تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۱۲۰۸۱۴

فراخوان تست در تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران

۱۰
۱
کبنا ؛باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران طی اطلاعیه ای، فراخوان تست پزشکی و فنی بازیکنان برای حضور در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را اعلام کرد.
متن فراخوان به شرح زیر اسنت:
بسمه تعالی
فراخوان تست فنی و پزشکی تیم فوتبال بزرگسالان
با توجه به معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران و آغاز رسمی تمرینات وتست بازیکنان بومی سنوات گذشته،برای آمادگی هرچه بیشتر و بهتر این تیم جهت حضوردرلیگ دسته دوم فوتبال کشور، باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران در راستای برنامه توانمندسازی ورزشکاران بومی با اولویت نیروهای توانمند و دارای سابقه ورزشی که محل سکونت آنها در گچساران ویا استان کهگیلویه و بویراحمد باشد،در نظر دارد با برگزاری تست فنی و پزشکی با اولویت قرار دادن بازیکنانی که دارای سابقه حضور در لیگ های شهرستان، استان، دسته سوم، دسته دوم،اول و لیگ برترفوتبال باشند نسبت به انتخاب بازیکنان ترکیب اصلی این تیم اقدام نماید.
لذا ورزشکاران رشته ورزشی فوتبال که دارای شرایط فوق می باشند با در دست داشتن سوابق بازی خود از تاریخ ۲۸ مرداد ۹۴ لغایت یکشنبه ۱ شهریورسال جاری باشماره تلفن ۰۹۱۷۹۴۳۱۰۹۷ آقای دهقانی تماس حاصل و در صورت نیاز مدارک خود را به پست الکترونیکی   gogfc@yahoo.comارسال نمایند.
پس از این مرحله و بررسی سوابق فنی ورزشکاران محترم در صورت تایید کادر فنی از بازیکن برای حضور درتمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران جهت تست پزشکی و فنی دعوت بعمل خواهد آمد.
لازم به ذکر است قبولی در تست فنی و پزشکی ملاک انتخاب نهایی بازیکنان نبوده و کادر فنی تیم فوتبال تا پیش از عقد قرارداد نهایی در خصوص ادامه حضور افراد در تمرینات تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.
همچنین بازیکنان با تجربه و دارای سابقه که محل سکونت آنها در شهرهای مجاوراستان کهگیلویه و بویراحمد یا هرکجا کشور باشد، در صورتیکه ظرفیت تیم فوتبال با بازیکنان بومی تکمیل نشود، پس از قبولی در تست پزشکی می توانند در تست فنی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران حضور به هم رسانند.
در این فراخوان تاکید شده است،علاقمندان و ورزشکاران محترم از هرگونه مراجعه حضوری در تمرینات تیم فوتبال  یا دفتر باشگاه نفت و گاز گچساران جدا خودداری نمایند و تنها از طریق تلفن درج شده در بالا اطلاعات لازم را دریافت نمایند، همچنین به در خواست هایی که پس از روز یکشنبه۱ شهریور۹۴ به باشگاه ارسال گردد، هیچ گونه ترتیب اثری داده نمی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
متشکرم.این یعنی برنامه اصولی....فقط بیشتربازیکنان اهوازی وبوشهری توتیم باشه....
گچساران
Iran, Islamic Republic of
به د رد خودت میخوره حرف. زدید فردا با رابطه لیست بسته میشود..
نوید دلسوز
Iran, Islamic Republic of
همش حرف مفته،بازیکنا از قبل مشخص هستند
محمد رضایی
Iran, Islamic Republic of
یعنی کسایی ک سابقه بازی ندارن بازیکن نیستند...ادمای بیسابقه نمیتونند تست بدن...واسه همینه ک فوتبال ما پیشرفت نمیکنه.اگه اومدین مازندران واسه اردو خوشحال میشیم ک ما ادمای کم سابقه یه مسابقه باشما بدیم.اکادمی شموشکنوشهر
کاسیاس
Iran, Islamic Republic of
همه از یه جایی شروع کردن که فوتبالیست شدن حالا شما میگید سابقه بازی باید داشته باشید هیچ گلری رو دست من وجود نداره
کاسیاس
Iran, Islamic Republic of
یعنی کسایی که سابقه بازی دارن فقط خوبن بقیه بازی بلد نیستن
کاسیاس
Iran, Islamic Republic of
من سابقه بازی آنچنانی ندارم ولی هیچ گلری هم انگشت کوچیکه من نمیشه
Iran, Islamic Republic of
همشون.. میگن
رونالدو
Iran, Islamic Republic of
آقای کاسیاس من شمارو میخرم
behnam saffari
Iran, Islamic Republic of
ازتون خواهش میکنم از بازیکنای بزرگسال هم تست بگیرین واقعا حقمون این نیس با این که فوتبال تموم زندگیمون هس بخاطر خدمت گذاشته بشه کنار من امید سپاهان بازی میکردم و برای خدمتم به مشکل خوردم ۲ سال بازی رسمی نکردم اما با امید سپاهان و گیتی پسند تمرین میکردم بدنم هم آماده است الان هم معافیتمو گرفتم ولی بدون تیمم تو رو خدا ی لطفی کنید و تست بگیرین تو رو خدا به جوان هایی مث من هم بها بدین بخدا پشیمان نمیشین ازتون خواهش میکنم اولین باشگاهی باشین که به جوان هایی مث ما هم بها میدین
متولد ۱۳۷۱
پستم هافبک بازیساز و فوروارد هم هستم
۰۹۳۶۳۴۴۳۲۹۹
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1