تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۱۲۳۳۱۰

۲۲ تخلف در پرونده هئیت رئیسه سابق شورای یاسوج

۱۳
۰
کبنا ؛ 

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج از تخلفات ۲۲‌ موردی هیئت رئیسه سابق این شورا خبر داد و گفت: پی‌گیر سرانجام تخلفات هستیم.


yasuj (5)
علی علی‌پور در گفت‎‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تغییر هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج اظهار کرد: این روند نشان داد که در شورای شهر یاسوج همه چیز بر اساس خرد جمعی و رأی اعضای شورا بوده و برای پیشبرد اهداف در خدمت‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم مرکز استان راهی به جز تمکین رأی و خرد جمعی نداریم.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه یکی از راه‌های شفاف شدن تصمیمات حضور رسانه‌ها در محافل است، تصریح کرد: برای مثال در دوره گذشته به رغم پافشاری عده‌ای برای جلوگیری از حضور رسانه‌ها در جلسات شورای اسلامی، ما این کار را تسهیل کردیم اما متأسفانه خود رسانه‌ها علاقه‌ای به حضور نشان ندادند.

علی‌پور با تبریک به اعضای شورای شهر که بدون هیچ گونه حاشیه‌ای هیئت رئیسه جدید را انتخاب کردند اظهار امیدواری کرد: امسال بر خلاف رویه گذشته سالی باشد که نظارت‌های بیشتری بر کار شهرداری شود.

وی گفت: شورا کار اجرایی نمی‌کند و کار آن نظارت بر فعالیت‌های شهرداری است و بی‌تعارف اگر در دو سال گذشته کمی کارها پیشرفت خوبی در سطح شهر یاسوج نداشت به علت ناهماهنگی در شورای شهر بود و اعضای شورای شهر متفق‌القول بودند که فعالیت خوبی در شهر انجام نمی‌گیرد اما هنگامی که قرار بر پاسخگویی و سؤال و جواب از مدیریت شهرداری بود، شرکت نمی‌کردند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج تصریح کرد: در سال گذشته بعد از ۱۸ ماه از شروع کار تذکرات زیادی به هیئت رئیسه سابق دادیم که کار شما اشکال دارد و یکی از موارد این بود که انتخاب هر یک از اعضای شورای شهر برای حضور در مجامع خارج از شورا باید با رأی‌گیری انجام شود که این رأی‌گیری انجام نمی‌شد و انتخاب‌ها انتصابی بود.

علی‌پور افزود: گاها می‌دیدیم که محرمانه و بدون اطلاع شورای شهر افرادی را برای حضور در مجامع بدون رأی‌گیری انتخاب می‌کردند.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج بیان کرد: حدود ۲۲ تخلف از هیئت رئیسه سابق شورای شهر داشتیم که این تخلفات تحویل هیئت حل اختلاف استانداری شد که به دفتر امور شهری فرستادند.

علی‌پور در ادامه گفت: اعضای شورای شهر هیچ مشکل شخصی و طایفه‌ای با هم ندارند و اختلافات بر اساس مسائل کاری است و معتقدیم که همه اعضای شورای شهر باید نظارت بر کار شهرداری داشته باشند که در دوره قبل هیئت رئیسه چنین رویکردی وجود نداشت.

وی افزود: وقتی هیئت رئیسه تصمیمی می‌گیرد که اعضای شورا را از چرخه تصمیم‌گیری حذف کند به معنای این است که طیف زیادی از مردم را از چرخه تصمیم‌گیری حذف کند.

علی‌پور اظهار کرد: این پرونده در هیئت حل اختلاف مفتوح است و ما منتظریم که مسئولان استانی این شکایت را پی‌گیری و بررسی کنند ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته هر چند که استاندار هم در یکی از جلسات ما شرکت کرد و مباحثی در همین خصوص رد و بدل شد.

وی گفت: به عنوان کاندیدای ریاست شورا حضور پیدا کردم ولی با توجه به شرایط تصمیم بر این گرفته شد که برای تعامل کنار رفته و یکپارچه باشیم.

علی‌پور خاطرنشان کرد: توقع از رئیس جدید شورا این است که مطابق با قوانین، کار خود را انجام دهد و اگر بخواهد مانند سابق عده‌ای سوء استفاده کرده و هیچ نظارتی بر شهرداری نباشد به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
ضرر را هرجا برگردی منفعت است ولی حیف که خیلی دیر شده است دود این ۲۲ مورد تخلف به چشم مردم بی چاره رفته است پشیمانی فایده ندارد اقای استاندار باید سریع دستور رسیدگی را صادر و به مردم اعلام نماید
کارمندشهرداری
Iran, Islamic Republic of
مهندس جان ممنون که به فکررای مردم هستی انسالاخداپشت وپناهت.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ای ول علیپور.سپاس ودرود.وظیفه ...زیادزیرابی میرفت
Iran, Islamic Republic of
از تخلفات اعضای شورای شهر.. س. نیز پرده برداری شود
از بارزترین تخلف ایشان ورود در واگذاری امتیازات دولتی و ورود در مناقصات و مزایدات دولتی و اشتیاق به اشتغال در شغلهای سوم و چهارم با استفاده از رانت شورای شهر است قابل ذکر است قانون ورود این افراد را در موارد مذکور منع نموده است و دیری نمی پاید که این قانون گریزی و قانون ستیزی به سایر اقشار جامعه نشر پیدا کند. این شورا کورسوی امید به اشتغال جوانان در شغلهای غیر دولتی را نیز به یآس مبدل نموده و سوق دهنده اقشار عمومی جامعه به بی اعتمادی است
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای علی پور
Iran, Islamic Republic of
گروه اقلیت شورا علاو بر اینکه باید روی موضع خود بمانند حقیقت ها را به مردم بگویند البته مستند و صحیح نه بصورت تخریبی - یقینا پیروز خواهید بود
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر... قانون گریز و قانون ستیز
Iran, Islamic Republic of
... قبلی وقتی تحصیلات ابتدایی داشته باشد فقط به در فرزندانشئن می خورند که انها را به شهرداری تحمیل ورییس شهرداری مناطق شهر یاسوج شوند. امان از....
علی حسن بخشایی
Iran, Islamic Republic of
اقای علیپنورتشکر.همین که چسارت نشان دادی وجلوشون ایستادگی کردی بسی جای امیداست که تواین دیگه خطانکنن.امیدمان به خودته
ارش
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این درایت وشهامت.ممنون که توکه خدمت صادقانه داری.به فکرمردم ورای مردف هستی.درودبر
نیروهای شهرداری
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمته مهندس عزیز خوب کاری کردی دستشو رو کردی کاش ۴نفر ادمه کاری مثل شما تویه شورا داشتیم دمت گرم که دست ای.... کوتاه کردی
Iran, Islamic Republic of
تخلف اصلی را شورا در شهرداری انجام میده که نیروهای بدون گزینش که وارد شهرداری شده به واسطه همان شورا و امروز در پست های مدیریتی می باشند و نیروهای گزینش شده و بدون واسطه در شهر داری سردرگم ...... اگر خیلی زرنگی اول جلوی این کار را بگیر جناب علی پور
سر در گم
Iran, Islamic Republic of
.اصلی را شورا در شهرداری انجام میده که نیروهای بدون گزینش که وارد شهرداری شده به واسطه همان شورا و امروز در پست های مدیریتی می باشند و نیروهای گزینش شده و بدون واسطه در شهر داری سردرگم ...... اگر خیلی زرنگی اول جلوی این کار را بگیر جناب علی پور
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1