تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۱۱۹۷۵۱

واکنش منطقیان به انتشار خبر دیدارش در کبنانیوز

۳۳
۰
کبنا ؛

پیام محمود منطقیان به کبنا نیوز

سلام دوستان. برهمه ما لازم است که حریم خصوصی افراد را محترم شماریم وبه درون خانه های اشخاص سرک نکشیم که این کارخلاف عرف و اخلاق است.

زندگی انسانها تنهادرامورسیاسی وجناحی خلاصه نمی شودوسلیقه هاواختلاف نظرهای سیاسی دلیل برقطع روابط اجتماعی وانسانی واخلاقی نیست واگرچنین باشدفاجعه است.

دیداراینجانب باسردار حبیبی دیداری شخصی وبرپایه عرف واخلاق بوده وقابل بهره برداری سیاسی نیست.

بنده به شخصیت سردارحبیبی احترام می گزارم ودیداربا ایشان رنگ وبوی سیاسی ندارد.امیدوارم بعضی آدمها روابط انسانی واخلاقی را با انگیزه های سیاسی وغرضهای جناحی آلوده نسازندوحریم خصوصی را محترم شمارند.

..................................

براساس اخباری که در برخی رسانه های استان مبنی بر دیدار آقایان منطقیان و حبیبی کاندیداهای اصلاح طلب و اصولگرای حوزه کهگیلویه (منطقیان با حبیبی دیدار کرد) انتشار یافته است حاج علی اصغر حبیبی مطلبی جهت روشن شدن افکار عمومی به پایگاه خبری کهگیلویه ارسال کرده که متن آن شرح زیر است.

با سلام خدمت هم استانی های عزیز و تسلیت بمناسبت شهادت رئیس مکتب شیعه امام جعفر صادق(ع) برخود لازم میدانم جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن مباحثی که در فضای مجازی در خصوص دیدار اینجانب با آقای منطقیان انتشار یافته مطالبی بیان کنم.

با توجه به اینکه رجل سیاسی خارج از مشی و شخصیت سیاسی دارای شخصیت حقیقی و زندگی خصوصی هم هستند و در استان ما روابط نسبی نیز وجود دارد، این قبیل دیدارها می تواند بر اساس روابط شخصی و خویشاوندی صورت گیرد نه روابط سیاسی و جریانی.

در ضمن مشی سیاسی و فکری بنده و آقای منطقیان برهیچ کس پوشیده نیست و ضمن احترام به شخصیت آقای منطقیان این دیدار کاملا شخصی بوده و هیچ ارتباطی با جریانات سیاسی و انتخابات آینده نداشته است.

لذا از همه رسانه های استان خواهشمندم در زمینه انتشار اخبار و اطلاع رسانی به جامعه نهایت دقت را داشته باشند و جهت تنویر افکار عمومی به وظیفه واقعی خود بخوبی عمل کنند.

من الله توفیق
علی اصغر حبیبی
img-20150810-wa0003_0

.......................................................................

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ محمود منطقیان از رهبران جریان اصلاحات شهرستان کهگیلویه و اصغر حبیبی از نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس، جریان اصولگرای شهرستان کهگیلویه با همدیگر دیدار و گفتگو کردند.

هنوز از انگیزه ها و  محورهای گفتگوی این دو فعال سیاسی و نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی که در منزل اصغر حبیبی صورت گرفت اطلاعاتی دقیق در دسترس نیست.



نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در رشته های زیر برای اولین بار بدون کنکور دانشجو می پذیرد
کارشناسی پیوسته حقوق کارشناسی پیوسته مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)
کارشناسی ناپیوسته مهندسی مکانیک(مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید_ماشین ابزار)
وکارشناسی نا پیوسته مهندسی مکانیک(مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی)در ضمن ثبت نام در سایر رشته های بدون کنکور همچنان ادامه دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی www.azmoon.orgمراجعه یا با دفتر معاونت آموزشی واحد گچساران۰۹۱۷۱۴۰۴۷۱۲ تماس حاصل فرمایید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
حاج اصغر یا اصغر حبیبی خودمان فرمانده کاش فرمانده مدافع خاک و ناموس باقی میماندی و هوس سیاست نمیکردی، حاج اصغر شما کجا بازی کثیف سیاست کجا ، نمیدانم شاید تو دیگر آن اصغر حبیبی جنوب و فاو و شوش و شلمچه والفجر ۱ و نیستی و کس دیگر شده ای با احترام رزمنده سابق
Iran, Islamic Republic of
دوتاشون مالی نیستند!؟؟!
اخ و کاندید دهدشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم واسه کسی که قراره نماینده مجلس بشه با شلوار راحتی جلو دوربین ظاهر میشه اخ و بخت ایما
مکلو
Iran, Islamic Republic of
قارون ایسو رفتیه تیش هی ایگوی خمو بویراحمدیم تنه رد صلاحیت ایکنین تا مو بیام و و نیرو یلت بگه که منه حمایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت کننن.....ووووویی هونه چولم
Iran, Islamic Republic of
عکس حاجی پاش بدون جورابه
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم دلت بخواد که منطقیان تحویلت بگیره .
Iran, Islamic Republic of
اگه خصوصی بوده چرا تصویر ازش اومد بیرون و این کار زشت کار چه کسی بوده است؟
احسان
Iran, Islamic Republic of
بله ما هم اینقدر احمقیم که حرف های شما را باور کنیم اولا آقای منطقیان در ادوار انتخاباتی گذشته ثابت کردند که نیروهایش را به لیدرهای آقای بزرگواری تغییر دادند و در انتخابات ریاست جمهوری هم چند روزی با محسن رضایی و چند روزی با ولایتی بودند در آخر هم که روحانی برنده شد بالای تریبون رفت و گفت من باعث شدم ...
Iran, Islamic Republic of
حداقل ی جوراب میپوشیدی
دل درد
Iran, Islamic Republic of
ای خدایه جفت جورابی پیدانمیشد.؟
شیفور
Iran, Islamic Republic of
وای بحال مردم اگر حبیبی نمایندشون بشه.
خیرخواه مردم
Iran, Islamic Republic of
مردم زیرکتر از آنند که که این گونه رابطه ها رو شخصی و فامیلی بدانند.
دیدارهایتان را بیشتر مدیریت کنید تا توجیه لازم نیاید.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اقای منطقیان شما از دیرباز دو سر چوب رو داشتید. شما مدتها ست که به اصطلاح طلبان خیانت میکنید، رابطه منطقیان با سید...اصولگرا در زمینه..... .در اداره برق چیزی است که پوشیده نیست
احسان
Iran, Islamic Republic of
لااقل یه جورابی می پوشیدی یا ...
Iran, Islamic Republic of
مهره های سوخته اصلاحات شکست سنگین را منتظز باشید
شهر بیصحاب
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به منطقیان بگه بابا جون دست بردار از ای جریان اصلاح طلبی چه گلی به سر ای مردم ریختی سی ساله برو دنبال ی کار و کاسبی که فقط دلت خوشه که ی مشت مدیر نالایق را بگن طرفدار منطقیانه جمع گن بابا خودته دیگه اجازه بده ی چهارتا نیرو باسواد و تحصیل کرده راه خودشونو پیدا کنن تو ای شهرستان شاید بتونن ی کاری کنن
Iran, Islamic Republic of
از خود راضی ها ؟؟؟فکر می کنید مردم رعیت هستند و چهار تا ادم معامله گر و خود خواه و تمامیت خواه هم صاحب فکر و تصمیم و اقدام مردم هستند....؟؟؟
اصلاحاتی قدیم
Iran, Islamic Republic of
منطقیان دیگه باطریش از کار افتاده و قابل شارژ کردن هم نیست هر چند از اولش هم حرفی برای گفتن نداشت. اصلاحات با امثال نیروی ضعیفی چون محمود منطقیان محکوم به شکست هست. همون بزرگواری خیلی خیلی قویتر از امثال منطقیان هست.
بهلول
Iran, Islamic Republic of
ضمن مخالفت شدید با هرگونه ائتلاف با هر نوع اصولگرایی ، ولی معتقدم که آنهایی که علیه آقای منطقیان کامنت گذاشتن و با او دشمنی میکنند ، دوستدار اصلاحطلبان نیستند . این افراد منافقینی هستند که میخواهند شکاف موجود میان اصلاحطلبان را بیشتر کنند . البته اصلاحطلبان شهرستان کهگیویه باید بموقع اقدام عاجل برای رفع کدورتهای موجود را استارت بزنند و دوستانه مشکلات فی مابین را حل و فصل کنند .
Iran, Islamic Republic of
پوشش بس نا متعارف و زشت ....
Iran, Islamic Republic of
قومیت یا جناح ؟
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
اون موقع سردارحبیبی برای تو و ناموست هشت سال جلو رژیم بعثی باجونش بازی میکرد پس بی انصافی هست بهش توهین کنیدبنظرم کار خبرنگار اشتباه بوده
زینی سوق
Iran, Islamic Republic of
استاد منطقیان محبوب و مردمیست
عمال شکست اصلاحات همان شخصی است که منیت داشت و دارد و حاضر نیست بجز خود حتی پسرش را حمایت کند
کلو پاری
Iran, Islamic Republic of
شایدآقای منطقیان رفته خواستگاری؟!!! ما از کجا بدونیم؟اونا که نباید روابط شخصی را هم به سیاست وصل کنن. یکی میگه باشلوار کردی اومده جلو دوربین،اون یکی میگه بدون جوراب بود. مگه جلسه رسمی و جلوی دوربین صداوسیما و جلوی دوربین خبرنگاران رسانه های خبری بودن که لباس رسمی بپوشه؟تعجب میکنم به همه چی گیر میدین.
از شيخ حسين
Iran, Islamic Republic of
- این عکسی که منتشر شده از سوی دار و دسته منطقیان بوده برای تخریب آقای حبیبی
اگر به مطلب آقای حبیبی درباره این دیدار به درستی مطالعه شود این دیدار یک رفت و آمد معمولی که قرار نبوده اصلا رسانه ای شود بوده ولی متاسفانه به نظر می رسد آقای حبیبی فریب اقای منطقیان و دار و دسته اش را خورده که به بهانه یک دیدار خانوادگی و سرزنی این بازی کثیف را راه انداخته اند که به نظر می رسد هدف از این کار تخریب سردار حبیبی و همینطور اختلاف افکنی میان جریان اصولگرا بوده است به همین خاطر سردار حبیبی باید فورا وارد عمل شود و پاسخ دندان شکنی به این فریبکاری جریان موسوم به اصلاحات بدهد جریانی که سال های سال است جز ناکامی و شکست در پرونده خود ندارد و انشاء الله در انتخابات پیش رو نیز .
لر
Iran, Islamic Republic of
https://instagram.com/majale_k.b/ اولین نفری باشید که فالو میکنید
دوستدار عدالت
Iran, Islamic Republic of
از بچگی حاج حبیبی را میشناسم انسان با سواد وصادقی است او هنوز هم رزمنده نترس ۸ سال دفاع است وفرصت طلب نیست.
رامين
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
اولا شخصیت والای سردار حاج علی اصغر حبیبی از کسی پوشیده نیست ایشان از فرماندهانی بود که هیچ وقت در دوران دفاع مقدس و فرماندهی ایشان در تیپ ۴۸ چپ و راست نمی کرد و همواره رفتارش برمعیارهای انسانی حاکم بوده تا حزبی وسیاسی ایشان از اول از نیروهای اصول گرا بوده ولی همیشه اصلاح طلبان هم از دوستان نزدیک ایشان بودند شخصیت ایشان همیشه بدین منوال بوده و تا الان هم هست و دراینده هم خواهد بود در خصوص مسائل شخصی از دوستان خواهشمند است فرهنگ خود زیر سئوال نبرید و اینجور شخصیت یک شهروند و یک انسان وارسته را زیر سئوال نبرید یعنی شما انتظار دارید یک نفر تو خونش نباید راحت باشه لذا ادب مرد به زدولت اوست
درپایان به نکته اشاره کنم که حبیبی فوق لیسانس علوم سیاسیه و رشتش سیاسی می باشد
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده هر دوتاشون آدم های خوبی هستند.خوب نیست کامنت بد بگذاریم
Iran, Islamic Republic of
سردار حبیبی انصافا انسان متعادل با روح بزرگ و با غیرت وشجاع دربرابر متجاوزان به وطن و مهربان وخونگرم ودوست درمقابل همه همشهریان چه اصلاح طلب و چه اصول گرا می باشد هیچ زمانی سردار حبیبی چپ و راست نکرد و همیشه متعادل بوده وهست وخواهد بود و اینو در زمان جنگ ودر دوران مدیریت ایشان در تیپ ۴۸ نشان داده است .
ایشان کارشناس ارشد علوم سیاسی می باشد و انصافا دارای قدرت بیانی قوی و مدیریتی عملگرا می باشد .
ایشان بعد از اینکه از سپاه بازنشته شدند با توجه به انرژی و پتانسیلی که دارا می باشند صرفا به عشق خدمت به منطقه وارد گود سیاست شدند وانصافا خوش درخشیدند لذا برما واجب است که قدر نخبگان خود را بدانیم و بزرگان خود را بزرگ بشماریم و چنانچه لازم است با حمایت خود سبب رشد و انگیزه برای ایشان و دیگر دوستان با این مشخصات گردیم چرا که استان ما از داشتن چنین نیروهای محروم می باشد .
علي
Iran, Islamic Republic of
سردار حبیبی انصافا انسان متعادل با روح بزرگ و با غیرت وشجاع دربرابر متجاوزان به وطن و مهربان وخونگرم ودوست درمقابل همه همشهریان چه اصلاح طلب و چه اصول گرا هیچ زمانی سردار حبیبی چپ و راست نکرد و همیشه متعادل بوده وهست وخواهد بود و اینو در زمان جنگ ودر دوران مدیریت ایشان در تیپ ۴۸ نشان داده است .
ایشان کارشناس ارشد علوم سیاسی می باشد و انصافا دارای قدرت بیانی قوی و مدیریتی عملگرا می باشد .
ایشان بعد از اینکه از سپاه بازنشته شدند با توجه به انرژی و پتانسیلی که دارا می باشند صرفا به عشق خدمت به منطقه وارد گود سیاست شدند وانصافا خوش درخشیدند لذا برما واجب است که قدر نخبگان خود را بدانیم و بزرگان خود را بزرگ بشماریم و چنانچه لازم است با حمایت خود سبب رشد و انگیزه برای ایشان و دیگر دوستان با این مشخصات گردیم چرا که استان ما از داشتن چنین نیروهای محروم می باشد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برادر منطقیان چرا ... میومدید اداره برق دهدشت؟ رابطه با اصولگرا ا های سرسخت! نه یه بار و دوبار!نکنه اینم رابطه خویشاوندی بوده یا اینکه فلانی رو قرار بود با واسطه بیاری سر کار؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1