تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۱۲۳۰۵۶

نارضایتی مردم کهگیلویه از بانک‌ها

۳
۰
کبنا ؛

فرماندار کهگیلویه گفت: متاسفانه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات سخت‌گیری می‌کنند که لازم است شرایط زندگی مردم را بیشتر درک و به رفع گرفتاری آن‌ها کمک کنند.


علی پوزش با اشاره به نارضایتی مردم شهرستان از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اظهار داشت: ارباب رجوع از خدمات‌دهی بانک‌ها به شدت گلایه دارد.pozsh-kohgiloe-(56)

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: متاسفانه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات سخت‌گیری می‌کنند که لازم است شرایط زندگی مردم را بیشتر درک و به رفع گرفتاری آن‌ها کمک کنند.

پوزش برخی از سخت‌گیری‌های بانکی در پرداخت تسهیلات را بی‌مورد خواند و افزود: به عنوان مثال در اولین قدم با تاخیر در بازپرداخت وام بانکی به سراغ ضامن می‌روند.

وی با بیان اینکه این اقدام مشکل‌ساز باعث ترس مردم از ضمانت می‌شود تصریح کرد: در پرداخت معوقات اقساط قبل از قربانی شدن ضامن سراغی از وام گیرنده بگیرند و تذکر لازم را بدهند.

پوزش افزود: این شیوه برخورد با ضامن باعث بروز نوعی بی‌اعتمادی در جامعه می‌شود و دیگر کسی حاضر نمی‌شود که ضمانت بانکی بکند در نتیجه هم مردم و هم بانک متضرر می‌شوند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه بانک‌ها در ارائه تسهیلات روی اعصاب مردم راه می‌روند خاطرنشان کرد: برخورد با ضامن در تاخیر پرداخت معوقات از سوی وام گیرنده، معرفی ضامن را به کابوس دریافت تسهیلات از بانک تبدیل کرده است./فارس

 
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
Iran, Islamic Republic of
باسلام انصافا این مشکل بزرگی است که روزانه مردم با اون روبرو هستند واین امر مدتی است که از سوی بانکها شدت گرفته(حتی برای معوقات بسیار کم) و نمیدونیم دلیل اون چیه؟ خواهشا از مسئولین عاجزانه تقاضامندیم برای رضای خدا و.........تذکرات لازم رسما داده و نسبت به این مهم بی تفاوت نباشندچراکه زمینه بی اعتمادی در جامعه وجو روانی وتبعات نامطلوبی خواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
احسن اقای فرماندار بیستر وارد قضایا ومشکلات مردم بشید دکتر
حسینی سوق
Iran, Islamic Republic of
سپاس وامتنان فراوان از شما فرماندار فهیم. امید است با پیگیری حل مشکلات عدیده این دیار نام نیکی از خود برجای بگذارید.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1