تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : ۱۲۰۴۵۰

دهقانی مدیرعامل شهرک صنعتی سرآبتاوه شد

۱۷
۱
کبنا ؛مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری شهرک صنعتی ۲ یاسوج (سرآبتاوه) به صاحبان صنایع خبرداد.
سهراب بنام در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: در نشستی با حضور سرپرست معاون اقتصادی استاندار استان، مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان و هیأت مدیره منتخب این شهرک، اداره امور شهرک صنعتی "سرابIMG-20150817-WA0009تاوه" به صاحبان صنایع واگذارشد.

وی بیان کرد: براین اساس کلیه امور مربوط به اداره، حفظ، نگهداری و راهبری تأسیسات زیربنایی و ساختمانهای جنبی این شهرک به شرکت خدماتی متشکل از صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی یاسوج ۲ واگذار شد.

بنام اظهار داشت: این اقدام در راستای پیاده سازی قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرکها و نواحی صنعتی به شرکتهای خدماتی صاحبان صنایع و کاهش تصدی گری دولت در اجرای سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی، مشارکت مردم و بخش خصوصی در مدیریت و مالکیت حوزه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی انجام شده است.

بنام بیان داشت: شهرک صنعتی یاسوج ۲ در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار ایجاد و تا کنون ۳۰ واحد در این شهرک مستقر شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار هم در این آیین بر بستر سازی برای رشد سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

مجید محنایی افزود: بهبود اقتصاد استان تنها با حمایت از سرمایه گذاری و تولید محقق می شود.

وی بیان کرد: حمایت از سرمایه گذار و توسعه بسترهای سرمایه گذاری و زیرساختها در این خصوص در اولویت برنامه های دولت در دو سال گذشته بوده است.

گفتنی است داوود دهقانی از صاحبان صنایع و کارآفرینان شهرک صنعتی سرآبتاوه از سوی هیئت رئیسه شهرک صنعتی سرآبتاوه به عنوان مدیرعامل شرکت خدماتی این شهرک صنعتی انتخاب شد.


چاه‌های غیرمجاز عامل کمبود آب در شهرک صنعتی سرآبتاوه یاسوج
مدیرعامل شهرک صنعتی سرآبتاوه یاسوج گفت: حفر چاه‌های غیرمجاز عامل کمبود آب در شهرک صنعتی سرآبتاوه یاسوج است.

داوود دهقانی با اشاره به اینکه انتخاب هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک‌های صنعتی شماره سه یاسوج و شهرک صنعتی گچساران در سال‌های گذشته انجام گرفت، اظهار کرد: مقدمات واگذاری امور و مالکیت شهرک شماره ۲ یاسوج واقع در سرآبتاوه به صاحبان صنایع در ماه‌های اخیر انجام گرفت و در هفته جاری با انتخاب هئیت‌مدیره و مدیرعامل رسما مدیریت این شهرک صنعتی به هیئت‌مدیره واگذار شد.
مدیرعامل شهرک صنعتی سرآبتاوه یاسوج افزود: بنا بر مفاد اساسنامه راه‌اندازی شرکت خدماتی شهرک‌های صنعتی، تمامی امور مربوط به اداره، نگهداری، حفاظت و توسعه تأسیسات زیربنایی شهرک صنعتی سرآبتاوه یاسوج به شرکت خدماتی متشکل از صاحبان صنایع مستقر در این شهرک واگذار شد.
وی با بیان اینکه این شهرک صنعتی در فضایی به مساحت ۱۴ هکتار راه‌اندازی شده است، تبیین کرد: از این مساحت ۱۱ هکتار زمین صنعتی وجود دارد که به صورت صد درصدی واگذار شده است.
این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۳۰ واجد صنعتی در شهرک صنعتی سرآبتاوه وجود دارد، تصریح کرد: این شهرک صنعتی از قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی استان محسوب می‌شود که کارخانه‌جات و صنایع مهمی را نیز در خود جای داده است.
دهقانی، واگذاری اداره شهرک‌های صنعتی به صاحبان صنایع را موجب رونق بخشیدن به فعالیت‌های صنعتی و  رفع موانع پیش روی صنایع دانست گفت: امیدواریم که با همفکری صاحبان صنایع و مسئولان دستگاهی اجرایی متولی هر روز شاهد رونق صنایع کوچک و ایجاد اشتغال در استان‌های کمتر توسعه یافته‌ای مانند کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
مدیرعامل شهرک صنعتی سرآبتاوه یاسوج یادآور شد: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل شهرک صنعتی سرآبتاوه کمبود آب و کاهش سطح آب چاه‌های این شهرک صنعتی است که دلیل آن نیز احداث چاه‌های غیرمجاز توسط باغداران و کشاورزان اطراف این شهرک صنعتی است.
وی گفت: هیئت‌مدیره شهرک صنعتی سرآبتاوه یاسوج عزم خود را برای برطرف کردن این مشکل جزم کرده اند و امیدواریم که دستگاه‌های متولی در این زمینه نیز همکاری داشته باشند تا این مشکل نیز حل  شود





نام شما

آدرس ايميل شما

اشنا
Iran, Islamic Republic of
درودبر مهندس دهقان
ارزوی سلامتی دارم واسه ایشان
رحیم بنام
Iran, Islamic Republic of
مهندس دهقان چهره ای جوان و دارای همت بالایی است. انشااله با حضور ایشان شاهد تحرک در شهرک صنعتی سرآبتاوه باشیم
Iran, Islamic Republic of
بفرما باغهای مردم کشاورز را که ساکنان بومی هستند خشک کنند تا چهار تا شرکت که حتی حاضر به بکارگیری جوانان این روستا نیستند سود ببرند شرکتهایی که فقط آلودگی های آن نصیب مردم روستا می شود
Iran, Islamic Republic of
پس بایدآقای انجم روز راهم مدیر عامل شهرک صنعتی بلکو بگذارید
بهرام ....
Iran, Islamic Republic of
آانشاالله که موفق و سربلند باشید .
بهرام ....
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که موفق باشید..
پارسان
Iran, Islamic Republic of
پرنده هایی که برشاخه ی درخت می نشینند، هرگز از شکستن آن نمی هراسند.زیرا به بالهایشان اطمینان دارند..درود فراوان بر شما جوان موفق..
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس دهقان جوان سخت کوش و خستگی ناپذیر
شمس
Iran, Islamic Republic of
با عرض تبریک خدمت جناب مهندس دهقان واقعا استان به همچین اشخاص تحصیلکرده و با سابقه در طرح های عمرانی و زیر بنایی نیازمنداست واقعا انتخاب شایسته و به جایی بود مجددا خدمت آقای دهقان و مسئولین ذی ربط تبریک عرض می نمایم انشاالله که موفق باشید و پایدار من الله توفیق.
خرزو sh
Iran, Islamic Republic of
تبریک به مهندس عزیز
جناب آقای/داود دهقان......

با کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را که بحق از سرمایه های ارزشمند شهرستان می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه شهرستان بوده و نوید بخش نشاط و تحرک استان خواهد بود. موفقیت و سربلندی شما و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم
دایی از بوستان
Iran, Islamic Republic of
بارک الله و خرزام دونسم رو سفیدم ایکنی
اهالی روستای چم بلبل باشت
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف باید مدیرکل میشدی حداقل /زیرا بسیار توانمند کار بلد و در کارتان با انصاف و خبره هستیدچون هم دانش آن را داری هم تجربه کافی.
همکاران
Iran, Islamic Republic of
با سلام تشکر به هم کسانی که با رفتار مدبرانه خود امید سازندگی را در ایران زنده نمودند و راه کسب و کار تجاری و تعاملات علمی را برای کشور فراهم نمودند
امید
Iran, Islamic Republic of
درود مرا پذیرا باشید جناب دکتر دهقان،انشاالله در پست مدیریت ارشد استانی و کشوری سربلند کنید
شایان
Iran, Islamic Republic of
آقای داوود دهقان که از عهده پرداخت حقوق کارگرهای بیچاره پروژه هاش بر نمیاد،آخه کجا میتونه مدیر لایقی باشه!
دوست
Iran, Islamic Republic of
احسنت وتبارک الله اقای مهندس
رودشتیان
Iran, Islamic Republic of
احسنت وطیب الله برشما اقای مهندس دهقان عزیز
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1