تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۱۲۱۵۴۰

توزیع ۴۷ هزار بروشور و کتابچه حاوی پیام صرفه‌جویی آب در سطح استان

۰
کبنا ؛نگهدار معادیجو صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در استفاده بهینه از آب و فرهنگ‌سازی در این زمینه اظهار کرد: در همین راستا شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اجرای برنامه‌های  فرهنگی و آگاهی بخشی را از اولویت‌های اصلی خود قرار داده است.

مسئول روابط عمومی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: از سال گذشته و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین آموزش و پرورش و آب و فاضلاب شهری استان  منعقد شد کارشناسان آبفای شهری  در مدارس ابتدایی مناطق شهری حضور پیدا کرده و علاوه بر توجیه دانش‌آموزان در زمینه اهمیت آب و مصرف بهینه آن بسته‌های فرهنگی و بروشورهای حاوی پیام‌های صرفه‌جویی بین آنها توزیع شد.

معادیجو عنوان کرد: به منظور ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۵ هزار بروشور و ۲ هزار کتابچه  پیام صرفه‌جویی چاپ و بین دانش آموزان و اقشار مختلف جامعه توزیع شد.

وی یادآور شد: در این بسته‌های فرهنگی که با نظر کارشناسان فن طراحی و چاپ شده است، پیام‌های مهمی در  زمینه شیوه‌های مصرف بهینه آب و راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب به زبان ساده آورده شده است.

مسئول روابط عمومی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علاوه بر این موارد شرکت آب و فاضلاب استان به دلیل اهمیت مقوله آب و برای کاهش هدر رفت این کالای با ارزش سعی کرده از ظرفیت رسانه‌های محتلف جمعی و به ویژه صدا و سیما برای آگاهی‌بخشی در مورد مسائل مربوط به آب شرب بهره لازم را ببرد.

معادیجو تکیه بر اطلاع‌رسانی و کار فرهنگی را بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در بخش‌های مختلف از جمله شرب دانست و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان آمادگی کامل برای دریافت پیشنهادات کارشناسان  فن را دارد و سعی دارد برای اثر بخشی هرچه بیشتر برنامه های فرهنگی از ظرفیت اهالی فرهنگ و هنر بهره ببرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1