تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۱۲۱۶۸۰

زنگنه متخصص فروش «نفت مفتی» است

۲۹
۰
کبنا ؛دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت: زنگنه متخصص فروش نفت مفتی است.
khorshide
احمد خورشیدی‌آزاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه استیضاح وزیر نفت که توسط تعدادی از نمایندگان مجلس امضا شده است، اظهار کرد: آقای زنگنه متهم پرونده کرنست بود و این پرونده در دیوان لاهه توسط شرکت اماراتی کرسنت مطرح شد.
وی با بیان اینکه همان موقع استدلال بود که در این پرونده رشوه‌خواری و تخلف شده است اظهار کرد: وقتی که دولت روحانی سر کار آمد و زنگنه را معرفی کرد مشکلی که نمایندگان مجلس و به خصوص آقای زاکانی مطرح کردند این بود که به دلیل مشکلات گذشته نباید زنگنه وزیر شود.
وی با تاکید بر اینکه دادگاه لاهه ادعا داشت‌ شما که گفته بودید اینها ‌مشکل دارند ‌پس چرا آن‌ها را رئیس کرده‌اید و بر همین اساس حکم خود را صادر کرد افزود: زیانی که از رهگذر پرونده کرسنت برخی آن را ۱۴ میلیارد دلار عنوان کرده‌اند اما کمیسیون انرژی مجلس معتقد است که از ۱۴ تا ۳۰ میلیارد دلار لطمه خورده‌ایم.
خورشیدی‌آزاد تصریح کرد: مشکل دیگر این بود چون ما در آن زمان به ترکیه هم گاز می‌فروختیم آن‌ها هم گفتند چطور شما به امارتی‌ها گاز «یک چهاردهم قیمت واقعی برای ۲۵ سال» ارزان دادید و به ما گاز گران فروختید که آن‌ها نیز شکایت کردند.
وی با بیان اینکه خبرهایی می‌گویند که ۸ میلیارد دلار هم آنها از ما غرامت خواهند گرفت افزود: مطلب بعدی این است که آقای زنگنه به پیمانکاران و شرکت‌های داخلی اصولا اعتقاد ندارد.
وی با تاکید بر اینکه هشت سال زمان خاتمی نیز همین کار را کرد و شرکت‌هایی مثل توتال و استات‌اویل را به ایران آوردند که پروژه‌ها در آن دوره بسیار گران به پای ایران درآمد تصریح کرد: در دوره دولت قبل خارجی‌ها را کنار گذاشتند و ایرانی‌ها جای آن‌ها آمدند و پروژه‌ها زودتر سرانجام گرفت و ارزان‌تر هم پای ایران تمام شد.
وی گفت: آنها از ایران پروژه می‌گرفتند و اجرا نمی‌کردند و در هشت سال ریاست‌ جمهوری خاتمی عقب می‌انداختند زیرا خودشان با قطری‌ها در میدان مشترک گازی شریک بودند و برای این که از این طرف گازی برداشت نشود پروژه‌هایی را که قرارداد هم بسته بودند اجرا نمی‌کردند.
وی گفت: دوباره و در این دوره هم آقای زنگنه این‌ها را مانند توتال آورده که لطمه بسیار بزرگی به ما در فازهای ۲ و ۳ عسلویه در گذشته وارد کردند.
خورشیدی‌آزاد بیان کرد: در هر یک از فازهای ۲ و ۳ عسلویه چهار لایه گازی وجود دارد که لایه چهارم هیچ یک از این دو فاز اجرایی نشد و از این رهگذر در طول ۱۲ تا ۱۳ سال ضرر  بر کشورمان وارد شد.
وی گفت: در دوران وزارت زنگنه دیپلماسی نفت را کند پیش می‌برند چرا که در دولت‌های قبلی حداقل برای افزایش قیمت می‌رفتند و رایزنی می‌کردند که قیمت پایین نیاید.
این کارشناس مسائل اقتصادی خاطرنشان کرد: ولی زنگنه در این دوره هر چند هیچ کاری نکرد حتی در مقابل توطئه عربستان و آمریکا این گونه اظهار کرد که اگر قیمت پایین‌تر هم بشود نفت می‌فروشیم که نشان از پاشیدگی وزارت نفت دارد و باید گفت آقای زنگنه متخصص فروش نفت مفتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شمایی که متخصصه فروشید پول اونایی که فروختین کجا رفت؟ والا سر سفره ما نیومد!!!
باشتی
Iran, Islamic Republic of
یاد سخنرانی سال ۸۶ باشتت وخیر. تاجگردون را کوبوندی اما فرداش تاجگردون حرفی نداشت بزنه
سردار
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار خورشیدی. ..سردار سازندگی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
چه جالب.... این آقا باز هم سر و کلش پیدا شد.... تو از نزدیکان رییس دولت نهم بودی که آن اختلاس ها را بوجود آورده اند... جناب آقای خورشیدی دیگه حنای شما دیگر پیش مردم آگاه استان و مخصوصاً شهر گچساران دیگر رنگی ندارد... بجای شما باشم اظهار نظری درباره هیچ کس نمی کنم...
نفتی
Iran, Islamic Republic of
اقای زنگنه از وزارت نیرو امد و تخصصی در نفت نداشت وزیر نفت باید یک متخصص در امور نفت باشد .ازمده را ازمودن خطا ست
بی نظر
Iran, Islamic Republic of
از شما کسی نظر نخواسته ساربان خودش بهترمی داند شتر ها را کجا بخواباند سر پیاز یا ته پیاز
Iran, Islamic Republic of
کارشناس مسایل اقتصادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهلول
Iran, Islamic Republic of
جناب خورشیدی از سیل خونی که از چشمانت بابت بیت المال ، جاری شده متعجبم ، آیا از میزان دزدیها و اختلاسهایی که در دولت عدالت محور ابوی عروست که بالاتنه اش مدام در مرکز هاله نور قرار داره ، خبردار نشدی که اینچنین خون گریه میکنید؟
ر ت
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی فرمول شیمیایی نفت رو بلدی که در مورد نفت نظر میدی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
رفقا ی شما در دولت پاک دست نفت گران میفروختند ولی پولش را میداند بابی جون یا همان بابک زنجانی تا بفرستد خارج برای آینده برو بچ
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
یاور .... حرفت خریداری نداره
سلام
Iran, Islamic Republic of
هر چه آقای زنگنه ضرر بزنند به اندازه حیف و میل های میلیارد در دولت دوستان شما نمی شود . سر شیر باز است .
اگر واقعا با انصاف تشریف دارید بفرمایید :آقایون در دولت گذشته به چه میزان از صندوق بیت المال نقدا به جیب زدند و الان در زندانها و بیرون از کشور حال خوشی دارند.
ما از شما انتطار داریم . دو کفه ترازو را نشان دهید.
یه بحث گاوداری هفت میلیارد ی در بین مردم زبان به زبان می شد . نمیدانم چه کسی و کسانی طرح داشتند و نساختند یا ساختند ؟؟؟ کاش می شد همه ریز درشت ها شفاف بیان شود و دست نااهلان را کوتاه می کردند.
قیامت به شهدا چه خواهیم گفت ؟
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
آخه ایشان کی اقتصاد خواندند که به ایشان لقب کارشناس اقتصادی داده شده و تا آنجا که خبر داریم لیسانس ایشان ریاضی است و از اول انقلاب در سپاه و نظامی بوده کبنا نیوز در دادن القاب مختار نیست ۰
Iran, Islamic Republic of
شمادیگه حنایت رنگی نداره
چوپان
Iran, Islamic Republic of
در دولت پدر خانم فرزند دلبندتان آقا مهدی کجا بودی ( دولت .. ) که الان بیدار شدی ؟؟؟؟؟؟ هااااااااااااا
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای....کشور را تو هشت ساتل غارت کردند روی چنگیز خان را سفید کردند جیکتان در نیومد نفت ملت را غارت کردند دادند بابک زنجانی دو قورت نیمتان هم باقی است مطمئن باش مردم دزد ها را میشناسن
Iran, Islamic Republic of
لطفا بگین شما جکاره اید
6209
Iran, Islamic Republic of
تو هم متخصص زدن حرف مفتی.
ادوره احمدی نژاد کجا بودی برادر!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اینکه گفتی دقیقا یعنی چه!!!!
کرمی بیدک
Iran, Islamic Republic of
آها....حالا دیگه ربط شقیقه و گوزن رو فهمیدیم. احسنت بر سردار
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
این همون خورشیدی است که واسطه بوددرسازمان محیط زیست تاپورشیرزادمدیرکل محیط زیست بشه ولی نمیدونه.اصلاح طلب .شده وروزی یک بازی درمیاره ولی اززرنگیش هست .انتخابات قبلی به یکی ازبستگان ترکش درفیروزابادرای دادولی برای زارع شیرینی دادحالاقول به تاجگردون داده ولی ذخیره فولادی است .ترکها سیاست مدارند.ولی ازسیاستمدارومدیری مثل تاجگردون بعیده خام بشه وهزینه بده
دوست
Iran, Islamic Republic of
شما هم متخصص... دکل های نفتی هستید
Iran, Islamic Republic of
شما را به هر چه میپرستید دست از این حرفهای... بردارید،شما اگه چ.. بود و کاری بلد بودید از ایامی که قدرت به کامتان بود برای شهرستان قدمی برمیداشتید و به داد همشهریانت میرسیدی
احسان
Iran, Islamic Republic of
این حرفا مسخره رو تو کوچه بازرام میزنن اقای کارشناس
سوالی که شما باید پاسخ بدین اینه
در طول دوره ٨ ساله دولت عدالت محور دکل غیب کن شرکت ها خاتم و وابسته گان چقدر دریافت کردند و چند پروژه در چند فاز به نتیجه رسید
ارزانی که ملاک نیست. تاجایی که از صدا سیما پخش میشد در کمتر از ۵ سال ٨ فاز به بهره برداری رسید در دوره خاتمی و طی ٨ سال تا تا فاز ١٣ در حال ساخت بود بدون بهره برداری.
اون ارزون خرید ما هم ارزون میخوایم فقط به ذهن خنگایی میرسه که قرارداد ندونن چیه.شرکت عماراتی در قبال ارزون خریدن گاز وظیفه راه اندازی و بهره برداری از بزرگترین مخزن گازی دنیا رو داشت که ایران و قطر شریکند.
امروز فرصت از دست رفته بهره برداری این میدان به دلیل لغو قرار داد خیلی بیشتر از خسارت قرارداده که دکتر محمود رفیقت زده زیرش.
فقط یک کلا
مردم واقعا مثل گذشته خنگ نیستن
خوب میفهمن.برو برای دوستان شرکت پیمانکاری خاتم هم اینو بگو رفیق
باباکلان
United Kingdom
آره جناب مثلا باشتی دکتر تاجگردون حرفی نداشت بزنه ولی همه شنیدند که دکتر تاجگردون با بیان اینکه تو را به حرمت برادر شهیدت و خانواده بزرگت و ترک های غیور گچساران میبخشم.هنوز سی دی اون سخنرانی رو نگه داشتم تا یادم باشه که تو شرایطی که همه برای یک رای بیشتر قرآن سر دست مردم رو به رای دادن به خودشون قسم میدادن و بازیکن فوتبال از تهران می آوردند یک نفر بود که از اخلاق صحبت میکرد.هیچ کس بیشتر از خورشیدی نقطه ضعف نداشت ولی دکتر تاجگردون نخواست برای متاع دو روزه دنیا آخرتش رو بفروشه. آخ که اگر اون سال تاجگردون نماینده میشد به خدا قسم که نه ججون بی کار تو اون شهر مونده بود و نه این همه مشکل گریبان گچساران و باشت رو میگرفت.یه لحظه از خونت برو بیرون و شهرت رو نگاه کن بعد از خدا برای کامنتی که نوشتی استغفار کن.
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
احسنت. ...درود بر سردار خورشیدی. سردار سازندگی ۸ سال دفاع مقدس. .
علی
Iran, Islamic Republic of
راستی زنجانی چی شد دکتر .فعلا اینو حل کنید بقیه پیشکش
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
سردار خدا وکیلی اگر وقت داشتی متن را دوباره قرایت کن و خودت قضاوت کن چه می خواستی بگویی ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ! ! ! ! ! در شرایط کنونی آیا از این گفته ها نفعی به مملکت میرسد؟ بابا بعد سالها یک نماینده کاردان و بدرد بخور نصیب ما شده ازش حمایت کنید آن هم حمایت صادقانه.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
درجواب اقای ناشناس شما اول خورشیدی رو بشناس بعد نظر بده
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1