تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۱۲۳۳۱۵

جزئیات جدید پرونده حکم انفصال از خدمت مدیر کهگیلویه رو شد

۳
۰
کبنا ؛رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه گفت: ضعف مدیریتی علت سیاسی قلمداد کردن پرونده احتکار برنج در شهرستان کهگیلویه است.
سید باقر افشین امروز با اشاره به موضوع پرونده احتکار ۴۰۰ تنی برنج در شهرستان کهگیلویه و موضعی که مسئولان شرکت غله در قبال آن داشتند، اظهار کرد: این محکومیت را ما صادر نکرده‌ایم بلکه تعزیرات حکومتی حکم داده پس معلوم می‌شود که در ارجاع پرونده از سوی ما به تعزیرات هیچ‌گونه اغراض شخصی وجود نداشته است که چنین حکمی صادر شده است.
رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه بیان کرد: این موضوع ربطی به اغراض شخصی و سیاسی ندارد و سؤال این است که آیا اگر جلوی تخلفی گرفته شود حتما اغراض سیاسی و شخصی در آن نهفته است.
این مسئول با بیان اینکه موارد دیگری از همین دست را پی‌گیری کرده‌ایم و در هفته‌های آینده خبرهایی خواهید شنید، افزود: موضوع پرونده احتکار ذکر شده و پرونده‌هایی از این دست نه تنها ضرری به دولت نمی‌رساند بلکه نشان می‌دهد که این دولت برای شفاف‌سازی با کسی تعارف ندارد.
افشین با بیان اینکه اظهارات مسئولان غله استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران مبنی بر وجود اغراض سیاسی و شخصی در این پرونده خلاف واقع است، افزود: نمی‌توان اقدام دستگاه‌های نظارتی و قضایی را زیر سؤال برد.
این مسئول تصریح کرد: البته یک مقدار سهل‌انگاری از جانب ما در این پرونده انجام شده بود و باید چهار ماه پیش این کار را انجام می‌دادیم زیرا قریب به ۱۴ ماه است که در بحث برنج، متخلف موجودی خود را صفر اعلام می‌کرد.
رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه افزود: باید در پایان هر ماه در خصوص کالاهای استراتژیک خود اعلام موجودی کرده و به سازمان صنعت و معدن و تجارت این آمار را ارائه دهند و ما نیز آمار را برای سازمان حمایت از مصرف‌کننده بفرستیم.
وی با بیان این که در طی ۱۴ ماه که چهار ماه آن مربوط به سال ۹۴ است این‌ها هیچ‌گونه اعلام موجودی نکرده‌اند، افزود: برنج از مدت‌ها قبل در انبار شرکت غله ذخیره شده و موجودی هم صفر اعلام شده بود که نمی‌دانیم علت آن چه بوده است.
افشین گفت: ما به وظیفه قانونی خود عمل کرده‌ایم و حال که برخی پرونده را سیاسی قلمداد می‌کنند نشان دهنده ضعف مدیریت است و ما هم اعلام می‌کنیم هدفی جز خدمت به دولت و مردم نداریم.
این مسئول افزود: تاریخ انقضای این برنج در پایان اسفندماه تمام شده بود و قضایای دیگری که فکر می‌کنم احتکار کمترین حکمی بود که برای این پرونده صادر شد و احساس ما بر این است که سرمایه ملی از بین رفته است.
وی خاطرنشان کرد: اگر هنوز دوستان ما در شرکت غله اصرار بر سیاسی‌کاری دارند همه اسناد در اختیار ما بوده و حاضر به رو کردن آن‌ها هستیم.
---------------------
خبر: بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
زنده باشید جلو همشون و بگیرید
بابکانی
Iran, Islamic Republic of
مردم از خنده..........
بابکانی
Iran, Islamic Republic of
مردم از خنده..............
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1