تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۱۲۱۷۸۲

تواضع خادمی در مقابل مادر شهید تا افتتاح ۵ پروژه

۰
کبنا ؛اولین روز هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با اجرای برنامه‌های مختلف و کلنگ‌زنی و افتتاح برخی پروژه‌ها در این استان آغاز شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان ارشد این استان در گلزار شهدای یاسوج و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های شهیدان برگزار شد.
shohada-khadmi-modiran-dolat (9)
سیدموسی خادمی در آئین تجدید میثاق با شهیدان در اولین روز از هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:  همه ما مسئول در برابر خون شهیدان هستیم و  هم مسئول و هم مدیون هستیم که خواسته‌های آن‌ها را عملی کنیم.
shohada-khadmi-modiran-dolat (5)
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه تلاش مسئولان همانگونه که شهیدان خواسته‌اند بر این باشد که در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند، اظهار کرد: مسئولان با تجدید میثاقی که با شهیدان در هر مناسبت و هر برنامه‌ای دارند، انرژی می‌گیرند و با تفکر ایثارگری به دنبال خدمت هر چه بیشتر به مردم هستند.
وی با درخواست از مسئولان که هم فرصت‌ها را برای مردم تبیین کنند و هم موانع دولت را بگویند، اظهار کرد: مسئولان برای آشنا کردن مردم با موانع دولت وظیفه دارند.
مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود ایجاد امیدواری در بین مردم را یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان دانست و گفت: بدون امیدوار کردن مردم هیچ کاری نتیجه‌بخش نیست.
به گزارش کبنا نیوز، ساعت ۸ صبح، ۲ شهریورماه ۹۴ مصادف با اولین روز از هفته دولت، مسئولان ارشد اجرائی استان کهگیلویه و بویراحمد برای تجدید پیمان با شهدا بر سر گلزار شهدای یاسوج حاضر شدند که در هنگام گذاشتن شاخه گل بر روی آرمگاه شهیدان این شهر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مادر شهیدی مواجه شد که به نظر می‌رسید ساعت‌ها قبل برای قرائت فاتحه و خواندن قرآن بر روی مزار پسرش نشسته بود.
این مادر شهید در پاسخ به سئوال استاندار که آیا مادر شهید هستی؟، به آرامی گفت؛ بله. خادمی  از او تشکر و با احترام از او خداحافظی کرد، این مادر در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنا، اظهار کرد: هر روز صبح برای دیدن فرزندم می‌آیم.
shohada-khadmi-modiran-dolat (4)مادر شهید که هر روز صبح بر سر آرمگاه فرزندش حاضر می‌شود


افتتاح پروژه لکه‌گیری و آسفالت محور یاسوج ـ اقلید
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان ارشد استانی، ۹ کیلومتر از پروژه لکه‌گیری و آسفالت محور یاسوج ـ اقلید افتتاح شد.



 امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان ارشد استانی، ۹ کیلومتر از پروژه لکه‌گیری و آسفالت محور یاسوج-اقلید افتتاح شد.

این پروژه که پیمانکار آن شرکت عمران صنعت چناران بوده با مبلغ ۲۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی خود را آغاز کرده است.

برپایه این گزارش، اجرای پروژه روکش و لکه‌گیری محور یاسوج-اقلید، ۱۴ کیلومتر با ضخامت ۵ سانتیمتر و عرض ۷ متر و لکه‌گیری به مقدار ۲ هزار ۵۰۰ متر مربع است.

 
افتتاح و بهسازی ۲۰ کیلومتر راه روستایی بخش مرکزی بویراحمد
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان ارشد استانی، پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی بخش مرکزی بویراحمد افتتاح شد.
هوشنگ بهره‌مند در این آیین، اظهار کرد: محل اجرای این پروژه چنارستان‌ها، موردرازها، نره‌گاه، محمدآباد، مازه خریده و علی‌آباد هستند.
رئیس اداره راه و شهرسازی بویراحمد با بیان اینکه دستگاه بهره‌بردار این پروژه اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد است، عنوان داشت: میزان اعتبارات پروژه بهسازی راه‌های روستایی بویراحمد ۳ میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ تامین شده است.
وی، افزود: این پروژه، تعداد ۴ هزار خانوار روستایی را زیرپوشش قرار می‌دهد.
بهره‌مند در ادامه با اشاره به پروژه‌های افتتاحی راه و شهرسازی بویراحمد در هفته دولت، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور یاسوج به اقلید به طول ۹ کیلومتر، یاسوج به سمیرم به طول ۹ کیلومتر و آسفالت محور چاهن به زیلایی را از جمله این پروژه‌ها ذکر کرد.
این مسئول، اضافه کرد: بهسازی و آسفالت محور پوله ـ موشمی ـ بردپهن به طول ۱۰ کیلومتر، بهسازی و آسفالت محور رون به شاه‌غالب به طول ۱۰ کیلومتر، محور باقلادون و بهسازی و آسفالت محور دم عباس ـ آبریز و آبمورد از دیگر پروژه‌های افتتاحی بویراحمد در هفته دولت است.
رئیس اداره راه و شهرسازی بویراحمد در پایان از اقدامات دولت در حوزه راه و شهرسازی در کهگیلویه و بویراحمد ابراز خرسندی کرد.
 

کلنگ‌زنی مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه در یاسوج
به مناسبت هفته دولت مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه در یاسوج کلنگ‌زنی شد.



 امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان استاندار، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان ارشد استانی، مدرسه ابتدایی شهید قاسمی مختار کلنگ‌زنی شد.

هوشنگ یاری‌پور در حاشیه این افتتاح با بیان اینکه مدرسه شهد قاسمی مختار، ۶ کلاسه است، اظهار کرد: زیربنای این مدرسه ۴۸۵ متر بوده که اعتبار آن نیز ۶۷۸ میلیون تومان است.

فرماندار بویراحمد اضافه کرد: اعتبار این پروژه از محل تامین اعتبارات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی دفتر مقام معظم رهبری بوده و در نظر دارد در مناطق محروم و دوردست مدارس بنا کند تا کمک شایانی به آموزش و پرورش شود، گفت: در ساخت این مدرسه رعایت استاندارهای آموزشی لحاظ می‌شود.

این مسئول با اشاره به این مطلب که بنیاد برکت ۱۸ مدرسه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار دارد، عنوان داشت: از این مجموعه، تاکنون ۱۰ مدرسه تمام شده و هشت تای آنها در حال ساخت است.

یاری‌پور همچنین ادامه داد: بنیاد برکت همچنین در ساخت مساجد مدارس فعالیت دارد که در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ مسجد در دستور کار این بنیاد قرار دارد که ۶ باب تمام شده و ۴ باب دیگر در حال ساخت است.

رئیس شورای اداری بویراحمد در پایان با اشاره به اهمیت کار خیر در دین مبین اسلام، خاطرنشان کرد: نظام تعلیم و تربیت که باعث تغییر و ارتقای رفتار نسل بشر می‌شود بالاتر از ان است که فقط در قالب یک وزارت خانه آموزش و پرورش قابل تحقق باشد.

 
افتتاح طرح پرورش ۲۰ تنی ماهی مرزک در یاسوج
طرح پرورش ۲۰ تنی ماهی مرزک با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل جهادکشاوری و جمعی از مسئولان ارشد استانی در یاسوج افتتاح شد.
امروز طرح پرورش ۲۰ تنی ماهی مرزک با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان جهادکشاوری و جمعی از مسئولان ارشد استانی در یاسوج افتتاح شد.
جعفر گوهرکانی در این آیین با اشاره به مشخصات طرح پرورش ۲۰ تنی ماهی مرزک اعتبار این طرح را بالغ بر ۲۸۰ میلیون تومان ذکر کرد و عنوان داشت: عملیات اجرایی این طرح از سال ۹۳ شروع و در سال ۹۴ افتتاح شد که
رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در تولید ماهیان سردابی، اظهار کرد: تولید ماهیان سردابی در کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ هزار تن در سال است که با افتتاح طرح‌های مختلف افزایش چشمگیری خواهد داشت.
وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تولید ماهی رتبه چهارم را دارد، عنوان داشت: سرانه مصرف ماهی در کشور ۱۰ کیلوگرم بوده و این در حالی است که سرانه استان ما با وجود طرح‌های بزرگ پرورش ماهی در سال ۵٫۵ کیلوگرم است.
افتتاح پروژه سردخانه ۱۰۰۰ تنی کاکان
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانی، پروژه سردخانه ۱۰۰۰ تنی کاکان افتتاح شد.
داریوش دیودیده در حاشیه این برنامه با بیان اینکه مجری پروژه سرخانه، شرکت تعاونی ۳۷۱۶ بوده است، اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری کل در در این پروژه ۲۱ هزار و ۸۷۰ میلیون ریال بوده که سرمایه ثابت آن ۱۳ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال و سرمایه در گردش آن ۸ هزار و ۶۲۰ میلیون ریال است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، میزان تسهیلات این پروژه را ۹ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و عنوان داشت: آورده متقاضی در این پروژه نیز ۳ هزار و ۸۵۰ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به این مطلب که محل تامین اعتبار این پروژه، منابع داخلی بانک صنعت و معدن است، خاطرنشان کرد: پروژه سردخانه ۱۰۰۰ تنی کاکان از سال ۹۲ فعالیت خود را شروع کرده و بانک عامل آن هم بانک صنعت و معدن بوده است.

دیودیده ادامه داد: با افتتاح این پروژه، اشتغالزایی برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۸۰ نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه یکی از عوامل اساسی در توسعه بخش صنعت وجود سردخانه و صنایع وابسته به آن است، خاطرنشان کرد: توسعه سردخانه سازی نقش مهمی در جلوگیری از اتلاف و ذخیره سازی محصولات کشاورزی دارد.

وی افزود: : استان کهگیلویه و بویراحمد از قطب‌های مهم کشاورزی است و نقش مهمی در توسعه اقتصادی این سرزمین دارد، از این رو توجه به ضرورت‌ها و چالش‌ها در زیر ساخت‌های اساسی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با افتتاح این سردخانه، کشاورزان در صنایع تبدیلی و بازار میوه و تره بار کمتر ضرر می‌کنند.

۲۰۶ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‎‌زنی و افتتاح می‌شود

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید موسی خادمی گفت: ۱۷۸ میلیارد تومان برای ۲۰۶ پروژه عمرانی و اقتصادی هفته دولت در استان هزینه شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۹۰۸ پروژه طی دو سال عمر دولت یازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد که از این تعداد ۷۷۱ پروژه عمرانی و ۱۳۴ پروژه اقتصادی است که ۶۳۷ میلیارد تومان برآورد انجام این پروژه‌ها است.
وی بیان کرد: ۲۰۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در طی چند روز هفته دولت در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که برخی از این پروژه‌ها توسط وزیر جهاد کشاورزی، برخی توسط استاندار و برخی دیگر به وسیله معاونین استانداری و مدیران دستگاه‌ها افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
خادمی در ادامه ضمن تفکیک پروژه‌های هفته دولت افزود: ۱۷۱ پروژه از مجموع ۲۰۶ پروژه عمرانی است که ۱۴۸ پروژه عمرانی افتتاحی و ۲۳ مورد کلنگ‌زنی بوده و اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های افتتاحی  ۱۲۴ میلیارد و پروژه‌های کلنگ‌زنی ۱۳ میلیارد تومان است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های اقتصادی هفته دولت را ۳۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: جمعا ۱۷۸ میلیارد تومان در هفته دولت برای کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت سال جاری هزینه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1