تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۱۲۱۷۵۹

دبیقی بر کرسی شورای عالی استان‌ها نشست

۳۱
۰
کبنا ؛با رأی اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌‌الله دبیقی به عنوان نماینده این استان در شورای عالی استان‌ها معرفی شد.
چهاردهمین جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که مهمترین دستور کار آن انتخاب نماینده استان در شورای عالی استان‌ها بود.
بنا بر این گزارش، این جلسه که با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با رأی اعضای شورای اسلامی استان حجت‌الله دبیقی به عنوان نماینده شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به شورای عالی استان‌ها معرفی شد.dabighe
۹ مردادماه سال ۹۴ بود که علی خوان‌پایه نماینده شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها جان را به جان آفرین تسلیم کرد و امروز بعد از فوت آن فرد خدمتگذار، چهاردهمین جلسه شورای اسلامی استان با دستور کار انتخاب جایگزین علی خوان‌پایه برگزار گردید.
دبیقی در حاشیه این جلسه با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای برخوردار است، اظهار کرد: امیدوارم به عنوان نماینده این استان در شورای عالی استان‌ها معرف خوبی برای این استان محروم ولی زرخیز باشم.
نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها گفت: پیگیر مشکلات جامعه شورائیان هستم و تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه شوراها در سطح جامعه و در بین دستگاه‌های دولتی خواهم کرد.
لازم به توضیح است که حجت‌الله دبیقی با انتخاب اعضای شورای اسلامی جایگزین علی خوان‌پایه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها شد.
حجت‌الله دبیقی و امیررضا خوش‌آئین به عنوان نمایندگان استان در شورای عالی استان‌ها هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
United States
عکس دیگر نداشتی اینطور ژست گرفته ای خدا پدر ر.ییس جمهور بیامرزه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
والا تا حالا هیچی از هیچش ندیده ام بخصوص نمایندگان تهرونیشو
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
این انتخاب شایسته که نشان از شایستگی و توانمندی جناب دبیقی دارد را خدمت ایشان تبریک عرض کرده و آرزوی موفقیت بیش از پیش برایشان داریم
سیدلر
Iran, Islamic Republic of
تبریک به دبیقی حامی بزرگواری در چرام!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دوره دوره افراد هزار چهره است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راوند
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای آقای دبیقی
هادیزاده
Iran, Islamic Republic of
ما مردم ایران همه چالاک و زرنگیم
افسوس که چون بوقلمون رنگ به رنگیم
ممد
Iran, Islamic Republic of
دیبقی کمایی خوب حالی بهت داد
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
تبریک به برادر زحمت کش ، باغیرت و شریف جناب دبیقی
موفق باشید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
به آقای دبیقی تبریک عرض می کنم وامیدوارم موفق باشند.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای استان!!!!!!
دیگه کسی دیگه نبود؟؟!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
این انتخاب بجا و شایسته را به برادر توانمند و بزرگوار ،دبیقی ارجمند تبریک عرض نموده و امیدواریم با توانمندی که از ایشان سراغ داریم گوشه ای از بار مشکلات مردم استان برداشته شود
گچ
Iran, Islamic Republic of
هر روز به رنگی یک روز ساختار شکن
ی روز اصلاح طلب
ی روز اصولگرا
بسه دیگه بنده خدا
دنا
Iran, Islamic Republic of
استاد ارجمند و فرهیخته جناب آقای دبیقی ؛
انتخاب شایسته و سزاوارانه حضرتعالی موجبات شادی و مسرّت اقشار مختلف مردم استان گردید، اینجانب به نیابت از مردم شریف شهرستان دنا این موفقیت را تبریک عرض نموده، بهروزی و توفیقات روز افزون شما را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.
تل خسرو
Iran, Islamic Republic of
بابا خدا وکیلی تا کی باید به فرزندانمون حسادت کنیم و هدیگه رو تخریب کنیم ،
من که ایشون رو نمیشناسم فقط از طریق سایت های اینترنتی بعضی وقتها خبرهایی از ایشون میخونم
تا جایی که میدونم ایشون نماینده شهرستان چرام در شورای استان هستن
ولی بالاخره فرزند این استان و آدم توانمندی هستن، بیاییم فرزندانمان را عالمانه و بدون حب و بغض حمایت کنیم تا شاهد شکوفا شدن استعدادهاشون باشیم ،ایشالا.
شناسایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا ه... هستی تعجب از انتخاب اعضای مربوطه؟
برهانی پور
Iran, Islamic Republic of
همکارگرامی واستاد سخن وعمل اقای دبیقی ،ضمن عرض سلام ،انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان نماینده استان درشورای عالی استانها تبریک گفته واز خداوند منان براتون آرزوی توفیق داریم.
Iran, Islamic Republic of
عاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تلاش شبانه‌روزی این معاونت و مجموعه‌ی شبکه‌ی بهداشت و درمان شهرستان بهمئی، برای کنترل بیماری‌های روده‌ای و اسهالی در منطقه ممبی شهرستان بهمئی خبر داد.

ایسنا نوشت؛ «سیدرشید غفاری» افزود: موارد ابتلا به این بیماری به شکل محسوسی کاهش یافته است و خوشبختانه تلفات جانی گزارش نشده است.

وی با اشاره به طغیان بیماری‌های روده‌ای و اسهالی در منطقه ممبی گفت: اولین مورد آن پس از گذشت هفته نخست مرداد، مشاهده شد.

غفاری ادامه داد: متعاقب آن تیم معاونت بهداشتی شامل مدیر مبارزه با بیماری‌ها، مدیر سلامت محیط کار، متخصص عفونی و اپیدمیولوژیست به همراه تیم عملیاتی آن شهرستان در منطقه ممبی مستقر شدند و علل احتمالی را بررسی و اقدامات پیشگیری و درمان را ارائه کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر این‌که کوشیدیم بدون فضاسازی رسانه‌ای و در کمال آرامش موضوع از نظر علمی بررسی و نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام شود، خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز استان و برخی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز با انتشار مطالب آموزشی مرتبط در این زمینه، ما را یاری و توصیه‌های لازم را ارائه کردند.

غفاری، شمار مبتلایان به بیماری‌های روده‌ای و اسهال را بالغ بر ۱۵۰ مورد دانست و تصریح کرد: با هدف بررسی دقیق موضوع از آب مناطق مختلف منطقه ممبی نمونه‌گیری شد و از ۳۳ مورد نمونه میکروبی گرفته شده، چهار مورد به تهران، پنج مورد به معاونت غذا و داروی استان و سه مورد به شهرستان بهبهان ارسال شد که نتایج آزمایش‌ها آلودگی میکروبی دو نمونه از ۳۳ مورد را تائید کرد.

وی با قدردانی از همکاری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و اداره‌ی تابعه در شهرستان بهمئی ادامه داد: یک مورد نمونه‌ی شیمیایی آب، دو مورد نمونه مواد غذایی و یک مورد نمونه‌ی فاضلاب نیز به تهران ارسال شد که خوشبختانه از هیچ کدام آلودگی میکروبی گزارش نشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: هم‌چنین هماهنگی با شرکت آبفای روستایی برای شست‌وشوی مخازن آب و ترمیم شبکه‌ی آبرسانی، کنترل کلر باقی‌مانده و وضعیت کلرزنی مخازن آب منطقه توسط کارشناسان انجام شد.

غفاری وضعیت فعلی این بیماری در شهرستان بهمئی را مناسب‌تر از پیش و تحت کنترل دانست و گفت: البته هنوز موارد جزئی از مراجعه و گزارش این بیماری وجود دارد، اما نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته و به روزی یک و نهایتاً دو مورد رسیده است.

وی با بیان این‌که بررسی علل این رویداد، توسط تیم اپیدمولوژی دانشگاه علوم پزشکی استان در حال بررسی است و نتایج از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: تیم کارشناسی وزارت بهداشت به مدت دو روز در شهرستان بهمئی حضور یافتند و این گروه از اقدام‌های انجام شده در راستای کنترل بیماری ابراز رضایت کردند هم‌چنین جلسه‌ای در استان با حضور کارشناسان آبفای شهری و روستایی برگزار شد و دیدگاه‌ها و رهنمودهای اجرایی خود را ارائه کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به فصل گرما و شیوع بیماری‌های روده‌ای در این فصل، تصریح کرد: مردم شهرستان دست‌های خود را با آب و صابون مایع شسته، در ضدعفونی کردن میوه و سبزیجات دقت لازم را داشته، از آب جوشیده سردشده استفاده کنید و از مراکز تهیه و توزیع غذا بخصوص اغذیه‌فروشی‌های دوره‌گرد، غذا تهیه نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم با علائمی از قبیل اسهال، استفراغ، تهوع یا هر نوع مسمومیت غذایی برخورد کردند، بلافاصله به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی گزارش داده یا با شماره تلفن ۱۴۹۰ تماس بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
چیز خاصی از دبیقی و خوش آئین ندیدیم الکی بزرگشان می کنید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
این انتخاب شایسته را به جناب آقای دبیقی تبریک میگویم انشالله که موفق و سربلند باشید.
فقط اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای جناب دبیقی توانمند
واقعا جایه بسی نگرانی و تاسف دارد که برخی از افراد در قالب اشخاص ناشناس پست هایی ناشرمانه و خارج از شئونات میفرستند.
جناب دبیقی از از افراد توانمندی هستند که هیچ گاه تحت تاثیر جو حاکم قرار نگرفتند و خاری بودند در چشم همین دوستانی که چنین ناروا سخن می رانند
ﺳﻨﮓ ﺑﺪﮔﻮﻫﺮ ﺍﮔﺮ ﮐﺎﺳﻪ ﺯﺭﯾﻦ ﺑﺸﮑﺴﺖ
ﻗﯿﻤﺖ ﺳﻨﮓ ﻧﯿﻔﺰﺍﯾﺪ ﻭ ﺯﺭ ﮐﻢ ﻧﺸﻮﺩ...
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
سلام جا دارد به آقای دبیقی این افتخار رو تبریک بگوییم و برای ایشان ارزوی موفقیت داشته باشیم و حتی المقدور بدون شناخت نسبت به کسی قضاوت ناحق نسبت به او نداشته باشیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تبریک میگیم . خدمت دوستی که گفته این عکس چیه که اینطوری ژست گرفته عرض میکنم اگر چند روز پیش سخنان اون استاد تشریفات را گوش میگرفتی حالا این جوری نطر نمیدادی. ایشان بر اساس قانون تشریفات که یک دستش روی دکمه کتش هست ودست دیگر .... دارد از موضع قدرت سخن میگه . یعنی امده ام برای اجرای عدالت و احقاق حق شما
فروغ نیک اقبالی
Iran, Islamic Republic of
در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج)
انتخاب شایسته جنابعالی را بعنوان نماینده شورای عالی استان در کشور تبریک می گوییم لیاقت و شایستگی شما فراتراز چنین متعالی است
فروغ نیک اقبالی
Iran, Islamic Republic of
در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج)
انتخاب شایسته جنابعالی را بعنوان نماینده شورای عالی استان در کشور تبریک میگویم لیاقت و شایستگی شما فراتراز چنین مقامی است
بیچاره استان
Iran, Islamic Republic of
این .... فتنه وفتنه گران است وحاکم شهری , بود بر سر ان شهر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازرگان
Iran, Islamic Republic of
هرروز با یکی هستی .انشاالله جوروپلاست جمع خواهدشد
عضو هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
با عرض تبریک به مناسبت این انتخاب شایسته به استاد بزرگوار و پیگیر و تلاشگر جناب اقای دبیقی، هم افزایی جهت ارتقا و بالندگی استان در گرو حمایت از عناصر خوش فکر و کوشا میباشد که جناب اقای دبیقی از مصادیق بارز آن میباشند، بی شک حضور ایشان در این جایگاه زمینه های اتصال شورای استان به حلقه های ملی و تخصصی درسطح ملی و مطرح شدن در ان سطوح را فراهم خواهد کرد، باید قدر این حلقه های اتصال با ارزش را دانست .....
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا والا چه د ر دولت قبل وحال و نمایندگان همه ادوار عیر از تبریک بهم گفتن چیزی ندیدیم باید اول از خداوند متعال شاکر باشید بعد به مردم که انتخاب تون کردند
چرام
Iran, Islamic Republic of
وای از کمبود
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دبیقی همیشه اصلاح طلب بوده اند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1