تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب : ۱۲۲۸۷۳

تجلیل رئیس بسیج مستضعفین کشور از زارع‌پور

۳
۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۸ رتبه برتر پرورشی توسط آموزش و پرورش استان در سطح کشور کسب شد.
کسب رتبه‌های برتر پرورشی، آموزشی و ورزشی توسط اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
zaraapoor (2)

 هادی زارع‌پور در گفت‌وگو با کبنا نیوز، با تشریح برخی از فعالیت‌های اداره‌کل آموزش و پرورش اظهار کرد: بعد از سال‌ها بخشی از مطالبات معوقه فرهنگیان به میزان ۳۵۰ میلیارد ریال با همکاری مسئولان استان و نمایندگان پرداخت شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: این اداره‌کل در مسابقات و آیتم‌های مختلف ۵۸ رتبه پرورشی را کسب کرد.
وی با بیان اینکه بالابردن کیفیت آموزش همواره مدنظر بوده است، گفت: اداره‌کل آموزش و پرورش ۳۷ رتبه آموزشی را در مراحل و مسابقات مختلف علمی و پژوهشی دانش‌آموزی و فرهنگیان کسب کرد.
زارع‌پور با بیان اینکه اداره‌کل آموزش و پرورش استان در حوزه ورزش و تربیت‌بدنی نیز نسبت به سال‌های گذشته رتبه‌های خوبی را بدست آورد، افزود: این اداره‌کل بیش از ۲۰ مقام ورزشی در سطح ملی را به خود اختصاص داد.
طراحی نخستین دفاتر دانش‌آموزی بومی کهگیلویه و بویراحمد
zaraapoor (1)
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: با حضور مسئولان استان از طرح نخستین دفاتر دانش‌آموزی بومی استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.
وی ادامه داد: طرح جلد این دفاتر با مضامین شهدای گمنام، شهدای هسته‌ای، مفاخر استان کهگیلویه و بویراحمد، سابقه تاریخی، امامزادگان و حفاظت از طبیعت طراحی و ایجاد شد.
زارع‌پور با بیان اینکه این دفاتر با تخفیف ویژه نسبت به دیگر دفاتر و از سوی بخش خصوصی توزیع می‌شوند، یادآور شد: محل توزیع این دفاتر بصورت مرکزی در هنرستان سمیه روبروی بیمارستان یاسوج می‌باشد.
حضور ۴ هزار معلم کهگیلویه و بویراحمد در کارگاه‌های آموزشی کتاب‌های تازه تألیف
این مسئول آموزشی به برگزاری کارگاه آموزشی کتاب‌های تازه تألیف برای معلمان پایه‌ پنجم و نهم اشاره کرد و گفت: چهار هزار معلم در کهگیلویه و بویراحمد در کارگاه‌های آموزشی کتاب‌های تازه تألیف حضور داشتند.
وی اضافه کرد: با توجه به تازه تألیف بودن کتاب‌های درسی پایه‌های پنجم و نهم، دو هزار و ۵۶۰ معلم پایه نهم و هزار و ۴۴۷ معلم پایه پنجم در کارگاه‌های آموزشی با حضور مدرسان شرکت کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این کارگاه‌ها در ۱۳ شهرستان و منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه‌های آموزشی تا ۲۵ شهریور ادامه دارد و به روز کردن اطلاعات و ارتقاء علمی معلمان از اهداف برگزاری این کارگاه‌های آموزشی است که برای کتاب‌های تازه تألیف برگزار می‌شود.
تجلیل رئیس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر آموزش و پرورش از زارع‌پور
زارع‌پور با اشاره به برگزاری همایش تجلی اخلاص، اظهار کرد: از آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان موفق‌ترین استان کشور در اعزام راهیان نور تجلیل شد.
وی افزود: ۱۰ هزار و ۴۷ دانش‌آموز دوره متوسطه دوم در ۵۱ کاروان در طول سال تحصیلی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
به گزارش کبنا نیوز، طی آئینی از سوی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، لوح تقدیر رئیس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر آموزش وپرورش به مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون پرورشی و فرهنگی و کارشناس بسیج دانش‌آموزی راهیان نور آموزش و پرورش استان اهداء شد.
zaraapoor (3)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بسیج .
شرمت الله
United States
آفرین
هرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اموزش چکار کردید وقتی به اموزش میرسند میگویند کمبود اعتبار فورا ۳۰ درصد حق الزحمه دبیران کسر گردد
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1