تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۱۲۰۳۴۸

آغاز اردوی تیم ملی کشتی نونهالان در سی سخت

۱۴
۰
کبنا ؛ 
اردوی شش روزه آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور در شهر سی‎سخت مرکز شهرستان دنا آغاز شد.



 سرپرست تیم کشتی فرنگی نونهالان کشور تعداد ورزشکاران ، مربیان و اعضای کادر فنی شرکت کننده در این اردوی آمادگی را حدود ۶۰ نفر اعلام کرد.
مجید قائدی افزود: بیش از ۲۵ نفر نیز از کشتی گیران، مربیان و اعضای کادر فنی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز به عنوان میزبان در این اردوی شش روزه شرکت دارند.
وی شناسایی استعدادهای رشته ورزشی کشتی در رده نونهالان و خردسالان را به عنوان یکی از زیربنایی ترین و مهمترین استراتژی فدراسیون کشتی دانست و گفت: مهمترین هدف از برگزاری این اردوها تحقق این مهم است.
قائدی ضعف فنی در رشته کشتی را به عنوان مهمترین نیاز و بلکه خلاء اساسی در یان رشته ورزشی دانست و یاداور شد: ارتقای سطح دانش فنی کشتی گیران و اموزش مربیان بویژه در رده سنی نونهالان از دیگر اهداف برگزاری این اردوها است.
وی از مسوولان و مقامات اجرایی استان کهگیلویه وبویراحمد، اداره کل امور مالیاتی استان به دلیل حمایت مالی و تامین شرایط مناسب میزبانی از سوی هیات کشتی استان در برگزاری این اردو تقدیر کرد.
نایب رییس هیات کشتی کهگیلویه وبویراحمد نیز با اشاره به نخستین میزبانی این استان برای برگزاری اردو در رشته کشتی، افزود: بدون شک این مهم در ارتقای سطح دانش فنی مربیان و آمادگی تیم های پایه و نونهال تعیین کننده خواهد بود.
احتشام پورمحمدی افزود: هم اکنون ۲۰ باشگاه در رشته ورزش کشتی در نقاط مختلف استان فعالیت دارند.
وی تعداد کشتی گیران بیمه شده در رده های مختلف سنی را در استان حدود ۴۰۰ نفر دانست و گفت: نبود خانه کشتی و کمبود منابع مالی برای برگزاری مسابقات، اعزام ورزشکاران و برگزاری اردوها از مهمترین مشکلات و چالش های فراروی رشته ورزشی کشتی در استان است.
شهرتوریستی و خوش آب و هوای سی سخت مرکز شهرستان دنا در ۳۵ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.








برپایی اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان در سی‌سخت
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر سی‌سخت از امروز دوشنبه میزبان اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرهنگی نونهالان کشور است.
جهانبخش ایزدپور امروز در جمع خبرنگاران از میزبانی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد از مسابقات کشوری و اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان خبر داد و اظهار کرد: شهر سی‌سخت از امروز دوشنبه ۲۶ مرداد تا ۳۰ مرداد میزبانی اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی نونهالان کشور را بر عهده دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به پتانسیل خوب استان در ورزش کشتی اشاره کرد و گفت: کشتی‌گیران خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات ملی و کشوری درخشیدند و ورزش کشتی استان برای موفقیت بیشتر نیازمند توجه بیشتر فدراسیون است.
وی تصریح کرد: در این اردو ۵۸ نفر از کشتی‌گیران و مربیان تیم ملی کشتی فرنگی حضور دارند، ضمن اینکه ۲۵ نفر از کشتی‌گیران استان با این ملی‌پوشان در این اردو حضور دارند و از تجربیات مربیان تیم ملی استفاده خواهند کرد.
این مسئول در ادامه به برگزاری مسابقات فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی کشور در شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: سومین دوره مسابقات فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی کشور با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار روزهای چهارم و پنجم شهریور در سالن ۳ هزار نفری شهید علی‌آباد شهر یاسوج برگزار می‌شود.
ایزدپور تصریح کرد: با اقدامات خوب صورت گرفته و اعتبارات اختصاص یافته شاهد رشد و پیشرفت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دست همه دست اندرکاران درد نکنه
.نانا
Iran, Islamic Republic of
با سلام -آقای علی خرم آزادی از مربیان کشتی استان مان به اردوی تیم ملی نونهالان کشور در تبریز دعوت شده ولی هیج جا به آن پرداخته نشد. هیچ خبری در هیچ کجای استان در مورد آن پخش نشد واقعاً چرا....
Iran, Islamic Republic of
خداییش مدیر کل محترم رو باید ستایش کرد این مرد زحمتکش ورزش ایتان رو
Iran, Islamic Republic of
تشکر از همه اعضا و دست اندرکاران هیئت که برا اولین بار در تاریخ ورزش استان این مهم را در کشتی انجام شد
Iran, Islamic Republic of
تشکر از سلیمانی که داره به قولش عمل میکنه و جون تازه ای به کشتی استان داد
Iran, Islamic Republic of
این اردوها لازمه و اینکه هیئت استان مدبرانه داره از پایه شروع میکنه پس داره آینده نگری میکنه تشکر ازاین هییت فعال و از این مدیرکل کشتی دوست و واقعا مدیر
قلق
Iran, Islamic Republic of
خدایی نگاه کنید چه کسانی مربیان اردو تیم ملی ای اخ ای بیداد سی مسولین کشتی که فکر میکنند کسی چیزی حالیش نمیشه کهههههههههههههههههههه جمع بکن سلیمانی بازهم نصرت و میهن برست
Iran, Islamic Republic of
به همه هم استانیها که همچنین انسانهای دلسوز و زحمت کشی دارن تبریک میگم و از مدیر کل شایسته و ورزشکار و ورزشی که خود از افتخارات ورزش دوچرخه سواری هستند و همچنین علی سلیمانی و کادر قوی که در کنار ایشون هستند که شنیدم برای اولین بار برا کشتی استان اسپانسر ردیف کردن نیز تشکر میکنم و خشته نباشید میگم به همه انها
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع جناب ناشناس : اقدامات ایزد پور مدیر کل همانند بانداژی است که بر روی زخم ورزش استان پیچیده می شود عن قریب این زخم ها چرکین شده و دامان جوانان استان را خواهد گرفت
و مطمئنآ شما هم از طرفداران ایزدپور هستید همان شخصی که کمتر از ۴درصد ورزشگاه یاسوج در زمان تصدی ایشان بر ورزش استان پیشرفت فیزیکی داشت ولی تو افتتاحیه با علم به اینکه اخبار افتتاحیه کشوری پخش میشود عکسهایی بزرگ از خود بر در و دیوار آویخت و عکسهای خود را مزین نمود به عباراتی چون - ایزدپور خسته نباشی - ایزدپور نتشکریم - ایزدپور خدا قوت - ....
ناشناس عزیز
ایزدپور ورزش استان را به لبه پرتگاه سقوط کشانده و دیری نمی پاید که ورزش حضور خود را در بین جوانان به اقسام مختلف آسیب های اجتماعی بدهد
و در پایان
ستایش مر خداست عزوجل
منتقد ایزدپور
Iran, Islamic Republic of
آقای ایزدپور قرار بود اگه برا افتتاحیه اردوی کشتی به سی سخت اومدی برا مردم توضیح بدی که :
۱- چرا یک استخر رو برای ۵ سال متوالی به یک شخص اجاره میدین؟
۲- چرا بخشنامه واگذاری مکانهای ورزشی میگه واگذاری اماکن ورزشی به کارمندان دولت اکیدآ ممنوع است ولی جنابعای کوچکترین ملاحضه ای در رعایت بخشنامه نکردید و بر خلاف آن استخر سی سخت را برای چندمین سال متوالی به یک کارمند دولت و عضو شورای شهر واگذار کردید؟
۳- چرا بخشنامه واگذاری مکانهای ورزشی میگه اعضای کمیسیون واگذاری باید ۷ نفر باشن ولی شما با ۹ نفر کمیسیون رو تشکیل دادید تا اون جوری که میخواید بشه؟
۴- چرا با توجه به قانون معاملات کشوری حداقل مبلغ جهت اخذ استعلام بها از ۳شرکت کننده برابر ۱۲ میلیون تومان بوده ولی شما قیمت استخر سی سخت را ۱۱میلیون و ۹۹۰هزار تومان برآورد کردید که دیگران نتوانند در واگذاری آن شرکت کنند و به شخص مورد نظر خود واگذار کنید؟
۵- چرا درآمد استخر سی سخت به حساب هیآت واریز نمیشه و برای توسعه ورزش شنا مصرف نمیشه؟
۶- چرا مجلس تصویب کرده که اعضای شورای شهر نباید رییس هیآت های ورزشی باشند ولی شما توجهی نمی کنید؟
۷- چرا با توجه به حرف و حدیث های فراوان مجددآ استخر یاسوج را نیز به شخص مذکور اجاره داده اید؟
۸- با این واگذاری ها چه نقشی در ایجاد اشتغال برای جوانان داشته اید و چه نقشی در ایجاد و افزایش چند شغله ها در جامعه داشته اید جناب مدیر ورزش و جوانان؟؟؟؟؟؟؟؟
ما که هنوز منتظریم
در صورت عدم پاسخگویی حضوری هم می توانید دلایل خود را در این سایت عنوان نمایید البته با توجه به شناختی که بنده از شما دارم بعید می دانم جوابگو باشید
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل افق دیدش بالاتر از ابنه که بیاد و جواب بده ایشون دنبال برنامه برا پیشرفت ورزش در استانه همینطور که هروز میبینیم کارهای که هیچگاه در استان رو انجام ندادن .با قدرت انجام میده نمونش همین اردو رو که ایشون میزبانیش رو تو استان انجام داد
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس
اصلآ مدیر کل جون جونی شما دیدی در مسائل ورزش نداره چه برسه به افق دید بالا
در ثانی به فرض اینکه ایشون افق دید هم داشته باشن ، این مسئله ایجاب نمی کنه که خلاف مقررات و آیین نامه ها عمل کنن
در ثالث با وجود افکاری ظاهر بین و ظاهر پسند چون شما بایدم یک مدیر کنار گذاشته شده آموزش و پرورش از یک شهرستان خوزستان بیاد و بدون تحارب و تخصص های قبلی بشه مدیر کل امور جوانان یک استان
و در پایان جوجه رو آخر پاییز می شمرن
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس شماها همیشه همین بوده و هستید امروز این مدیر توانمند شده اگه بقول جنابعالی قبلا از آموزش و پرورش کنار گذاشته شده حالا دیگه دارای تجربه هستش ،ایشون الان میتونه برا ورزش استاتمون مفید باشه چرا میخوای بزارید یه با تجربه برهدو بعدش یه بی تجربه بیاد سکان ورزشو در دست بگیره فردا هم باب میل شما عمل نکنه باز هم بیفتین دنبالش و هی وای هی داد و بیداد کنید که ایشون اله و بله. نه آغا ناشناس که خودت ناشناسی و بقیه رو متعم میکنی .میشه بگی الان افتخاری کجاست؟ میدونی فولادی الان چه پستی داره ؟ میشه بگی از تجربه گرابهای دامیده کجا استفاده میشع ؟ مگه اینا بی تجربه نبودن ؟ مگه وقتی مجرب شدن ما تونستیم ازشون استفاده کنیم چون ی عده افراد موقعیت طلب وقتی به اهداف خود نرسیدن شروع به جوسازی کردن وباعث دلسردی این بزرگان شدن تا افتخاری بهترین مدیر تو همدان بشه و از اعتبار خودش داره ورزش همدانو میچرخونه،یه عده طلحه وزبیر رنگی مثل حضرتعالی باعث شدن تا دامیده با اون همه تجربه نتونه الان به ورزش استان خدمت کنه ، خدایا به دوستان ما عقل شفا عنایت بفرما.ضمن مشکل ورزش ما شما ها هستین که به فکر موقعیت خودت هستی . در خصوص مدیر کل خدمتت عرض کنم که ایشون از حضرتعالی ورزشکارتر و مدیرتر و با برنامه تر هستن . اینو بقول خودت آخر پاییز میببنی. والسلام
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز و ناشناس . افکار حضرتعالی ظاهر بین هستش که بجای بینش و تفکر در امورات ورزشی به ظاهر و فیزیک مدیر توجه کردی لازمه به اطلاعتون برسونم این مدیر با توجه به تجربیات گرانبهایی که در امر ورزش و سفر به کشورهای مختلف برا مسابقات ورزشی داشت و همچنین داشتن رفاقت دیرینه با بعضی از صاحب منصبها در ورزش کشور بخصوص در فدراسیون کشتی ، و همچنین وقتی به زادگاه و محل زندگی ایشون دقت میکنیم که بزرگان کشتی کشور از محل زندگی ایشون پا به عرصه های جهانی و المپیک گذاشته اند من جمله کشتی ،والیبال،فوتبال و تکواندو و......... میفهمیم که مشکل از ماست نه از ایشون ،مشکل از ماست که وقتی به اهداف کذایی خودمون نمیرسیم دنبال پاک کردن صورت مسئله هستیم تا حل کردن مسئله. خداوند شما رو به راه راست هدایت بفرماید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1