تاریخ انتشار
شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۵
کد مطلب : ۱۲۲۲۸۸

دهبانی‌پور: سوق شهر فرهنگ نیازمند توجه است

۰
کبنا ؛

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سوق، هفته دولت  را یادآور فضایل بزرگ انسانی ـ الهی شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهار کرد: نام رجایی و باهنر یادآور فضایل، تلاش، پایداری، تحمل سختی‌ها، ساده زیستی، مسئولیت پذیری در لحظات بحرانی، ولایت مداری، توجه به دردهای جامعه و صدها ویژگی انسانی و اسلامی دیگر است.

                                                                
 
رضا دهبانی‌پور بیان کرد: این هفته، تجدید پیوند مسئولان با مردم است. مردم با بررسی عملکرد مسئولان و درک مشکلات و توانمندی های دستگاه های اجرایی، بیش از پیش به دولت نزدیک می شوند و سعی می کنند تا با همدلی و همراهی با مسئولان دولتی در رفع مشکلات و موانع کمر همت ببندند و موجبات دلگرمی و اهتمام مسئولان را بیش از پیش فراهم آورند.
وی افزود ، مردم، دولت را متعلّق به خود می دانند. در این هفته، دولت کارنامه خود را به مردم عرضه می دارد و در رفع مشکلات و تقویت توانمندی ها از آنان یاری می جوید و به مدد پیشنهادها و انتقادهای آنان به اصلاح خود می پردازد.

وی افزود: در طی سالهای گذشته تاکنون دولت‌های مختلف با سلایق و علایق مختلفی بر سر کار آمدند و خدمات فراوانی داشته و بیان خدمات دولتها گزارش عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران است.
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به دستاورد ارزشمند هسته‌ای که در سایه رهنمودها و حمایتهای رهبر معظم انقلاب  و دعای خیر ملت غیور، تدبیر و درایت رئیس جمهور محترم و تبحر تیم مذاکره کننده بدست آمد، اشاره و اظهار امیدواری کرد: این توافق نامه بتواند برای نظام و کشور راهگشا باشد و فصل جدیدی از کار مشترک ایران با جامعه بین‌المللی باشد.
دهبانی‌پور در ادامه گفت: فرهنگ به عنوان بستر و زیر ساخت‌ تعالی و توسعه بر سایر عرصه‌ها (سیاسی، اقتصادی و اجتماعی) تأثیر می‌‌گذارد و از آنها متأثر می‌شود. فرهنگ به منزله فضای تنفسی جامعه نیازمند حفاظت، پالایش و... است. و هنر زبانی است بسیار تاثیر گذار که با آن می توان مسائل فرهنگی را انتقال داد.
وی به پاره‌ای از عملکرد و برنامه‌های اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌های دهه کرامت در سطح کلیه شهرستان‌ها، استان و همچنین همایش‌های فرهنگی و هنری، جشنواره های مختلف از جمله شعر و کتاب و تجلیل از فعالین قرآنی، تجهیز بیش از ۵۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد  از جمله برنامه‌های این اداره‌کل است.
دهبانی پور در پایان شهر سوق را شهری مذهبی ،فرهنگی و هنری دانست که شایسته خدمات زیادی می باشد و به مشکلات جاده، آب و برق و همچنین اعتبارات عمرانی این شهر پرداخت و اظهار امیدواری کرد: با وحدت و همدلی مسولان شهری و استانی و با دلسوزی استاندار محترم جناب اقای خادمی این طرحها بزودی به بهره برداری برسد و مشکلات مردم یکی پس از دیگری حل و برطرف گردد.

دیدار چهره به چهره مدیر کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با مردم سوق/تصویر






نام شما

آدرس ايميل شما

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1