تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۱۲۰۲۸۷

باخت بستکبال دختران کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
تیم بسکتبال دختران دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد در المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما کشور با باخت در هر چهار مسابقه خود فقط ۱۸ امتیاز کسب کرد.


سما کهگیلویه و بویراحمد





 المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شده بعد از ظهر یکشنبه با برگزاری مسابقات دور چهارم رشته بسکتبال پیگیری شد و منجر به یک اتفاق کم‌نظیر توسط دختران بسکتبالیست کهگیلویه و بویراحمد شد.
در دور چهارم این مسابقات و در گروهی که تیم‌ها برای کسب عنوان‌های هفتم تا نهم با هم رقابت می‌کنند دو تیم کهگیلویه و بویراحمد و تهران با قضاوت راضیه خراسانی، مونس علی‌پناه و فاطمه جواد برابر هم صف‌آرایی کردند که در نهایت دختران ورزشکار پایتخت به برتری رسیدند.
در این بازی تهرانی‌ها در هر چهار کوارتر با نتایج ۹ بر دو، هشت بر صفر، هفت بر چهار و هشت بر صفر به برتری رسیدند و در مجموع نتیجه مسابقه ۳۲ بر ۶ به سود تهران خاتمه یافت.
آرزو غفوری از تیم تهران با کسب ۱۰ امتیاز؛ امتیازآورترین بازیکن این مسابقه لقب گرفت.

نکته مهم این مسابقه این است که تیم کهگیلویه و بویراحمد از مجموع چهار مسابقه خود بدون کسب پیروزی و در جمع هر چهار بازی فقط ۱۸ امتیاز به دست آورد که در رقابت‌ها بسکتبال یک رکورد جهانی محسوب می‌شود.
پرونده این رقابت‌ها با برگزاری دو مسابقه دیگر بسته خواهد شد که طی آن تیم‌های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی برای کسب عنوان چهارمی و همچنین تیم‌های اصفهان و کردستان برای تعیین تیم قهرمان به مصاف هم خواهند رفت.
با اعلام مسئولان فنی هر سه رشته این رقابت‌ها روز یکشنبه با برگزاری مسابقات انفرادی و تیمی به کار خود پایان خواهد داد تا طی مراسمی نفرات و تیم‌های برتر با اهدای کاپ و احکام قهرمانی معرفی شوند.
المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که با حضور ۲۸۰ ورزشکار در سه رشته بسکتبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از روز جمعه ۲۳ مردادماه در همدان آغاز شده روز ۲۵ این ماه با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به‌کار خود پایان خواهد داد.

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1