تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۱۲۳۱۰۶

شهدا الگوهای مناسبی برای کارهای جهادی هستند

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: شهدا نمونه و الگوهای مناسبی برای کارهای جهادی در عرصه های مختلف هستند.
« کاظم کسرایی » امروز در دیدار با دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار استان گیلان ضمن درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سلام به ارواح پاک شهیدان افزود: شهدا و ایثارگران در برهه ای از تاریخ توانستند با شجاعت و از خودگذشتگی، فرهنگ و حماسه ای بی نظیر در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی خلق و مسیر تاریخ را عوض کنند.
وی همچنین اظهارداشت: امنیت کشور حاصل خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.
فرماندار لاهیجان با بیان اینکه شهدا نمونه و الگوهای مناسبی برای کارهای جهادی در عرصه های مختلف هستند ابراز امیدواری کرد تا جوانان و نوجوانان با بهره گیری از سیره و منش شهیدان و در سایه تبعیت محض از فرامین رهبری زمینه توسعه و پیشرفت روزافزون نظام اسلامی را فراهم کنند.
وی بر ضرورت حفاظت و پاسداری از آرمان ها و ارزش های هشت سال جنگ تحمیلی در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ایمان و توکل به خداوند و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه بود.
کسرایی در ادامه با بیان اینکه دغدغه اصلی فرزندان شاهد و ایثارگر اشتغال است، یادآورشد: همه دستگاه های اجرایی موظف هستند براساس ظرفیت های قانونی نسبت به اشتغال زایی برای فرزندان شهدا و خانواده های ایثارگران اقدام کنند.
وی اذعان داشت: فرزندان شهدا دارای جایگاه ویژه و حساسی در جامعه کنونی هستند و باید با الگو گیری از پدران خود در سایر عرصه‌های کشوری پیشگام بوده و بدرخشند.
دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار استان گیلان نیز در این دیدار ضمن عرض سلام و درود به ارواح طیبه پاک شهدا و سلام و درود بی کران به پیشگاه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) گفت: این جمعیت به عنوان سازمانی مردم نهاد و با ماموریت اصلی فعالیت های فرهنگی – اجتماعی مجوز رسمی خود را در سال ۱۳۸۸ از وزارت کشور اخذ کرده است.
وی اظهارداشت: علاوه بر اعضای هیئت مدیره جمعیت که همگی از فرزندان معظم شهدا هستند جذب اعضای متعهد و نخبه و دارای سوابق و تفکر ایثارگری زمینه تعامل سازنده با دولت و جامعه را فراهم کرده و حرکت پرشتاب به سمت نهضت نرم افزاری و اقتدار علمی و فرهنگی کشور به منظور تحقق چشم اندازها و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان افق پیش روی این جمعیت ترسیم شده است.
دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار استان گیلان تصریح کرد: جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار رویکرد فراجناحی و پیروی از رهنمودهای معمار و معیار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری بستر بی نظیری برای ترویج اصول مبنایی انقلاب اسلامی در دو حوزه اهداف و دستاوردها و همینطور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به منظور تبیین آرمان ها، دیدگاه ها، وصایا و همینطور معرفی شهدا را مهیا کرده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر این تشکل در ۱۶ استان کشور دفتر نمایندگی داشته و به فعالیت مشغول است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1