تاریخ انتشار
شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۱۲۲۴۰۳

قوام فروزان اعتدال‌گرایی کاریزما

۱۰۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سعید سیاهپور*
قوام فروزان، متولد ۱۳۴۶ منطقه پیچاب از توابع شهرستان باشت، استان کهگیلویه و بویر احمد رشد یافته در خانواده ای مذهبی با پیشینه ای عشیره ای، شناخته شده به وفا ی به عهد، عدل وانصاف و تاثیرگذار در معادلات منطقه اى ، تحصیلات ابتدایی را در پیچاب و تحصیلات راهنمایی را در شهر گچساران ویاسوج سپری کردند،پس از گذراندن سال اول دبیرستان متناسب با پیشینه مذهبی خانواده مسیر هدایت تحصیلی به سمت حوزه علمیه در شیرازگشوده شد وتا حد سطح ادامه یافت.با توجه به توانایی و علاقه مندی به صورت همزمان با تحصیل در حوزه، به تدریس دروس عربی و منطق دردبیرستان ها و مراکز تربیت معلم شهر یاسوج پرداختند؛ مسولیت پذیری و درک شرایط اجتماعی با توجه به سوابق و پیشینه خانوادگی متناسب با دریافت دانش و تجربه کسب شده محیطی زمینه حضور فعالتر در عرصه اجتماعی و سیاسی را برای ایشان فراهم ساخت تا فراتراز سن شناسنامه ای به صورتی تاثیر گذار ظهور و بروز یابد.وظیفه شناسی، حس وطن دوستی، عرق مذهبی و همیت عشایری حضور در دوران دفاع مقدس را رقم زد. image
وی تحصیلات اکادمیک را در سطح کارشناسی در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری تهران در سالهای ۱۳۷۱تا ۱۳۷۴با کسب رتبه اول به پایان بردند. ضمن انکه در همان سال به عنوان دانشجوی «نمونه کشوری» توسط وزارت فرهنگ و آموزش عالی از دستان آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور وقت لوح تقدیر دریافت کردند.
همزمان با تحصیل به فعالیتهای موثردر عرصه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ادامه دادند.پس از فراغت از تحصیل اولین سمت قضایی خود را به عنوان قاضی تحقیق در شهرستان ممسنی از توابع استان فارس اغاز کردند و متناسب با شخصیت و پیشینه اجتماعی با تدبیر لازم دوره ای موثر را با برون دادها ودریافت های متقابل بین خود و مردم سپری کردند. علاقه مندی ودانش پذیری باعث نشد تا مشغله کاری و خانوادگی مانعی در رسیدن به اهداف تحصیلی شود، قبولی وی در کنکور سراسری کارشناسی ارشد در رشته «حقوق جزاوجرم شناسی» دانشگاه تهران در سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸، و کسب عنوان «دانشجوی برگزیده و ممتاز» با دریافت لوح تقدیر موید تلاش و پشتکار ایشان درسایه هوش سرشار خدادادی بود. همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان قاضی مامور در حوزه معاونت هماهنگی و ارتباطات قوه قضاییه و عضو هیات بررسی دعاوی له و علیه قوه قضاییه ایفای وظیفه کردند. پس ازپایان دوره کار شناسی ارشد، با توجه به دانش، تجربه، توان مدیریتی و شخصیت حقیقی و حقوقی با ویژگی های متصف به عدل،انصاف روحیه اعتدالی در رعایت موازین شرعی و قانونی، به عنوان قایم مقام رئیس کل دادگستری و مستشار دادگاه تجدید نظر استان بوشهر در سالهای ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۱ برگ زرین دیگری در زندگی خود و افتخاری برای مردم لر زبان به ویژه برای هم استانیهایش ثبت نمودند . علاوه بر این سمت همزمان نماینده رئیس قوه قضاییه در امر نظارت ویژه قضایی و رسیدگی به شکایات مردمی و عضو اصلی هیات رسیدگی به تخلفات اداری در دادگستری استان بو شهر را به عهده داشتند.
ایشان از سال ۱۳۸۱ تا کنون در سمت و مسئولیت‌های قضایی در استان تهران ایفای نقش کرده اند.معاون قضایی مجتمع های قضایی میر داماد و شهید صدر از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴، معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و نماینده رئیس کل دادگستری استان تهران در امر نظارت براجرای دستور العمل اجرایی شدن حضور وکیل دردعاوی مدنی از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵، معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی تهران وسرپرست دایره نیابت اجرای احکام مدنی از سال ۱۳۸۵تا ۱۳۸۶، معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی تهران و سرپرست مجتمع قضایی شهیدفهمیده تهران از سال ۱۳۸۶ تاکنون از جمله این مسئولیت هاست. سایر سمت‌ها و مسئولیت‌هایی که با حفظ سمت قضایی به دلیل توانی های ذاتی و اکتسابی به عهده ایشان گذاشته شده است.عبارتند از:
رئیس شعبه ۹۷ دادگاه تجدید نظر استان تهران، نماینده دادگستری استان تهران در کار گروه تخصصی مشترک بین ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران و سوئیس در تهران، نماینده دادگستری استان تهران در کار گروه مشترک بین قوه قضاییه ایران و نمایندگان کمیساریای عالی حقوق بشر در تهران، ، عضو کمیته حمایت از حقوق زنان و کودکان، نماینده دادگستری در جلسات مشترک با سازمان ملی جوانان، عضو هئیت اعزامی قوه قضاییه به ژنو سوئیس جهت شرکت در اولین کنگره عدالت برای نوجوانان، عضو هیئت اعزامی ایران به افریقای جنوبی با رایرنی یونیسف و عضو کار گروه تخصصی مشترک بین ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران و ژاپن در تهران.
ازدیگر فعالیتهای اقای فروزان روح پژوهش محوری و تحقیق پذیری ایشان است که در کنار سمت و مسئولیتهای قضایی و نقش پذیری در صحنه های اجتماعی و سیاسی منطقه ای و فرامنطقه ای نمایان شده است. که میتوان به؛ تحلیل سیمای جنایی استان کهگیلویه و بویراحمد و مقایسه آن با سیمای جنایی استان بوشهر بررسی تطبیقی نفقه زوجه در فقه و حقوق داخلی، احصان و بررسی تطبیقی ان، شروع به جرم، اکراه در فقه و حقوق داخلی و افلاس و ترجمه متون فقهی ان به عنوان خوشه چین انها اشاره داشت.
با توجه به رویه مولوف در دانش پذیری و انتقال یافته ها و منتسب به سوابق مو فقیت آمیز دوران تدریس علی رغم مشغله های متعدد از حضور در صحنه معلمی که به گفته خود از لذت بخش ترین دوران زندگی شان محسوب می شود دریغ نورزیده و با انرژی خاص به این مهم همت گماشتند، که تدریس در دانشگا های ازاد اسلامی در بوشهر و تهران، تدریس کار آموزان قضایی در اداره کل آمو زش قضات، تدریس در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری و تدریس در دانشگاه مذاهب اسلامی از جمله انها محسوب می شود.
با عنایت به سوابق و پیشینه شخصیتی، خانوادگی و تجربیات کاری، امروزه با کوله باری از ره توشه های ذاتی و اکتسابی از امادگی بیشتری برای نقش افرینی در صحنه سیاسی واجتماعی برخوردار شده اند.
حسن سلوک اجتماعی، اخلاقی وانسانی از یک طرف و روحیه عدالت‌خواهی، حق محوری، اعتدال گرایی، توجه به خرد جمعی و تدبیر رای کم نظیر در امور اجتماعی از طرف دیگر باعث گردیده تا فارغ از تعصب های قومی-قبیله ای وخط کشیها و تقسیم بندی های سیاسی با داشتن مشی سیاسی خاص خود مورد اعتماد جامعه سیاسی در سطح استان قرار گرفته و با در خواست های متعدد برای ایفای نقش خطیر نمایندگی با دارا بودن جا یگاه شغلی والای خود قرار گیرد.
باید دید تقدیر روزگار و رای و تدبیر بزرگان قوم ، دوستان، همفکران و جریان های سیاسی چه چرخی را رقم خواهد زد.

*پزشک عمومی
نام شما

آدرس ايميل شما

خامی
Iran, Islamic Republic of
تا الان چه کجا بوده و الان میخواهد چکار کنه و چه مشکلی از مشکل مردم را تا حالا حل کرده که شما اینها را نوشته ای . سوابقش فقط بدرد خودش میخوره نه مردم
Iran, Islamic Republic of
به تو هیچ ربطی نداره 😠😠😠😠😠👽👽👽
بیک
Iran, Islamic Republic of
بیا تا ما اصلاحطلبان قدیمی شما را به جای تاج مغرور برگزینیم
باوی
Iran, Islamic Republic of
دنیا فقط دکتر تاجگردون
باشتی
Iran, Islamic Republic of
اگر اقای فروزان به عنوان کاندید اصولگرایان میخواد بیاد باید بگم که ایشون اصلاح طلبه و به جز رای قوم و خویش های خودش رای دیگه ای نداره در بین اصولگرایان.

اقایان اصولگرا هم گول این ترفند تاجگردون رو نمیخورن.همه میدونن که ایشون نیروی تاجگردونه و برای اختلاف در بین اصولگراها اومده تو میدون

تنها فرد رای اور اصولگرا و تنها کسی که میتونه کاندیدی قوی در مقابل تاجگردون باشه اقای حیاتعلی فولادی ... دوستان اصولگرا با فکر و درایت در انتخابات اتی اقای فولادی رو به عنوان نماینده اینده گچساران و باشت راهی مجلس خواهند کرد.
نیمدور
United States
قطعا اصلاح طلبان و اشخاصی همچون سید باقر و دکتر مندنی پور اگر شخصیتی توانمند را در عرصه ببینند که قابلیت حمایت کردن را داشته باشد تا آخر حمایت نیز خواهند کرد و به همین دلیل در صدد هستند تا شخصیتی همچون دکتر قوام فروزان را وارد صحنه انتخاباتی نمایند.
فروزان سالها در تهران زندگی می کند و هم ارتباطات ملی بسیار قوی ای به دلیل موقعیت کاری خود دارد و هم اینکه شخصیتی مردمی و اخلاق مدار است.
هرچند فروزان بنا به درخواست اصلاح طلبان گچساران برای کاندیداتوری در آن شهرستان دعوت شده است و تاجگردون نیز فروزان را رقیب قدری برای خود دانسته است اما اصلاح طلبان بویراحمد و دنا درصدد هستند تا ایشان در مرکز استان کاندیدای مجلس شورای اسلامی شود.
میتوان گفت حضور دکترفروزان در بویراحمد و دنا در کنار سیدباقر میتواند با توجه به قدرت ملی اش اصلاح طلبان را راضی به حمایت و حضور با قدرت در انتخابات آینده مجلس نماید.
دکتر فروزان زمان دانشجویی ازسوی هاشمی رفسنجانی به عنوان دانشجوی نمونه با اهدای لوحی تجلیل شد.
البته بسیاری از افراد دیگر در تلاش هستند تا خود را زاپاس و گزینه بعد از سید باقر برای جریان اصلاح طلبی بویراحمد و دنا معرفی نمایند که بهتر از بگوییم هیچ کدام روحیه ارتباطات ملی و مردم داری را ندارند که بتوانند در صورت پیروزی جریان اصلاح طلبی را راضی نگه دارد.
هرچند عده‌ای نیز محمدعلی وکیلی مدیرمسئول روزنامه ابتکار را از گزینه‌های اصلاح طلبان میدانند ولی ایشان با توجه به ارتباطات نزدیک با هاشمی رفسنجانی دو مشکل اساسی برای حمایت اصلاح طلبان از خود را دارد. اول اینکه وکیلی در زمان دولت قبل به همراه حسین شریعتمداری مورد تجلیل احمدی نژاد قرار گرفت و دیگری آنکه ایشان روحیه سیاست خشک را دارد و نمیتواند با مردم ارتباط خوبی برقرار نماید.
البته سایر گزینه‌هایی که خود را اصلاح طلب می‌دانند که نه ارتباطاتی ملی دارند و نه مورد تأیید جریان اصلاح طلبی می باشنددرود بر حاج قوام فروزانپاسخ دادن
اسي
Iran, Islamic Republic of
همه مدیران باشتی شدن حالا نمایندمون هم باید فروزان باشه که باشتیه واقعا ما باید بمیریم
دانشجو ارشد
Iran, Islamic Republic of
حاج قوام فروزان بیا که تمام مردم استان منتظرتن و مطمئن باش با بیشترین رأی قبول میشوی
Iran, Islamic Republic of
سلام شما
باشت
Iran, Islamic Republic of
یاعلی حاج علی فقط فولادی
پيچاب
Iran, Islamic Republic of
اخه یک ادمی با این مشخصات چرا ده نفر اونو نمیشناسن و ختی یکبار هم دست یه تفر را نگرفته
France
گل گفتی
روانشناس۱
Iran, Islamic Republic of
فروزان درصورت حضور,معادلات,را به هم خواهد ریخت چون مادراین چند سال شاهدنماینده,قدری,نبودیم که ازعقیده وجریانمان درمجلس حمایت کنند تنها نماینده ای که به عقیده خود پایبند بود بزرگواری بود وقطعا مردم ما به خاطرنبود شخصیت محبوب با کسانی دیگر بیعت کرده بودند درصورت ورود فروزان به این میدان بیعت هاشکسته خواهد شد وارای خاموش هم ازایشان حمایت خواهند کرد البته جایگاه حاج فروزان ارجعیت دارد به کرسی بهارستان
سال نو
Iran, Islamic Republic of
دیگه بازی اصول گرا و اصلاح طلب تمام شده انشاءالله ک حاج فروزان چه در بویر احمد چ در گچساران کاندید بشن از شانس بالای برای پیروزی برخوردار خواهد بود. یا مهدی ادرکنی
قبیله یعنی یک نفر
Iran, Islamic Republic of
برقراری عدل و امنیت قضایی در کشور از مولف های مهم حقوق شهروندی وشایدمهمترین مصداق دراین زمینه است 
.مهمترین رکن حقوق شهروندی نیروی انسانی متخصص ومتعهد می باشد حاج قوام فروزان یکی ازقضات عادلی است که می تواند به عنوان الگوباشدبرای تمام کسانی که معتقد به حقوق شهروندی هستند.وی شخصیتی عالم ودلسوز ومتواضعی است که ورای ازپایبندی استوار به قانون به حرمت افرادارزش خاصی قایل است .
عدالت اجتماعی اعتدال سیاسی
Iran, Islamic Republic of
پیامبر اکرم(ص):بهترین مسلمانان کسی است که قناعتش زیاد و عبادتش نیکو باشد و همت خود را صرف آخرت کند*بهترین امت من کسی است که جوانی را در طاعت خدا بگذراند دل از لذت دنیا برگیرد ودر آخرت آویزد تا خدا بالاترین درجات بهشت را به وی پاداش دهد*بهترین امت من کسی است که چون با وی رفتار جاهلانه ای کنند تحمل کند و چون جنایتی ببیند چشم پوشد و چون آزارش دهند صبر کند
Iran, Islamic Republic of
بعضی افرادرابی جهت بزرگ میکنن این اقای فروزان این ۳۰سال کجابوده حال عده ای اصولگراوتعدادی اصلاحطلب ماجراجوکه ماهیتشان برای مردم روشنه میخواهنداورامقابل تاجگردون قراردهندهرچندخودش میدونه وضعیتی نداره ودرصحنه نمیاداماسرانجامش همانندرهام عبدی پوروشهرام شریفی خواهدبودچون تاجگردون بین مردم ریشه قوی دارد
باشت
Iran, Islamic Republic of
تا فوق لیسانسش رو خوندیم دکتراش کجا بود؟ضمنا" نهایتا"عضو کمیسیون حقوقی مجلس شدن آیا آب و نان میشه برا این مرز وبوم؟بابا بذارین این بنده خدا تو پستش بمونه میدونین اگه استعفا داد وبرنده انتخابات نشد که قطعا"اگه اومدن همینجور هم میشه دیگه قوه قضائیه نمیتونه پست الان شو بهش برگردونه؟ مهمتر اینکه اگر اهل باشت وباوی است چرا مردم نمیشناسنش؟بنده ایشون رو دورادور میشناسم ولی مطمئن باشین در عین اینکه انسان شریفی هستند ولی برا نمایندگی مجلس ساخته نشده اند. لطف کنید پایگاه وجایگاه اجتماعی ایشون رو خراب نکنین.
کاریکاتور
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج فولادی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
افرادی که از نزدیک با ایشان ارتباط دارند میدانند که علیرغم محدودیت شغلی مردم داری.پیگیری مداوم برای حل مشکلات و کمک به هم استانها در هر نقطه ای از کشور بصورت شبانه روزی را داشته اند که با پشتوانه استانی و ملی و شهامت بالا بعد از سید باقر بهترین گزینه برای اصلاح طلبان خواهد بود
اصول گرای غریبه
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان اصول گرا که هیچ گونه رابطه سببی ونسبی باحاج فروزان ن دارم ولی درصورت ورد ایشان به حورزه گچساران به خاط اینکه رزومه بسیارقوی دارند ازایشان حمایت خواهم کرد باتوجه به خصوصیات این شخصت شهیرملی معادلات سیاسی گچساران اظمهلال خواهد شد
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای فروزان ونویسنده محترم همه گفته های شما را چشم بسته تایید کرده اما شما هیچ اشاره ای به فکر سیاسی وی نکردید ونه گفتید که ایشان واتسته به جریان اصلاحات میباشد وهیچ ارتباطی با اصولگریان ندارد ونامبرده به دعوت حاج بهرام تاجگردون درخواست کاندیدای درگچسارن رادارند اما فکر کرد که بتواند ازنردبان اصولگرایان بالا رود اما دوست عزیز اشتباه راه را امده ای فکر دیگری کن که کاندید اصول گرایا مشخص شده
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
امدی جانم بقربانت...به موقع امدی
زریر
Iran, Islamic Republic of
عجب رپرتاژهای
ب. کرمی
United States
اومدن ایشان به صلاح نیست و این توطئه از طرف بویراحمد برای شکست تاجگردون هست
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
قوام فروزان .....از موحد تا سی باقر و از تاجگردون تا سی قدرت از جعفری تا بهرامی مردی که با همه اضداد سیاسی ارتباط ! دارد،
..اجرایی و نه توان اجرایی دارد، چون تاجگردون.
....

....
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
کاش ایشان در گچساران کاندیدا بشن تا مردم باغیریت گچساران و باشت یکبار برای همیشه پرونده دخالت یاسوجی ها در امور گچساران و باشت را مختومه اعلام کنند.

سید باقر و فروزان هنوز فکر میکنن گچساران یک بخشداری و باشت یک دهداری زیر نظر یاسوج است.
نه برادر گچساران به یمن وجود تاجگردون دور بعد مرکز استان زاگرس جنوبی با شهرستانهای دیلم ، بهبهان ، چرام ، باشت و ،،،، خواهد بود.
کارمند دانشگاه علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
.... همگان میدانند ....دانشجوهایی بود که ۱۷ سال طول کشید... و....
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
نه تاجگردون و نه فروزان که کاندیدای جبهه پایداری (یدالله مرادی و ستاد احمدی نژاد) فقط فولادی ترک اصیل گچسارانی
فروزان تو بویراحمد رای نداره که بخواد بیاد گچساران
یکی را به ده راه نمیدادند ، سراغ خونه کدخدا را میگرفت.....
بابکانی
Iran, Islamic Republic of
اگه همه دایی های حقای فروزان قبولش دارن ؟، ما هم قبولش داریم!!
بابا چه خدماتی داشتی حتی تو فاحته خوانی بیشتر عزیزان ما عموهات هم نیومدی
تاجگردون برایمان جاده پیچاب ، مرزنگون ، اشکفت شاه را کشید و میخواد آسفالت ش کنه بعد صد قرن ، ۱۰ تا از فرزندان بابکانی را مدیرکل کرد و یا ریس ادارات شهرستان ، حالا ما بیاییم چون خدابخش فروزان نشد ریس بانک رفاه استان ، بیاییم همه خدمات تاجگردون را نادیده بگیریم؟
بخدا خودت هم ریس بانک رفاه کشور باشی ، خدابخش را دربون هم نمیزاری!
د مزدک
Iran, Islamic Republic of
باسلام بگذارید ایشان مانند سالهای گذشته که فقط دنبال زندگی شخصی خودش بوده واز منطقه بی خبر وبی اطلاع بوده همان راه را ادامه دهند
حاتم
Iran, Islamic Republic of
تا تاجگردون اقتصاد دان هست بنظرتون ما میایم به قاضی رای بدیم
احمد
Iran, Islamic Republic of
برو بابا
نمیشه یه آدم معمولی را الکی بزرگ کرد
فقط تاجگرودن
گچ کوراوغلی
Iran, Islamic Republic of
دنیا فقط تاجگردون وفولادی.فقط باید کسی که بچه شهره دوگنبدانه بره مجلس،چون که دلش میسوزه وکار میکنه،آقای قلندری زیارت قبول
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج غلامرضا تاج گردون
برما
Iran, Islamic Republic of
منم میخام نامزد انتخابات بشم. همون پولی که میخای خرج انتخابات کنی بده به قوم و خویشای محرومت
سیل خروشان ظلم ستیز
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ک میگی تاج گردون به حسن فروزان پست نداد. گیرم ک حرفت درست باشه و سند منگوله دار. اولا تاج گردون نماینده همه مردم گچساران و باشته وظیفه ش دسکاری نیروهای کلان استانی نیست ک اگه اینطور باشه از تخلفات اشکاره
دوما توی مصاحبه ای ک اقای تاجگردون با همین سایت داشتن برید ببینید ک گفته فروزان از دوستان نزدیک منه و اصلاح طلب هم هست
حالا شما از کجا. میخوری ک الکی جو سازی میکنی نمیدونم
دکتر فروزان هم از خانواده تحصیل کرده ای هستن.
بعدش اون موقع ک شما دیپلم ناقصت رو از دبیرستان های روستای اطراف باشت میگرفتی ایشون مدیر کل بودن تو استان جهت اطلاع.
نیا ای فامیل خوب
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان اشتباه نکن و با طناب پوسیده اصولگرایان به چاه نیفت... اینجا غلام رضا تاج گردون را می پرستن و با آبروی ات بازی می کنن.. نیا ای فامیل خوب
منم اقتصاد میدانم
Europe
اقای حاتم در جوابت باید بگم، سیاست ک فقط دو دو تا چهار تا نیست ک بخوای به خاطر اینکه طرف فقط اقتصاد میدونه برای آینده استانت اینگونه تصمیم بگیری!!! اینه اون معیارهای غلطی ک باعث پس روی استانمان میشود
منم اقتصاد میدانم
Europe
اقای حاتم در جوابت باید بگم، سیاست ک فقط دو دو تا چهار تا نیست ک بخوای به خاطر اینکه طرف فقط اقتصاد میدونه برای آینده استانت اینگونه تصمیم بگیری!!! همین معیار های غلط است که باعث پس روی استانمان میشود.
منم اقتصاد میدانم
Europe
اقای حاتم سیاست ک فقط دو دو تا چهار تا نیست ک بخوای به خاطر اینکه طرف فقط اقتصاد میدونه برای آینده استانت اینگونه تصمیم بگیری!!! همین معیار های غلط است که باعث پس روی استانمان میشود.
به امید داشتن امید و رسیدن به آرامش
Europe
استان ما متاسفانه مثل انگشتری بی نگین است ک هر دور در انگشتی جای نگینش را چرک پر میکند چرک زخمهای بی التیامی ک از قلب جریحه دار مردم از فقر اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جریان میکند، اما اکنون وقت آن است که این انگشتر به جای سوار شدن بر انگشت نااهلان و چرک خوردن با دستان زرگری توانمند زرگری شود و نگین امید و آرامش مردم بر آن سوار شود، انشاءالله با درایت و روشنفکری های سیاسی آقای فروزان، خورشید آرامش و اعتماد بر افق استان عزیزمان طلوع خواهد کرد.
روانشناس۱
Iran, Islamic Republic of
درجواب کارمند علوم پزشکی ,نقد باید همراه با اخلاق باشه نقد فاقد اخلاق بین مردم مردوددومادکتر فروزاناگه ضعیف چرا ۴سابقه مدیریتی مرکز بهداشت یاسوج بیمه خدمات درمانی وسازمان,نظام پزشکی استان ومدیریت دراستان اصفهان درکارنامه ایشان,
فقط خدا قاضیست
Europe
اقایی ک خودت را اصلاح طلب معرفی کردی! و مایوسانه این چنین با بغض و التماس نوشتی به خدا فروزان دو هزار رای هم نمی آورد!!! اولا هیچ مطلقی به جز خود خدا وجود ندارد ک شما بر اثر حرص و حسادت زیادی اینچنین آشکار بر خدا دروغ بستید، وای بر شما ک به خاطر ترس از اومدنش بر خدا هم کفر میورزید!!! و اما اینکه نوشتی با همه بوده منم منکرش نمیشم ایشون یک شخصیت میانه روی عالی مقام در حیطه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و جامعه ی مردم داری هستند، که دوستی و ارتباط با ایشان آرزوی هر سیاستمداریست به همین هم هست ک همه خواستار ایشان هستند.
گچاران
Iran, Islamic Republic of
درود بر فروزان مردی که تمام معادلات را به هم میریزه.
منصف
Iran, Islamic Republic of
برادر مثل اینکه شما خیلی بهتر از اقای فروزان تاریخچه و مدارک و سوابق ایشان را بلدی .حالا که خودش زحمت کشید و اینها را جمع اوری کرد به اسم خودش ثبت می کرد خیلی بهتر بود تا به اسم سیاهپور .عجب کاندید هایی داریم که از همین اول با ترفند وارد میشند .این همه مشخصات را ادم فقط خودش در مورد خودش می داند .
کمال
Iran, Islamic Republic of
من هم می خوام کاندید بشم .دیگه هرکه اسمشو می نویسه .چهل ملیون وام میدند
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
سلام مطالب درسته کم نوشتی ایشان درعملیات خیبر ازخودچه نشان داد چطورمجروح شددرست بنویس تاکامنت کذاران بدانند این کسی که درباره اومی نویسی هم ایثارگری نترس شجاع اندیشمندی برزگ بچه ای محربون خدایی پاک ساده زیست اینهمه نماینده وی استان رهتنه یکیش وایثارگران ایاستان دفاع کردن
صادق
Iran, Islamic Republic of
در جواب گچ ک. باید بگم برادر ترک عزیز حاج غلام هم بچه باشت و باوی هست اینو اگه نمیدونی بدون
مث روز روشنه
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای حاج قوام فروزان رقیب جدی همه ی کاندیدا ها
توی همه حوضه ها هست
چه یاسوج چه دنا چ گچساران،
چون شخصیت شناخته شده و با نفوذ ی هستن
لطفا بقیه اینقد ایشونو مقابل اقای تاجگردون قرار ندن.

بعدش اون اقای ک میگی پولارو بده به فامیل محرومت
شما مرد باش بیا اگه توانایی شو داری این گوی اینم میدان یا علی دیگه با بقیه کار نداشته باش و بی احترامی به خوانواده این بزرگوار نکنید.
در جواب باشت
United States
اری رزومه کاری بالای دارنند
بیشک اگر در مرحله اول موافقت نمایید جهت حضور در صحنه انتخابات به علت چابکی و زیرکی,و در ک مسائل و فهم قوانین میتواند بسیار سرنوشت ساز باشد ، یادمان رفته شرح و ظا یف نماینده گی
اصل ۸۴ : هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر نماید.
اصل ۷۶ : مجلس شوری اسلامی حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشو ر را دارد
اصل ۷۱ : مجلس شورای اسلامی در عموم مسائل د ر حدود مقرر در قانون اساسی می تواند قانون وضع کند..
اصل ۶۷ : نمایندگان باید در نخستین جلسه مجلس به ترتیب زیر سوگند یاد کنند و متن قسم نامه را امضا نمایند. بسم الله الرحمن الرحیم "من در برابر قرآن مجید، به خدای قادر متعال سوگند یاد می کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می نمایم که پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم، ودیعه ای را که ملت به ما سپرده به عنوا ن امینی عادل پاسداری کنم و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوی را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی دفاع کنم و در گفته ها و نوشته ها و اظهارنظرها، استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آنها را مد نظر داشته باشم." نمایندگان اقلیتهای دینی این سوگند را با ذکر کتاب آسمانی خود یاد خواهند کرد. نمایندگانی که در جلسه نخست شرکت ندارند باید در اولین جلسه ای که حضور پیدا می کنند مراسم سوگند را به جای آورند.
پس وضع قوانین باید با تفسیر باشد
باید مسائلی به قانون در ایید که زندگی مردم را منقلب کند
ایشان فردی متین و عاقل هستند ، شرایط قضاوت سخت هست ایشان سفیر ایران در قوه قضاییه میباشد
زود قضاوت نکنید مگر نمیبینید ایشان عجول نیستن ، زود تصمیم نمیگیرن
حتی این همه درخواست ولی با منطق داره حامیان متقاعد میکند ، حاج قوام فروزان شخصیتی منحصر به فرد و حکیمی توانا ست چرا با لجاجت و حسادت نظر دهیم

مرد اخلاق حاج قوام فروزان
دانشجوى ليسانس
Iran, Islamic Republic of
در جواب منصف که برعکس اسمش کامنتش بویى از انصاف نداره باید بگویم احتمالا نویسنده از نزدیکان ایشان بوده که اطلاعات را با مصاحبه با شخص حاج یا از طریق سایتهاى دیگر دریافت و در مجله الکترونیکى وزین و پرمخاطب کبنا منتشر نموده و ربطى به صحبتهاى شما که سراسر از روى غرض و کاملا متعصبانه است نداره
بوستان شجاعی
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط فقط تاج گردون
Iran, Islamic Republic of
دوستان حاج فروزان دردوحوزه درصورت ورود شانس قبولیش بالاست بنابراین رقبا وطرفداراش احساس خطر کردند,پس بااین کامنتهای غیر منصفانه محبوبیت فروزان بین مردم بیشتر میشه درصورتی هدف حضرتعالی تخربب ولی برعکس جواب میده وعده ما اسفند ۹۴
خان
Iran, Islamic Republic of
خوش اومدی به صحنه .امیدوارم سر افکنده نشی در مقابل خان بزگ حاج غلام تاجگردون.
تات
Iran, Islamic Republic of
با سلام. جالبه که متنی که در l;دیروز خوانده شد فردا در کبنا به اسم شخص دیگه و بدون ذکر منبع انتشار داده میشه . این از اعتبار چند ساله کبنا خواهد کاست .
تات
Iran, Islamic Republic of
این تیتر و این متن دقیقا تیتر و متن جمانیوز بوده
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
اقای قشقایی،منطقت راببرکارواش.امایکی را نه به ده راه میدن نه سراغ خانه کدخدارانشان میدن.محترمانه تر..ول،،،،معطلند...
Iran, Islamic Republic of
بعد از تاج بهترین نیروی متخصص و متعهد دکتر خواجه زاده است
جلیل
Iran, Islamic Republic of
چماقو زمین گذاشتی قلم برداشتی
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
((از کوزه همان برون تراود که دروست))
قضاوت در مورد شخصیت ها،سابقه کاری و میزان آرای نشان از نپختگی دوستانی دارد که اینگونه قضاوت میکنند.و افرادی هستند که کار تشکیلاتی و گروهی انجام نداده اند.کاش موقعیتی فراهم میشد که این همه نخبه در استان توان،تجربه و ... را در راه رشد و توسعه استان بکار میگماشتند.
خومکار کلو
Iran, Islamic Republic of
اقای فروزان باتوجه ب اینکه اهل منطقه پیچاب بویراحمد سراسخانه میباشد وزادگاه وی محرومترین نقطه گچساران وحتی استان میباشد حتی ب اندازه سر سوزنی ب درد مردم منطقه خود نخورده چطوز میتواند ب دردحوزه وسیع نمایندگی برسد ،با عنایت ویژه تاجگردون منطقه پیچاب بویراحمد صاحب جاده شده بعد از سالها حاج قوام تا الان کجا بود،اقای فروزان مگر خانم پسر عموی شما چند سال پیش ب علت نبودامکانات پزشکی هنگام زایمان جانخود رااز دست ندادودهها نمونه دیگر شما ان موقع نتوانستید برای زاد گاه خود کاری کنید مطمنادر سطح بزرگتر هم نمیتوانید،ب عنوان یک فامیل امیدوارم در جاهای دیگر موفق باشی.
نازمکون
Iran, Islamic Republic of
دنیافقط فروزان
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که دارید برای زمین زدن تاجگردون بزرگ هر روز یکی را علم می کنید بدانید که به ترکستان دارید می روید.
بدانتید تمام نقشه های شومتان را برای ضربه زدن به گچساران و باشت را که هر روز با توطئه ای جدیدتر دارید نمایان می کنید را ناکام خواهیم گذاشت
گچساران 2
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که دارید برای زمین زدن تاجگردون بزرگ هر روز یکی را علم می کنید بدانید که به ترکستان دارید می روید.
بدانتید تمام نقشه های شومتان را برای ضربه زدن به گچساران و باشت را که هر روز با توطئه ای جدیدتر دارید نمایان می کنید را ناکام خواهیم گذاشت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اقتصاد دان ، تاجگردون فیلسوف ، چه گلى به سر ما و دیگر مردم عادى زدن .
برید ببینید همین قاضى اى که این کامنتارو واسش گذاشتید ( که اکثرا کار آقاى ایکس هست ) چندتا بچه لر رو تو تهران و بوشهر و شیراز و شهرکرد و ... گذاشت سرکار . الان بیشترین مشکل جوانان بیکاریه . دزدى از بیکاریه ، هیزى از بیکاریه ، دعوا از بیکاریه ، فقر از بیکاریه .
تاج سه سال خورد و خوابید این سال آخرى واسه اینکه سه سال دیگه بخوره و بخوابه کمى فعالیت کرد ، اما فروزان نیازى نداشت و این همه خدمت کرد .
فروزان الان جایگاهش از یه نماینده مجلس بالاتر هست . اما امثال ما ازش در خواست داریم بیاد ، چون عدالت محوره ، حق جو هست .
مرد هست . بیاد تا بفهمید نماینده ها چه کارایى میتونستند انجام بدن و این چند سال مارو بازى دادند و خروس قندى دادن و طلا گرفتن . بیاد تا کارایى که لیاقتش رو داریم بى منت واسمون انجام بده
در جواب حاتم
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اقتصاد دان ، تاجگردون فیلسوف ، چه گلى به سر ما و دیگر مردم عادى زدن .
برید ببینید همین قاضى اى که این کامنتارو واسش گذاشتید ( که اکثرا کار آقاى ایکس هست ) چندتا بچه لر رو تو تهران و بوشهر و شیراز و شهرکرد و ... گذاشت سرکار . الان بیشترین مشکل جوانان بیکاریه . دزدى از بیکاریه ، هیزى از بیکاریه ، دعوا از بیکاریه ، فقر از بیکاریه .
تاج سه سال خورد و خوابید این سال آخرى واسه اینکه سه سال دیگه بخوره و بخوابه کمى فعالیت کرد ، اما فروزان نیازى نداشت و این همه خدمت کرد .
فروزان الان جایگاهش از یه نماینده مجلس بالاتر هست . اما امثال ما ازش در خواست داریم بیاد ، چون عدالت محوره ، حق جو هست .
مرد هست . بیاد تا بفهمید نماینده ها چه کارایى میتونستند انجام بدن و این چند سال مارو بازى دادند و خروس قندى دادن و طلا گرفتن . بیاد تا کارایى که لیاقتش رو داریم بى منت واسمون انجام بده .
در جواب منصف
Iran, Islamic Republic of
محضه اطلاع شما ایشون از آشناهای دوره اقای فروزان هستند و این اطلاعاتو با تحیقیق بدست اوردن.
Iran, Islamic Republic of
طلا تا تاج هست کسی نزدیک نشه که بی فایده است
باشت
Iran, Islamic Republic of
من بچه باشتم ۵۰ سال هم سن دارم سیاسی هم هستم و اولین باره که اسم آقای فروزان را میشنوم .
در جواب خامي و باشت
Iran, Islamic Republic of
ایشون مشکله خیلی هارو حل کردن با اینکه هیچ رطبی بهشون نداشته.وایه خیلی ها کار پیدا مردن با ارتباطات خیلی زیادی که توی تهران و کشور با وزارت خونه ها و ادارات دارن.به جرأت میشه گفته تا الان از اکثره نماینده ها بیشتر واسه مردم کار کردن بدون هیچ چشم و داشت و منتی.فقط به خاطر تواضع همیشه اهله این نبودن که تو بوق و کرنا بزنن.همین الان هرکی تلویزن مصاحبه داره حتی تو شبکه دنا کلی پیامک و تو سایتا میزنن ولی اشون تا الان بارها مصاحبه داشتن تو شبکه های خبر و تهران و بقیه شبکه ها ولی حتی فامیله درجه بکشونو هم خبر نکردن و خیلی اتفاقی دیدن
Iran, Islamic Republic of
اصلا این اقای فروزان که گچسارانی نیستن
Iran, Islamic Republic of
کجا .
ناشناس*
Iran, Islamic Republic of
با توجه به رزومه وعدالت اقای فروزان و نگاهی به نهج البلاغه آقای فروزان شایسته تر هستند چرا که مردم یک وکیل میخواهند که از حقوقشان دفاع کند.
آقای تاجگردون هم انسان شریفی هستند اما تا کنون دردی از جوانان گچساران دوا نکردند
ناشناس*
Iran, Islamic Republic of
با توجه به رزومه و عدالت اقای دکتر فروزان مجلس و مردم ما وکیل میخواهند
بدون شک آقای فروزان انسانی لایق هستند که چنین وظایف مهمی را به اىشان سپرده اند و با موفقیت در جایگاه کنونی هستند
ناشناس*
Iran, Islamic Republic of
چرا ما نظر میدیم ارسال نمیشه
عدالت
Iran, Islamic Republic of
با توجه به رزومه دکتر فروزان و موفقیت ایشان در مسىولیت های محول به ایشان مردم و مجلس ما وکیل میخواهند
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون واسه طرفداراش هیچ کاری نکرده
Iran, Islamic Republic of
من یکی از طرفدارای سر سخت آقای دکتر تاج گردون هستم ولی از ایشون خیلی ناراحت هستم چون بویر احمدی ها را حمایت میکنه و به ماها محلی نمیذاره
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز با نگاه کردن به کامنت های دوستان متوجه خواهیم شد که طرفداران آقای تاجگردون فقط قصد تخریب دارند چه آقای فروزان و چه آقای فولادی
که این نشانه ترس این افراد از این دو بزرگوار هست
امیدوارم در این چند ماه آینده فقط به حمایت از کاندید خود بپردازیم نه تخریب دیگران
سایدا
Iran, Islamic Republic of
برای درک دردهای مردم و التیام اونها دانشچوی ممتاز بودن و لوح گرفتن از مستولین کافی نیس
برای یک نماینده ی خوب بودن باید با این مردم زندگی کرد و دردهاشون رو درک کرد
امیدوارم اون کسی که همچین اطلاعات دقیقی از زندگی این اقای محترم داره کمی هم به مشکلاتی که وجود داره توجه کنه و بگه ایشون برای این مشکلات چه کارهایی میتونه بکنه
عنایی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای نیمدور
یکطرفه به قاضی رفته ایدوفقط تمایلات درونی واحساسات خود رابیان کرده ای وواقعیت ها رابه فراموشی سپرده ای
درحوزه بویراحمد ودنا بعد از سید باقر افراد توانمند وشناخته شده تری وجود دارند که نام نبردن شما ذره ای از اهمیت واعتبار آنها نمی کاهدازجمله این افراد آقای مهندس غریب پور ودکتر مندنی پور می باشند
آقای مهندس غریب پور که هشت سال فرماندار مرکز استان وقبل از آن هم معاون جهاد استان بوده اکنون مدیر یکی از هلدینگ هاومجموعه بزرگ اقتصادی کشور می باشد که مدیریت وتوانایی خود رادرآنجا نشان داده است وبسیار موفق ظاهر شده است وتدبیرو کیاست ایشان نمایان گشته است
درزمان طولانی که دراین مسؤلیت هادر حوزه انتخابیه حضور داشته ارتباطات بسیار وسیعی بامردم اعم از مردوزن وپیروجوان ، تحصیل کرده وعامی داشتند ودرشادی وغم مردم حضور واشتند ومردم ازنزدیک ایشان رامی شناسندوبه او علاقمند هستند
ازآنجا که درمدت فرمانداری با دستگاهای سیاسی وامنیتی وگروههای سیاسی حشرونشر داشته است وهشت سال کار سیاسی کرده با زیروبم های فعالیت سیاسی هم آشنا است

بنابراین به دلایل فوق درمقابل کاندیداهای اصول گر قدرت رأی آوری بالایی دارد وبه دلیل حضور درکنارمردم زمینه پذیرش مردمی بسیار بالایی دارد
معلم
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم کامنت هم ولایتی
فارسی را پاس بداریم
کلمه مهربون درسته نه محربون
معلم
Iran, Islamic Republic of
یک کلمه کاریزما همه یاد گرفتن هرکه هرچه میخواد بنویسه بهش اضافش میکنه دقیقا نقش ادویه در آبگوشت راداره
ضمنا تا تاج را هست مردم پشت سرشن وبقیه ول معطل
کسی که ادعا میکنه بچه باشته اما یک باشتی اسمش نشنیده حتما انتظار داره ۱۰۰۰ رای هم بیاره .
مردم الکی خوشند
فضول
Iran, Islamic Republic of
این خودش توی رزومه نوشته فوق لیسانس داره حالا دکتراش کجاست که بهش می چسبونید
دارا
Iran, Islamic Republic of
مطلب را به اسم قوام فروزان دوباره بنویس سایت محترم.چون کامل بیوگرافی خودش را نوشته و فقط به اسم نویسنده می باشه
بابکان
Iran, Islamic Republic of
آقای سیاهپور
اگر اشتباه نکنم آقای فروزان دایی شما می باشد به همین خاطر هم عالی تعریفش دادی .
بایاری
Iran, Islamic Republic of
تا بینیم تو چه ایکنی
Iran, Islamic Republic of
اینجانب تاکنون فقط دوبار در انتخابات شرکت کرده ام اما باتوجه به شناختی که ازجناب آقای فروزان دارم بااینکه بهبهانی هستم وساکن بهبهان قطعا خود وخانواده برای رای دادن به ایشان به حوزه رای گیری گچساران خواهیم آمد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب بابکان باید بگم که تحلیلتون کاملا اشتباه و دایی ایشون نیستن ولی اینو بدونی که حاج قوام فروزان نیازی به تعریف ندارد و متن که ایشون نوشتن تنها قطره ای از خوبی های حاج قوام است
در جواب عنايي
Iran, Islamic Republic of
درسته محضه اطلاعه شما اقای غریب پور نیروی پیشنهادیه دمتر فروزان بودن و باز هم محضه اطلاع شما طی در ساله گذشته سید یاقر و دمتر مندنی شدیدا یا دکتر فروزان مشغوله رایزنی واسه کاندیداتوریه یاسوج بودن
تبار محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای رضا توفیقی
شما حتی شخصیت سیاسی خود را تا سرحد توصیه‌ی بعضی از ناکسان که رشد سیاسی- مالی خویش را در فضایی جنجالی می جویند، فرو کاسته اید. تا آنجا که به قاطبه‌ی اصلاح طلبی نیز که همواره، همراه و همراز شما بوده اند اما دل نگران از نوشته‌ی شما، نادیده گرفته اید.
علامه
Iran, Islamic Republic of
دوستان کارکرد آقای تاجگردون رو ببینید.
آیا ایشان نماینده باشت هست یا نماینده باشت و گچساران؟
در گچساران چه کار مهمی کرده است؟
همه فعالیتهاش در حوزه باشت بوده و تمام مدیرانی که پیشنهاد داده و انتصاب شده اند باشتی اند. پس نماینده گچساران هست یا باشت؟
کمی واقعیت گرا باشید.
ایشون از موقعیت خود فقط برای قوم باشت استفاده کرده و چند تا از دوستان خود را هم راضی نگه داشته همین و بس.
آرام مثل ابر.
Iran, Islamic Republic of
دنیا حاج فروزان
زمین حاج فروزان
اسمون حاج فروزان
و اینک رقیب جدی میآید.
عقاب کوه خومی واشکر
Iran, Islamic Republic of
درجواب خومکارکلو عرض شودنفس کشیدن خوددرپیچاپ رابایدمدیون خانواده فروران باشی وگرنه پیچابی نبود که تو نفس بکشی
خدایا عاشقان را غم مده
Iran, Islamic Republic of
چه خوبه ک هنوز انسانهایی داریم ک بخاطر رضایت خدا قدم برمیدارن
حاج فروزان اینجا دور ترین نقطه استان نزدیک خیرآباد و پاسگاه عبداللهی
مل از شنیدن حظور شما خوشحال شدیم
یا علی گفتیم و عشق اغاز شد.
عقاب کوه خومی واشکر
Iran, Islamic Republic of
آقای فروزان به لحاظ موقعیت خانوادگی وطایفه ای واجتماعی وسیاسی که ازگذشته تاالان دربین تمام مردم استان داشته اند وتوانسته اندمحبوبیت مردمی خود راحفظ کنندشناخته شده هستند ونیاز به تعریف وتمجید نداردچون ایشان متعلق به تمام استان وحتی جنوب کشور می باشندودرشرایط فعلی شخصیت وجایگاه همه رقیبا برای ایشان محترم بوده وهست اما تعدادی ازعزیزان تعصبی وبدون منطق سیاسی واخلاقی دارن نظرمیدن ،انشاالله که این عزیران درنظرات تعصبی ،عشیره ای خود تجدیدنظرکنن
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
درود بر تمامی دوستان عزیز.کی گفت هر کی که کاندید می خواد بشه باید قبلا در پست های که در شهرستان ها و استانهای دیگه داشته باید کاری انجام داده باشه واسی........ مگه آقای نماینده که قبلا داخل پست های کلیدی بودن که صد برابر حالا که نماینده شدن میتونستن بدرد این استان و شهرستان بخوره اون زمان که در استان فارس بودن و از همه مهمتر مدیر برنامه بودجه کل کشور بودن مگه کاری واسی کسی انجام داد نه اون وقت واسمون پشنوانه خوبی واسی مردم بودن نه حالا که نماینده مردم هستنفقط یه چیز رو خوب بلد هستن که با سیاسی بازی و سوء استفاده از سادگی مردم با صادقت این شهرستان و استفاده از لیدرهای که از کاه کوه میسازن مثل شیپورچی الحق که در این یه کار استاده
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان بزرگوار!
جای بسی تاسف و تاثر هست برای هر دو نفری که اینگونه با تعصبات احمقانه باعث تخریب شخصیتشان شده اید!
تاجگردون امتحان خود را پس داد و همه میدانند که ایشان واهمه ی بزرگی از ورود احتمالی اقای فروزان دارند و شماهایی که اطلاع ندارید و بر طبل باد اورده میکوبید بدانید تاج گردون با تمام توان دست و پا میزند و دستش را به هر دستاویزی میرساند!
جای بسی تاسف است که کسانی مثل شما بخواهند در مقوله ی انتخابات إظهار نظر کنند!!!
بیچاره عزیزی ون فروزان که وقت و انرژی خود را بخواهد صرف افرادی کند که برای تخریبش بگویند زن فلان فامیل از زایمان مرد!!!و اینجاست که باید بگویم تاج گردون دمت گرم که وظیفه های تو رو باید از دیگران توقع داشت!!!
شما به جای إظهار نظر تشریف ببرید کتاب قصه بخونید و آبروی نماینده ها رو هم با این إظهار فضلتًم بیش از پیش نبرید!
در ضمن فروزان نیازی به تبلیغ نداره،حسادت اقایون هم درمانی نداره!
روز خوش!
Iran, Islamic Republic of
چواندر تبارشی بزرگی نبود؟؟؟؟؟؟؟ کسانی که با عناوین آشنا ولی القاب ناشایست تخریب میکنی بدان که بزرگی و شان خانوادگی و شخصیتی مردی همچون حاج فروزان با اینیاوه گویی خدشه دار نمیشه.و قصد دوم شما که بدبینی به ایل و تبار را در پی آن هستی بهش نخواهی رسید..در هر حوزه ای که فروزان باشه با جان و دل کوچک و بزرگ در خدمتش خواهیم بود چرا که افتخار همه ماست.
در جواب خومکار
United States
اقای م. ق.و رح ،ط........ در سفر که به موردارز داشتی مطالب گیر اوردی توهین میکنی
در جواب خومکار
United States
اقای م. ق.و رح ،ط........ در سفر که به موردارز داشتی مطالب گیر اوردی توهین میکنی،،،،؟؟،، واقعا متاسفم

کذر ....... به دبار خانه می افتد
سالار گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر فروزان
درجواب خومکار کلو باید بگم از یه کلو انتظار دارید چه بشنوید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قضاوت با خودتان
یزدان پناه فرزاد
Iran, Islamic Republic of
باسلام برای نماینده شدن به نظرم چند چیز ملاک است. تجربه کاری حداقل در حوزه کاری وحرفه شخص.۲سواد.۳٫شجاعت وبی باکی.و مردم داری .سواد و.. .....خوشبختانه باشناختی که ازایشان دارم،فردی توانمند میباشند تنها اعتمادو پشتیبانی مردم روشن فکر را میطلبد....باآرزویی موفقیت روز افزون.خیلی ها نشناخته وقومی گرا اظهارنظر گردند.?
حبیب
Iran, Islamic Republic of
هم تاجگردون برای گچساران مناسب است هم فروزان گزینه خوبی برا یاسوج است کدام باشت و باویست که با فروزان برادر نیست چون زادگاه ایشان تو باوی بوده
فردین فروزان
Iran, Islamic Republic of
ذکاوت و تیزهوشی قوام تو ایل تبار بی نظیر و معروفه.
شاهرخ دارفرین فروزان
Iran, Islamic Republic of
اقای حاج قوام فروزان می اید چه بخواهید چه نخواهید به شما هیچ ربطی ندارد حاج قوام عموی منه درود بر عموی عزیزم حاج قوام زنده باد حاج قوام
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1