تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۲۸
کد مطلب : ۱۲۳۲۷۰

محمد بهرامی تکنوکرات غول‌کش است

۹۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی در پایگاه خبری کبنا نیوز با عنوان «بهرامی و کت شلوار راه راه اصلاح طلبی؟»[کلیک کنید] متنی از سوی جمعی از جوانان اصلاح‌طلب به این پایگاه خبری ارسال شده است که عیناً منتشر می‌شود.
bahrami
اگر هنر و حقیقت نمی توانند با هم زندگی کنند، بگذار هنر بمیرد! (رومن رولان)
سایت کبنا نیوز؛  با سلام و ادای احترام
اخیرا سلسله مطالبی هجمه وار و غیر منصفانه تواًم با دروغ پردازی هایی بی اساس، توسط افرادی مغرض و "خود مردم پندار" (بدون پردازش صحت و سقم مطالب) در آن سایت درج شده است.
از اینرو برآن شدیم تا علیرغم میل باطنی مان و شعار جاودانه ی اصلاحات که همانا «زنده باد مخالف من» است با ارسال این جوابیه (بخوانید گلایه نامه) مسیر انتقاد منصفانه و گفتگوی منطقی را با خط تخریب و توهین، سوا خوانده و «مخالف را از مریض» جدا بدانیم.
حرکتِ خط تخریب و جریان نفاق علیه جریان اصلاحات و چهره های این گفتمان در استان، اخیرا و با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شدت و قوت گرفته. در این میان گزینه هایی که میان سیاسیون و افکار عمومی با اقبال بیشتری مواجه اند، نظیر دکتر «محمد بهرامی» سهم بیشتری از این خط تخریبی را به خود اختصاص داده و مظلومانه سیبل این حملات بوده اند. البته از زاویه ای دیگر که به این موضوع نگریسته شود، می تواند بیانگر عمق ترس و خطری باشد که این جریانِ نفاق از وی و جریان اصلاحات در زمستان امسال احساس کرده اند.
اما لازم است پشت پرده و حسودانِ "حزب باد و باری به هر جهتِ" این حرکت مذموم بدانند که:
محمد بهرامی همان معاون دانشگاهی است که نگذاشت هیچ دانشجویی به دلیل نداشتن شهریه سرگردان انتخاب واحد شود. که نگذاشت هیچ دانشجوی پرونده داری از تحصیل منع شود.
شهرداری که توسط شورای اصلاحطلب دوره ی سوم به عنوان شهردار معرفی شد، اما توسط جریان تخریب و نفاق، به تحت حمایت بودن اصولگرایان در شورای شهر متهم است! حال آنکه همه می دانند، اصولگرایان آن دوره ی شورای شهر در اقلیت بوده و تسلیم رای اعضای اکثرا اصلاحطلب شورای شهر شدند.
محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج و همان جوانی است که توانست از ظرفیت های مغفولِ یاسوج که تا آن زمان مرکز استانی ناشناس و شهری گمنام و از توابع استان فارس خوانده می شد! "پایتخت طبیعت ایران" بسازد.
محمد بهرامی همان شهرداری است که با دستان خالی به تهران می رفت و با رایزنی، تعامل و چانه زنی با پول، اعتبار و دستی پر، برمی گشت و اینگونه بود که شهرداری را برای تبدیل یاسوج به آنچه اکنون هست توانمند نمود. وگرنه کیست که نداند قبل از او، شهرداری با درآمدهای داخلی اش در اداره کردن خودش هم مانده بود! چه رسد به شهر!
خوب خاطرمان هست، محمد بهرامی همان مدیر عاملی است که در سالهای خوابِ زمستانیِ ورزشِ استان، از تیم های والیبال و فوتبال شهرداری یاسوج «غول کشی» ساخت و روانه مسابقات ملی کرد تا لرزه بر اندام تیم های تهرانی و تبریزی و اهوازی و شیرازی و اصفهانی بیاندازد. تا شور و هیجان و افتخار را برای جوانان این دیار به ارمغان آورده و موسم بهار را به قلب یاسوج و "لانه ی عقابها" بیاورد.
محمد بهرامی همان شهرداری است که شجاعانه از مظلومیتِ "آریوبرزن که سردارانه برای عزت این خاک شهید شد" دفاع کرد و مرعوب هیچ تهدید و تحریمی نشد! شهرداری که یک تنه در پروژه ی تخریب تپه ی استانداری، مقابل دو استاندار اصولگرای دولت احمدی نژاد ایستاد، اما دریغ که تنها بود!
محمد بهرامی همان مسئول ستادی است که در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری، زمانی که اکثر مدعیان سیاسی با ترس و لرز نام عارف را به زبان می آوردند و عده ای دیگر هم، هر روز برای یک نامزد سخنرانی می کردند و ستاد می زدند، شجاعانه پرچم دار ستاد تنها نامزد اصلاح طلب ریاست جمهوری یعنی "دکتر عارف" شد.
محمد بهرامی، همان نامزدی است که در دور گذشته، در یک انتخابات دو قطبی مابین اصولگرایان (که در استان ما سبقه ای دیرینه دارد) با وجود زمانِ محدود و اندکی که در اختیار داشت، توانست قریب بیست و پنج هزار راٌی کسب کند. این آرای چشمگیر در حالی بود که سیاستِ جریان اصلاحات در کل کشور بر عدم حمایت تشکیلاتی از نامزدهای جریان مطبوع و عدم ارائه لیست بود و همه ی مردم به دلایل آن تصمیم در آن روزها واقف هستند. ضمن اینکه اگر برای «نه» گفتن محکمِ مردم به یکی دیگر از نامزدها نبود، چه بسا الان او نماینده و وکیل ما در مجلس بود.
دکتر بهرامی همان نخبه ی دانشگاهی و "عضو هیات علمی است" که چندین سال مدیریت - برنامه ریزی – مدیریت انتقال تکنولوژی و نوآوری - رشد و توسعه اقتصادی و... را در دانشگاه تدریس می کند و چندین و چند مقاله ی علمی( آی اس آی) را در ژورنال های برتر بین المللی تالیف کرده و بارها از سوی این مراکز علمی معتبر و آکادمیک جهانی مورد تقدیر قرار گرفته است. و این یعنی ترکیب دانش و تجربه و نیروی جوانی!
محمد بهرامی مسئول بنیاد امید ایرانیان و چهره ای سیاسی است که اکثر سیاستمداران بنام کشوری و لشکری او را می شناسند و بارها و بارها در عمل و کلام، بر توان، لیاقت و شایستگی وی صحه گذاشته و او را فردی آینده دار و باهوش خوانده اند که در آینده ای نزدیک، در پهنه ی سیاست این کشور حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
پشت پرده ی جریان نفاق و تخریب بداند که جبهه ی اصلاحات و عقلای آن در استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور، هوشمند تر و سیاس تر از آن هستند که فریب دروغ ها و تهمت های "قلم به مزدان" و شایعه سازان شما را بخورند و فرصتی به نام  محمد بهرامی را با جوسازی و سم پاشی امثال شما از دست بدهند.
به اندک اصلاح طلبان فریب خورده ی این بازی سراسر "باخت – باختِ" جریان نفاق که نادانسته یا سهل انگارانه، آب به آسیاب رقیب می ریزند نیز برادرانه توصیه می کنیم فرصت را از دست نداده و بیش از این در زمین حریف پا به توپ نشوند و گل به خودی نزنند!
شک نکنید که بازنده ی "ماراتن هفتم اسفند ماه" آن کسی نیست که تخریب چی ها و دست اندرکاران این ملعبه، بیش و پیش از همه از او ترسیده اند و هر روز با یک بهانه، شایعه، تهمت، توهین و ... در خیال خام شان سعی در فاصله انداختن میان او و مردم داشته و آرزوی محو کردن اش از گردونه ی سیاست استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند!
کارگردانان این سناریوی سخیف که برای مردم آگاه ما شناخته شده اند، بدانند که پروژه ی کودکانه ی آنها آنقدر آبکی و ضعیف است که تقریبا از پیش شکست خورده و درآمد این فیلم کفاف هزینه های آن را نیز نمی کند! گویا فراموش کرده اند تماشاگران و مخاطبان این سریال سازی های ناجوانمردانه، مردم فهیم و با فرهنگی چون اهالی استان کهگیلویه و بویراحمداند.
می دانیم که محمد بهرامی فرزند خانواده ای است اصیل، معتمد، مومن و متعهد. خانواده ای که برای دفاع از حق مردم، چند تن از بزرگانش را از دست داده. خانواده ای که مرحوم آیت الله ملک حسینی، بارها بر مصلح بودن، انقلابی و مبارز بودن و مذهبی بودن آن صحه گذاشته و از این حیث در استان شناخته شده و حائز حرمت و کرامت اند. اما تخریب گرایان گمراهِ جریانِ نفاق، دینداری و حضور مستمر او در مراسم دینی و آیینی و ملاقات های او با علما و چهره های متدین و اماکن مقدس را مخالف و مغایر اصلاحاتِ «دست سازِ» خویش دانسته و به این دلیل او را متهم به پشت کردن به اصول اصلاح طلبی می دانند!
نمونه ی این حرکتِ ناشایست را مردم در مصلای شهر یاسوج و شبهای قدرِ امسال، فارغ از اینکه سخنران هر یک از این شبهای عزیز چه کسانی بوده اند، به یاد دارند! که چه حمله هایی به بهرامی شد، آن هم تنها به دلیل حضورش در چنین مراسمی! در چنین موضع گیری هایی شک می کنیم که مشکل آنها با شخصِ محمد بهرامی ست یا با دین و مذهب سرِ ناسازگاری دارید! آری؛ مردم ما دیده اند که به بهرامی، تنها به دلیل دیدار اش با ائمه جمعه و جماعت شهرها چه انگ ها و ناصواب ها که نچسبانده اند!
محمد بهرامی همان تکنوکراتِ عملگرایی ست که در شرایط فعلی، برآیندِ خواست و نیازهای عدیده ی منطقه ی ما اعم از اشتغال جوانان و معیشت خانواده ها و توسعه زادگاه ست. تجربیات ارزنده وی در مسئولیت هایی که برعهده داشته از دلایل این مدعاست. تخصص او در حوزه تغییر و توسعه، همان نیاز واقعی دیار ماست، زیرا تا آنجایی که اطلاع داریم رساله ی دکترای ایشان با موضوع "رشد و توسعه ی اقتصادی" بارها از سوی اساتید برجسته ی دانشگاه تهران مورد تحسین واقع شده است. همچنین انرژی جوانی، قدرت چانه زنی و تعامل، پرهیز از دادن وعده های دروغ و واهی به مردم، از جمله خصوصیات بارز اوست. چنین خصائلی است که امیدوارمان می کند بتوانیم با حضورش بالاخره قید محرومیت را از روی نام دیارمان برداریم.
محمد بهرامی همان جوان شیک پوشی است که جریان تخریبگر، بعد از تمام شدن بهانه هاشان، حتی به خط های «کت و شلوار راه راه»[کلیک کنید] اش نیز خرده می گیرند! از این بابت، چه بسا این ترسِ درونی شده شان از بهرامی و احساس خطری که از ناحیه ی نام و حضور او در صحنه، متوجه خویش می دانند، به پوشش وی هم سرایت کرده باشد!
دکتر بهرامی همان کسی است که از فردای انتخاباتِ دور گذشته، خیل پیشنهادات را برای تصدی پست، از شهرداریِ شهرهای بزرگ گرفته تا استانداریِ استانهایِ همجوار و مدیریت در سازمانهای مختلف رد کرده و همواره بیان نموده که اولویتش برای کار، خدمت کردن به مردم همین استان است. کسی که ماندن در میان مردم را به گرفتن پست و پایتخت نشینی و راحت طلبی ترجیح داده و با ما مانده است. انصافا باید به داشتن چنین فرزندان و هم تبارانی به خودمان ببالیم.
در این سالها بهرامی را فردی یافته ایم که اصلاحات را تنها یک واژه نمی داند و این گفتمان را فراتر از حرف و شعار خوانده. او پایه و جوهره ی تفکر خویش را نه اصلاحاتِ مصادره شده بلکه اصلاحاتی می داند که عموم مردم، جامعه ی هدف و ذی نفعان آنند و نه عده ای معدود و خاص! زیرا اعتقاد دارد دم زدن از اصلاحاتی که همراه با تغییر و در مسیرِ رشد نباشد و به سوی کمال میل نکند، اصلاحاتی که نیازهای مردم و فقر آنها را نبیند، اصلاحاتی که بازیچه شده و به مثابه ی نردبان تلقی شود، اصلاحاتی که مثل دایره ای بسته به فکر جذب نباشد و دافعه ایجاد کند، اصلاحاتی که محفلی-گروهی باشد و مردم را تقسیم و طبقه بندی کند، با "گریستن بر قبری خالی" تفاوتی ندارد!
«روزگار همیشه بر یک قرار نمی ماند
روز و شب دارد
روشنی دارد، تاریکی دارد
کم دارد، بیش دارد
دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده!
تمام می شود
بهار می آید!
جای خالی سلوچ»
محمود دولت‌آبادی
با تشکر از سایت کبنا نیوز

جمعی از جوانان اصلاح طلب استان
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
ها جون خوت همی الان اصلاحطلبش ایکنی !!!!. اصولگراییش چه؟ که خوش هم در مصاحبش اعتراف که .
جکر
Iran, Islamic Republic of
بنازم.چاپلوسینه. بگو تا خالی بشی جیکر
تاته
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی شجاع و مردم دار
موفق باشی دکتر جان
یا علی
بیکار
Iran, Islamic Republic of
کاش واقعا میومد جای استاندار
جوانان اصلاح ظلب
Iran, Islamic Republic of
محمد بهرامی چرخش سیاسی و حزب باد بودنش برا همه واضح هست اینهمه نیازی به بازی با کلمات نبود.........
خود شما دارید .میگید همان شورای که بهرامی را شهردار کرد چنتاش اصلاح طلب بود.....چه جوری میتونید به این واضحی دروغ بگید درسته سیاست و طمع قدرت بازی های واند ولی روط قیامتی هم در پیش هست.............وخواهشی که داریم از اسم جوانان اصلاح طلب سواستفاده نفرمایید چون جوانان اصلاح طلب افرادی همچون سید باقر بزرگ.....غریب پور...مندنی پور...باقری...عسکری...رستاد...رضاتوفیق...منطقیان ....بنام و....را به عنوان پرچمداران ثابت قدم اصلاحات میشناسند...........
Iran, Islamic Republic of
باسلام ...خیلی دل پر دردی داری ..نه خیرانتظار داشتی بهرامی اب هم بخوره ما واسش هورا بکشیم ...نه عزیز خب هرشغلی که باشی وظایفی داری مگه بقیه فقط خونه نشستن والله عجیبه ...واسه ارا که فرمودی هم شک نکن واسه کسی که شهردار و استاد و ...بوده ضعیفترین رای رو اورده هرارسال دیگه هم بیاد اینقدبیشتر نمیاورد
برادر
Iran, Islamic Republic of
عزیزم دیگه از این حرفا گذشته کت شلوار آقا از خط افتاده توعکس نگاه کنید بهرامی کت شلوار جدید پوشیده وجدیدا از قسمت پارک آزادی پشت به پارک ساحلی عکس گرفته این پارک با نام گفتگوی تمدنها توسط دولت اصلاحات به بهره برداری رسید وآقای بهرامی این نام را از این پارک حذف کرد چرا ؟ لطفا آقای دولت آبادی یا همان بهرامی توضیح دهید ازاین نوشته کاملا واضح وروشن هست که خود آقای بهرامی متن رو نوشته
عقل گرا
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب بی شناسنامه!!!
جوان شیک بوش بی جاذبه!!!
شهردار انحصارطلب!!!
معاون دانشگاه آزاد !!!
خانواده اصیل!!!
کربلایی رازیان
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو ای تشنه خدمت صادقانه به خلق الله جناب آقای دکتر بهرامی به حول قوه الهی عیدی سال نود و پنج با پیروزی تو در انتخابات چشن خواهیم گرفت همه نمایندگان ادوار گذشته محترم و زحمت کشیدند اما این دفعه دیگه نوبت به تو رسیده
سفلی
Iran, Islamic Republic of
درود صد درود بر این قلم زیبا و هوشمندانه که واقعیات امروز این دیار و شخصیت محبوب این استان را به رشته تحریر کشید.درود بر دکتر بهرامی عزیز.ٰیاعلی برادر
بهنام نگ
Iran, Islamic Republic of
احسنت فوق العاده بود واقعا که چیزی به غیر از حق و حقیقت نگفته اید
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر بهرامی عزیز که اصلاحات را با عمل نیک و تفکر روشن به مردم نشان داد
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی به جنابعالی افتخار میکنم بی شک جنابعالی یکی از سرمایه های با ارزش استان عزیزمان هستی....بر خود می بالم که زیر سایه انسانی وارسته چون شما به مردم عزیز خدمت میکنم
کربلایی رازیان
Iran, Islamic Republic of
بنازم جناب آقای دکتر بهرامی که تشنه خدمت صادقانه به خلق الله میباشد همه نمایندگان ادوار گذشته مجلس زحمت کشیدند تلاش کردن برای رشد و توسعه استانمان اما اینبارمردم استانمان کرسی مجلس را به تو واگذار خواهند کرد تا عید نوروز نود و پنچ وچشن پیروزی تو را خواهیم گرفت
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
ورود جناب دکتر بهرامی به عرصه سیاست به عنوان یک اصلاح طلب عملگرا هم واجب است و هم الزامیست...تا انشاالله مردم محرم و همیشه در صحنه به حق و حقوق واقعی خود برسند...
به امید پیروزی جناب دکتر بهرامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه ۹۴
اصلاح طلب
United States
با تمام احترامی که برای اقای بهرامی عزیز داریم ولی این نوشته توجیهی بر شایعات سازماندهی شده بیش نیست همانند شایعات قبلی در ارتباط با انتصاب ایشان در پست های مختلف ودر زمان های مختلف که هنوز تب و تاب انتخاباتی وجود نداشته تمامی اقدامات و عملکرد ذکر شده جای انتقادات بسیار دارد به ویژه در شهرداری یاسوج در ادامه فرموده اید تعدادی از جوانان اصلاح طلب اگرچه امروزه همه افراد از مسول تا غیر مسول و از ریز و درشت همه ادعای اصلاح طلبی دارند ولی ای کاش نام جوانان اصلاح طلب ذکر می شد تا مردم شناخت بهتر بدست می اوردند. بدانید دکتر بهرامی به خاطر حضور مراسم در مصلی یاسوج مورد انتقاد قرار نگرفت بلکه حضور ایشان در مکانی خاص با سخنرانی خاص که از اصولگریان می باشد و روزگاری دکتر بهرامی در ستاد ایشان حضور داشتند مورد انتقاد قرار گرفت چرا که ما هم دوست داریم ایشان را یک چهره شاخص صلاح طلب بشناسیم ولی شنیدن کی بود مانند دیدن.
دانشگاه ازاد یاسوج
United States
در ادعای اصلاح طلبی دکتر بهرامی شبهه وجود دارد چرا که تا الان مورد تایید اصلاح طلبان بویراحمد قرار نگرفته اصلاح طلبانی همچون سید باقر موسوی و دکتر مندنی پور و سایر بزرگان حالا این جوانان اصلاح طلب به راستی چه کسانی هستند که فقط در فضای مجازی حضور دارند ایا این ادعای صلاح طلبی همانند ادعای اصلاح طلبی اقای بهرامی می باشد
دانش
Iran, Islamic Republic of
احسنت.طرفداران بهرامی نشان دادند که از ظرفیت بالایی برخوردارند. تیم رسانه ای بهرامی واقعا قوی است اما به خاطر اصلاحاتی بودن خودشان سکوت میکنند.

درود بر بهرامی و طرفدارانش
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
والا به خدا این آقا به درد نمایندگی نمیخوره. فقط به یه عده خاص تعلق داره و سابقش نشون داده که در اختیار یه عده خاصه
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
با احترام به محضر مهندس بهرامی، تناقض در رفتارهای سیاسی در گذشته و حال در جریان فکری مهندس و مشاورانش وجود دارد.اولا ایشان بدون رایزنی و هماهنگی با شورای اصلاحطلبان استان در دور گذشته و حال اعلام حضور نمودند.دوما اعلام کردند در صورت حضور رهبر اصلاح طلبان ایشان کنار خواهند رفت.فکر کنم حوزه اصلاحطلبان و هواداران ایشان منتظر رفتار دیگری از ایشان بودند با اینکار قطعا آب به آسیاب رقیب ریختن هست که باز هم اصولگرا بودن بهرامی را اثبات می کند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دانش
Iran, Islamic Republic of
محمد بهرامی یک جنتلمن است. شیک پوشی او هم داغ گذاشته بر دل برخی ها.

آخه مگه تقصیر بهرامی است که گلپل بعضی ها گپویه و تیپ درستی نیارن
اوداب
Asia/Pacific Region
ای خدا تو شاهد باش ک ما جوانان این مرز بوم ارزوی پیروزی همچنین مردی از جنس اویشن کوه دنا را داریم
فقط دکتر محمد بهرامی
از لوداب نا دهنو و پراشکفت و ده سوخته و گردن گه و مله سبز و روستای وحدت و لوداب گراب تا زی زی و منتنگون و تیزاب همه برای بهرامی یک صدا شدن میتونید بیایین نظرسنجی میدانی بین این منطقه بکنید
عسكر
Iran, Islamic Republic of
امبلی دی ی نه بگو....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بابا این جملات رو از کجا اوردی بهرامی یار و شفیق دکتر هدایت خواه خودمونه به خدا قسم. همه قبول دارن که دکتر هدایت خواه مردی مومن می باشد و دروغ نمیگوید برید از دکتر بپرسید
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
اقای ..کیه که بخواد با کسی دیداری داشته باشه. خدایی هر چی هم بادکنک رو باد کنی خوب نیست زیادی چون میترکه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام، اغراق کردین در حد شاهنامه فردوسی، دوست من بهرامی اینی نی ک شما میگین چرا از کاه کوه میسازی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
..کسی بود ک بدهی ۳۰ میلیاردی در شهرداری ب جا گذاشت برادر
Iran, Islamic Republic of
در مورد بهرامی نظری ندارم
دنا
Iran, Islamic Republic of
ککا چی زدی،ب ماهم بگو
سجاد
Iran, Islamic Republic of
اول در زمان شهرداری ایشون شهرداری یاسوج نزدیک به ۲۰ میلیارد بدهکار یعنی هزینه بدون پشتوانه که در زمان شهردار کنونی تسویه شده. دوم حقوق پرسنل شهرداری در زمان ایشون تا شش ماه عقب افتاد سوم هدف از راه اندازی تیم شهرداری فقط بهره برداری سیاسی بود چهارم هیچ کسی ایشون رو بعنوان یه اصلاح طلب قبول نداره حالا بیا هی زور بزن. ایشون فقط یه قدرت طلب و فرصت طلب هستند اگه غیر این بود برا چی در زمان خوشی اصولگراها باهاشون بود ولی در زمان افت و پایان دوره اصولگراها ازشون دور شد و یه دفه اصلاحطلب شد ایشون نه مدیریت خوبی دارن نه ثبات سیاسی.
میلاد
Iran, Islamic Republic of
اگه بنظر تو بود الان بهرامی باید رئیس جمهور بود جم کن بابا
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
من اون متن کت وشلوار راه ر اه اصلاحاتی رو خوندم ...کدومش دروغ بود ؟...جدا بهرامی با نزدیک کردن خودش به عارف اونم تو ایت دو سال فکر کرده مردم نمیفهمن که سابقه صرف اصول گراییش مشخصه...کمی فکر کن نویسنده
اصلاحاتی
Iran, Islamic Republic of
یعنی ای همه خله رجال سیاسی داریم ک بهرامی بیاد بشه من وای بر ما
رهایی
Iran, Islamic Republic of
میگم اگر از بهرامی نمی ترسند چرا دارند تخریبش میکنند.آخه بهرامی که مسئولیت نداره اینهمه تخریبش می کنند.پس میترسند انتخابات را ببره.
Iran, Islamic Republic of
یه سوال ....کی گفته بهرامی رو شورای اصلاحاتی شهردار کرد ...اونو حاج دهراب بور شهردار کرد که شخص اول اصول گرا هاست...درضمن معاونانش هم در شهرداری اصول گرا بود ...
Iran, Islamic Republic of
بهرامی کلا طایفه خوش هم بهش رای نمیده ...خخخخ
Iran, Islamic Republic of
نویسندخ گرامی نترس اسمتو بگو ...لیدر بهرامی جان
Iran, Islamic Republic of
بابا سید باقر .کیه ...زنده باد هونی اغا
Iran, Islamic Republic of
بهرامی در حد بخشدارم نیست ...
soltan
Iran, Islamic Republic of
زمانی ک میشد با فریب و حیله و با پول مردم رو خرید یا افکارشون رو منحرف کرد گذشته، دوره عقلانیت و تفکر هست و کسی نمیتونه با پول و قدرت نظر و عقیده مردم رو تغییر بده، چ بهرامی کت و شلوار راه راه داشته باشد چ نداشته باشد مردم ایشون رو با کمال میل و قلبشون پذیرفتن و ممکن نیست این دوره بشه با این سیاستها جلوی پیروزی دکتر بهرامی رو گرفت. ب امید خدا دکتر بهرامی منتخب مردم بویراحمد و دنا خواهد بود چون زمستان انها نزدیک است و بهار پیروزی ما نمایان. یا علی مدد
شاپور
Iran, Islamic Republic of
با سلام
درود بر دکتر بهرامی عزیز منتخب مردم و درود بر جوانان اصلاح طلب که حقایق را برای عموم مردم آشکار میسازین. بله درست است دکتر بهرامی کسی بود که یاسوج را گلستان کرد کسی بود که شوق و اشتیاق را در دل جوانان بوجود آورد . با امید خدا و همت مردم عزیز اینبار دکتر بهرامی پیروز مجلس خواهد شد و این درصد بالای بیکاری و ضعف مدیریتی و این بی احترامی که در این ۴ سال به بویراحمد شد را برطرف خواهد کرد .
دروووود بر دکتر بهرامی عزیز و همه اصلاح طلبان
علی از مارگون
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی، به امید خدا و با حمایت مردم ایشالا اسفند ماه، اسفند پیروزیت و سلامتی و پیشرفتت را بر سرت میچرخانیم.
کیان
Iran, Islamic Republic of
انصافا به عنوان یک شهروند از عملکرد بهرامی راضی بودیم. انشاالله این دور برای دکتر بهرامی فعالیت میکنیم
nasr
Iran, Islamic Republic of
جالب است سایت کبنا یوز این اولیه ترین اصل را هم نمی داند یا می داند و رعایت نمی کند. مرا با مطلب یا جناب بهرامی کاری نیست. اما وقتی قرار است بنویسن که یک نوشته از طرف جمعی است اسامی آن جمع ذکر می شود. همین طور که نمی شود ه کس هر مطلبی بنویسد و بعد بنویسد از طرفی جمعی از فلان جا. تصور کنید همین مطلب می توانست نوشته شود از طرف جمعی از جوانان اصلاح طلب کشوری، از طرف جمعی از نمایندگان مجلس ششم و ...
واقعا بحث من تحت هیچ شرایطی مطالب ذکر شده در متن نیست. این شکلی اعتماد به مطالب نوشته شده و به دنبال آن اعتماد به سایت کم می شود.
مگه گروهی از جوانان اصلاح طلب این را ننوشته اند مگر به اصلاح طلب بودن خودشان افتخار نمی کنند. پس یا نباید با امضای "جمعی از جوانان اصلاح" مطلب می امد یا حتمن باید اسامی نیز دکر می شد. رعایت نکردن این اولیه ترین اصل از طرف سایت کبنا نیوز عجیب به نظر می رسد.
مرادی
Iran, Islamic Republic of
کسی فراموش نکرده دکتر بهرامی راننده ستار هدایت خواه بود و کلیپ های صوتی حمایت از اصول گرایی هنوز موجود هست. کسی فراموش نکرده سرمایه شهرداری را برای اهداف شخصی و تبلیغات شخصی بر باد داد که همچنانشهرداری بدهکار میباشد کسی فرانوش نکرده با استخدام ۱۶۰ نفر فقط و فقط از فامیل های نزدیک چه بی عدالتی را به رخ استان کشیدند. کسی فراموش نکرده در دوره شهرداری ایشان چه هزینه هایی بابت تیم فوتبال خانوادگیش شد و بعدا با چه لابی هایی و تخلفاتی در حد تیم و استان خیانت شد. کسی فراموش نکرده فراموش نکرده
شاپور
Iran, Islamic Republic of
در جواب مرادی: آقای مرادی دکتر همیشه خط فکری شون با اصلاح طلبان بوده. آقای دکتر بهرامی تو ۴ سال مدیریت خود در شهرداری یاسوج را گلستان کرد . یک روز حق کارگران عقب نمی افتاد و همه از ایشان راضی بودند آقای شهرداری بعدی با ندادن حق کارگران و فروختن مغازه های شهرداری ؛ شهرداری را بیچاره کردند آقای جاوید هم که دیگه با مدیریت ضعیفشان کار آقای . را تکمیل کرد. بیخودی حرف .از خودتون در نیارین بهرامی صادقانه در خدمت مردمش بوده و همین صداقت او توانست ایشان را در هر مشکلی موفق سازد و حالا افکار عمومی و همه مردم بویراحمد و دنا حامی ایشان هستند شما هز چقدر بهرامی را تخریب کنید دکتر محبوب تر می شوند زنده باد مخالفان ما
منصف
Iran, Islamic Republic of
ما نمی دونیم این دکتراهای یه شبه از کجا می اید.
منصف
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مردم بویراحمد .تو چهار سال اینده سعی کنید دکترا بگیرید تا بتوانید برای مجلس ثبت نام کنید .در ضمن چهل ملیون هم وام می دهند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر بهرامی یه اصلاح طلب واقعی هستند و اینو تو عمل نشون دادند، این از ترس رقباست. ما جوانان اصلاح طلب از دکتر بهرامی حمایت میکنیم چون فقط ایشون رو لایق نمایندگی این شهرستان میدونیم نه کسانی که این چند سال وضع شهرستان رو تا این حد به عقب بردند. شعار اصلاح طلبان واقعی همینه، زنده باد مخالف من
Banuye lor
Iran, Islamic Republic of
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
دوستان رعب و وحشت شما از جناب دکتر بهرامی کاملا اشکار و هویداس
دوستان عزیز دکتر هیچ پست و مقامی ندارد که انقد بیمناک هستین
پس تنها انتخابات است که همه شمارا به رعب و وحشت انداخته است
همه مردم غیور بویر احمد و دنا دگر فریب چهره شیطانی را نمیخورند و همه راه خود را انتخاب کرده و بر تصمیمات خود مصمم هستند
و این همه کذب و... شما تنها ضعف شمارا نشان میدهد و دگر هیچ
پس بدانید فقط خود را کوچیک خواهید کرد و هیچ منفعتی ندارد
این دوره دوره ی قبل نیس...
ایلیاتی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ نشون داده ایل آقایی از همه بویراحمد بالاتر بوده، دوباره ثابت میکنیم برتریم،ن موسوی ن زارعی جلودار ما نیستن،
دوم خردادی
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی همان مردی است که همیشه اصلاح طلب بوده جزء اینکه در ادوار گذشته مسئول امور مالی هدایت خواه بوده و در هر دو دور از احمدی نژاد حمایت کردند .بهرامی بسیار خوش قول و متعهد به حرفهایش هست جزء در چندین مورد از جمله اینکه گفت اگر آقای موسوی بیایید از رقابت کنار می رود اما به این قولش عمل نکرد.او مردی است از حزب باد که هر وقت صلاح باشد اصلاح طلب است و هر وقت صلاح نباشد اصول گراست گاهی میانه است و گاهی هیچکدام
Iran, Islamic Republic of
مشک آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید............
نازنین
Iran, Islamic Republic of
پیروز نهایی انتخابات جناب دکتر بهرامی عزیز می باشد پس لطفا اینهمه نماینده مجلس اینده استانمان را تخریب نفرمایید
بانوی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاح طلبان,زنده باد دکتر بهرامی عزیز
بانوی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر جوان اصلاح طلب، دکتر بهرامی، راه روشن فردا از آن آنهایی است که بهرامی را دیده اند انتخاب کرده اند. سلام بر حامی آزادی، حامی اریوبرزن، بهرامی شایسته است برای انتخاب، شهردار نمونه شهرداران، عضو هیئت علمی دانشگاه، مردم دارو مردم پسند. او می آید برآی رهایی شهرستان بویر احمد از گمنامی .کت وشلوارهایش نیز برازنده جوانی اوست اصل را ببین که فرعش هیچ است. اصالت وبزرگی وسخاوتش نیز زبان زد است. آفرین بر تو بهرامی با غیرت
تيرتاجي(دهنو)
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت سایت بی طرف کبنا نیوز.
لطفا کامنت ها رو بذارید.
در زمانی که خیلی از این آقایانی که حالا خود رابه آقای روحانی ریاست محترم جمهوری وابسته میدانندودر زمان انتخابات برای نمایندگان اصول گرا سخنرانی کرده وستاد تشکیل دادند هیچ شخصی بجز دکتر بهرامی کنار نماینده اصلاحات ومعاون اول ریاست جمهوری دولت اصلاحات(دکتر عارف) قرار نگرفت.
دوستانی که دم از حزب باد میزنند وخود را به اصلاحات می چسبانند یاداور میشوم که کاندید شما مورد توجه جریان اصول گرا بود ودر انتخابات گذشته به معنی واقعی حزب باد را به مردم استان نشان دادن.وحتی از آقای روحانی دفاع نکردن.
بزرگواران وضعیت سیاسی ، اجتماعی ومدیریتی کاندید های انتخاباتی برمردم استان پوشیده نیست ومردم فهیم استان زیبا تصمیم میگیرند که به کدام یک رآی دهند.
جا دارد که از آقای تاجگردون تنها نماینده کوشای استان به عنوان یک بویراحمدی تقدیر وتشکر نمایم
Iran, Islamic Republic of
دکتراشون الکی نیست اون چهار سالی که همه بدنبال گرفتن پست بودن وخوش گذرونی ایشون رفتن دکترا گرفتن. البته لیاقتش رو داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدیر سایت پول گرفته داره ی طرفه پیام میذاره. خجالت اوره تا ابروت بیشتر نرفته سعی کن پیام همه رو بزنی. مسخره تر از این سایت وجود نداره. ناپاکی هم حدی داره
دکتر
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر بهرامی یه اصلاحاتی واقعی هستند و ما جوانان اصلاحات ایشون رو به عنوان یک کاندید توانا قبول داریم و انشاالله بارافتن دکتر بهرامی به مجلس شاهد شکوفایی شهرستان بویراحمد و دنا خواهیم بود
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
من متتسفم برای سایت شما که نظرات رو نمیزنید. جمع کنید بهتره.
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
افرین تاجگردون. ی کاری کردی ک همه بفهمن و درک کنن ک کی لیاقت مجلس رو داره. نماینده ما لکه ننگی بر تاریخ پر افتخار بویراحمد بوده و ب جز پر کردن جیب خودش کار دیگه ای بلد نبوده و نیست
Iran, Islamic Republic of
لیاقت کردار گفتار و عملکرد جناب دکتر در زمان ریاستشون بر هیچ کس پوشیده نیست ولی هستند افرادی که این عملکردها به مزاقشان خوش نمی اید و تخریب میکنند کور دلان چشمشان بر حقایق بسته است ولی بیدار دلان اگاهند .اقایان استان ما اگر در ورزش در سطح کشور شناخته شده هست به همت جناب دکتر بوده لطفا در این مورد نظر سنجی کنید .گر در خانه کس هست یک حرف بس است وسلام
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی عزیز
پرسنل شهرداری
Iran, Islamic Republic of
سلام خدایش نگاه کنید تمام این کامنت های که از بهرامی صحبت کردند و تعریف بهرامی دادند تمام ساعت هاش پشت سر هم هستند اقای عزیز بهرامی اگر مدیر لایقی بود که این همه بدهکاری بالا نمیاورد بعدش آون موقعی از شهرداری رفت فقط ۱۰ میلیارد تومان بدهکاری شهرداری مال اقوام اقای بهرامی بود یکی از پیمانهای که اقای بهرامی به اقوام خودش داده بود یه جدول کشی بود که قیمتی که داده بودند طرف روی آون کار ۱میلیارد تومان سود زد به جیب و کل خرج کرد روی آون کار ۱۹۰ میلیون تومان بود حالا این آقا که این طوری کار میده چطوری میخواد نماینده بشه یا حق
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
یارب این نوگل کت شلواری که سپردی به منش...می سپارم به تو ازرویاهای بی ثمرش
سامر
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر بهرامی مردی از دیار آریوبرزن کسی که توانست با مدیریت قوی و بدون نقص خودش خود را به همه اثبات کند که مردی عملگرا و اصلاح طلب است او توانست در زمان مدیریت با وجود اینکه برخلاف جریان آب بود ولی به بهترین شکل ممکن اداره کردند .
زنده باد دکتر بهرامی عزیز منتخب مردم
ط آ.اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
از کامنت ها فقط یه برداشت میشه کرد .اونم اینکه مخالفان دکتر بهرامى بدجور ترسیدن که اینقد واکنش تند به این مطلب نشون دادن .واقعیت رو بپذیرید بهرامى از شما سبقت گرفته و با بالاترین راى نماینده محبوب خواهد شد
آرش
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز من از نزدیک با جناب عارف در این رابطه صحبت کردم اصلا ایشون از جریان بهرامی خبر نداشت.پسر عارف واسطه این جریان بوده اونم از راه رانت و پولهای بادآورده ....باورش دست خودتون اما این حرف خود عارف بود
سلام
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر بهرامی در عمل نشون دادند که یک اصلاح طلب عملگرا هستند و ایشون توانایی زیادی برای تغییر وضعیت این شهرستان دارند. انشاالله در ۷ اسفند جشن پیروزی را خواهیم گرفت با رفتن دکتر بهرامی به بهارستان
گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
انصافا بهرامی مرد جنتلمنی است.مدیر است. اهل تعامل است. خوشبین است. شیک پوش است. آخه چیکار این بنده خدا دارین تخریبش می کنید.
بابا به خدا هرچه گرمسیری مقیم یاسوج است به بهرامی رای میده
بویرحمد
Iran, Islamic Republic of
با خوندن کامنت ها متوجه شدم که تیم تخریبی بهرامی بسیار فعال هستند.برادر من کاندیدتون قبول نمیشه.این بار قبولی با جریان اصلاح طلب بویراحمد و دناست (بهرامی یا سید باقر ).شما بدنبال چه چیزی هستین!؟کوچیک
دلاکردن رقیب در حد خودتون!؟
در جواب آرش
Iran, Islamic Republic of
برادر آرش
الان بهرامی رییس بنیاد امید ایرانیان است و ارتباط بسیار صمیمی با دکتر عارف داره. چرا دروع میگی برادر من.
بهرامی اگر مهم نیست چرا اینهمه تخریبش می کنید. حتما ترسیدین که دارین تخریبش می کنید.
بانوی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی ک با افکار بلندشان اصلاحات بزرگی رادر یاسوج انجام دادن اصلاحاتی که نام یاسوج را پر آوازه کرد درود بر دکتر بهرامی ک با اندیشه ای بلند برای ترقی سازندگی و پیشرفت دیارش تلاش کرد و در دوران شهرداریش بنای اصلاحات در زمینه های ورزشی فرهنگی سازندگی و کار و تلاش را به والا ترین درجات رساند
Iran, Islamic Republic of
اولا که حاج زارع دیگه نیازی به نقد نداره..آنچه عیان است چه حاجت به بیان است..اون از نامه دادنش علیه هاشمی،اون از ستاد زدنش برای ولایتی،اون از چرخش ۱۸۰ درجه ایش که حامی احمدی نژاد بود..اون از وعده های سر خرمنش..اگر یکی از پروژه هایی که وعده داده به مردم تو ابد افتتاح شد شما هرچی دلت خواست بگو..این آقا جز لیست سیاهی لشکر مجلس هست که به همین زودی هم تشریفش رو میاره تو همون اتاق کوچولویی که تو اسنانداری داشت و قدرت کنترل همون یه اتاق رو هم نداشت..ولی مردم بین بد و بدتر یکی را انتخاب کردند و لکه ننگی تا ابد برای بویراحمد در مقابل تاجگردون به بار آوردند
مهر
Iran, Islamic Republic of
طرفداران جناب آقای ولایتی وپرچمداران اصولگرا دارن مثل دور قبل خودشون رو به اصلاحات میچسبونند.
حداقل کارنامه کاریتون رو نشان بدید تا جوانهای بویراحمد بتونن به چیزی از شما قسم بخورنند.
حداقل یکم از نماینده استان جناب تاجگردون یاد بگیرید.
یا حد اقل سکوت کنید تا بیشتر از این ذلیل نشید
sadr
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزان. بهتره واقع بین باشید و از عموم سوال بفرمائید. از کسانی ک حاجی رو قبول کردن، از کسانی ک دستمزد گرفتن، از همون دوستان قدیمی، سوال بفرمائید ک الان نظرشون ب سمت کدوم نماینده هست،از همه اونها این جواب رو خواهید شنید ک از کرده خود پشیمانیم و هیچ وقت ب زارع رای نمیدهیم، یا اذعان میکنند ک بر سر دعوای هدایتخواه و زارع و یک شایعه ما نظرمون عوض شد وییلا رای ما همگی با بهرامی بود واین دوره جبران میکنیم، با این وجود سعی بر گناه خویش دارید ، مردم دیگه اگاه شدن و بهرامی جوان و عمگرای نوین رو خواستارند. دیگر جریان ثروت و قدرت بر اراده مردم پیروز نخواهد شد، جریان فکری دکتر بهرامی بر قلوب همه جوانان استان حک شده و مطمئن باشید ک پیروزی از ان جوانان و طیف مردمی دکتر بهرامی خواهد بود.
یا علی مدد
نیک اقبال
Iran, Islamic Republic of
بهرامی می آید برای دادن امید. بهرامی جوان شایسته وبا اصالت .یادتان نرود شهر ما فقط در زمان ایشان رنگ تحول وسازندگی دید. راه روشن فردا از آن ماست اگر بهرامی باشد.
نیک اقبال
Iran, Islamic Republic of
حامیان بهرامی اونقدر روشنفکرند که از خون خودشون هم گذشتند. بهرامی مورد تایید جوانان ورزشکار وبرومند است. بهرامی حامی. نام اریوبرزن است بویراحمد نماینده ای به جوانی وبا اراده وباغیرت تر از او برای مجلس به خود ندیده. به امید پیروزی بهرامی. برای سلامتی همه طرفدارانش صلوات
ادب
Iran, Islamic Republic of
ظاهرن اقایون خیلی از اقای بهرامی ترسیدین.دوست عزیز اینجوری ک شما میگی بهرامی ... کرده یعنی مملکت صاحب نداره.واقعن متاسفم برای اونایی که خودشون به ظن خودشون حکم صادر میکنن و با ابروی انسانهای دورو برشون میخان بازی راه بندازن.
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
ما ایل تیرتاجی این دوره به دکتر بهرامی رای خواهیم داد چون ما متوجه شدیم که این شهرستان برای رشد و ترقی نیاز به انسان توانمندی چون دکتر بهرامی دارد. به امید پیروزی دکتر محمد بهرامی عزیز
شیرین
Iran, Islamic Republic of
هدف اونایی ک این چیزا رو می نویسن نفاق انداختن در خیمه اصلاحاته.البته اطلاعاتتون هم یه ذره کمه.ولی هر هدفی دارید محقق نمیشه.اقای بهرامی خوش نام و ما بهش افتخار می کنیم.نه دلمون میلرزه که بگیم عملکردش مشکلی داشته نه نگرانیم انگ اخلاقی بهش بخوره نه تو کارش تا الان کسی تونسته برچسب بدی بهش بزنه.
سيد محسن
Iran, Islamic Republic of
بهرامی عزیز
خوشحالم که هنوز بعد از چند سال از نامت میترسند و این چنین زیاده روی در حقت میکنند
خوشحالم که چهار سال شبانه روز دنبالت هستند و نتونستند ثابت کنند حتی نیروهای مجموعت ریالی اختلاص کردند یا خدای ناکرده به مردم ظلم روا داشتند
خوشحالم که با دو ماه کار کردن رو کردی به مردم و بیست و چهار هزار رای اوردی
و فخر فروشی نکردی بین دو غول سر کش
خوشحالم که میسوزند که مردوم چقدر دوست دارند و داریم
به کوری چشم دشمنانت و تمام کسانی که زورشون میومد بگی اصلاح طلبی و زورشون میاد
و به کوری چشم مهره های از رده خارج اطلاح طلب مردوم واقعا دوست دارند و این یعنی مردم تغییر رو میخوان با اصلاحات
اما دریغ از اینکه لودر های اقایون هم نمیتونند اصلاح کنند
و به کوری چشم کسایی که حتی ظرفیت اینو ندارند که یه متن در موردت ببینند


بهرامی :دوستت داریم و یادمان هست که شهرداری رو با چقدر بدهکاری تحویل گرفتی با بودجه ۶ میلیاردی و با بودجه شصت میلیاردی با چهار میلیارد بدهکاری که اقای نگینتاجی اعتراف نمود تحویل دادی
یادمان هست که در یه واحد کوچیک از شهر بزرگ چند صد شغل ایجاد کردی و دست بچه های شهرتو گرفتی
یادمون هست که شهرداری رو با چهار تا پارک ساحلی و شرکت گاز و چشمه نباتی و پارک ابشار تحویل گرفتی و با ٣٣ تا پارک محله ای تحویل دادی

یادمونه که حاج حسینی به بهانه حمایت از طبیعت حکم جلبتو گرفت و خدا نور به قبر ایت الله ملک حسینی بباره که جلور ظلم و جور اصولگرایان رو گرفت
و یادمونه که مثل اریو برزن از مجسمش در مقابل فاسقان ایستادی و بازم حضرت ایت الله ملک حسینی مثل قدیم محکم ایستادو حمایت کرد

دکتر جان یادمونه شهرو معروف و با ورزش به کشور معرفی کردی
؛یادمان هست که چقدر در شهر اسفالت کردی و کوچه های خاکی قدیمی رو بعد از سی سال اسفالت کردی
دکتر جان رشادت هات یادمون نرفته به خدا یادمان نخواهد رفت
به خدا یادمان نرفته که در شهرداری چه کارهایی که نکردی
و چه کمک هایی که به مردوم نکردی
یادمان هست ؛
که دزدی نکردی
اختلاص نکردی
دروغ نگفتی
معاونانت دزد نبودند
ابرویمان را در دنیا نبردی
کارگران به خدا تا خدای قیامت ازت راضی هستند
و همین تو را بس که مردی
و دعای خیر کارگران بدرقه راهه دنیا و اخرتت خواهد بود
دکتر جان
عزیزمان بودی و خواهی بود
به خدا وند گار عالم روی سرم خواهم گذاشت و دردت را با جان میپذیرم
تا کور شود هر انکس که نتوان دید
درود و سپاس به مخالف من
mohammad
Iran, Islamic Republic of
اقایی ک داری میگی حونه اقا حونی اقا، اصلا و ابدا شما طرفدار بهرامی نیستی و یک مغرض ب تمام معنایی،دکتر بهرامی متعلق ب تمام ایلات و وابسته فکری و عملکردیست ن وابسته نسبی، بهرامی متعلق ب همه طیفهای استان هست و بر کسی پوشیده نیست. یا علی مدد
نظم
Iran, Islamic Republic of
از خون خودشون گذشتند یعنی چه این کامنت باید پیگرد قضایی شود؟؟؟؟!!!!!!
حواب دوم خردادی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دوم خردادی شما افراد وجریانات رو باهم قاطی کردید.یکم‌به دور وبرتون نگاه کنید.مسئول ستاد ولایتی چه کسی بود؟ چه کسی واسه کاندیدها اصولگراصحبت کرد.چه کسی حالا خودشو با ریاست جمهوری هم سو میدونه؟؟؟؟ اول به این سوالها جواب دهید بعد دنبال حزب باد بگردید.
البته در این سوال وجوابها از خودتون داشتن یکم انصاف بد نیست
حواب به برادر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای برادر.
شما اینقدر ضعیف هستید که شخصیت افراد رو به کت وشلوار میدانید وبرای هر نفر چه اصلاحاتی چه اصولگرا کت وشلواری به شکل مشخصه خاص ورنگ مشخصه انتخاب میکنید.
برادر ضعیف برای نماینده استان که داری چند حزب است ویک اصولگراست که بارای اصلاحات به مجلس رفته اند چه نوع کت وشلوار با چه رنگی انتخاب میکنید.
دوستان راجع به نوع ورنگ آن خودشان نظر دهند.
حواب به منصف
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای منصف یکم انصاف هم بدنیست.از تحصل گفتی وعلم ولی ایکاش باقی میدانستن خود شما در کدام دانشگاه ودر چه مقطعی هستید.
توهین امثال شما به افراد علمی ایل بویراحمد مدتهاست گوش فلک را کرنموده است.
توهین به اقایان دکتر نجیب زاده.دکتر رمضانی و.....
شما تنها چیزی که ندارید انصاف است.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادر تاج گردون رو بیامرزه ،که نشون داد هر ادمی نمیتونه نماینده بشه ،اونم کی حاجی گرینف خودمون ،،،،،،،،،،،،،،،
ج روایی
Iran, Islamic Republic of
شهردار فعلی میگه تیم های شهرداری به ما ضرر زد...!
وقتی برای ما جوانان کار ایجاد نمیکنن وقتی ما از بی کاری و بی سرگرمی افسرده میشیم...!
دکتر بهرامی مردی بود که یاسوج رو نه تنها به ایران بلکه به دنیا نشان داد
تیمی ساخت که حداقل هر دو هفته یک بار جوانان این شهر رو دور هم جمع میکرد،به همه جوانان امید میداد که شاید شماهم روزی در این تیم باشید،تیمی که غول های ایران رو به لرزه انداخت واقعا اینها برای ما جوانان کافی نیست? ما به وجود دکتر بهرامی این جوان متفکر افتخار میکنیم به امید روزهای بهتری ک دکتر برای ما جوانان ایجاد میکند ... دکتر واقعا متشکریم
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
طيبه آ.اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بهرامى دوستت داریم زیرا این یقین را داریم همانگونه که به شهر ما اعتبار پایتختى طبیعت دادى اعتباراز دست رفته شهرستانمان را نیر پس خواهى گرفت .با ما بمان همانگونه که با نام آریوبرزن وفادار ماندى
از سی سخت
Iran, Islamic Republic of
بهرامی آمد او برای نجات آمد . خوش آمد
پایتخت طبیعت
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم همه بدخواهان ،انشاالله این دوره جناب دکتربهرامی به مجلس خواهد رفت تابه وضعیت بی سروسامان استان بهبودبخشد
نیک
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت اونی که میخواست پیگیری قانونی کنه. کی بود. الان کلی وقت گذشته بابا بسم الله. طرفدارهای بهرامی به خدا جیگر دارن مثل خودش. آخه اسمشم بهمون روحیه میده. بهار امسال با بهار بهارستان با دکتر بهرامی
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1