تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۱۱۹۷۹۸

فیلم یک کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره‌ی «پوسان»

۰
کبنا ؛ 
فیلم«ممیرو» به تهیه‌کنندگی مجید برزگر و کارگردانی هادی محقق به بخش مسابقه جشنواره پوسان راه یافت.
فیلم بلند «ممیرو» به کارگردانی هادی محقق در بخش اصلی بیستمین دوره جشنواره جهانی پوسان به عنوان نماینده سینمای ایران حضور دارد.
این فیلم دومین اثر هادی محقق پس از «او خوب سنگ می زند» است که توانسته بود در جشنواره‌های مختلف جهانی به نمایش درآید و در بخش بین‌الملل بیست و هفتمین جشنواره کودک و نوجوان اصفهان نیز جایزه‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه را ازآن خود کرد.
«ممیرو» به تهیه‌کنندگی سید رضا محقق و مجید برزگر تهیه شده است و سومین فیلم برزگر در مقام تهیه‌کننده است.
برزگر پیش از این «پریدن از ارتفاع کم» را تهیه کرده بود که موفقیت‌های بین المللی‌اش با حضور در شصتمین دوره جشنواره برلین و دریافت جایزه فیپرشی ( فدراسیون منتقدان جهانی ) شروع شد.
وی بعد از آن فیلم «داستان خانواده فرشچی» را با مشارکت شبکه آرته و به کارگردانی نادر تکمیل همایون و محصول ایران و فرانسه تولید کرد.
«ممیرو» که دو هفته پیش در اولین نمایش رسمی و رونمایی‌اش در ایران در سینما تک‌خانه هنرمندان نمایش داده شد، گفته می‌شود با سبکی متفاوت و نگاهی تازه داستان تنهایی‌ ایاز ، پیرمرد واخورده از زندگی پر مشقت خود را روایت می‌کند که بعد از اتفاقی مهیب در زندگی، با نوه خود روزگار می‌گذراند و خود را مسبب همه اتفاقات می‌داند.
عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: هادی محقق. مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا. تدوین: مجید برزگر. طراح صحنه و لباس: حسین قزلباش. طرح چهره پردازی: پدرام زرگر. صدابردار: علی عدالت دوست. طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی. مدیر تولید: حامد غلامی. دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: هادی دیباجی منشی صحنه: آزاده فیروزبخت. دستیار تدوین: حمیدرضا برزگر. طراح گرافیک: طاها ذاکر. طراح جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی. عکاس: سعیده شریفی.
بازیگران: یداله شادمانی. میثم فرهومند. فاطمه بهادر. پریسا واصلی. مهیار آب روان. منوچهر اشکویی. طلوع جهانبازی. تهیه کنندگان:سید رضا محقق. مجید برزگر
بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم پوسان از ۹ تا ۱۹ مهرماه امسال برگزار خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1