تاریخ انتشار
جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۱۲۲۱۹۹

جوابیه‌ای به مطلب «شهرداری دهدشت بازیچه سیاسی مخالفان شهردار»

۲۰
۰
کبنا ؛تقوی
بعد از انتشار مطلبی با عنوان «شهرداری دهدشت بازیچه سیاسی مخالفان شهردار» یکی از مخاطبان نیز با ارسال متن زیر به آن جواب داد.
به گزارش کبنا نیوز، متن این پیام بدین شرح است؛
بسمه تعالیdehdasht
عرض سلام خدمت شهروندان محترم دهدشت
در پاسخ به مطلب آقای جمال موسویان [ کلیک کنید] عرض می‌کنم که مطلب شما را چندین بار مطالعه کردم. به زیبایی با کلمات بازی کرده اید که شاید اذهان عمومی را تحریک کنید. هر چند این مطالب برای ما بسیار آشنا هستند و بارها این مطالب را از زبان خود شهردار شنیده ایم.
نگارنده ی مطلب شما که خود را جز شهروندان دلسوز معرفی کرده اید چند بار از نزدیک وضعیت شهرداری را رؤیت کرده اید؟ رضایت شهروندان را با چه مقیاسی سنجیده‌ای؟
وقتی در یک خانواده بین دو برادر بحثی صورت می‌گیرد همسایه‌ها زیاد حرف و حدیث می‌گویند یا این برادر را محکوم می‌کنند یا آن برادر را. در صورتیکه نفر سوم این خانواده در جریان اصل مطلب دعوا بوده و بهتر میداند مقصر کیست. بحث خانوادگی شهرداری را شما از بیرون رؤیت کرده اید و یک طرفه به قاضی رفته اید. من به عنوان نفر سوم این خانواده وقایع را به شما عرض میکنم تا شاید بتوانید کمی آگاهانه تر نقد کنید.
در مطلب ذکر شده آمده است که عده‌ای دنبال این هستند که با جار و جنجال دیپلمه ها را به میدان وارد کنند.اولا آقای دکتر تخشا بارها در جلسات مکرر خود با پرسنل شهرداری تاکید کرد که مدرک برایش مهم نیست و تجربه را به هر چیزی ارجعیت میدهد.
دوما اینکه مشاور ارشد آقای دکتر تخشا حتی دیپلم هم ندارد و آقای شهردار تمام برنامه هایش را با این مشاور ارشد خود هماهنگ میکند.
اما در مورد دکتر رشیدی احتمالا اطلاعات اعلامی ضعیف بوده و گر نه با یک پرس و جوی ساده میتوانستید بفهمید که مدرک آقای رشیدی دکتری شهرسازی نمیباشد و ایشان دکترای برنامه ریزی شهری (جغرافیا) دارند ضمن اینکه ایشان کارمند شهرداری نبودن و زمان آقای عزیز ی به عنوان مشاور آقای عزیزی فعالیت داشتند و پس از آقای عزیزی ایشان هم رفتند و اگر هم به قول شما ایشان را از شهرداری حذف کردند چرا آقای دکتر تخشا مجدد از ایشان استفاده نکردند و یک دیپلم ناقص را به عنوان مشاور ارشد خود مورد استفاده قرار داده است.هر چند ما هم انتظار داشتیم که از آقای دکتر رشیدی استفاده و از نظرات وی استفاده شود.
اما در مورد ورودی های شهر دهدشت هم ای کاش ورودی چرام را از نزدیک رؤیت میکردید بعد متن خود را کامل میکردید. در مورد ورودی چرام هم عرض کنم خدمتتان که آقایان بدون کارشناسی شروع به عملیات زیر سازی کردند که در انتهای کار، کارشناسان استانداری با حضور در محل پروژه ،دستور تخریب و بازسازی مجدد آنرا دادند که پس از بازسازی مجدد نیز به علت عدم کار کارشناسی، باز هم کار تعطیل شد.این تخریب و بازسازی ها خسارات زیادی به شهرداری دهدشت وارد کرده شهرداریی که خود با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.
مگر شما انتظار داشتی که اعتباراتی که استان برای پروژه های عمرانی به شهرداری دهدشت تخصیص داده میشود را آقای شهردار آنها را در پروژه های خود هزینه نکند. هر سال اعتباراتی در قالب پروژه های عمرانی به شهرداری ها اختصاص داده میشود که این اعتبارات باید در قالب پروژه ها هزینه شوند و این کار را هر شخصی که در مسند شهرداری باشد می‌بایست انجام دهد.
و نکته ی پایانی به فرض که ما مخالف و بی انصاف درباره شهردار باشیم در همین سایت کبنا نیوز اگر چند مطلب بالاتر از مطلب خودتان را مطالعه نمایید بر اساس صحبت مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد: پرونده شهرداری دهدشت تا اول مهرماه امسال بررسی می‌شود [کلیک کنید] که نشان از این دارد که بر خلاف ادعای نگارنده مطلب، موارد به مراجع ذیصلاح منعکس شده و در حال بررسی است
نگارنده عزیز متاسفانه برخی موارد را صلاح نمیبینم اینجا بیان کنم اما در یک جلسه پرسش و پاسخ با حضور شما و شهردار محترم حاضر به ارائه مابقی مطالب میباشیم و به آقای شهردار هم حق دفاع از عملکرد خود داده میشود.لذا در صورت تمایل آمادگی خود را اعلام نمایید
در پایان از شما و کسانی که مطالب خود را در فضاهای مجازی و سایت ها منتشر میکنند عرض میکنم قبل از انتشار مطلب خود کمی تحقیق کنید که حداقل متن خود را کارشناسی شده بنویسید.این متن های کارشناسی نشده ما را یاد ورودی چرام می اندازد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
خدایی دمت گرم.جمال موسویان حالا بیا متن و دفاعیه بده.خدایی کار این برادر سوم حرف نداره.آخ سی شهرداری دهدشت
زهرا
Iran, Islamic Republic of
آفرین برادر سوم خانواده.گفتن حقایق بهترین کاریه که یک انسان میتونه انجام بده.مطلب اون آقای موسویان رو خوندم.هم واقعیتها رو شما بهمون فهموندی هم اینکه هر مطلبی روکه کسی بنویسه ما زود باور نکنیم.عالی بود.
سعید
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد جنگ در شهرداری دهدشت جنگ میان دو گرو نا آگاه باشد زیرا اعضای محترم شورای شهر هیچ تخصصی در امور شهری ندارند و معیار انتخاب آنها مسایل دیگری بوده استو دار دسته شهردار هم طرحهایشان محکوم به شکست است. به همکاران معلمم توصیه می کنم دین خود را فدای دنیای دیگران نکنید. این دوره که گذشت در دورهای آینده به دلیل معلم بودن به کسی رای ندهید بلکه به متخصص را دهید تا مشغول الذمه مردم و بیت المال نش،ید
Iran, Islamic Republic of
از ورودی طولیان و سوق بگو.از تخلفات.
روستایی
Iran, Islamic Republic of
احسنت. اکثر منتهای مخاطبان غرض ورزانه و غیرقابل پذیرشه. خب خود شهردار بیاد بنویسه و از خودش دفاع کنه. چرا با اسم های مستعار در پی انکار حقایق و کشیدن اذهان مردم به بیراهه هستید جناب شهردار؟
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
البته که مردم می دانند که در شهرداری چه خبره و هوشیار هستند. اما بدون شک عمق خرابی ها را کارمندان شهرداری بهتر می دانند. اگر اینطور نبود که تمامی کارشناسان و مسئول واحدها دست به اعتراض نمی زدند.
سیدبوا
Iran, Islamic Republic of
همه بازی ها زیر سر ....ی هاست
سوخته
Iran, Islamic Republic of
اولا با جرات بگو ....ی ها کیا هستن.دوما بجای اینکه دنبال .... ی ها هستی دنبال آبروی شهرداری باش بهتره.سوما بجای این همه برنامه حقوق پرسنلت رو بده
رهبر
Iran, Islamic Republic of
عجب جوابی
مهندس شهرداري
Iran, Islamic Republic of
از بدهی یک میلیارد تومانی شهرداری به شرکت گاز در زمان شهردار قبلی هم اشاره ای داشته باشید
حافظ
Iran, Islamic Republic of
این مطلب ایمان تقوی نوشتی احسنت بر این قلم وخاک بر سر شهردار ترسو
سید
Iran, Islamic Republic of
شهردارمحبوب دوستت داریم
سعید
Iran, Islamic Republic of
مطلب توسط .تقوی نیست
Iran, Islamic Republic of
الکی برا مردم پاپوش نسازین ایمان تقوی که مثل .ترسو نیست که با اسم مستعار مطلب بزنه.اینقد جرات داره که مطالبش رو با اسم خودش بزنه.اینم توطئه ای دیگر از طرف شهرداره.شمایی که میگید مطلب از .تقویه قطعا دوست .تقوی نیستیدویکی هستیدمانندجمال موسویان.وگرنه برفرض که .تقوی نویسنده مطلب باشداینقدرجرات داردنام واقعی خودبنویسد.درضمن درشهرداری جز.تقوی سه تقوی دیگرهم هست.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
ظاهر امطلب ..تقوی نوشته کار سیدایمان نیست چون حرف روئیت را بکار برده اخه همیشه میگفت باید به روئیت بنده برسه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای سیدحجت تقوی شهردار اسبق
دیپلمه
Iran, Islamic Republic of
مشخص شد شهردار اسبق مطلب زده
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
به زودی همه چیز مشخص میشه هر که مقصر باشه به سزای عملش میرسه ولی زود تخریب نکنید همدیگرو صبر پیشه سازید تا حصول نتیجه
نه وی طرف نه و اوطرف بی دوطرف
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی بین پرسنل خراب کرد کسی نیست مشاورمحترم آ. ر
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1