تاریخ انتشار
شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۱۲۲۶۵۸

افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری سی‌سخت

۳
۰
کبنا ؛ 
با حضور نماینده بویراحمد و دنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیران دستگاه‌های مختلف و فرماندار دنا و امام جمعه شهر سی‌سخت پروژه‌های شهرستان دنا افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
افتتاح ساماندهی ورودی سی سخت
به گزارش کبنا نیوز از سی‌سخت، علی تاج‌امیری عصر امروز در حاشیه افتتاح ساماندهی ورودی شهر سی‌سخت، اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۵ هزار میلیون ریال در فروردین ۹۴ آغاز شد که اکنون در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
فرماندار دنا گفت: در این پروژه ۱۵ هزار ۹۰۰ مترمربع به طول هزار و ۱۰۰ متر و عرض ۱۴/۵ متر آسفالت شده است.
افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری سی سخت
در ادامه با حضور مسئولان مجتمع فرهنگی و هنری سی‌سخت افتتاح شد. تاج‌امیری در این خصوص گفت: مجتمع فرهنگی و هنری سی‌سخت با اعتبار ۹ هزار میلیون ریال و مساحت هزار و ۴۵۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.
فرماندار دنا اظهار کرد: از سال ۸۵ شروع شد که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.
علی تاج‌امیری با اشاره به کارهای صورت گرفته در هفته دولت در دو سال اخیر، اظهار کرد: از هفته دولت سال ۹۳ تاکنون نزدیک به ۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان داشتیم که مردم از خدماتشان استفاده کردند.
فرماندار دنا با بیان اینکه امسال در هفته دولت ۲۱ پروژه شامل ۲ پروژه کلنگ‌زنی و ۱۹ پروژه افتتاحی در این شهرستان داریم، سرجمع اعتبارات این پروژه‌ها را ۱۱٫۵ میلیارد تومان ذکر کرد و عنوان داشت: امسال تلاش داریم که پروژه کلنگ‌زنی نداشته و غالب پروژه‌های ما افتتاحی باشد، به جهت اینکه پروژه نیمه‌تمامی در شهرستان نداشته باشیم.
وی افزود: بیشتر این پروژه‌ها در حوزه کشاورزی، راه روستایی و گردشگری، اجرای طرح هادی در روستاها، توسعه آب روستایی و ذخیره‌سازی آب شهری است.
این مسئول با اشاره به این مطلب که شهرستان دنا نسبت به سایر شهرستان‌ها در ذخیره آب تفاوت دارد، به سایر پروژه‌ها اشاره داشت و خاطرنشان کرد: چشمه‌ها در این شهرستان به تدریج خشک شده‌اند، پروژه اقتصادی که داریم، منحصر به فرد بوده و به تولید محصول کمک می‌کند.
تاج‌امیری از طرح کشت گل رز به مقدار ۵ هزار مترمربع در روستای امیرآباد خبر داد و با بیان اینکه این طرح اشتغال خوبی ایجاد می‌کند، متذکر شد: با توجه به ظرفیت‌های بزرگ شهرستان دنا، طرح پرورش گیاهان دارویی از مهمترین طرح‌های هفته دولت بوده که از تخریب محیط زیست جلوگیری می‌کند.
رئیس شورای اداری شهرستان دنا یکی از مهمترین پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت را تعریض و روکش آسفالت از پاتاوه تا توت‌نده دانست و عنوان داشت: این نقطه در جاده اصفهان بوده و نقاط حادثه‌خیز زیادی داشته است.
فرماندار دنا اعتبار این پروژه را ۲٫۵ میلیارد ذکر کرد و از افتتاح مصلای پاتاوه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد.
شهرستان دنا یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که در شمال این استان واقع شده و دارای مساحتی بالغ بر ۱۸۲۱ کیلومتر مربع است.
 

مخزن آب هزار مترمکعبی پاتاوه به بهره‌برداری رسید
با حضور جمعی از مسئولان و همزمان با هفته دولت مخزن آب هزار مترمکعبی شهر پاتاوه به بهره‌برداری رسید.



 عصر امروز و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری، فرماندار دنا و جمعی از  مسئولان شهرستانی مخزن آب هزار متر مکعبی شهر پاتاوه به بهره‌برداری رسید.

سیدعلی لدنی‌نژاد در این آئین با بیان این‌که کلنگ این پروژه از سال ۹۲ به زمین زده شد، اظهار کرد: احداث این مخزن یکی از نیازها و اولویت‌های اصلی در حوزه آب و فاضلاب شهری بود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هزینه احداث این پروژه از محل اعتبارات استانی تامین شد، بیان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد:  مخزن آب قدیمی شهر پاتاوه جوابگوی تامین آب شرب شهروندان نبود و به همین دلیل احداث  مخزن جدید برای شهر پاتاوه  در دستور کار شرکت آب و فاضلاب شهری استان قرار گرفت.

لدنی‌نژاد یادآور شد: این مخزن با حجم هزار متر مکعب، آب شرب شهروندان شهر  پاتاوه با ۵ هزار نفر جمعیت  و روستاهای حومه این شهر را تامین خواهد کرد.

 
yasuj (2) yasuj (3) yasuj (4) yasuj (5)  yasuj (7)
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ف....نون حاج زارع رو ایخری سی سی باقر موسوی تبلیغ ایکنی.
ناظر مسکن
Iran, Islamic Republic of
پروژه فرهنگی هنری سیسخت ۶سال پیش افتتاح گردید واداره ارشاد شهرستان دنا چهارسال است که در این ساختمان مستقر شده اند فقط داخل سالن ان چوب نما نگردیده بود که سال قبل توسط یک نفر از شیراز شروع گردید پس خواهشا بگویید داخل سالن فقط چوب نما شده نه احداث ساختمان اداره فرهنگ وهنر چون ۵سال پیش افتتاح گردید توسط اقای نوذری وپیمانکارش اقای رحیمی پور بود
Iran, Islamic Republic of
زارعی بویراحمد ودنا را ویران کرد
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1