تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۱۲۱۱۱۲

اولین پیام رحمانی فرماندار جدید بهمئی

۲
۰
کبنا ؛bahmaei-(2) bahmaei-(3) bahmaei-(12) bahmaei-(15) bahmaei-(16) bahmaei-(17)سلطانعلی رحمانی فرماندار شهرستان بهمئی، در پیامی از استقبال مردم تشکر کرد.
متن پیام بدین شرح است.
ایران اسلامی با حمایت و حضور مردم در صحنه، از گردنه های مختلف همواره به سلامت عبور کرده است. صحنه های پرشکوه و وصف ناپذیر حضور مردم شریف، نجیب، انقلابی و دیندار بهمئی در استقبال از فرزند کوچکشان، بیانگر وفاداری آنان به آرمانهای انقلاب و دلبستگی آگاهانه شان به دولت تدبیر و امید و نیز گویای این حقیقت است که علی رغم همه ی مشکلات؛ وحدت، یکرنگی، همدلی، و عشق به فرزندان این دیار، شاه بیتِ دیوانِ محبتِ اهالی شهرستان است.
خدمتگزاری به مردم شریف زادگاهم توفیق بزرگی است. همواره از این افتخار به خود می بالم و به یمن این حمایت صادقانه، با خود عهد می بندم آنچه را که در توان دارم؛ برای توسعه، سربلندی و سرافرازی این مردم شریف به کار بندم و در جهت برآوردن مطالبات به حق آنان تلاش کنم و از خدای بزرگ می خواهم در این راه، مرا از وسوسه های نفسانی در امان بدارد.
امید است در سایه ی عنایات الهی و با تلاش و تدبیر هرچه بیشتر مسئولین و استمرارِ همراهی و حمایت شما مردم عزیز، افق های تازه ای از توسعه و رفاه به روی مردم فهیم شهرستان گشوده شود.
بر خود واجب می دانم به عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شهید پرور و متدین، صمیمانه از حضور کم نظیر و بی سابقه همه اقشار مردم، خصوصاً امام جمعه محترم شهرستان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان سرافراز، روحانیت مکرم، مدیران شهرستان، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، جوانان و اصحاب رسانه و ... تشکر و قدردانی نمایم.
سلطانعلی رحمانی
 --------------------------------------------------------------
در مراسم تودیع و معارفه رحمانی ضمن تشکر از حضور و اظهار لطف مردم در مراسم استقبال از ایشان، بر لزوم حفظ همدلی، وحدت و تلاش مسئولین و مردم برای ایجاد زمینه ی توسعه ی پایدار در شهرستان تأکید کرد.
وی همچنین با تشکر از استاندار و معاونین محترم استانداری، ابراز امیدواری کرد با تلاش و همدلی مردم و مسئولین، افق های تازه ای از توسعه بر روی شهرستان گشوده شود.
رحمانی سرمایه گذاری و برنامه یزی در حوزه های گردشگری، منابع زیر زمینی، شناسایی و استفاده از استعدادها و سرمایه های انسانی را مهمترین برنامه ی خود برای توسعه ی شهرستان برشمردند.
وی با بیان این مطلب که ایشان بومی شهرستان بوده و آشنایی و اشراف کاملی بر مسائل و مشکلات شهرستان دارد گفت: تلاش خواهد شد با تکیه بر سه اصل ۱- تشخیص، شناسائی و اولویت بندی مشکلات ۲- برنامه ریزی ۳- ارزیابی مستمر از فعالیتها تا حصول نتایج مورد نظر، گام های اساسی در جهت توسعه ی همه جانبه ی شهرستان برداشته شود.
رحمانی دستیابی به نتایج و اهداف مورد نظر در زمینه ی توسعه را، مستلزم نگاه فراقومی و فراجناحی، تعامل و همکاری مردم و مسئولین، استفاده از ظرفیتهای فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و... و بهره گیری از تجارب نخبگان و صاحب نظران شهرستان دانستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تیغ بران
Iran, Islamic Republic of
درود و تبریک به همه اصلاح طلبان و آرزوی توفیق برای فرماندار شایسته و کاردان جناب آقای رحمانی
Iran, Islamic Republic of
عجب پیامی////
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1