تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۱۲۱۹۸۴

دیدار خدام امام رضا(ع) با جانبازان یاسوج +تصاویر

۰
کبنا ؛

در خجسته میلاد ثامن‌الحجج (ع)، خدام امام رضا (ع) به دیدار جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج رفتند.امروز و در آیینی سراسر شور و نشاط معنوی، خدام امام رضا (ع) به دیدار جانبازان بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج رفتند.
در این آیین معنوی، همزمان با ورود پرچم گنبد امام هشتم (ع)، جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج سیل اشک همراه با شادی به راه انداختند و هر یک از امام خود حاجتی خواستند.
خدام حرم امام رضا (ع) که با شاخه‌های گل و نبات متبرک به دیدار جانبازان رفته بودند شور رضوی در بیمارستان سلمان یاسوج ایجاد کردند.
در این دیدار یک ساعته، خدام حرم امام هشتم (ع) از قسمت‌های مختلف بیمارستان سلمان از جمله بخش فرهنگی و هنری این بیمارستان بازدید کرده و با فعالیت‌های جانبازان در زمینه‌های مختلف آشنا شدند.
جانبازان کهگیلویه و بویراحمدی نیز که با دیدن پرچم گنبد حرم مطهر و خدام آن حضرت به وجد آمده بودند از خدمات ارائه شده در بیمارستان و تکریم خود توسط مسئولان قدردانی کردند.
در بازدید خدام امام رضا (ع) از بیمارستان سلمان یکی از تابلوهای دست‌ساخت جانبازان به خدام حضرت ثامن‌الحجج(ع) تقدیم و همچنین توسط خدام حرم مطهر نشان ویژه خادمی حضرت به منوچهر هرمزپور رئیس بیمارستان سلمان تقدیم شد.

 
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
هدف از راه اندازی این کاروانها چیه ؟ هفته گذشته در مشهد پیگیر خدمت در حرم شدم گفتند که بایستی مشهدی باشی تا هفته ای یک روز بیای سر شیفت . مگه نمیشه سالی ۱۵ روز برنامه ریزی کرد تا همه مشتاقان از اقصی نقاط استفاده نمایند ؟ ظاهرا مشهدیها همه چیزو برا خودشان می خوان . یادتون تو تقسیم استان خراسان بزرگ به سه استان چه خبر بود ؟ حتی در ساخت حرم بی بی حکیمه چنند سال پیش ۱۲۰ میلیون وام دادند در صورتی که ......
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
آمدم ای شاه ، پناهم بده
خط امانی ز گناهم بده
ای که عطا بخش همه عالمی
جمله ی حاجات مرا هم بده
خدا قوت ای گمنامان بی ادعا
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
1