تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۱۲۲۸۰۵

متن وارث شهیدان باشتی خطاب به مدیران

۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛محسن ظفری
بوی انتخابات که میپیچد برادر با برادر دشمن میشود و زن با مرد در ستیز.رسمی است که از دیرباز فراگیر بوده و به صورت یک عادت جا افتاده است. ولیکن در این مطلب بدون هیچ غرضی نگاهی به مقام شامخ شهدا و اهداف و آرمان شهدا می اندازیم تا یادمان نرود برای چه زنده ایم و این انقلاب مدیون چه کسانی بوده و هست.shahid
قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده های معظم شهدا: (شهید، چیز عظیم و حقیقت شگفت آوری است. ما چون به مشاهده شهدا عادت کرده ایم و گذشتها و ایثارها و عظمتها و وصایا و راهی که آنها را به شهادت رساند، زیاد دیده ایم، عظمت این حقیقت نورانی و بهشتی برایمان مخفی می ماند؛ مثل عظمت خورشید و آفتاب که از شدّت ظهور، برای کسانی که دائم در آفتابند، مخفی می ماند. باید یاد شهیدان را زنده بدارند و مفهوم شهادت - این مفهوم باعظمت و پرارزش و بسیار مؤثّر - را در کشور ایران اسلامی و در میان ملت مبارز ایران احیا و حفظ کنند؛ اگر چه خون مطهّر شهدای ما در سطح جهان، بار دیگر این مفهوم را احیا کرد.
آنچه که مهم است، حفظ راه شهداست؛ یعنی پاسداری از خون شهدا. این، وظیفه اوّلِ ماست. در قبال شهدا، همه هم موظّفیم. نه این که بعضی وظیفه دارند و بعضی ندارند. البته کسانی که مسئولیتی دارند و شانه‌های آنها زیر بار مسؤولیتهای بزرگ یا کوچک قرار گرفته است، وظیفه بیشتری دارند.)
بر خود لازم میدانم که بدانم شهدا چه کسانی بوده اند و راه و هدفشان چه بوده است؟
شهدا کسانی هستند که با لبیک گفتن به فرمان رهبر و مقتدایشان از با ارزش ترین سرمایه انسانی که جانشان بود گذاشتند تا امروز جامعه در آسایش و امنیت کامل بسر ببرد.پدران و برادران و فرزندان و شهروندان من و شماها ؛همان هایی که بدون چشم داشت جلوی دشمن تا دندان مسلح سینه سپر کردند تا بسوزند و نگذارند ما بسوزیم و اما چه سوختنی.
رفتند تا نگذارند نوامیس ما در بازارها به فروش برسد و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بعثی برسد
ما چه کرده ایم در قبال خونشان؟
من به عنوان فرزند شهید و خانواده دو شهید در شهرستان باشت از خود میپرسم در قبال آرمانهای شما شهدا چه کرده ام؟ آیا اشک های یتمیمان را با نوازش پاک کرده ام یا با الفاظ تند رنجاندم؟
آیا توانسته ام دست مستمندی را بگیرم و گره ای از کار فقیری باز کنم؟ ما تکلیف داریم در قبال خون شهدا و میپرسم چه تکلیفی خانواده معظم شهدا بر دوش دارند؟
خانواده معظم شهدا و ایثارگران امروز تکلیف بزرگی بر دوش دارند و باید ادامه دهنده راه و سیره شهدا و بعنوان الگو در جامعه پشتیبان ولایت فقیه باشند.مسئولین هرچه برای خانواده شهدا خدمت کنند بازهم کم است و ما باید همیشه خود را بدهکار این عزیزان بدانیم و مسئولیتی سنگین برای پاسداشت این ایثارگری ها بر دوش نظام است. اما متاسفانه بعضی از مسئولین تا به امروز وظایف خود را در قبال خاندان معظم شهدا و ایثارگران بدرستی انجام ندادند و باید در آن دنیا پاسخگوی اعمال خود در برابر شهیدان باشند.
امروز فرزندان شهدا با تحصیلات عالی ، روحیه حزب اللهی، ولایت مدار و متخصص باید در عرصه مدیریت کشور ورود کنند زیرا که پایبند به ارزشها و خون شهدا هستند و مسئولین هم باید زمینه ساز این فرصت برای فرزندان شهدای استانمان باشند.
خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است. نظام مقدس جمهوری امروز امانت شهیدان است و همه باید بدانند که ما مدیون خون شهدا و خانواده های این عزیزان هستیم.
ولیکن امروزه جناح ها و گروههای سیاسی به جای تخریب ها و تنش ها و میراث خوری جا و مکان مدیریت ها باید به شما شهدا ثابت کنند که وارثان خوبی برای این نظام هستند و خواهند بود ولی بعید میدانم .
نام شهدا به ابزاری برای رسیدن به اهداف و مقاصد شخصی در نظر گرفته میشود و یاد شهدا در پشت خاکریزها میماند .برای گرفتن پست ها کافیست با نام خود جلو رویم نه نام و توسل به القاب شهدا.
و در اخر خطاب به مدیران ؛مسولین و روسای ادارات شهرستانم : شهدا خون دادند تا به ازای ۲۷ خون شهید یک صندلی از آن شما باشد .پست ها نمی ماند پس نگذارید پست ها پستتان نکند.

*الحقیر: محسن ظفری مورخ ۸ /۶ /۹۴ وارث شهیدان عبدالکریم و علی حسن ظفری
نام شما

آدرس ايميل شما

لطف اله مسوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما وقلم شما جناب مهندس ظفری عزیز
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جمله آخر ضدونقیض نوشته شده پس نگذارید پست ها پستتان کند .
مدیون شهداء
Iran, Islamic Republic of
مدیر و معاونین بنیادشهیداستان مدیون شهدا هستند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب به شما برادر گرامی.احسنت به قلم زیبایتان.انشالله مدیریت حضرتعالی را در اینده شاهد باشیم.شما در بین شهروندان باشت شناخته شده و دلسوز هستین و با بیان صریحی که دارین به موفقیت میرسین .با تشکر
صبا2
Iran, Islamic Republic of
خداقوت
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1