تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۲۲۱۴۳

رحیمی: در جشن‌های سیاسی جایی برای نشستن وجود ندارد

۳
۰
کبنا ؛جشن بزرگ حمایت از خانواده‌های زندانیان غیرعمد شهرستان گچساران با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
 
 
رحیمی: جشن رنگ و بوی سیاسی داشت، جایی برای نشستن وجود نداشت
فرماندار گچساران ضمن گلایه از عدم استقبال مناسب از جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان غیر عمد این شهرستان، گفت: اگر این نشست رنگ و بوی سیاسی داشت، جایی برای نشستن افراد وجود نداشت.
عبدالرحیم رحیمی امروز در جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان غیر عمد این شهرستان ضمن گلایه از عدم استقبال از برگزاری جشن امروز، اظهار کرد: با توجه به دعوت از افراد مختلف انتظار پر شدن صندلی‌های سالن کنفرانس فرمانداری را داشتیم اما استقبال خوبی صورت نگرفت.
وی افزود: اگر این نشست رنگ و بوی سیاسی داشت، تمام گنجایش سالن تکمیل بود و جایی برای نشستن وجود نداشت که این یک عیب بزرگ است.
فرماندار گچساران تصریح کرد: معامله کردن با خداوند لیاقت می‌خواهد و نصیب هر کسی نیز نمی‌شود و خوش بحال کسانی که با خداوند معامله می‌کنند.
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گلایه از بعضی افراد و برخی تفکرات مبنی بر زیر سئوال بردن وضعیت مالی افراد متمکن بیان کرد: درآمد و دارایی‌های بسیاری از انسان‌ها نتیجه تلاش، کوشش و فعالیت آنها بوده و هر کسی تلاش بیشتری داشته باشد، درآمد و وضعیت بهتری دارد.
وی افزود: متاسفانه بعضی از افراد، وضعیت مالی و اقتصادی افراد خیر را نیز زیر سئوال برده و بر اساس حدس و گمان‌های نادرست قضاوت می‌کنند همین امر سبب دلسردی افراد خیر و عدم حضور در بسیاری از جلسات می‌شود.
رحیمی گفت: اگر شخصی با تلاش و کوشش از راه حلال متمکن می‌شود و حقی نیز از کسی ضایع نکرده، نباید مورد بی‌مهری و قضاوت نادرست افراد قرار گیرد.
فرماندار گچساران تأکید کرد: برخی حواشی و اظهارنظرهای غیر اصولی بر اساس حدس و گمان‌های شخصی سبب فراری شدن و کمرنگ شدن حضور خیرین در صحنه کمک به مردم نیازمند می‌شود.
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مشکلات سرمایه‌گذاری در گچساران و فرار سرمایه‌گذاران عنوان کرد: طی رایزنی‌های صورت گرفته با تاجر و سرمایه‌گذاری از اصفهان مقرر شد که وی در این شهرستان با سرمایه‌ای افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومان فعالیت کند اما به دلیل وجود برخی حرف و حدیث‌ها مبنی بر نبود امنیت جانی و مالی و برخی فشارها این سرمایه‌گذار از فعالیت در گچساران منصرف شد.
وی خطاب به خیرین حاضر در جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان گچساران گفت: کمک‌های شما به خانواده‌های زندانیان نوعی معامله با خدا بوده و سود دنیوی و اخروی دارد.
رحیمی عنوان کرد: زندان جای مناسبی برای افراد جامعه نبوده و سبب بروز مشکلاتی برای زندانی و خانواده وی می‌شود.
فرماندار گچساران اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست کمک به زندانیان است و اینکه چه مبلغی جمع‌آوری شود، مهم نیست.
رحیمی بیان کرد: زندانی شدن افراد به معنای داشتن شخصیت منفی وی نیست زیرا بسیاری از مشکلات بر اثر مسائل غیر عمد و مشکلات مالی ایجاد می‌شود، پس کمک به این افراد معامله با خداوند بوده که سود ارزشمندی دارد.
وی ضمن گلایه از حضور برخی از افراد در جشن‌های حمایتی و اعلام کمک به افراد به صورت شعاری گفت: این امر زیبنده افراد نیست و قول‌های داده شده باید اجرا شود تا شأن و جایگاه زندانیان و خانواده‌های آنها حفظ شود.
برخی خیرین را دل سرد می کنند
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان غیرعمد گچساران گفت: تلاش و همکاری مسئولان گچساران به ویژه فرماندار این شهرستان می‌تواند گره‌گشای مشکلات زندانیان غیرعمد باشد.
سپهدار علیزاده، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان غیرعمد و انتخاب دو نفر به عنوان بازرسان انجمن حمایت از زندانیان غیرعمد است.
وی با بیان اینکه تعداد آمار افراد خیر در گچساران بسیار پایین است، افزود: درخواست و تقاضای خانواده‌های زندانیان غیرعمد در گچساران برای آزادی وابستگان و سرپرستان خانواده زیاد بوده و اینجانب به عنوان مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان، راهکارهای زیادی برای برون‌رفت از شرایط موجود دارم.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان غیرعمد گچساران تصریح کرد: تلاش و همکاری مسئولان گچساران به ویژه فرماندار این شهرستان می‌تواند گره‌گشای مشکلات زندانیان غیرعمد باشد.
علیزاده توجه ویژه ادارات و نهادها به انجمن زندانیان غیرعمد گچساران را گامی مهم در راستای عملکرد بهتر این انجمن عنوان کرد و گفت: ادارات و نهادها باید این انجمن را مانند دیگر انجمن‌ها نگاه کرده و از نماینده انجمن در راستای حضور در جلسات شورای اداری دعوت کنند تا با اظهار نظر و رساندن مشکلات خانواده‌های زندانیان به گوش مسئولان در برطرف شدن مشکلات تأثیرگذار باشد.
وی بیان کرد: از فرماندار گچساران به عنوان اهرم اجرایی این شهرستان تقاضا دارم که ردیف بودجه‌ای برای انجمن حمایت زندانیان گچساران در شورای اداری مصوب نموده همچنین از شرکت نفت گچساران، شهرداری دوگنبدان و دیگر ادارات انتظار واگذاری کارهای پیمانی و خدماتی بدون نیاز به مناقصه را به این انجمن داریم.
علیزاده ادامه داد: در این صورت این انجمن می‌تواند با بکارگیری تعداد زیادی از زندانیان غیرعمد در این امور ضمن کسب درآمد برای انجمن به ایجاد اشغالزایی و کسب درآمد برای زندانیان نیز بپردازد.
مدیرعامل حمایت از انجمن زندانیان غیرعمد گچساران خواستار توجه و بها دادن به نامه‌های ارسالی و معرفینامه‌های این انجمن توسط ادارات و نهادها شد و گفت: تنها حامی زندانیان غیرعمد، انجمن بوده و این اقدام سبب دلگرمی زندانیان می‌شود.
علیزاده خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل سازنده و همکاری همه‌جانبه ادارات و نهادها با این انجمن، مشکلات پیش‌ روی زندانیان برطرف شده و آنها به کانون گرم خانواده خود برگردند.
وی یادآور شد: این انجمن در سال گذشته از طرف خیرین این شهرستان درآمدی افزون بر ۶۴۰ میلیون ریال کسب کرده است که در امورات مختلف هزینه شده است.
علیزاده کمک ۲۳ میلیون تومانی به خانواده‌های زندانیان تحت پوشش به صورت سبد کالا به مبلغ ۵ میلیون تومان، کمک‌های درمانی به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و کمک‌های نقدی به مبلغ ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به اداره زندان برای هزینه‌کرد امور زندانیان را از جمله اقدامات این انجمن در سال گذشته عنوان کرد.
مدیرعاملانجمن حمایت از زندانیان غیرعمد گچساران با کنایه و بیان اینکه تعداد خیرین در این جلسه مانند کمک کردن‌ها کم است، گفت: از مسئولان تقاضای همکاری ویژه داریم زیرا تعداد ۱۰۰ خانواده نیازمند زندانی تحت پوشش این انجمن قرار دارد./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تو را خدا این عکسو نذارید دیگه. نشان از کم ظرفتیه. عوضش کنید
Iran, Islamic Republic of
عزیزم آدم های سیاسی را به جشن خیرین دعوت کرده ای معلوم هست که نمی آیند چون جای اونها فقط برنامه های سیاسی هست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چون جنابعالی فرمانداری خیرین نمیان.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1