تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۱۲۱۱۵۲

تحلیلی بر انتخابات اسفندماه بویراحمد و دنا

۹۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سجاد محرابی
کمتر از هفت ماه دیگر از انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و کاندیداها از هم اکنون خود را برای حضور در این صحنه سیاسی آماده می کنند. یکی از حوزه های انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد که همیشه نتیجه آن غیر قابل پیش بینی است حوزه بویراحمد و دنا می باشد. در این حوزه سیاسی مباجث مختلفی بر نتیجه انتخابات اثرگزار بوده و نمیشود با قاطعیت گفت مردم این دو شهرستان بیشتر گرایش به کاندیداهای اصلاح طلب دارند یا اصولگرا.
شاید بتوان این حوزه را همیشه همراه با سیاست های ملی دانست و به عبارتی دیگر بگوییم که همیشه جو قالب بر سیاست ملی بر سیاست این دو شهرستان نیز حاکم می باشد.entkhab
موضوعی که در این دوره از انتخابات بسیار اثرگذار می باشد حضور چهره های شاخص در انتخابات است که باید منتظر ماند آیا می توانند از فیلتر شورای نگهبان رد شوند یا نه.
چهره‌های شاخص که در این دوره از انتخابات بویراحمد و دنا احتمال حضورشان هست را به ترتیب تحلیل خواهیم کرد:
محمد بهرامی:
بهرامی شهردار اسبق شهر یاسوج که سابقه حضور در انتخابات گذشته مجلس را دارد و توانست بیست هزار رأی نیز کسب نماید. بهرامی که زمانی عضو ستاد هدایتخواه بوده و با حمایت شورای اصولگرا توانست شهردار یاسوج شود در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی با شعار اصلاح طلبی وارد صحنه شود که موفق نشد بتواند با توجه به گذشته خود نظر اصلاح طلبان را جلب نماید. شهردار اسبق شهر یاسوج برای اینکه بتواند اصلاح طلبان را قانع به حمایت از خود نماید در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ ریاست ستاد انتخاباتی دکتر عارف را در کهگیلویه و بویراحمد پذیرفت ولی این نیز با واکنش برخی از اصلاح طلبان مواجه شد. اصلاح طلبان معتقد هستند که اگر بهرامی میخواهد بعد از گذشته خود اصلاح طلبان را قانع کند که میتوان ایشان را اصلاح طلب دانست باید مطیع جریان اصلاح طلب در استان باشد و خودسرانه اعلام کاندیداتوری نکند . البته بهرامی اگر بدون نظر اصلاح طلبان قصد کاندیداتوری دارد هیچگونه حمایتی را نیز از جریان اصلاحات نخواهد داشت. وی در مباحث جدید میان فرماندار اصلاح طلب دنا با امام جمعه پاتاوه نیز با حضور در دفتر امام جمعه پاتاوه از ایشان حمایت کرد و این نیز موجب شد تا جریان اصلاح طلبی نسبت به اقدامات ایشان نگران بوده و حتی شعار اصلاح طلبی را نیز ترفند انتخاباتی بهرامی میدانند.
ستار هدایتخواه:
ستار هدایتخواه که هشت سال نمایندگی این مردم را در کارنامه خود دارد خوب میداند همچون الآن تاجگردون با توجه به ارتباطات خوبی که با دولت احمدی نژاد داشت و بودجه های فراوان آن دوره نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد. توان بالای این استاد اخلاق دانشگاه را حامیانش در بیان قوی و سخنوری می دانند اما نمیدانند که کهگیلویه و بویراحمد برای آبادانی به عمل نیاز دارد نه به سخنران. به قول ضرب المثل معروف به عمل کار برآید به سخنرانی نیست. البته لازم به ذکر است که خود ستار هدایتخواه تاکنون تدبیر و تحلیل خوبی انجام داده که قصد دارد وارد صحنه انتخابات به عنوان کاندیدا نشود چون می داند اولا مردم دیگر اعتمادی به آنها نخواهد کرد و از طرفی حضورش در مجلس با توجه به خط فکری ای که دارد یعنی مقابلگی با دولت و این به منزله متضرر شدن مردم بویراحمد و دنا به خاطر تفکرات نماینده خود در صورت پیروز شدن.
غلام محمد زارعی
شاید بتوان لقب صبورترین شخصیت سیاسی استان را به ایشان داد و بعد از دو شکست باز کوتاه نیامد و بلآخره موفق شد کرسی حوزه بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نهم را از آن خود نماید. زارعی بهتر از هرکسی می داند اگر حمایت اصلاح طلبان را از خود نداشت هیچگاه نمیتوانست نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی باشد اما بعد از گذشت سه سال نتوانست اصلاح طلبان را از سیاست های خود راضی نگه دارد. شاید زارعی از پیروزی در انتخابات آینده مجلس به خاطر رد صلاحیت شدن اصلاح طلبان و حمایت مجدد از خودش اطمینان خاطر دارد اما نمیداند که جمع زیادی از اصلاح طلبان دیگر حاضر به همراهی زارعی نمی باشند. زارعی شاید در بحث سرکشی از حوزه انتخابیه، شرکت در مراسمات مردمی و پیگیری مشکلات توانست عملکرد تقریبا قبولی داشته باشد اما در مجموع مردم شهرستان های بویراحمد و دنا دوران نمایندگی وی را همچون سیدمسعود حسینی یک دوره ای می دانند.
خلیفه خلقی پور
معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت نهم نیز گزینه ایست که قصد کاندیداتوری مجلس دهم شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا را در برنامه های خود دارد. خلقی پور را بسیاری با نام مسئول کانون قلم چی در استان می شناسند و قبلا نیز از طریق رسانه ها به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان مطرح شده است اما وی چهره ای نیست که بتواند حتی درصد زیادی از اصولگرایان را به خود جلب نماید. خلقی پور در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی نیز قصد کاندیدا شدن داشت که با حضور ستار هدایتخواه دیگر وارد صحنه انتخابات به عنوان یک کاندید نشد.
سیدباقر موسوی جهان آباد
موسوی جهان آباد گزینه ایست که این روزها در تمامی محافل سخن از حضور مجدد وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه بویراحمد و دنا می باشد. وی سابقه نمایندگی مردم بویراحمد و دنا در مجالس پنجم و ششم شورای اسلامی را در کارنامه درخشان خود دارد . شاید بتوان گفت اگر سید باقر موسوی بتواند از فیلتر شورای نگهبان عبور کند سایر کاندیداهای محترم باید شکست خود را حتمی بدانند. اما موضوعی که بسیار جای سؤال دارداین است که تأیید شدن ایشان بسیار دشوار است اما خود وی با قاطعیت اعلام کرده است که مشکلی برای تأیید صلاحیت دارد.
قوام فروزان
قاضی فروزان از نیروهایی هم استانی با گرایش سیاسی اصلاح طلبی است که سالها در تهران پست های قضایی متعددی نیز داشته است . عملکرد بسیار قوی، داشتن روابط بسیار قوی در سطح ملی و اخلاق مداری این شخصیت موجب شده است تا اصلاح طلبان وی را بهترین گزینه انتخاباتی اصلاح طلب در کنار سیدباقر بدانند. البته خود سید باقر موسوی جهان آباد و دکتر مندنی پور نیز خواستار حضور قوام فروزان در کنار سید باقر به عنوان گزینه بعداز سیدباقر برای جریان اصلاح طلبی می باشند. هرچند این روزها درخواست هایی از سوی اصلاح طلبان شهرستان گچساران برای کاندیداتوری فروزان در گچساران شده است ولی به احتمال زیاد ایشان دعوت سیاسیون اصلاح طلب بویراحمد و دنا را پذیرفته و در مرکز استان کاندیدای مجلس شورای اسلامی شود. لازم به ذکر است قوام فروزان در حال حاضر رئیس مجتمع قضایی شهید فهمیده تهران و از چهره های برجسته قضایی کشور می باشد و ایشان در زمان دانشجویی به عنوان دانشجوی برتر کشور انتخاب و توسط رئیس جمهور وقت جناب آقای هاشمی رفسنجانی لوح تقدیر دریافت نمود.
دکتر محمدعلی وکیلی
دکتر وکیلی از چهره های ملی و مدیرمسئول روزنامه ابتکار می باشد. این روزنامه نگار سیاسی بارها در دانشگاه ها و محافل مختلف با چهره های اصولگرایی همچون ستار هدایتخواه مناظره هایی نیز داشته است. وکیلی البته بین کاندیدا شدن در بویراحمد و دنا با تهران در شک و تردید است اما با توجه به اینکه سالها در تهران زندگی کرده است و مردم بویراحمد و دنا زیاد شناختی از وی ندارند به احتمال زیاد در تهران کاندیدای مجلس شورای اسلامی شود. محمدعلی وکیلی در حال حاضر رئیس انجمن روزنامه نگاران آزاد کشور است که به همراه شریعتمداری توسط محمود احمدی نژاد لوح تقدیر دریافت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر
Iran, Islamic Republic of
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست . این همه عقب و جلو رفتی که مثلا فروزان را معرفی کنی ؟
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
واقعا بهرامی عضو ستاد هدایت خواه بوده اگر اینجوره ک بسیار متاسفمو
استاد
Iran, Islamic Republic of
جوسازی کردی که تاجگردون رو از شر فروزان خلاص کنی و توپ رو بندازی تو زمین بویراحمد .فروزان تا صد سال در بویراحمد رای نمیاره
چوپان
Iran, Islamic Republic of
امان از تحلیلهای آبکی و بی پایه و اساس
حقگو
Iran, Islamic Republic of
بهرامی ول معطله!
این آقا را الکی بزرگ نکنید!
مهندس دردآشنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای محرابی . انصافا بی طرفانه و غیرمغرضانه نوشتی و شخصیت همه را رو کردی.
Iran, Islamic Republic of
فروزان ۱۵۰۰۰رای هم نمیاره
سیدباقر هم تایید نمی شه
وکیلی هم می ره تهران
بهرامی هم شانس نداره البته رای بیشتری از دوره قبل میاره
هدایت خواه همون رای قبلی رو میاره
پس زارع برنده است

بازنده اصلی موسوی با انتخاب های خودخواهانه و نسنجیدش
می تونه از بهرامی که شانس داره حمایت کنه تا دیر نشده
من
Iran, Islamic Republic of
دولت اصلاحات در استان با وجود این نمایندگان محترم و این مدیر کلا و مدیرانی شهرستانی مطمئنا با شکست مواجه می شه . این استان شده محل جولان برخی هوادارن خاص نماینده ها همین باعث میشه نتیجه اتنخابات مجلس به نفع اصولگران باشه نه بخاطر محبوبیت بلکه بخاطر عملکرد بد هواداران نمایندگان بخصوص بویراحمد اونوقت باید از روی روحانی شرمنده بشیم ایران یک دست اصلاحات استان ما اصولگراها
Iran, Islamic Republic of
اقای فروزان موفق باشید انشاالله مردم خون گرم بویراحمد هم یاری کنند تا حضرتعالی در دهمین دوره انتخاباتی مجلس با رای بالا به مجلس راه یابی
کاکان
Iran, Islamic Republic of
فقط زارعی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چرا از آقای روشنفکر نام نبردید مطمئن باشید یکی از مدعیان خواهد بود
سپه.
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی بود. من فروزان رو میشناسم و ایشون شخصیتی بسیار نفوذ در عرصه ملی است. میتواند بهترین گزینه بویراحمد و دنا باشد.
Iran, Islamic Republic of
اقای بویر تا کور شوی وقتی نمیتونی ببینی،چیزی که عیان است حاجتی به بیان نداره!فروزان شمع نیست که خاموش بشه،خورشید کشورمون هست!هرجا باشه پرتو افشانی خودشو داره!چه یه ادم بیرقدار مثل تو و چه هواداران فداییش!
عدالت
Iran, Islamic Republic of
مجلس جای فتنه گران نیست ،،،همه این اراجیف را نوشتی که بگی موسوی جهان آباد که در مرکز فتنه قرار داره قبول میشه ،،،،،شتر در خواب بیند پنبه دانه ...
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
چقد اشتباه می نویسید
هیچ اصلاح طلب در گچساران از قوام فروزان دعوت نکرده بلکه ، یدالله مرادی ریس ستاد احمدی نژاد و جلیلی از ایشان دعوت کرده است.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تحلیل آبکی بود
Iran, Islamic Republic of
کلا چیزی به اسم تحلیل نمیدونی به سبک ترین حالت ا کاندیدات حمایت کردی اگه می خوای چیزی بنویسی درست مستقیم بنویس چرا خجالت میکشی
Romania
بیشتر یه انشا بود با موضوع چگونه فروزان را مطرح کنیم.
از شروع نوشتت معلوم بود که عجله داری به یکی برسی...
رضايي
Iran, Islamic Republic of
بهرامی استوره و قهرمان است مرد عملگرا پدر پایتخت طبیعت نام زنده کن اریوبرزن و و و
سياسي
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید که از اصولگرایان فقط میتوان روی آقای پیشوا حساب باز کرد درغیر اینصورت خود آقای زارعی برنده انتخابات هست.در گچساران دنیا وتاج ودر کهگیلویه هم سدرار سازندگی حاج عدل هاشمی
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی
Iran, Islamic Republic of
فقط زارع
Iran, Islamic Republic of
فقط هدایت خواه
غیرت
Iran, Islamic Republic of
تاکی باید دامن زد به افرادی که برد شخصیتیشان در سطح کشور از حوزه استحفاظی استان هم خارج نمی شود.اینقدر سنگ سید باقر را به سینه نزنید بایداونهایی که دروه وی بودند بیان و گزارش بدهند چه ها از این استان جدا کرد و.... تلاش تان معرفی شخصیتی باسد که برد کشوری برای نفوذ در وزارت خانه ها را داشته باشد نه ....
بویر احمدبانوی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
☀تقدیم به انانکه باعقل ومنطق تصمیم میگیرند☀
اصلاح چیست واصلاح طلب کیست?

ایا اصلاح نه انست که فقررابه ثروت .بی فرهنگی رابه فرهنگ،اسارت رابه ازادی،خرافات رابه منطق،سردی رابه گرمی،اتش رابه گلستان وویرانی رابه ابادانی تبدیل کنیم؟
ایا اصلاح جز اندیشه ای نو برای ترقی سازندگی وپیشرفت است؟
ایا اصلاح جز ایستادگی ومقابله بافساد ،تذویر،پارتی،دروغ، ناکارامدی،راندخاری،وهزاران هزار ازاین موارداست؟

ایا اصلاح جز پایبند بودن به انسانیت واصول اخلاقیست؟

پس اصلاح طلب کیست؟

ایااصلاح طلبان نیست که باعقل ومنطق،وباشجاعت وازخودگذشتگی.پایه های اصلاح رابنیان مینهد وقدم به قدم بامدیریت وتوکل برخدا مبنای اصلاحات رابه پیش میبرد تابه اوج برساند؟


پس ایا دکتر محمد بهرامی اصلاح طلب است؟
ایا دردوران مدیریت ایشان درشهرداری که دوران طلایی شهرداری نام گرفت بناهای اصلاحات درزمینه های فرهنگی،ورزشی،سازندگی،مدیریت وبرنامه ریزی ،کار تلاش وفعالیت وکارامدی به والاترین درجات خود نرسیدند؟


دلاور مردان وشیرزنان بویراحمدی بدانید.

دکتر بهرامی دردوران طلایی مدیریت شهرداری توانست بادرایت،منطق وشجاعت تمام .اصلاحاتش راباتمام توان به انجام رساندو بناهای سازندگی شهررا روبه توسعه ،ابادانی وپیشرفت به پیش برد

باساخت واحداث پل زیرگذر شهید شجاعت عوض زاده،پارک ساحلی،پارک مهرورزی،کم بندی وشاهراه جنوب ،احداث پل دوم بشار،جداسازی اب ابیاری چمنها از اب منازل،خرید لوازم وتجهیزات شهرداری،حمایت همه جانبه ازورزش وتیم قدرتمند شهرداری،احداث پارکهای محله ای،احداث پارک جنگلی،ترمیم ،مرمت وساخت میادین بلوارها وخیابانها واندیشه بزرگ پایتخت طبیعت ایران زمین وهزاران بنای دیگر اصلاحات.که مستلزم ریسک پذیری بسیار بالایی بود ،خدمت بزرگی به شهروحقوق شهروندی نمودند که درجای خود بسیار بسیار باارزش وستودنیست.

وحتی باوجودچنین عملیاتهای سازنده ای حتی به یک پرونده سیاه هم بر نمیخوریم.

وایا مشتها نمونه خروارها نیستند؟

وایا تمامی اینها نمونه های ارزنده ای برای عزم جزم ایشان برای ابادانی وپیشرفت شهرستان واستانمان نیست؟
وایا انانکه درتخریب چنین مردی میکوشند همانان نیستند که قرانها رابر نیزه کردند تا منافعشان به خطر نیفتد؟

وجواب تمامی این سوالات رابه اندیشه سبزتان میسپارم که هر اندیشه رادرخت تنومندی باشد که خود وفرزندانمان درسایه خیالش بیاساییم.




زنده باد اندیشه وغیرت بویراحمدیتان.
پاینده باد بویراحمد.
چويل تامر
Iran, Islamic Republic of
تحلیل بسیار آبکی مطمن باشید دکتر بهرامی پیروز انتخابات ۹۴ می باشد
امید ایران
Iran, Islamic Republic of
آقای به ظاهر تحلیل گر ,,,واقعا متاسف که اینگونه حرف ها و استدلال های کذب رو در مورد دکتربهرامی نوشتی ,,,جناب هیچ وقت عضو ستاد هدایت خواه نبود و حتی در دوران شهردار بودن نیز خود رو وابسته به جبهه اصلاحات میدونستند ,,پس لطفا به واسطه تخریب اتهام و کذب گویی نکنید
اشنا
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت اقای محرابی اینگونه تحلیل رپرتاژی تاثیرمعکوس دارد اولابنام سیدباقرودکترمندنی پورتبلیغ برای قوام فروزان غیراخلاقی است ثانیاتخریب بهرامی ناجوانمردانه است پایگاه رای بهرامی بین ایل اقاقابل مقایسه باقوام نیست ثالثاانصافااگربناست کسی بعدازسیدباقردربویراحمد کاندیداشود وباعث نجات مردم باشد بهترازدکتروکیلی کسی پیدانمیشود
زریر
Iran, Islamic Republic of
چقدرتحلیل ابکی است منزویتر ومنفورترازقوام دربویراحمد کسی راسراغ نداریم
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برسیدباقرموسوی ودکتر بهرامی
انتخابات بویراحمد ودنا رو این دوشخص رقم خواهند زد وبس
پیمان / ر
Iran, Islamic Republic of
این همه آسمان ریسمان بافتی که بگی فروزان بهترین گزینه است؟ حتی زارع بهتر از ایشون هست. فقط بهرامی هست که گزینه ی نهایی است. تو همین نمیتونی با این دروغ هات بگی بهرامی با اصولگراها بوده. فقط دکتر بهرامی. این خط و این نشان
پیمان رضائیان
Iran, Islamic Republic of
تیشه ی نقد به هر گوشه ی این کل تو مزن
تیغ تشریح به ترکیب خوش گل تو مزن
گرچه نت را به عرق ریختن آموخته ای
منتقد نقد به موسیقی بلبل تو مزن

منتظر حضور قدرتمند دکتر بهرامی باش دوست عزیز
دانشجو تهران
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره که دارید تمام تلاشتون میکنید که بگید جز سید باقر موسوی هیچ کسی اصلاح طلب نیست!!!زمانی که بهرامی صدای اصلاحات بود سید باقر تهران بود.چرا دوره قبل از بهرامی نمیترسید ولی حالا..... ؟؟؟؟امیدوارم سید بزرگوار باهوشتر از نوشته شما باشه و بدونه در این اختلاف بین اصلاحات و کاندید میان رو اصلاحت پیروز انتخابات چه کسی خواهد بود
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر بهرامی اصلاح طلب عملگراست.......
ایشان بارهابا عملکرد مفید خود اصلاحات را به مردم نشان دادند....
تنها کسیکه میتواند از حق و حقوق بویر احمد و دنا به خوبی دفاع کند و آبروی این دو شهرستان را حفظ نماید جناب دکتر بهرامیست.....
جوانی از جنس مردم زجر کشیده
عملگرا
تعاملگر
همیشه و در هر برهه ای در کنار مردم مخصوصا جوانان
به امید پیروزی در اسفندماه ۹۴
مارگون
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی اهل عمل است نه اهل سخن هرجناعی که باشی مرد عمل است همونطوری توانست چهره ی یاسوج را ازاین رو بارو بگرداند کارخوبی کرد نویسنده ی محترم انصاف کارخوبی است اقای بهرامی اصلاح طلب است به دروغ گو نزن خدارابشناس اقای بهرامی یاسوج رانه تنهابه ایران بلکه به جهان شناخت که این کارباعث رونق اقتصاد شد که گردشگران بسمت یاسوج بیاییند ماحدود دویست نفر حالا هستیم نمیخواستیم رای به بهرامی بدیم اما سر این کارت تصمیم گرفته ایم تا اخرین قطره ی خون برای بهرامی جذب ارا داشته باشی اقای زارعی اصولگراست این دولت کسی رامیخواد که همسو بادولت باشد هیچ فردی به اندازه ی دکتر بهرامی همسوی دولت درکاندیدهای حاضر درصحنه نیست.بنده خدا حوزه ی بویراحمد ودنا نیاز به کار عمرانی دارد نیاز به یک شخص که دارای این پتانسیل باشد داره که بتونه در حوزه ی عمران کار بلد باشه .به امید پیروزی دکتر محمد بهرامی دراسفندماه.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز جناب اقای محرابی، جناب اقای دکتر بهرامی اتفاقا با نظر شوارای اصلاح طلب وارد شهرداری شدن و عملکردشون در زمان شهرداری نشان از اصلاح طلب بودن ایشون دارد، دکتر بهرامی مسوول ستاد استانی دکتر عارف در استان و همچنین مسوول بنیاد امید ایرانیان در استان هستند، ایشون همواره اصلاح طلب بودند و هستند و ما طیف اصلاح طلبان حمایت قاطع خود را از ایشون انجام خواهیم داد. البته تحلیلتون راجب به بقیه کاندید ها هم خیلی با واقعیت فاصله داره، برادر من
اهورا
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
میثم
Iran, Islamic Republic of
دکتر خلیفه خلقی پور بعد از سید باقر موسوی توانمندترین کاندیدای بویراحمد و دنا خواهد بود.
زیرتل
Iran, Islamic Republic of
درود بر خلقی پور اصولگرای با اخلاق
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز الان که دولت اصولگرا نیست به تعریف و تمجید از اصلاحات پرداختین،یه نگاهی به ارشیوتون در دوره اصولگرا کنید که به عمق تملق فصلی خودت پی ببری
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام،ما بویراحمدیهای مقیم گچساران در صورت حضور دکتر خلقی پور علیه اصلاحات گچساران از ایشون حمایت میکنیم
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
آخ سی بهرامی.
په تو خو اصلاح طلبل وته قبولت نیکنن.
برگرد بیو هم من تیم اصولگرایی خمون حداقل ما شهردارت کرده بیدیم
ع.ص
Iran, Islamic Republic of
در جواب بویر : مردم بقدر کافی از فروزان شناخت دارند و نیازی به سفارش مقاله نیست ، این صحبت و طرز برداشت غیر منطقی و بدبینانه حضرتعالی نیز نشأت گرفته از مثل : کافر همه را به کیش خود پندارد ، میباشد .
مثل همان افرادی که وظیفه شخصی خود را به عنوان شاهکار دانسته و برایش سفارش مقاله میدهند و اگر لیدرهایی چون شما را نداشتند که به عوام فریبی آشکار مردم بپردازید کلاهشان پس معرکه بود و اندک طرفداران حاضر را هم نداشتند . . درست است بزرگترین اشتباه فروزان زندگی و خدمت در گمنامی بوده و است . عادتمان است برای منافع شخصی لیدری افرادی را کنیم که خودمان هم به آنها اعتقاد نداریم ، و برای همین منافع افراد خدوم را زیر پا له کنیم .
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز و گرامی استاد حاج قوام فروزان یکی از شخصیتهای ملی استان ما هستن. حسن سلوک اجتماعی، اخلاقی وانسانی از یک طرف و روحیه عدالت خواهی ، حق محوری، اعتدال گرایی، توجه به خرد جمعی و تدبیر  رای کم نظیر در امور اجتماعی  از  طرف دیگر باعث گردیده تا فارغ از تعصب های قومی-قبیله ای وخط کشیها و تقسیم بندیهای سیاسی با داشتن مشی سیاسی خاص خود  مورد اعتماد جامعه سیاسی در سطح استان قرار گرفته و با در خواست های متعدد برای ایفای نقش خطیر نما یندگی با دارا بودن جا یگاه شغلی والای خود قرار گیرد.باید دید تقدیر روزگار و رای و تدبیر بزرگان قوم ، دوستان، همفکران و جریان های سیاسی چه چرخی را رقم خواهد زد.
بیراحمدی
Iran, Islamic Republic of
خیلی عجیبه از یکی از شاخص ترین ومطرح ترین چهره ها "حاج اقا رجایی نسب"اسمی نبردید.شاید ساکن شهرستان بویراحمد نباشی دوست عزیز
مارگون همیشه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر بویر...
چه خوش خیالیت شما
Asia/Pacific Region
اقای پیمان /ر، با وجود پادرمیونیای امثال فروزان بود ک اقای بهرامی بهرامی شد، سعی کن شخصیت‌ها را بشناسی بد نظر بدی ک حداقل اقای بهرامی را زیر سوال نبری
ایل جلیل
Iran, Islamic Republic of
باسلام درجواب بعضی ازدوستان باید بگم جایگاه ومسولیت فروزان درحال حاضر ارجعیت داره به صندلی بهارستان فروزان فقط مردم عزیز هستند که پافشاری بر امدنش دارن دراین عرصه بعد خواهشا برین رزومه فروزان بخونید بعد درموردش اظهار نظر کنیدرتبه یک دانشکده علوم قضایی تهران کسی که ایت الله هاشمی ریس جمهور وقت لوح تقدیر بهش داد خواشها با مطالعه رزومه کاندیدای محترم بعد کامنت بزارید
Iran, Islamic Republic of
من یک اصول گرا هستم ولی زبده ترین انسان سیاسی باخلاق ومنش مردانگی حاج فروزان درضمن اقای بهرامی باحمایت فروزان مطرح شده
ناشر
Iran, Islamic Republic of
قوام فروزان
قاضی فروزان از نیروهایی هم استانی با گرایش سیاسی اصلاح طلبی است که سالها در تهران پست های قضایی متعددی نیز داشته است . عملکرد بسیار قوی، داشتن روابط بسیار قوی در سطح ملی و اخلاق مداری این شخصیت موجب شده است تا اصلاح طلبان وی را بهترین گزینه انتخاباتی اصلاح طلب در کنار سیدباقر بدانند. البته خود سید باقر موسوی جهان آباد و دکتر مندنی پور نیز خواستار حضور قوام فروزان در کنار سید باقر به عنوان گزینه بعداز سیدباقر برای جریان اصلاح طلبی می باشند. هرچند این روزها درخواست هایی از سوی اصلاح طلبان شهرستان گچساران برای کاندیداتوری فروزان در گچساران شده است ولی به احتمال زیاد ایشان دعوت سیاسیون اصلاح طلب بویراحمد و دنا را پذیرفته و در مرکز استان کاندیدای مجلس شورای اسلامی شود. لازم به ذکر است قوام فروزان در حال حاضر رئیس مجتمع قضایی شهید فهمیده تهران و از چهره های برجسته قضایی کشور می باشد و ایشان در زمان دانشجویی به عنوان دانشجوی برتر کشور انتخاب و توسط رئیس جمهور وقت جناب آقای هاشمی رفسنجانی لوح تقدیر دریافت نمود
مرهم درد مردم کوچنی
Iran, Islamic Republic of
بی قراره.. بی قراره.... گچساران برای دیدنت ارووم نداره
کااااش فروزان برای گچساران فرشته نجات میشد واقعا چرا قدر نمیدونید کسی ک افتخار استانه
به خدا قسم فروزان از همه بیشتر میتونه بدرد مردم برسه
کاااش میومدی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
در ب ی احمد اول سید باقر و بعد فروزان رای خواهند آورد.
امید استان
Iran, Islamic Republic of
باسلام ارادت
از بهنام جان که کامنت خوشگل را میزاره تشکر دارم
نه جر ونه دعوا( اقا فروزان میدیم گچساران ، یاسوج خودتون میدونیین )
مرد اخلاق ، با صداقت ، خوش بیان ، سخنور ، مال گچساران ، کاری به اصولگرا و اصلا ح طلب نداریم ، گچسارانیا هنوز داران رایزنی میکنن بیارنش ، اوضاش خوبه ، والا چی بگم مرد خوب سی مجلس ، هرچند شائن منزلت و جایگاه ویژه حاج قوام فروزان از ..... بالاتر هست ، اما مردم میخوان

این فروزان کجا بود این چند روز شهر ، استان ، تهرون به هم ریخته
بابا دیگه تا کی مردم چشم انتظار ان حاجی جون ، البته گچساران میگم
یاسوج که جای خود دارد ، اما گچساران یه چیز دیگه هست
اقا رای من فروزان وسلام
Iran, Islamic Republic of
bahrami be vasile aghaye gorouzan va mihandes khobani tonestt shahrdar besh.va shakhsan gofte bod ke age ishon ya aghaye moslusavi kandid beshan ghatan kenar mire
Iran, Islamic Republic of
بهرامی بد ادمی نیست ولی چون توشهرداری به یکی از شوراها باج داد محبوببیتش ازدست داد
Iran, Islamic Republic of
اگه فروزان توبویراحمد کاندید بشه اصلاح طلبان از زارع وبهرامی حمایت نمیکنند شانس پیروزی فروزان بالاست
Iran, Islamic Republic of
زازارع باضعفی که درمقابل تاج نشان داد براهمیشه باید خداحافظی کنه از مجلس
مجید.ع
Iran, Islamic Republic of
فقط سید باقر میتواند با اینها . مبارزه کنه بقیه در حد همون پستی که دارن هم نیستن و دکتر وکیلی زبان کویای اصلاحات در تهران رای میاره خودتون رو خسته نکنید دوستان
سرباز
Iran, Islamic Republic of
باسلام مردم ،
بدانید چه به حاج فروزان رأى دهید و چه رأى ندهید در صورت حضور و پیروزى شان در انتخابات پیش رو ، شما برنده اصلى میدان هستید ، زیرا با شناختى که بنده از ایشان دارم ایشان را فردى خدمتگذار فارغ از باند بازیهاى سیاسى و جبهه گیریهاى جناحى و حزبى میدانم ، که در مسند قدرت به تمام افردا اعم از موافق و مخالف خدمت رسانى میکند و طعم شیرین اعتدال و عدالت را به شما میچشاند و با توجه به عدالت محورى و روحیه حق طلبى و حق جویى شان در تعیین پست هاى مدیریتى از باند بازى و قومیت گرایى خبرى نخواهد بود و افراد بر اساس شایستگى و قدرت خدمت رسانى پست و جایگاهشان تعیین خواهد شد .
به امید انتخاب فردى حق جو و عدالت محور .
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر پیروز انتخابات اینده هست اگر تامرادی ها رای شان را با یک ارد عوض نکنند
تو ده کیه
Iran, Islamic Republic of
واقعا بد می نویسید و بد می خوانیم اه اه اه
حالم از این نوشته های آبکی بی محتوا بهم خورد
اقای
Iran, Islamic Republic of
عجب تحلیل غیرواقعی چراکه قوام حتی دربین ایل اقا هم هیچ پایگاهی نداردشاهد اینکه باتستی که قوام درگچساران کرد باعدم استقبال فامیلهای نزدیک خود روبروشد درثانی ادمی که هیچ موضعی یا اثری درمسایل سیاسی نداشته چطورانتظاردارد مردم براش کف بزنند
نجار
Iran, Islamic Republic of
من خودم دیشب ازسیدباقر موضوع راپرسیدم ایشان ضمن اینکه تکذیب کرد طرح موضوع قوام برای بویراحمد رایک شیطنت وطنز برشمرد
تیه
Iran, Islamic Republic of
نویسنده انشای فوق که هدفی جز تخریب جناب بهرامی نداشت و دانسته یا ندانسته امر بر ستاد مبارزه با تاجگردون، کودکانه مشق شبش را داده یکی براش نوشته
فروزان انسان وارسته ایست ومن بعید میدونم وارد بازی توطئه گران علیه تاجگردون و بهرامی بشود
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه مکمل برای اصلاح طلبان در ضورت رد صلاحیت سید باقر موسوی حاج قوام فروزان هست
Iran, Islamic Republic of
اقای تو پایگاه داری حتما
مرد خدا ترس حاج فروزان
Iran, Islamic Republic of
نیاز نیست انسان بزرگی باشیم...

"انســــــــــــــــــــان بودن" خود، نهایت بزرگی است.
می توان ساده بود...
ولی "انســـــــــــــــــــــــــــــــان "بود،
به همین سادگی..............................!!!
در جواب آقايى
Iran, Islamic Republic of
شمایى که خودتان را به عنوان فامیل این یکى و آن یکى جا میزنید ، جهت اطلاعتون عرض میکنم که با وجود اینکه جناب فروزان هنوز و تا این لحظه اعلام حضور نکرده اند ، نه تنها از طیف بزرگ بابکانى و آقایى ، بلکه از طرف طوایف : بامیشخى ، سادات زاداحمدى ، سادات عنایى ، موسایى ، دولیارى ، جلیل و ... دعوت به حضور در حوزه انتخابى باشت و گچساران شده اند و این نشان از نفوذ و محبوبیت ایشان دارد که على رغم تمایل شخصى مکررا به ورود به عرصه انتخابات دعوت و از ایشان اعلام حمایت میگردد ، لذا از حضرتعالى تقاضا دارم نسبت به وظیفه خود که لیدرى فلان کاندیدا میباشد اشراف بیشترى پیدا کنید تا به جاى حمایت از کاندید مورد علاقه تان به تخریب مغرضانه شخصیت ملى استان نپردازید ، هرچند که صحبتهاى مغرضانه شما از عشق و علاقه دوستدارانش به ایشان نمیکاهد .
فروزان ،
دست حق همراهت ، مرد مودب ، فداکار و با شخصیت ، همچنان منتظر حضورت در میدان انتخابات هستیم .
سید عشایر
Asia/Pacific Region
اقای نجار خان گفتن حرف با فلانی صحبت کردن و با بهمانی چایی خوردن باعث نمیشه حرف شما خریداری بشه، آقای موسوی از دوستان نزدیک اقای فروزان هستند هرگز حرفی دور از شأن نمیزنن، من بعد حواستون باشه اگه هوس کردی بلف بزنی اسم شخصیت‌ها را نبری!!!
سید عشایر
Asia/Pacific Region
اقای نجار خان گفتن حرف با فلانی صحبت کردن و با بهمانی چایی خوردن باعث نمیشه حرف شما خریداری بشه، آقای موسوی از دوستان نزدیک اقای فروزان هستند هرگز حرفی دور از شأن نمیزنن، من بعد حواستون باشه اگه هوس کردی بلف بزنی اسم شخصیت‌ها را نبری!!!
Asia/Pacific Region
اقای نجار خان گفتن حرف با فلانی صحبت کردن و با بهمانی چایی خوردن باعث نمیشه حرف شما خریداری شود، آقای موسوی از دوستان نزدیک اقای فروزان هستند هرگز حرفی دور از شأن نمیزنن، من بعد حواستون باشه اگه هوس کردی بلف بزنی اسم شخصیت‌ها را نبری لطفا!
سید عشایر
Asia/Pacific Region
اقای نجار خان گفتن حرف با فلانی صحبت کردن و با بهمانی چایی خوردن باعث نمیشه حرف شما خریداری شود، آقای موسوی از دوستان نزدیک اقای فروزان هستند هرگز حرفی دور از شأن نمیزنن، من بعد حواستون باشه اگه هوس کردی بلف بزنی اسم شخصیت‌ها را نبری!
در جواب اقايي
Iran, Islamic Republic of
شمایى که خودتان را به عنوان فامیل این یکى و آن یکى جا میزنید ، جهت اطلاعتون عرض میکنم که با وجود اینکه جناب فروزان هنوز و تا این لحظه اعلام حضور نکرده اند ، نه تنها از طیف بزرگ بابکانى و آقایى ، بلکه از طرف طوایف : بامیشخى ، سادات زاداحمدى ، سادات عنایى ، موسایى ، دولیارى ، جلیل و ... دعوت به حضور در حوزه انتخابى باشت و گچساران شده اند و این نشان از نفوذ و محبوبیت ایشان دارد که على رغم تمایل شخصى مکررا به ورود به عرصه انتخابات دعوت و از ایشان اعلام حمایت میگردد ، لذا از حضرتعالى تقاضا دارم نسبت به وظیفه خود که لیدرى فلان کاندیدا میباشد اشراف بیشترى پیدا کنید تا به جاى حمایت از کاندید مورد علاقه تان به تخریب مغرضانه شخصیت ملى استان نپردازید ، هرچند که صحبتهاى مغرضانه شما از عشق و علاقه دوستدارانش به ایشان نمیکاهد .
فروزان ،
دست حق همراهت ، مرد مودب ، فداکار و با شخصیت ، همچنان منتظر حضورت در میدان انتخابات هستیم .
ایل آقا
Asia/Pacific Region
آقای اقای خالی چرا همچنان به خوابت ادامه نمیدی؟ گفتی اقای فروزان در بین ایل آقا جایگاهی ندارد؟!!!!! فقط میتونم بگم هر هر هر خندیدم، با این حال اگه کسی را از لحاظ موقعیت و محبوبیت سیاسی اجتماعی و فامیلی میشناسی ک ممکنه به حد دکتر فروزان برسه معرفی کنید لطفا، تا ازش حمایت کنیم نه اینکه با برادر خود رقابت کنیم!!!!
ناصر
Iran, Islamic Republic of
من سالهاست فروزان رامیشناسم ضعیف ترازایشان دربین نیروهای بویراحمدی سرلغ ندارم واقعا مایه تاسف است بهرامی وزارع به مراتب ازایشان قویترهستند
اقایی۲
Iran, Islamic Republic of
درجواب اقایی باید بگم من هم ازایل اقا هستم یاتو دربین این ایل نیستی یا به اسم اقایی کامنت کذاشتی برادرعزیز محبوبیت حاج فرون بین ایل اقایی اینقدر زیاد که هیچ چیز نمیتونه خدشه دارش کنه چون ایل اقایی به وجود شخصیت فروزان افتخار میکنند وجنابعالی برو جای دیگه تفرقه بندازبعد فامیلهای هیچ سیاسمتداری به اندازه فامیلهای فروزان بهش وفادارنیستند
در جواب آقا
Iran, Islamic Republic of
شمایى که خودتان را به عنوان فامیل این یکى و آن یکى جا میزنید ، جهت اطلاعتون عرض میکنم که با وجود اینکه جناب فروزان هنوز و تا این لحظه اعلام حضور نکرده اند ، نه تنها از طیف بزرگ بابکانى و آقایى ، بلکه از طرف طوایف : بامیشخى ، سادات زاداحمدى ، سادات عنایى ، موسایى ، دولیارى ، جلیل و ... دعوت به حضور در حوزه انتخابى باشت و گچساران شده اند و این نشان از نفوذ و محبوبیت ایشان دارد که على رغم تمایل شخصى مکررا به ورود به عرصه انتخابات دعوت و از ایشان اعلام حمایت میگردد ، لذا از حضرتعالى تقاضا دارم نسبت به وظیفه خود که لیدرى فلان کاندیدا میباشد اشراف بیشترى پیدا کنید تا به جاى حمایت از کاندید مورد علاقه تان به تخریب مغرضانه شخصیت ملى استان نپردازید ، هرچند که صحبتهاى مغرضانه شما از عشق و علاقه دوستدارانش به ایشان نمیکاهد .
فروزان ،
دست حق همراهت ، مرد مودب ، فداکار و با شخصیت ، همچنان منتظر حضورت در میدان انتخابات هستیم .
Iran, Islamic Republic of
خلقی پور مرد عمل
فرد
Iran, Islamic Republic of
فروزان قهرمان-توشهر بویر بمان
ما خواهان شرکت حاج قوام تو انتخابات هستیم....بدون یه ملت پشتتن...قوام مایه ی افتخار لرها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با اومدن دکتر فروزان نه ایل آقا و نه اصلاحات از آقای بهرامی حمایت نخواهد کرد.
منتظر اعلام حضور دکتر فروزان هستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر فروزان.

با اومدن دکتر فروزان نه ایل آقا و نه اصلاحات از آقای بهرامی حمایت نخواهد کرد.
رضايي
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل دکتر بهرامی . اقای مهرابی ب..با تحلیلت
Iran, Islamic Republic of
البته در کنار سید باقر موسوی - دکتر فروزان - دکتر وکیلی اصلاح طلب آرام و بی سروصدا آقای محمدپور نباید فرآموش شود محمد پور مرد روزهای سخت است
عشق
United States
اری بیشک حاج قوام فروزان
مردی از پدر به طایفه آقایی و از مادر به طایفه باوی نسب دارد
ایشان مرد بزرگ و فامیل دوست که در سال های گذشته برای تمامی مردمان استان نفوذ سیاسی خویش جزء به خدمت به قشر کم در امد جامعه و روحیه با گذشت و انسان دوست و خاکی ، خیلی دوست دارم
بیا و چراغ های خاموش شهرمان را با وجود نازنینت روشن نما
امید استان
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مدیر مسول کبنا نیوز جناب تا کی حاشیه رفتن واسه طرفداری از اصلاح طلبان بابا مستقیم بگو رای بدین به فروزان دیگه حاشیه نرو........
علی
Iran, Islamic Republic of
برادر محرابی تو امدی فقط ایل اقا را معرفی کنی یکی از طرفدران بهرامی امیر حسین خوبانی بود ولی بهرامی اولین کام با تاجگردون رقیب او حرکت کرد در بابکان فقط زریر شجاعی رابهرامی داره من ساکن همان منطقه هستم به اندازه ۸سال هدایت خواه سید باقری زارع دران منطقه کار کرد ۱۰۰درصد زارعی دوستت داریم مردم دار
افشین
Iran, Islamic Republic of
فقط هدایت خواه ....
وسلام ,نامه تمام
دوست دار عزت بویر احمد دنا در مجلس
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر ستار هدایخواه
ص.فرخان
Iran, Islamic Republic of
برادران مطمعن باشید فقط روشنفکر لایق مجلسه
ارشیا
Iran, Islamic Republic of
مطمئنم با اختلاف سنگین میره بالا
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1