تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۱۲۳۳۴۱

آمادگی آموزش و پرورش استان برای مصاف با مهرماه

۹
۰
کبنا ؛


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع تعداد ۳۵ مدرسه پیش‌ساخته در این استان همزمان با نزدیکی به اول مهر خبر داد.



هادی زارع‌پور اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای بازگشایی هر چه بهتر و مطلوب مدارس در استان اندیشیده شده و سعی ما بر این بوده که با امکانات و توانی که داریم با آمادگی کامل به مصاف مهرماه برویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از مشکلات ما مربوط به تجهیزات مدارس است که در نشست شورای آموزش و پرورش با اهتمامی که اعضا نسبت به این موضوع داشتند قرار بر این شد که مبلغی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در اختیار نوسازی برای خرید مایحتاج مدارس قرار گیرد.

وی بیان کرد: هر چند آموزش و پرورش در سال‌های اخیر با کمبود شدید اعتبارات همراه بوده اما تلاش خود را کرده‌ایم تا با حداقل‌ها بیشترین موفقیت‌ها را کسب کنیم.

زارع‌پور از کسب رتبه‌های بسیار خوب در زمینه‌های مختلف از جمله در مسابقات قرآن و عترت و همچنین مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در سطوح کشوری خبر داد و گفت: این موفقیت‌ها با توجه به کمبود شدید اعتبارات به هیچ وجه قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

این مسئول یکی از نیازهای مناطق دورافتاده و صعب‌العبور استان را فضای فیزیکی برای تحصیل دانش‌آموزان برشمرد و گفت: طبق قولی که خیرین به ما داده بودند تعدادی مدارس پیش ساخته در نظر گرفته شده بود که ۳۵ مدرسه پیش ساخته برای نصب در مناطق مختلف استان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان یادآور شد: این مدارس پیش ساخته در مناطقی از استان که امکان ساخت مدرسه وجود نداشته و فضای مناسبی برای تحصیل وجود ندارد راه‌اندازی خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
برای شما جناب آقای زارع پور واقعا متاسفیم که بخشنامه های واگذاری منازل سازمانی آموزش و پرورش گچساران را اجرایی نمیکنید و معلمان بی پناهی که به امید واگذاری منازل سازمانی با توجه به حقی که دولت برای آنها ایجاد کرد از مسکن مهر انصراف دادند اما آقای پورالحسینی ریس اداره آموزش و پرورش گچساران با همکاری حضرتعالی مانع واگذاری شده اید همه میدانند که دلیل مخالفت شما با واگذاری چیست خواهشا آبروی خود را بیش از این به خطر نندازید مطمئناً شما برای خدا این کار را انجام نمیدهید.
شهابی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی ...که..ه این آقا ست .دولت و نماینده را .امروز آموزش و پرورش استان بدترین دوران خود را می گذراند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام حاجی جان لازمه از بانی خیراین مدارس جناب اقای قلم چی نیز نامی برده شود ممنون
فرهنگی گچساران
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم بعد از دو ران مدیریت زارع پور ایشان با چه رویی می خواهد به گچساران برگردد به نظر من باید مستقیم به باشت برود و
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
شاهکارکردی امادگی داریووو... اماده شدن مدارس .
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
آقا ی محمد ی معاون استاندار گفت رتبه قبولی استان ما در کل کشور آخرین رتبه است این یکی از شاهکار های شماست
معلم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا براساس ارزیابی های وزارت اموزش و پرورش واستانداری استان اموزش وپرورش استان درهمه شاخص ها رشد بی سابقه ای داشته وبهترین دوران خود را می گذارند دراین رابطه می توانید به مستندات موجود مراجعه نمایید مشخص است که کامنت های منفی مربوط به یک نفراست وحتما خواسته غیرقانونی داشته ای که انجام نشده واینگونه درمورد اموزش وپرورش غیرمنصفانه ومغرضانه قضاوت نموده ای.
هم استانی مقیم تهران
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع پور یه جوری گفتی انگار رفتی بودجه این کانکسها را از به زحمت گیر اوردی خیلی بی انصافی میکنی وقتی ااسمی از عامل تهیه این کانکسها یعنی خانم قربانی مدیرکل کتابخانه ها و تهیه کننده یعنی اقای قلم چی نیاوردی اگر خانم قربانی قلم چی را به استان نمی اورد شما از کجا الان می توانستید این خبر را بدهید چطور بنده که تهرانم این را اطلاع دارم ولی شما حاضر نیستید اسمی از این دو بزرگوار بیاورید سایت کبنا لطفا این کامنت را بزنید تا بنده به عنوان یک فرهنگی از هر دوی این عزیزان به خاطر خدمت خوب به مناطق محروم تشکر کنم و وظیفه ای که اقای زارع پور انجام نداد من بدم خانم قربانی اقای قلم چی متشکریم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ت... ق این پست و مسئولیت نیستن...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1