تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۱۲۳۱۰۱

جاده پازنان و گوره به زیدون آسفالت شد

۱۸
۰
کبنا ؛اخبار توسط واحد خبر اداره روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به کبنا نیوز ارسال شده است.
naftرییس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست گچساران:
۱۲۴۰ نفر ساعت آموزش مبانی آتش وایمنی در ساختمانهای اداری نفت

رییس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی نفت گچساران گفت: نفت همواره نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور داشته است و بخش مهمی از درآمد کشور از طریق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران حاصل می‌شود، بنابراین ضرورت دارد با اجرای مانور‌ها و طرحهای آموزشی ضریب امنیت و اطمینان را در این شرکت بالا ببریم.
محمد محسنی افزود: عطف به ابلاغیه وزیر محترم نفت در راستای اهمیت حیاتی مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنعت نفت، دوره آموزشی مبانی آتش و ایمنی در ساختمانهای اداری ویژه کارکنان ستادی برگزار شد.
وی اظهار داشت: به منظور توانمند سازی کارکنان، ارتقاء سطح آگاهی آنان و حفاظت از نیروی انسانی و اموال در هنگام بروز حوادث احتمالی، بر اساس برنامه تنظیمی ۴۵ روزه (هر روز یک اداره) برای تمامی ادارات ستادی، دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی، در سالن آموزش اداره HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام شد.
محسنی تصریح کرد: در این دوره آموزشی، مجموعا به ۶۲۰ نفر از کارکنان ادارات ستادی (۱۲۴۰ نفر ساعت) در خصوص انواع آتش، انواع خاموش کننده‌های دستی، ایمنی در ساختمانهای اداری و آموزش عملی اطفاء حریق با استفاده خاموش کننده‌های دستی آموزشهای لازم داده شد.
واقع شدن شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر از یکسو و قرار گرفتن تلمبه‌خانه عظیم گوره و منیفولد بزرگ نفت خام صادراتی ایران در حوزه عملیات این شرکت در ساحل از سوی دیگر، گچساران را به یکی از مناطق پنجگانه مهم تولید و قطب صادرات نفت خام ایران تبدیل نموده است، از این رو کار در اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) و آموزش کارکنان نقش مهمی برای ایمن سازی و پایداری در این قلب نفتی دارد.
مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران:
شرکت نفت و گاز گچساران بیشترین تغذیه اطلاعات مناطق نفت‌خیز جنوب را دارد
مدیرمنابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت بیشترین تغذیه اطلاعات در میان شرکت‌های تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب را به خود اختصاص داده است.
سعید غلامی مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، با اشاره به پیشرفت این شرکت در زمینه تغذیه اطلاعات در سامانه نظام نوین عملکرد صنعت نفت، اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در اجرای سامانه نظام نوین عملکرد پیش‌رو است.
وی افزود: شرکت ملی نفت ایران با اجرای پروژه مدیریت عملکرد از طریق طراحی سامانه نظام نوین عملکرد در راستای هدایت و بهبود عملکرد کارکنان و رسیدن به این مهم گامی نو برداشته است.
مدیرمنابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: فاز اول این طرح پس از تلاش‌های چند ساله، در سال ۹۳ با جایگزین کردن این سامانه به جای فرم‌های قدیمی ارزیابی استعداد کارمندان با موفقیت اجرا شد.
غلامی عنوان کرد: در راستای دسترسی به این مهم، شرکت نفت و گاز گچساران از ابتدای امسال همانند سال گذشته با تغذیه به‌هنگام اطلاعات با میزان ۵. ۶۸ درصد بیشترین تغذیه اطلاعات در میان شرکت‌های تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب را به خود اختصاص داده است.
این مقام مسئول یادآور شد: در این سامانه، شرح مأموریت و وظایف واحد‌ها و اطلاعات نیروی انسانی تعریف و ارزیابی سالانه عملکرد کارکنان کاملاً به صورت سیستمی و با این نظام صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های بهره‌بردار تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب با گستره‌ وسیع در بین چهار استان خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس است، خاطرنشان کرد: همین موقعیت موجب شده است که این شرکت در بین سایر شرکت‌ها از درجه اهمیت ویژه‌ای برخوردار شود.
رییس امور مهندسی و ساختمان:
راه ارتباطی تاسیسات نفتی پازنان به سردشت زیدون تکمیل شد
رییس امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: راه ارتباطی تاسیسات نفتی منطقه پازنان و گوره به سردشت زیدون استان خوزستان به طول شش کیلومتر مرمت، تکمیل و آسفالت شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، بیژن محمودیان افزود: برای مرمت و بازسازی این محور ارتباطی تاسیساتی بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی خط کشی بطول ۱۷ کیلومتر و نصب ۲۰۰ متر گاردریل را از دیگر اقدامات صورت گرفته در محور مشترک تاسیسات پازنان وگوره اعلام کرد.
محمودیان اظهار داشت: در این محور از سه راه پازنان تا تاسیسات پازنان به سمت سردشت زیدون نیز ترمیم و روکش آسفالت با هزینه‌ای افزون بر چهار میلیارد ریال به اتمام رسیده است.
وی با بیان اینکه جاده گچساران به سمت پازنان یکی از مسیرهای مواصلاتی مهم و استراتژیک شرکت نفت وگاز گچساران و نیز راه ارتباطی جنوب کشور است افزود: با توجه به گستره شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان، این خدمات برای تقویت و بهسازی محورهای مواصلاتی استانهای کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و بوشهر ارائه شده است.
حوزه استحفاظی تاسیسات نفتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچسارن در طول ۴۵۰ کیلومتر در عرض ۱۵۰ کیلومتر برآرود شده است.
مدیر خدمات شرکت نفت گچساران خبر داد:
تکمیل یادمان شهدای گمنام گچساران/تغییر نام پارک نفت به بوستان شهدای گمنام
مدیر خدمات شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران از تکمیل یادمان شهدای گمنام و تغییر نام پارک نفت به بوستان شهدای گمنام به همت شرکت نفت و گاز گچساران خبر داد.
یوسف باقری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ساماندهی یادمان شهدای گمنام در پارک نفت گچساران، اظهار کرد: طراحی، ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام گچساران در بوستان شهدای گمنام این شهر توسط اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن این شرکت انجام شد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این یادمان به پایان رسیده است، افزود: این یادمان با زیربنای صد مترمربع و ارتفاع سه متر دارای هشت ستون یادگار هشت سال دفاع مقدس با لحاظ معماری اسلامی طراحی و بنا شده است.
مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه جهادی و شأن و منزلت شهدا، عنوان کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با هدف ترویج مهم نیز با تغییر نام پارک نفت به بوستان شهدای گمنام و ساخت این مکان مقدس سعی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان داشته است.
باقری با اشاره به اینکه احداث یادمان شهدای گمنام افتخاری دیگر برای شرکت نفت گچساران است، عنوان کرد: با توجه به موقعیت شهر گچساران در مسیر کاروان‌های راهیان نور، این مکان مقدس محل مناسبی برای برگزاری مراسم‌های مذهبی و فرهنگی است.
وی ادامه داد: هدف از ساخت یادمان شهدا در این پارک نیز ضمن احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر و بیعت با امام شهدا نیز انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
بیژن محمودی در کارش استاد است و جزء استقلال فکری به هیچ چیزی نمی اندیشد
اگر ۴ نفر دیگر مثل این عزیز در شرکت نفت بودند ومسائل پستهای این صنعت به سیاست ارتباط داده نمیشد ،حال قضیه صنعت نفت غیر از اینها بود
آرخلو
Iran, Islamic Republic of
درود صد بدرود به مهندس باقری عزیز .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام

""۱۲۴۰ نفر ساعت آموزش""

هر وقت چنین جملاتی میخونم افسوس میخورم به حال مدیرانی که دلخوش به آمار دادن هستند

چرا که خروجی این قبیل اموزشها مهم تر از ساعت اموزش

ولی مدیران ما(بعضی هاشون) دلخوش به هرچه بیشتر ساعت اموزش هستند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام

""۱۲۴۰ نفر ساعت آموزش""

هر وقت چنین جملاتی میخونم افسوس میخورم به حال مدیرانی که دلخوش به آمار دادن هستند

چرا که خروجی این قبیل اموزشها مهم تر از ساعت اموزش

ولی مدیران ما (بعضی هاشون) دلخوش به هرچه بیشتر ساعت اموزش هستند
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
OK شنبه
شهابی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس باقری
h.b
Iran, Islamic Republic of
,واقعا به استاد عزیزم جناب اقای دکتر غلامی تبریک می گویم واقعا باید مرم استان به خصوص شهرستان گچساران و علی الخصوص دکتر تاجگردون قدر این نخبه های بومی را بدانند و نسبت با ارتقاء این عزیزان اقدام کنند
اکبر
Iran, Islamic Republic of
آقای محسنی جمع کن بابا اگر آموزشت فایده ای داشت اون اتوبوس کارکنان نوبتکار بینک به همان راحتی نمی سوخت ۹۰ درصد نیروها ی عملیات حتی نمیتونن یک آتش سوزی کوچک را مهار کنند
چند مدت پیش هم تو پازنان توربین آتش گرفت نیروها رفتند آتش خاموش کنند تمام کپسول ها خراب بود حتی چشم یکی از نیروهای زحمت کش بدلیل ترکیدن کپسول تو چشمش آسیب شدید دید جمع کنید آمار دروغ را
باقری تو هم به جای کارهای تبلیغاتی به فکر تعمیر اتوبوس کارکنان باش که بلای جون نیروهای عملیات شده باید همه بفهمن که شما تبلیغاتی فقط دارید کار می کنید
شرکتی
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان بر دکتر امین محمدی همش یو ای کارله ایکنه
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر غلامی.

صادق ترین مدیر نفت گچساران.
Iran, Islamic Republic of
اقای باقری فقط حمیدتاجگردون میشناست که چه موجودی هستی
بچه اوشیرین
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس یوسف باقری یکی از قدیمی ترین مدیران جهادی استان میباشند که در کارهایش به جدیت اهتمام میورزد و تا حصول نتیجه از پای نه نشیند و درود صد سلام بر سرباز ولایت که دعای خیر خانواده شهدا همواره پشتیبانت باد .
نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس باقری. ...خسته نباشید. ..
خسته
Iran, Islamic Republic of
اقای غلامی لطفا بجای دادن امار مبفکر تبدیل وضعیت کارگرهای فصلی امور ورزش باش که ۱۳ ساله بشون میگن سال دیگه ثابت میشید و هیچی توش در نمیاد
تو خودت ماهی ۳۰/۴۰ میلیون حقوق میگیری دیگه فکر نمیکنی کارگر بدبخت چجور ۸ ماه بیکار باشه و تو رو زنو بچش نگاه کنه؟
بابا مگه خدا رو نمیپرستی؟ وقتی قدرت نداری وقتی مدیریت بلد نیستی وقتی نمتونی حق ۴ تا کارگر بدبختو بگیری پستتو بده به یه نیروی کاربلد
دکتر جان شما چجور شب سر رو باش میزاری وقتی میدونی ۱۸ نفر کارگر بدبخت که به وعده های دروغ امثال شما ۱۳ سال دل خوش کرده و باید ۲ هفته ی دیگه از کار بیکار بشه و جلو زنو بچش سرشو پایین بندازه
از خدا بترس
بترس از روزی که حق این کارگرای بدبخت گریبان گیرت میکنه
بترس از خدایی که جای حق نشسته و همه میدونن عجب صبری خدا دارد
به حق امام رضا همون جوری که جلو خانوادشون سر بزیرشون میکنی همون جور سرت بیاد
اقای عکاشه مرد باش و درد دل دوتا کارگر بدبخت امثال منو حذف نکن و بزار همه بدونن پشت این چهره های بظاهر کارامد افرادی نا لایق هستن که با رابطه و باندو خط و جناح پشت این میزایی که حتی یک درصد هم حقشون نیست نشستن
این بود بخحش کوچکی از درد دل یک کارگر فصلی که چون پارتی نداره ۱۳ ساله با بدبختی زندگی میکنه
اگه جایی تند رفتم شرمنده
میدونم هیچکدوم از ایم مسولین درک نخواهد کرد چون تا حالا بخاطر ندادن کرایه خونه صاحب خونه وسایلشونو نریخته تو کوچه
ولی همین که درد دل کردم کمی خالی شدم
بازم شرمنده اگه تند رفتم
یا حق
بی پارتی
Iran, Islamic Republic of
اقای غلامی لطفا بجای دادن امار .بفکر تبدیل وضعیت کارگرهای فصلی امور ورزش باش که ۱۳ ساله بشون میگن سال دیگه ثابت میشید و هیچی توش در نمیاد
ت......ماهی ۳۰/۴۰ میلیون حقوق میگیری دیگه فکر نمیکنی کارگر بدبخت چجور ۸ ماه بیکار باشه و تو رو زنو بچش نگاه کنه؟
بابا مگه خدا رو نمیپرستی؟ وقتی قدرت نداری وقتی مدیریت بلد نیستی وقتی نمتونی حق ۴ تا کارگر بدبختو بگیری پستتو بده به یه نیروی کاربلد
دکتر جان شما چجور شب سر رو باش میزاری وقتی میدونی ۱۸ نفر کارگر بدبخت که به وعده های دروغ امثال شما ۱۳ سال دل خوش کرده و باید ۲ هفته ی دیگه از کار بیکار بشه و جلو زنو بچش سرشو پایین بندازه
از خدا بترس
بترس از روزی که حق این کارگرای بدبخت گریبان گیرت میکنه
بترس از خدایی که جای حق نشسته و همه میدونن عجب صبری خدا دارد
به حق امام رضا همون جوری که جلو خانوادشون سر بزیرشون میکنی همون جور سرت بیاد
اقای عکاشه مرد باش و درد دل دوتا کارگر بدبخت امثال منو حذف نکن و بزار همه بدونن پشت این چهره های بظاهر کارامد افرادی نا لایق هستن که با رابطه و باندو خط و جناح پشت این میزایی که حتی یک درصد هم حقشون نیست نشستن
این بود بخحش کوچکی از درد دل یک کارگر فصلی که چون پارتی نداره ۱۳ ساله با بدبختی زندگی میکنه
اگه جایی تند رفتم شرمنده
میدونم هیچکدوم از ایم مسولین درک نخواهد کرد چون تا حالا بخاطر ندادن کرایه خونه صاحب خونه وسایلشونو نریخته تو کوچه
ولی همین که درد دل کردم کمی خالی شدم
بازم شرمنده اگه تند رفتم
یا حق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این راجب حمید /وجودت هم بگو
پترس
Iran, Islamic Republic of
ببین این کارگرای بدبختو چجور سرکار گذاشتن
خو راست میگه بیچاره ها چه گناهی کردن
١٣ سال کم نیست
اینو باید به امین محمدی گفت
غلامی چیزی تو دستش نیست
فقط میتونه بچه های برادرشو بزاره سر کار
اگه بچه برادرش مثل این کارگر بدبخت بود بازم از کنارش بیخیال میگذشت؟! هرگز
البته دنیاش دنیای پارای بازیه
فکر کنم اینم مثل دیگر همکاران گرفتار بازرسی نفت بشه و حال روز این روزای اقای ح و غ رو تجربه کنه
یار
Iran, Islamic Republic of
اخی
ببین با این کارگرای بدبخت چه میکنن؟
گناه دارن بدبختا
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1