تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۱۱۹۰۸۵

عیادت خبرنگاران یاسوج از جانبازان بیمارستان سلمان

۰
کبنا ؛جمعی از خبرنگاران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت «روز خبرنگار» با حضور در بیمارستان سلمان یاسوج با جانبازان عیادت کردند.
 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز جمعی از خبرنگاران رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت «روز خبرنگار» با حضور در بیمارستان سلمان یاسوج از جانبازان هشت سال دفاع مقدس عیادت کرده و متعهد شدند که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشند.
در این بازدید که منوچهر هرمزپور رئیس بیمارستان و سایر کادر حضور داشتند خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار و برای میثاق با جانبازان و الگوگیری از این اسوه‌های صبر و ایثار و مقاومت با شاخه‌های گل به دیدار آن‌ها رفتند.
منوچهر هرمزپور مدیر بیمارستان سلمان یاسوج با بیان این که خبرنگاران بهترین حامی بیمارستان و جانبازان تاکنون بوده‌اند، اظهار کرد: جانبازان از خبرنگاران توقع دارند تا در جامعه ارزش‌های دفاع مقدس را ترویج کرده و اجازه ندهند فرهنگ ایثار و شهادت کمرنگ شود.
به گزارش کبنا، خبرنگاران با اهداء شاخه گلی از تلاش‌های جانبازان در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران قدردانی کردند.
همچنین خبرنگاران از بخش معرق‌کاری بیمارستان سلمان یاسوج بازدید کردند.
YASUJ-janbazan-khabarngaran (1) YASUJ-janbazan-khabarngaran (2) YASUJ-janbazan-khabarngaran (3) YASUJ-janbazan-khabarngaran (4) YASUJ-janbazan-khabarngaran (5) YASUJ-janbazan-khabarngaran (6) YASUJ-janbazan-khabarngaran (7) YASUJ-janbazan-khabarngaran (8) YASUJ-janbazan-khabarngaran (9) YASUJ-janbazan-khabarngaran (10) YASUJ-janbazan-khabarngaran (11) YASUJ-janbazan-khabarngaran (12) YASUJ-janbazan-khabarngaran (13) YASUJ-janbazan-khabarngaran (14) YASUJ-janbazan-khabarngaran (15) YASUJ-janbazan-khabarngaran (16)  YASUJ-janbazan-khabarngaran (18) YASUJ-janbazan-khabarngaran (19) YASUJ-janbazan-khabarngaran (20) YASUJ-janbazan-khabarngaran (21) YASUJ-janbazan-khabarngaran (22) YASUJ-janbazan-khabarngaran (23) YASUJ-janbazan-khabarngaran (24) YASUJ-janbazan-khabarngaran (25) YASUJ-janbazan-khabarngaran (26) YASUJ-janbazan-khabarngaran (27) YASUJ-janbazan-khabarngaran (28) YASUJ-janbazan-khabarngaran (29) YASUJ-janbazan-khabarngaran (30) YASUJ-janbazan-khabarngaran (31) YASUJ-janbazan-khabarngaran (32) YASUJ-janbazan-khabarngaran (33)
نام شما

آدرس ايميل شما

خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
کارخوبی کردین.ولی چرا بقیه رو خبرنکردین همه اصحاب رسانه به همراه جانبازان رسانه ای و.. برویم.بازهم ....اره اسم خودتون رو گذاشتید خبرگزاری فکر می کنید از همه جدا هستید.همدل و همزبان باشید با اصحاب رسانه نه تک دل و ....
مدیون شهداء
Iran, Islamic Republic of

مسئولین با چشمی ریز بین تر حوزه ایثار وشهادت رو رسد کنید .
درروز محشر چگونه میخواهید جواب این همه شهید به خون خفته را بدهید؟
با همه چیز شوخی با خون شهداء هم شوخی ؟؟؟؟!!!!!!!
سوء استفاده از شهداء و نام شهدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

آقایون رسانه اگه صادق باشید این مطلب و منتشر می کنید .
متشکرم
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استفاده ابزاری از نام شهید توسط مسئولین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1