم ونخواهم بود ودست راستم با جیب چپم اشنایی کامل دارند دنبال هرشخصی هم باشم از جیب خودم هزینه خواهم کرد اگر دوست داری این شماره تلفن من عرضه داشته باش زنگ بزن تا اسامی افراد کامل به تو بدهم که چه کسانی نبوده ونیستند ایا این افراد قبلا خودشان با تاجگردون نبودندمن هیچوقت تا بزرگانی هستند وحرف بزنند به خودم اجازه نخواهم دادادعای بزرگی کنم من در مقابل ان ریش سفیدان طایفه عددی نیستم وحالت فرزند همه انها دارم ولی من یک رای نیستم خودت هم این خوب میدونی وقبلا در صندوق های قدم اباد برایت مشخص شدومیشودیک رای زنده وبا شهامت بهتر از هزار رای مرده وترسو مثل حضرتعالی میباشد وبه قول خودت اگر منم سواد به خودت میزنی اولا تو که جرات نداشتی اسمت بنویس حداقل تماس بگیر در هر جا ومکانی خواستم تا بیایم وببینم بار علمی سیاسی وفرهنگی چه کسی بالاتر در خصوص تصمیم گیری برای طایفه این هم برایت مشخص شده وخودت خوب میدونی حرف من با همین سن وسال کم برای بزرگان چه اهمیتی دارد ومیپذیرندوهمه هم احترام خاصی دارند ومن هم نوکر همه انها هستم وحداقل این خودت وپدرت وفامیلت خوب میدونه حداکثر طایفه به استثنای اولاد شما همه حدود۷۵درصد باهم همسو ویک تفکر سیاسی دارند بینی وبین اله اگر من حمایت از تاجگردون میکردم چه میگفتی تعریف تمجید از من بزرگوار من تفکرم را عوض نمیکنم نوکری مثل شما از قدیم خودت وخانوادت بودی نمیکنم خانیم را به نوکری نمیدهم جای میروم که فرش زیر پایم پهن کنند وتفاوتی بین فقیر وغنی گدا نباشد درجه سرداریم را با گروهبانی عوض نمیکنم جای میرو که ریشه داشته باشد وهر سیلابی که بیاد از ریشه کنده نشوم خوب یا هنوز برایت بنویسم تا روی عقل بیای
کدخدا
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه عزیزانی که این کامنت ها رو میخونن و به گوش بقیه میرسونن.
اون عزیزی که گفته فلان شخص و فلان شخص دنبال منافع و پول و شغل هست درست گفته----چون الان همه و همه و همه هدفمون همینه.
اون عزیزی که گفته حاج هادی زارع پور این طور و اون طوره خدمتشون عرض کنم که جناب حاج زارع پور انسان بسیار متشخص و باوقار و بزرگی هستند ولی در مجموع خیلی مقرراتی و از چند سال قبل تا الان نشون داده که تحت اختیار تام خود نیستند و این اشکال بزرگیه.
یه دوست دیگه هم راجع به خانواده بهنام و شهرام احمدی چیزی گفته بود. خدمت این دوست عزیزمون هم عرض کنم که بنده هم موافقم که بهنام احمدی لایق جایگاهی بالاتر از شرایط فعلی نیست. ولی راجع به شهرام احمدی خدمتتون عرض کنم که ریاست پیام نور گچساران واقعا حق ایشون بود که همه دارن کارکرد رییس فعلی پیام نور گچساران رو میبینن.
راجع به کامنت لطف الله موسوی عرض کنم که هیچ انسان متشخصی توی گشین و کل باشت ایشون رو قبول ندارن و هیچ مدرک تحصیلی ندارن و اجازه ندارن بعنوان نماینده یه طایفه بزرگ صحبت کنن. ضمنا مدرک برادر ایشون که زمان حسینی رفتن بهزیستی چی بوده؟
راجع به حضور آقای فولادی هم عرض کنم که در صورت حمایت اصولگرایان هم ایشون با اختلاف ۵یا ۶ هزار رای شکست میخورن.
راجع به جناب تاجگردون هم عرض کنم که ایشون زحمات زیادی واسه باشت و گچساران توی این شرایط اقتصادی کشیدن ولییییییی نسبت به توان و قدرتشون عملکردشون از بیست نمره ۵ میارن. چون واقعا نسبت به توانشون ضعیف تر عمل کرده اند.


خودمم عرض میکنم که اگر اصولگرایان نسبت به انتخاب فولادی به اتفاق نظر رسیدن به ایشون و در غیر این صورت به جناب تاجگردون رای میدم. جدا از جناه و خط و باند.

(من آبادانی و آرامش میخواهم)
احمد رضا
Iran, Islamic Republic of
درود به اقای تاجگردون من از طرف خودم و تمام خانواده ام با تو هستیم
ظفری
Iran, Islamic Republic of
خانواده ،،،،، اگه خواستی ده خانواده رو نام میبرم که با تاجگردون نیستنداز ، هامردی اسمتو بنویس مثل موش ترسوی
حراست
Iran, Islamic Republic of
به کنتور برق توی عکسا نگاه کنید.
دوتا کابل غیرمجاز برق داره.
جهت قطع کابلهای غیرمجاز سریع اقدام کنید.
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون لطفا بخاطر یک رای بیشتر به درخواست های نامعقولی که توسط برخی از مردم باشت به تو میشود تن ندهید که فردای قیامت باید پاسخگو باشید.این باشتی ها همان هایی بودن که افرادی را در این شهر نماینده کردن که این شهر سی سال به عقب بازگشت.اطمینان دارم که شما اگر در گچساران اول شوید رای باشت بی مفهوم خواهد بود.یکی از این گشینیا رو میشناسم میگفت چون برادرم از کار اخراج شده باید تاجگردون حتما برگردونش سرکار اونم به جرم اختلاس. دکتر در زمان اندک باقیمانده به آرمانهای شهرت بیندیش و از این حال و هوای قومیت گرایی تو این شهر بیا بیرون
گشين
Europe
ز... یکی از ضعیفترین مدیران استانیست و ترسو ،رحمن ک ،هم ببدی ایست با هر باد میلرزدو میرود
باوي
Europe
متن نظر شمابا ایل گفتن به یک طایفه بزرگ نمی شود درود بر لطف الله
درجواب پژمان عوضپور
Iran, Islamic Republic of
پژمان جون کمیته امداد وام ۲۰میلیونی بهت نداده داری میسوزی.ما همیشه آزروی قانون کار میکنیم مامثل شما نیستم که پول میگیریم رای میدیم
خیرآباد ها
Iran, Islamic Republic of
درجواب لیشتری .تاج قول داده بود خیراباد لیشتر به بخشداری تبدیل گردد حالا بخورید لیشتریا بخدا مردان روزگار همان طایفه گشین هستند که همچو شیر جلو روی رقیب ایستادند خدایی برای باشت تاج هر کاری توانست انجام داد ولی مردم باشت فهیم وروشن هستند بدا بحال شما لیشتریها که تا دم ظهر خوابید وبعد از بیدار شدن کل تلاشتان این است که تاسر کوچه بیایید وتا پسین شررروور بگین آخ بدبختا
باشت همدل وگچساران هم زبان
Iran, Islamic Republic of
نماینده های حاج علی قلی کریمی هم حضور داشتند شخصی که درحوزه باشت و گچساران و استان حرفش خریداران زیادی داره .
تا حالا ندیده بودم تو گچساران وباشت این طایفه دورهم جمع بشن .
درود خدا برشما ملت قدرشناس گچساران و باشت
بي طرف
Iran, Islamic Republic of
ای کر با غیرت گشین که جگر شیر داری کسی قدرت را نمی داند شما گشینها باید به این شخص ببالید رحیم محمدی برای همه کار می کند از طرف خیر اباد
حقيقت گو
Iran, Islamic Republic of
درجواب کدخدا اولاکدخدایعنی ....دوم چنئساله ازمنطقه دوری خبرنداری یاخوابی لطف اله کارشناسی اقتصاد روازدانشگاه پیام نورباشت گرفته بعدش برادرش دانشجوی حسابداری علمی کاربردی ۱ههمزمان دانشجوی علوم اجتماعی باشت هست سوم خودت میگی محبوبیت نداره پچطوربرادرشوبکارگرفته ازمجوزتاکسی بیسم تا پیشخوان و۱۸نمایندگهای معتبرراازگجامیاره سوم خودت بهترازمن میدونی که تمام ریش سفیدان همه بیشترازجونشون دوستش دارن قراره سال اینده شورابشه وامسال پ+۱۰روهم بیاره مجتمع تجاری افتتاح بشه
گشين
Iran, Islamic Republic of
درجواب کدخدا چراحسادت تاکی اقای موسوی لیسانس اقتصاد داره برادرش حسابداری خودت هم میدونی خیلی توانمندهست ایشون ادم شریفی هستن ۴سال بامرحوم حاج نبی زاده بوده ۱۲سال هم باسیدقدرت اله حسینی بعدش اگه سواد نداره این همه کارهای بدردبخورتوشهرانجام میده ازطرف کیه انصافابیشترازیه نماینده برش سیاسی داره ریش سفیدان طایفه هم ازش حساب میبرن قراره شوراهم بشه
اکبر
Iran, Islamic Republic of
پاش رو پوس موز کاکا
اکبر
Iran, Islamic Republic of
ر....ک... فقط وفقط وفقط لاف
گشین با تعصب استان
Iran, Islamic Republic of
درجواب گوشیم باتعصب.اولا طایفه گشین در این چند نفر وچند خانواده خلاصه نمیشود وکسانی که تو مغازه داره قلمدا کردی آنها تاثیر گذار ترین افراد درانتخابات هستند که نمونه بارز آن در انتخابات قبل مشخص شددوره مرحوم نبی زاده وجعفری وحسینی .درثانی مگر طایفه گشین آنهای نیستن که زمان شورا اکثرا کرسی های شورا به دست گرفت آیا بهمن زارعی توانست برادران خود را دراین نشست بیاورد ویا خانواده موسوی کسی که برای او گاو کشت کجا بودند علنقی گرامی برادران خود را نتونست دراین نشست بیاورد .اگر آقای زارع پور استان برنامه ریزی این نشست را از ماهها قبل انجام داده بود خیلی بهتر بود
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
ما بسیجیان شهرستان باشت رای خود را به حاج فولادی میدهیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فقط برای فامیلهای درجه یک و دو خودش خوب است
فاضل امینی بازنشسته اموزش و پرورش را به عنوان مدیر باشگ
اه فرهنگیان گچساران بکار گماشته
۲- برادرش را به عنوان معاون برنامه ریزی استان فارس
۳- فرهنگ کمایی را به عنوان معا ون مدیریت برنامه ریزی استان فارس
۴- مجید سینایی به عنوان مدیر برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد مهندس آوری را به عنوان معا ون او
۵- برادرش را به عنوان مدیر شرکت پتروشیمی گچساران
۶- احمد جعفری را به عنوان مدیر گمرگات جنوب کشور
۷- داماد حاج حبیبی را به عنوان فرماندار باشت
۸- ارش حبیبی را در دفتر ریاست جمهوری جا داده است
۹- حاج رحیمی داماد حسین جعفری فرماندار گچساران
۱۰- نادر تاجگردون حراست مناطق نفت خیز جنوب
و صدها مورد دیگر از فک وفامیل درجه دوم خود را در پستهای حساس مدیریتی جا داده است
حال ا شما به پست کارشناسی رحمان کرمی که به واسطه جعفری به داده شده است می نالید از آراء طایفه گشین خیلی ها سو استفاده کردند و سکوی پرتاپ بود برای سایر افراد و طوایف چرا با آبرروی طایفه گشین که زمانی مرحوم اسد خان و منصور خان از وجود طایفه گشین افتخار می کرد امروز چند نفر به اسم شورا با سیاستهای این طایفه به نام بازی می کند و نمی گذارند به بلوغ فکری و ساسی خود توجه کنند
در انتخابات نباید پیش قدم باشید بگذارید همیشه کسانی که می خواهند بر سکوی قدرت بنشینند و بر گرده مردم مظلوم این دیار پا بزنند آنها پیش قدم باشند با آبروی این مردم صادق و ساده برخورد نکنید ای کسانی که خود را نماینده طایفه گشین معرفی کرد اید هنوز زود است قضاوت کردن در مورد کاندیداهای مجلس خدا قوت
محسن ظفری
Iran, Islamic Republic of
در جواب(درجواب ظفری بدل)
فکر نکنم این دور بتونین رو ما حساب باز کنید .خانواده شهیدان ظفری این دور گول نمیخورد
منصور خاااااااااااان باوی
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزه منصور خان رو.خدارو شکر اگه منصور خان الان نیست ولی باشتیا هم چیزی نشدن
آیت ظفری
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه عزیزان
کاری کنیم که نتیجه انتخابات، یک گزینش خوب و همراه با صلاح و صرفه انقلاب و کشوروشهرمان باشد. این معنایش این نیست که اگر ما کسی را نپسندیدیم، با او بداخلاقی کنیم، برخورد تند و سخت و غلط بکنیم؛ نه. آن کسانی که خودشان را صالح می‌دانند، برای خودشان اهلیت قائلند، وارد میدان شوند. ما هم که می‌خواهیم انتخاب کنیم، نگاه کنیم، حقیقتاً با معیارهائی که معتقدیم و بین همه ماها مشترک است، بسنجیم. شاید بشود گفت که بین همه ایرانی‌ها - معتقدین به انقلاب - این معیارها تقریباً مشترک است. در هر کسی که این معیارها را مشاهده کردیم، کوشش کنیم، تلاش کنیم، کار کنیم - کار سالم - که انتخابات به سمت انتخاب یک چنین کسی برود.
ما همه ایل بزرگ باوی را تشکیل میدهیم.بد گفتن وتهمت وتوهین کردن به فلان شخص وبهمان شخص جز شخصیت واقعی خودرانشان دادن چیز دیگری را اثبات نمیکند.هیچکس از فردای کسی خبر ندارد چه بسا فردی که امروز گناهکار بوده وحق مردم را خورده ودرحق مردم ظلم کرده وبه کسی توهین وتهمت زده وبا آبروی کسی بازی کرده فردا از کار خود پشیمان نشود وبه درگاه خداوند توبه نکند .به عاقبت حرفهایمان فکر کنیم وبفکر آخرتمان باشیم.بخدا تابحال کسی با توهین وتهمت وافترا بستن بجایی نرسیده جز بدبخت کردن خود وخانواده ودین ودیانت خود.من در جایگاهی نیستم که بخواهم نصیحت کنم ولی باخواندن کامنتهای شما تحت تاثیر قرار گرفتم ودلم بحال اکثر هموطنانم سوخت بخودتان بیایید وحداقل دست از توهین واهانت به همشهریانتان دست بردارید شما در این فضای مجازی طاقت حرف وصحبت همدیگر را ندارید .پس چه انتظاری دارید یک نماینده که توسط شما انتخاب میشود .بتواند نیازهای همگی را براورده سازد.
همه نماینده ها افرادی دیندار ودلسوز هستندومی ایند تا برای عمران وابادی دیارشان قدمی بردارند به همه آنها احترام بگذارید وشما بهترین را انتخاب کنید.به امید آینده ای روشن
ایت ظفری
محم
Iran, Islamic Republic of
با احترام ب تمام طایفه های باوی بزرگ...اقای تاجگردون در تمام طایفه های باوی اکثریتآرا رو دارن و در بعضی ۱۰۰% آرا رو دارن....فقط طایفه ... مشخص نیس ک چ طبلی بزنه...امیدوارم اول ب منافع عمومی هم فک کنیم...ما تا به الان نماینده مث اقای تاجگردون نداشته و نخواهیم داشت...کسانی ک بر طبل تو خالی میکوبن..بدونن ک اقای .... اول توانای کاری نداره..دومم در سطح مدیریتی نیس واقعت..سوما روزی تگ ... بر صندلی نشست اماده باشین برای شکستن کمرهای ک نااگاهانه رای دادن و پشیمونن و راه برگشتی نخواهد بود...... فرد باوی بهتر از هزارهزار غریبه اس....
آشنا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
معایب تاجگردون اینه که طبع اشرافیگر و غرور کاذب در این دوره و تبعیض د ر به کارگیری نیروها در دو شهرستان درعملکرد ایشان مشهود بوده که ایت خصوصیات باعث ریزش آرای ایشان خواهد گشت وگرنه کارهای عمرانی و زیرساختی خوبی اتجام داده بخصوص ورودی شه ها و جاده سازی
آشنا
Iran, Islamic Republic of
رویه تاج در نامه دادن به دو نفر قابل تامل است.در هر دو نامه حداکثر مساعدت نوشته میشه با این تفاوت که نور چشمی اولویت برای ایشان صادر گرددو لحاظ شود قید میشود
گشین
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بازی را می‌بازد اختلاف فولادی با تاجگردون حداقل هفده هزارتایست.باوی امسال یک صدا حاج فولادی
قلعه
Iran, Islamic Republic of
خخ کاندید من ش.. تاج بی تاج
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ خدمت بی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1