تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۱۲۲۶۷۹

ورودی چرام وضعیت نامناسب دارد

۰
کبنا ؛ 
 حجت الاسلام سیدشریف خاضع  در جمع مردم چرام با اشاره به حدیثی یکی از نام های قیامت را یوم الحسرت نامید و اظهار داشت: آن روز همه چیز در دنیا پایان یافته و بعضی ها حسرت می خورند که چرا در دنیا کارها و اعمال نیک انجام نداده اند.

امام جمعه موقت چرام افزود: حسرت های دنیا قابل جبران است بنابراین تا زمان است باید به فکر قبر و قیامت بود و نسبت به خطاها و اشتباهات گذشته اقدام کرد زیرا در غیر اینصورت در قیامت از کسانی خواهیم بود که حسرت خواهیم خورد.

وی با بیان اینکه بهای عمر انسان بهشت است، خاطرنشان کرد: یک نگاه محبت آمیز به والدین ثواب حج دارد و خداوند در آیات متعددی انسان را به اجرای فرامین و اطاعت از والدین دعوت کرده است و امید است با اطاعت و احترام به والدین از خاسرین یوم الحسرت نباشیم.

حجت الاسلام خاضع در خطبه دوم نماز جمعه امروز با اشاره به هفته دولت، تمامی دولتمردان را به توجه و تفکر در سیره و زندگی شهیدان رجایی و باهنر دعوت کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، عدم توسعه یافتگی چرام را به دلیل توجه نکردن به زیرساخت ها و عوامل زیربنایی عنوان کرد و افزود: بهبود راههای مواصلاتی مهمترین نیاز اساسی شهرستان چرام است.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب ورودی های چرام آن را در شان یک شهرستان ندانسته و گفت: چندین سال است که ورودی های شهرستان چرام از هر دو طرف وضعیت نامناسبی دارند و باعث بروز مشکلات متعددی برای شهروندان شده است.

خاضع در پایان بهسازی و آسفالت جاده منطقه چاسخار به طسوج را از مطالبات مردمی عنوان و بر ضرورت رفع مشکل این جاده دسترسی تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1