تاریخ انتشار
شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۱۲۲۶۵۶

دعوت از بسکتبالیست‌های کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی

۰
کبنا ؛

رئیس هیئت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت از بسکتبالیست‌های کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان خبر داد.





میثم علی‌پوربیدک ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به درخشش و موفقیت بازیکنان نونهال، نوجوانان و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات منطقه‌ای و کشوری اظهار کرد: مسابقات مینی بسکتبال منطقه هشت کشور با حضور چهار استان هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به میزبانی استان بوشهر برگزار شد و بازیکنان تیم مینی بسکتبال استان در این مسابقات توانستند با بازی‌های خوب و درخور نام استان به تیم‌های منتخب و ملی دعوت شوند که افتخاری برای استان و بسکتبال است.

دبیر منطقه هشت بسکتبال کشور افزود: خوشبختانه با حمایت مدیر‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون بسکتبال کشور گام‌های خوب و ارزشمندی در جهت اعتلا و رونق این رشته در استان برداشته شده است که می‌توان به میزبانی مسابقات نوجوانان منطقه هشت کشور در یاسوج اشاره کرد.

رئیس هیئت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در جریان مسابقات مینی بسکتبال کشور در بوشهر چهار نفر از بسکتبالیست‌های نونهال استان به نام‌های امیرحسین صادقی، عیسی محمد‌حسینی، دانیال عبداللهی و امیر منصوریان از سوی کمیته فنی این مسابقات به عنوان بازیکن تیم منتخب منطقه انتخاب شده و با تیم هرمزگان در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

وی در ادامه به دعوت از هشت بسکتبالیست نوجوان و جوان استان به اردوی تیم ملی جوانان کشور خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور به مدت دو روز طی روزهای ۱۰ و ۱۱ شهریورماه در تالار مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود و از استان بازیکنانی همچون داوود نیک‌مرام، پیمان خستوانه، علی آرام‌بن، احمد‌رضا حسینی، امیرحسین معبودی، علی‌رضا چراغی، امین موسوی و مهران چترآذر به این اردو دعوت شده‌اند.

رئیس هیئت بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس‌های مربیگری، داوری در دو بخش بانوان و آقایان در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با پتانسیل موجود در این رشته و حمایت مسئولان اداره‌کل می‌توانیم ورزش بسکتبال استان را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1