تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۱۲۳۰۴۱

موسی خادمی سرمایه‌ای که باید قدرش را دانست

۴۴
۰
کبنا ؛khadmiنگار خالدی
دولت تدبیر و امید کارش را که آغاز کرد امید در همه سطوح جامعه جاری گردید و کهگیلویه و بویراحمد نیز تحولی اساسی را امید داشت.
مطرح شدن گزینه های بومی برای استانداری استان این امید را تقویت کرد. البته در ابتدا هیچ نامی از موسی خادمی نبود ولی نگاه کارشناسانه دولت و این انتخاب بعدها بخوبی ثابت کرد که دولت درد را می دانسته و درمان را نیز.
تقریباً یک ماه دیگر عمر مدیریت خادمی به دو سال می رسد. برای تحلیل عملکرد او می‌توان بسیار گفت و نوشت اما شاید بارزترین تفاوت خادمی با پیشینیانش در دوری از حاشیه و هیاهو است.
و رمز محبوبیت او در میان مردم نیز همین رفتارهای ساده و صادقانه و پرهیز از غوغاسالاری است. اما در طرف مقابل فعالین سیاسی و حزبی با نگرش‌های سهم خواهانه در پی تخریب او هستند و هر روز به بهانه‌ای او را مورد هجمه قرار می‌دهند و تهدید می‌کنند که همین فردا است که گزارش خادمی را به تهران می‌دهند و کارش را تمام خواهند کرد.
اما براستی چرا برخی نخبگان، فرهیختگان، سیاسیون، دانشگاهیان و …استان کهگیلویه و بویراحمد در حفظ سرمایه‌های انسانی خود ناتوان هستند و به جای اینکه توانایی نیروهای انسانی‌شان را در جهت حمایت از نیروهای بومی صرف کنند، برخی حرف‌های ناچیز را در بوق شایعه و تخریب شیپور می‌کنند.
در سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان کهگیلویه و بویراحمد، حجتی در افتتاح پروژه آبرسانی چالموره می‌گوید؛ خادمی از سرمایه‌های انسانی این استان است و او را از زمانی که در جهاد کشاورزی مشغول بوده، می‌شناسم. ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور می‌گوید، آقای خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از صاحب‌نظران در حوزه محیط زیست است، بطوریکه تفاهم‌نامه محیط زیست با استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سفر ابتکار به یاسوج منعقد می‌شود.
نیکبخت استاندار همدان در نشست استانداران ادوار مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد، گفته بود: که آقای خادمی در نشست استانداران سراسر کشور به عنوان یک نظریه‌پرداز مطرح است.
در رفتار و برخورد سیدموسی خادمی بر خلاف رویه برخی از استانداران گذشته این استان که رفتارهای افراطی و تندی با مدیران داشتند تا جایی که [ یکی از استانداران دولت دهم به مدیر بومی لقب «گوساله» داد]، رفتاری مطابق با اعتدال و اخلاق‌مدارانه دارد و این موضوع را همه به آن اذعان می‌کند. در نشست خبری استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از خبرنگاران از او خواست تا با مدیران تندی هم بکند. که او پاسخ داد: سیاست مدیریت جدید استان، با مدیران سیاستی اعتدالی است و به این اعتقاد ندارم که باید زور بالای سر مدیر باشد تا وی کار کند. در مدیریت من این نگاه سنتی و زورگویانه وجود ندارد و سعی من نگاه دوستانه و تعاملی برای پیشبرد کارها با مدیران است.
او از همان ابتدای شروع به کارش در ساختمان شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دنبال استقرار نوع مدیریت جدیدی در این استان بود و برخی از شیوه‌های جدید مدیریت را او در این ساختمان پیاده کرد. فاصله گرفتن از حاشیه‌ها و کشیدن خط بطلان بر نگاه‌های قومی، گرمسیری و سردسیری از اولین گام‌های رفتار مدیریتی خادمی بود. بطوریکه همواره در گفت‌وگو با رسانه‌ها و نشست با مدیران بر حذف نگاه‌های قومی، گرمسیری و سردسیری تاکید داشت و دارد. خادمی در این مسیر موفق بود اگرچه شاید برخی مدیران تاحدودی با او در این زمینه همراه نشدند.
اولین استاندار دولت تدبیر و امید در استقرار آرامش در فضای سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد خوب عمل کرد، بطوریکه به قول مسئولان نوشتن شبنامه‌ها و گزارش‌های تخریبی در این استان نسبت به گذشته کمتر شده است.
وی در نشست با رسانه‌ها گفت: برخی از نگاه‌های منطقه‌ای و غلط در گذشته عامل پسرفت بود که بعضی آنرا فریاد می زدند، نباید بگذاریم آرامش روانی و روحی که امروز در استان حاکم شده است از بین برود.
تدوین و پایه‌گذاری برنامه چهارساله استان کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین اقدامات او در بدو شروع مسئولیتش بود، او در این برنامه وضعیت فعلی استان را در شاخص‌های مختلف مشخص و تعهداتی را برای خود و سایر مدیران ایجاد کرد که بر اساس آن شاخص‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد به کدام نقطه می‌رسد.
موسی خادمی در این زمینه اظهار کرد: یکی از کارهایی که از ابتدای مسئولیت ما در در طول این دو سال انجام گرفت، تدوین برنامه چهارساله استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تدوین برنامه چهارساله تعهداتی را برای خودمان ایجاد و تعداد خدماتی که مردم برای آن از استان خارج می‌شوند را مشخص کردیم، بطور مثال؛ در سال ۹۲ حدود ۶۵ کیلومتر بزرگراه داشتیم و در سال ۹۳ چند کیلومتر باید داشته باشیم، چند خانوار دارای گاز بودند و چه خانوار طبق برنامه باید گازدار شوند.
وی ادامه داد: در سال ۹۲، بر اساس برنامه چهارساله استان ۶۵ کیلومتر بزرگراه داشتیم که این میزان در سال ۹۳ به بیش از ۱۰۰ کیلومتر افزایش یافت.
خادمی گفت: با تدوین برنامه چهارساله استان، فضای برای خودمان ایجاد کردیم که فردا نتوانیم بگوییم کار کردیم یا دیگران بگویند شماها کاری نکردید.
رشد ۸۰ درصدی اعتبارات استان در ماده ۱۸۰، افزایش اعتبارات استان در سرفصل‌های مختلف به برنامه‌ریزی‌‌های بر می‌گردد که در این راستا صورت گرفته است.
معاون عمرامی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات عمرانی استان افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.
نیک‌اقبالی بیان کرد: از حدود ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبارات سال ۹۳ به حدود ۶۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۴ اعتبارات عمرانی ما از محل‌های مختلف همچون ملی، استانی و دو درصد نفت و تملک دارایی افزایش یافته که باید شاهد تحول در بخش‌های مختلف عمرانی در استان باشیم.
این مسئول تصریح کرد: در حالی که در کشور رشد ۱۶ درصدی اعتبارت را داشتیم اما در این استان رشد اعتبارات ما ۱۰۰ درصدی بود که نشان‌دهنده همت مسئولان از جمله استاندار و نمایندگان و چانه‌زنی‌های زیادی بود که در مرکز انجام شد.
اصلاح‌طلبان در نشست خصوصی خود، گفته‌اند: با مقایسه کیفیت و کمیت انتصاب‌های صورت گرفته در ادارات استان با شاخص (اصلاح‌طلب بودن مدیران منصوب شده) به نظر می‌رسد موسی خادمی نسبت به سایر استانداران در کشور بسیار قابل قبول عمل نموده است.
خادمی احترام، قدردانی از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان را هیچ‌گاه در طول دوران مسئولیتش فراموش نکرده است، بازدید و دیدار ویژه او از ایثارگران، جانبازان و شهدا، حضور او در تمام سفرهایش در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به این میزان به منزله این ادعا است که توسط هیچ کدام از استانداران پیشین انجام نگرفت. در دوره ایشان ۱۴۸ نفر از خانواده شهدا به کار دولتی مشغول شدند.
 
اعتماد او به بانوان در حوزه مدیریتی و سیاسی نیز نباید نادیده گرفته شود.
خادمی در سال ۱۳۴۷ در روستای سادات امام زاده علی (ع) از توابع شهرستان چرام متولد گردید، دوران دبستان و دبیرستان را در شهر دهدشت سپری کرد.
لیسانس خود را در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه مشهد اخذ کرد، کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه تبریز دریافت و دوره دکترای مدیریت استراتژیک خود را در دانشگاه عالی دفاع ملی سپری نمود.
خادمی، معاون برنامه‌ریزی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون برنامه ریزی استانداری استان بوشهر در دولت خاتمی بوده است وی همچنین سوابق عضویت در هیأت مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران را در کارنامه خود دارد.
نتیجه: توانایی مدیران بومی و فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد را چنان هایلایت، برجسته و بُلد کنیم تا در آینده مسئولیت‌های بهتری بگیرند و برای استان‌مان تلاش کنند.
البته انتقاداتی هم شاید به خادمی باشد از جمله مماشات و مدارای زیاد او با برخی مدیرانش که همان ها گاهی مسبب برخی تخریب‌ها هستند و البته یک ضعف دیگری که وجود دارد و آن هم انفعال روابط عمومی استانداری که خوب قادر نیست عملکرد و فعالیت‌های دولت و مجموعه استانداری را بازتاب دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
استاندار کارش درست و عالی
زنده باد اصلاحاط
Iran, Islamic Republic of
موسی خادمی استانداری مطیع . در اجرای سیاست های دولت.همگرایی در عمل با علی محمد بزرگواری. اصولگرای محض
امید علیدانا
Iran, Islamic Republic of
درود بردکترخادمی استاندارسخت کوش واستادم که یک نعمت وسرمایه براستان
امید علیدانا
Iran, Islamic Republic of
درود بردکترخادمی استاندارسخت کوش واستادم که یک نعمت وسرمایه برای استان
تيزبين
Iran, Islamic Republic of
به خاطر این اظهار فضل و لطف شما ،جایزه ای نفیس برایتان در نظر خواهند گرفت،مبارکتان باشد! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
درود براستاندار جهادگر ومهربان خدا پشتوپناه ات انشااله موفق وموید باشی
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
اگه بتونه قومیت .رادرانتصابها ومحاسبات کمترکنه موفقتره
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خادمی...
Iran, Islamic Republic of
من که هچی اعتقادی به این مطلب ندارم...ایشون یه ادم خنثی هست که هیچ کاری نکرد جز گوش به فرمانی نماینده ها...دولت هم که ازش راضی نیست و بزودی برکنار میشه
هم ادهکده ای
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بسیار حامی فعالیتهای قرآنی است هم خودش هم دولت تدبیرش
باور ندارید ؟
برید ازشون بپرسید چقدر کمک می کنند
عدلات
Iran, Islamic Republic of
ضعیف و ناتوان و قومیت گرا و بی اقتدار ،،،،،،ویژگیهای جناب خادمی
دنا
Iran, Islamic Republic of
استاندارهای قبلی همشون صاحب برنامه بودند وبرنامه هاشون را اجرا می کردند اما ایشون هیچ برنامه ای نداره حتی از مسعود حسینی ضعیفتر عمل میکنه استاندار به این ضعیفی تا بحال نیومده
Iran, Islamic Republic of
فقط ذنبال قومگرایی است بعد جناح چپ را به کار می گیرد
رضا
Iran, Islamic Republic of
فقط ذنبال قومگرایی است بعد جناح چپ را به کار می گیرد
نورالدینی
Iran, Islamic Republic of
عملکردشون در استان در این دو سال تکرار نشدنیه و اقداماتشون ماندگار...سپاسگزار زحمت هایشان میباشیم
منصف
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت ،یه پست خوب تو شاخشه؟!
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مردم ما روحیه ی سپاسگزاری ندارند و قدر داشته هاشونو نمیدونن حق این مردم همون افراد غیربومیه که همواره محرومیت رو تحفه داشتن برا استان...
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خادمی
چرا دو نفر از یک خانواده مدیر کل باید باشند .
Iran, Islamic Republic of
خالدی برو دست مزدت را بگیر ، همین امثال شما ها با این تحلیلهای ابکی و ابتدایتان باعث تمامی بدبختی های ما هستید
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز آقای خالدی برنامه نوشتن کاری نداره یک شرکت از تهران میارن پول استان را حیف و میل می کنند و یک پکیج از استانهای دیگر تحویل ما می دهند اما دوست عزیز کدام عمل مهم عمل به سند است که متاسفانه خبری نیست ، واقع بین باش کدام عملکرد قابل بیان در این دوسال وجود دارد ، کدام یک از مدیران فعلی قابل مقایسه با مدیران قبلی است، هشت سال منتظر این دولت بودیم اما عملکرد مدیران فعلی برای همیشه پشیمانمان کرد
Iran, Islamic Republic of
ما کار نداریم خادمی چه مدرکی داره و چکاره بوده ، انچه مهم است عملکرد فعلی اوست که بسیار ضعیف است جناب خالدی ما میگیم جوانان ما از بیکاری دارن بیچاره میشن شما میگید استاندار خوب کار کرده چون دوتا خانم را از باشت آورده مدیرکل کرده ، جناب مردم را با این گفتمانتان آزار ندهید
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
احسن بر برادر خالدی: در راستای تایید صحبت های شما چند نکته را متذکر میشوم
۱- به عینه مشاهده شد وضعیت کسانی که بجای تقویت دکتر خادمی و جریان اصلاح طلبی با رویکرد اعتدالگرایانه و متاسفانه در راستای نگرش‌های سهم خواهانه یا به قول خودشان دلسوزانه در پی تخریب برآمدند، دیدیم که چگونه در فضای عمومی مورد بی مهری قرار گرفتند. بی شک خادمی هرگز وضعیت ایجاد شده (بی مهری) برای دوستان را قبول ندارد، چون خادمی خود عملا دچار بی مهری شد و بی مهری را تجربه کرد؟
۲- در خصوص توجه به ظرفیت های عظیم منابع انسانی، مشکل همین جاست که بعضی ماها تحمل پذیرش توانایی و ظرفیت دیگران غیر از خود را نداریم که این حاکی از ضعف نفس یا حس قدرت طلبی است. به همین خاطر در ابتدا حمایت های که انتظار میرفت از ناحیه ماها صورت نگرفت، بلکه متاسفانه در یه جاهایی هم اقدام به تحریک ذهنی، روحی و روانی می کردیم ۳- ویژگی خوب خادمی این است که با وجود اطلاع و آگاهی از مخالفت ها، بی مهری ها و حتی جنس و هدف آنها ولی با مناعت طبع بالا هیچ حرکت و عکس العمل غیرحرفه ای، منفی، غیراخلاقی و مدیریتی صورت نداد. بلکه همواره دوستان نزدیکش را به این روش دعوت میکرد.
۴- چنانچه بعضی از بزرگان جریان اختلاف نظرها را کنار میزدند و خادمی را از ابتدا رها نمی کردند، در راستای توسعه استان و گزینش مدیران قویتر، وضعیت بسیار مطلوبتری از ارزیابی فعلی شاهد بودند. ضمن اینکه با وجود یکسری اختلاف نظر ها، نارسایی ها و ناهماهنگی ها از مرکز تا استان، هم اکنون خادمی نسبت به تمام استانداران در مسیر جریان و دولت اعتدال بهترین کارنامه رادارد.
۵- همانطور که بیان داشتید نظرات و دیدگاههای زیادی در مورد استاندار بیان شد ازجمله استاندار علمی حضر آیت اله ملک حسینی، استاندار دانا و فهیم آقای دکتر نوبخت، استاندار صاحب نظر وزیر کشور دکتر فضلی و دهها نظریه مثبت دیگر
۶- دوست دارم همه بزرگان یک بار دیگر سخنان دکتر خادمی در خصوص خدمات دانشگاهی بزرگ از دست رفته دکتر عسکری رحمت خدا بر او باد در جمع دانشجویان را بخوبی مرور کنند.
۷- از عدم همراهی بعضی از افراد همسو در ابتدا شروع کار خادمی نگرانی نیست و قطعا برای استاندار اهمیت ندارد. اکنون تا دیر نشده بدون چشم داشت ورود کنند صادقانه در کنار استاندار قرار گیرند زیرا این عزیزان در ارزیابی خود اذعان نموده اند که خادمی خوب عمل کرده است.
۸- تاسف از رفتار دوگانه و پنهانی بعضی نادر مدیرانی که با قلم دولت تدبیر و امید (استاندار) و یا با نظر این دولت تدبیر و امید در استان (استاندار) منصوب شده ولی خود را به فرآموشی زده اند.
۹- انتظار از بزرگان دینی مذهبی، بزرگان جریان، بزرگان رسانه، بزرگان حوزه علمی، بزرگان فرهنگی، معتمدین این است اگر دکتر خادمی به این نتیجه رسید که بنا به دلایلی باید بعضی مدیران تغییر یابند. بزرگان جریان باز تحت تاثیر رایزنی و روزنی این افراد قرار نگیرند.
۱۰- امیدواریم کاستی های مدنظر نویسنده که مورد تاکید جمع بسیاری از کارشناسان بدنه اداری، رسانه ای، علمی و جریان همسو و حتی جریان رقیب هم هست در راستای رضایت خدا و مردم عملیاتی شوند. زیرا که جریان رقیب هم هماهنگی در هر دولتی را امر منطقی و بدیهی برای پیشرفت بهتر امور میدانند و غالبا قبول ندارند افراد به بهانه مسئولیت چند دولتی باشند.
۱۱- در کلام آخر از همه بزرگان جریان توقع است بدانند که تعدادی از آن دوستان بالای بعضاً خیلی بی میل به اختلافات و دعواهای سیاسی و سلیقه ای ماها نیستند تا حرف های خودشان را به کرسی بنشانند. بیایید تا دیر نشده وضعیت آشفته جریان در سطح استان را جمع کنید ولو که در رقابت با رقیب شکست بخوریم. زیرا باهم بودن بهترین پیروزی برای توسعه، خدمت صادقانه و رضایت مردمی است.
Iran, Islamic Republic of
خادمی استاندار برجسته ای است
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم واقعیت را وارونه جلوه نده , انصافا موقع ای که نوشتی خط بطلان بر نگاه قومی, دستت نلرزید ایا این نگاه قومی نیست که چند نفر کارمند صفر کلیلومتر را از باشت آوردن مدیر کردن؟ ایا شما بجز باشتی و ساداتی مدیری میبینی؟ بنظر شما مدیران تعاون کار , جهاد کشاورزی, اب وفاضلاب... ./؟ اکر دولت احمدی نژاد کشور را ۱۰ سال عقب انداخت مدیران فعلی استان را ۵۰ سال عقب انداختن, تملق گرایی دردی را درمان نمی کند مردم کار میخواهند,طرح اقتصادی و عمرانی میخواهند... نه سند کپی شده استانها دیگر را , ما در کتابخانه ها تحقیقات و پژوهش های زیادی دارم که همه دارند خاک میخورند سند چهرسال استاندار هم روی آنها
موسوی موسوی
Iran, Islamic Republic of
از اقای استاندار دفاع /ای شده ....
تقوی
Iran, Islamic Republic of
بااین توصیفات و بیان سوابق مختلف حالا بفرمایید دراین دو سال که شما این همه ازش تعریف کردی چه طرح وپروژه مهمی دراستان شروع ویا به اجرا درآمده است ووجقدر اشتغال ایجاد شده است وبیکاری جوانان برطرف شده است
محمدی
Iran, Islamic Republic of
آفای محترم درضعف ایشان همین بس که وقتی امام جمعه روستای پاتاوه با فرماندار دنا به ناحق درگیر شد وفرماندار شجاعانه پاسخش راداد معاون سیاسی به سرعت خودش رابه نماز جمعه پاتاوه رساند وسه بار به صورت علنی پشت آن تریبون مانند گناهکاران که پای چوبه دار التماس می کنند خواهش والتماس کردند که فرماندار راببخش اما ایشان بر عکس معاون سیاسی قاطعانه وبابی توجهی تمام وتحقیر معاون سیاسی واستانداری ودولت به صاحت اعلام کردند که این عذر خواهی رانمی پذیرند وموجب سرافکندگی نماینده عالی دولت دراستان وطرفداران دولت که اصلاح طلبان هستند رافراهم آورد این همه ضعف وسستی تا کی باید ادامه یابد
بعد از هشت سال مدیریت نیروهای احمدی نژاد دراستان دوباره آنها رابه عناوین مختلف درمدیریتهای استان منصوب می کند ازجمله آقایان راهزادی ورئیس دانشکده فنی پسران
همه مردم می دانند که اکثریت ویاحتی تمامی ائمه جمعه استان در انتخابات وموضع گیریهایشان از جناح اصول گرا حمایت می کنند وحتی رئیس آنها آقای تقوی مدتهاست که با تشکیل جلسات مختلف دنبال وحدت اصول گرایان است پس چه دلیلی دارد که آقای خادمی رضایت چند صد هزار نفری طرفداران دولت واصلاح طلبان رافراموش کرده ودنبال رضایت این جمع ده نفری می باشدودرانتصابات شرط اصلی رارضایت آنها قرار داده است
Iran, Islamic Republic of
چاپلوسانه نوشتی
گجساران
Iran, Islamic Republic of
گویا ایشان ..بشه .
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
نام خادمی را با توسعه معنی کنیم اغراق نکرده ایم اگر توسعه کند است معنی آن این نیست که برنامه و فکر وجود ندارد بلکه منابع محدود است
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی جایگاه دکترخادمی در حد وزیر است وما باید به خود ببالیم که چنین شخصیتی برمامنت گذاشته و وظیفه خدمت بی منت به استانمون را متقبل شده است بی شک تا امروز بهترین استاندار استانمون دکتر خادمی بوده.
دنا
Iran, Islamic Republic of
اگه استاندار قوی بود بی توجهی مدیر کل جهاد کشاورزی به تولید کنندگان دنارا با عزل وی خاتمه می داد ولی کدوم گوش شنوا.
Netherlands
بسمه تعالی
با عرض سلام محضر استاندار محترم
در جلسات متعدد اداری که از ایام هفته هم بیشتر است به مدیرکل مخابرات توصیه فرمائید که قبض تلفن ثابت را به مشترکین تحویل دهد. ما ماهی دو روز بدنبال تسویه حساب تلفن هستیم تا مجددا ارتباط برقرار شود. بارها به حراست و جناب مدیر کل برای حل مشکل مراجعه کردیم متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت.

تعدادی از شهروندان یاسوج
جلالی
Iran, Islamic Republic of
متنهای مجیزه گویان متملق دردی از جوانان بیکار استان دوا نخواهد کرد و تحفه ای برای ضعیف ترین استاندار استان در ۲۰ سال اخیر نخواهد بود
هم استانی مقیم تهران
Iran, Islamic Republic of
سلام و ردود بر دکتر خادمی و نویسنده محترم که چه خوب حق خود را به عنوان یک هم استانی ادا کرد کاش تمام کسانی که دلشان برای توسعه و تقویت این استان می تپد دست به قلم بشوند و برای پیشرفت این استان بنویسند و از این دولت و دولتمردانش دفاع کنن عیب کار ما نسبت به دولت قبل این است که دولت قبل هر کار کوچیک و یا مدیر ان خودش را به شدت تقویت میکردند ولی متاسفانه علی رغم این همه کار و پیشرفت در استان کمتر دفاعی دیده میشود و فقط خبرنگاران و اهالی رسانه دارن حمایت میکنن که ممنونیم از انها و این در حالی است که مدیران و نخبگان استان و دلسوزان دولت در خواب خرگوشی به سر میبرند و عده ای هم برای حفظ جایگاه و پست خودشان را به خواب زدن به هر حال خالدی جان متشکریم که به ما حال تازه بخشیدی به امید روزی که استاندار ما در سطح ملی بدرخشد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر خادمی استاندار متعهد و دلسوز که مردم ما زمانی که ایشان را از دست دادن و امثال صابری استاندار شد میفهمند که چه جواهر و گوهری داشتند و قدرش را نمیدانستند .دکتر جان بدرخش و بکار که نتیجه و میوه های عملکردت در تاریخ جاودانه خواهد ماند و نامتان همیشه به نیکی می درخشد جناب خالدی درود و سپاس فراوان بر شما که چه خوب نگاشتی و چه خوب به قلم کشیدی خداوند تو را حفظ کند کاش روح خفته و وجدانهای خفته هم بیدار شوند.
جفری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خادمی که تدبیر و درایت استان را از محرومیت به سوی پیشرفت و توسعه سوق میدهد
Iran, Islamic Republic of
این همه تبعیض و بی عدالتی و قوم گرایی و..................... !!!!!!!!!! جل الخاق! پناه به خدا
ببین
Iran, Islamic Republic of
نویسنده خانم است ، افتاد
Iran, Islamic Republic of
مگه استانداری روابط عمومی داره ...................
بیکار
Iran, Islamic Republic of
اولا تا وقتی امار هست نیازی به به طفره رفتن و قسم خوردن و چاپلوسی نیست همه ما واقفیم که استاندار شدیدا ،،، لذا امار مدیران ساداتی گواه این مسیله است.دوم اینکه پیشرفت استاندار و فتاح محمدی که ذکر خیرش را یکی در مورد ،،،،،بیان کرد مدیون رای اصلاح طلبانند چرا که در طی این ۸سال این دو چه جایگاهی داشتند و اگر رای اصلاح طلبان بیچاره نبود کسی تحویلشان نمیگرفت و ایا الان انصاف معرفت رفاقت مردانگی حکم نمیکند که سنگ تمام برای پله و نردبان خود بگذارند ...ولی افسوس
Iran, Islamic Republic of
ایشون....ر دیگه ای نداره.. که همه از دستش .و بازرسی استانداری و معاونت استانداری طی گزارشی ...ه ولی بخاطر قوم و خویش بازی ایشون رو بر نمی دارن.اقای .واقعا متاسفم .
1222
Iran, Islamic Republic of
چاپلوسی بود
Iran, Islamic Republic of
اگه خادمی جزء استانداران نظریه پرداز کشوره پس /...جهت نظریه پردازان
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1