تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۱۲۳۳۲۷

قربانی: راه‌اندازی اتاق مطالعه در اماکن پر تردد استان

۳
۰
کبنا ؛مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی اتاق مطالعه و کتابخوانی در مکان‌های پر تردد استان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، زینب قربانی ظهر امروز در حاشیه نشست انجمن خیرین کتابخانه‌ساز که با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، مدیران، نویسندگان وجمعی از خیرین برگزار شد، اظهار کرد: این انجمن با حضور برخی از اساتید دانشگاه‌ها، مسئولان و نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده که در واقع اعضای انجمن با ارائه راهکارها و نقطه نظرات خود در موضوع ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همیار و حامی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خواهند بود.ketab (30)
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افزایش سرانه مطالعه و تقویت روحیه کتابخوانی در بین اقشار مختلف بویژه جوانان از مهمترین دغدغه مسئولان است، بیان کرد: در نشست انجمن خیرین کتابخانه‌ساز تصمیمات خوبی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در سطح استان گرفته شد.
وی افزود: امیدوارم با اجرای مصوبات انجمن خیرین کتابخانه‌ساز تا حدودی دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مسئولان استان را در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه برطرف کنیم.
قربانی تصریح کرد: ایجاد اتاق مطالعه و کتابخوانی به صورت ثابت در فضاهای پرتردد مانند پارک‌ها، مراکز خرید، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه، ایستگاه اتوبوس و تاکسی از جمله مصوبات انجمن خیرین کتابخانه‌ساز بود.
وی گفت: بر اساس مصوبه انجمن در ادارات، بیمارستان‌ها، مساجد و مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد کتابخانه راه‌اندازی می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نصب تندیس کتاب در ابتدایی ورودی هر شهر، رنگ‌آمیزی و زیباسازی فضای بیرونی کتابخانه‌ها و خیابان‌های منتهی به کتابخانه و نصب تابلوی راهنمای کتابخانه به صورت ثابت در سطح شهر از دیگر مصوبات انجمن خیرین کتابخانه‌ساز بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بانوان
United Arab Emirates
درود سرکار خانم قربانی
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخ کتایخونیل.
Iran, Islamic Republic of
... چه ربطی داره به این دولت
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1