تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۱۱۸۸۱۸

پاسخ دانشگاه یاسوج به اظهارات جوان بویراحمدی+ جوابیه شکیب‌پور

۱۲
۰
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی با عنوان «گزارش: اجحاف دانشگاه یاسوج در حق جوان بویراحمدی/ چه کسی پاسخگو است؟[کلیک کنید]» در پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز، دانشگاه یاسوج با ارسال جوابیه‌ای توضیحاتی پیرامون این مطلب داد.
سلام علیکم؛yasuj
جوابیه مدیریت امور حقوقی دانشگاه یاسوج به مطلب منتشر شده در سایت کبنا نیوز با عنوان «گزارش: اجحاف دانشگاه یاسوج در حق جوان بویراحمدی/ چه کسی پاسخگو است؟»
در خصوص ادعای آقای شهاب شکیب‌پور و مطالب منتشره در سایت کبنا نیوز جهت تنویر افکار عمومی ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد که عبارتنداز:
۱- نامبرده از تاریخ ۱/۱۰ /۸۷ بصورت نیروی خدماتی بعنوان اپراتور سایت کامپیوتر دانشکده ی کشاورزی و زیر نظر شرکت خدماتی قزل قله‌ی دنا(شرکت خدماتی طرف قرارداد دانشگاه) مشغول به کار شدند.
۲- به استناد بخشنامه شماره ۱۲۲۵۱۸ مورخ ۲۴/۱۲/ ۸۹ وزارت کار و امور اجتماعی موضوع مصوبه مورخ ۲۳ /۱۲ / ۸۹ شورای عالی کار در سال ۹۰ طی قراردادهای شماره‌ی ۳۸۶۹ /۸۴ (از تاریخ ۱/۱/۹۰ لغایت ۱۵/۴/۹۰) و شماره ۵۱۹۴ /۸۴ (از تاریخ ۵/۶/۹۰ لغایت ۲۹/۱۲/۹۰) بصورت قرارداد کار مشخص در این دانشگاه مشغول به کار بوده‌اند.
۳- در سال ۹۱ بعلت تخلفات مکرر ترک محل خدمت، سرپیچی از دستورات محوله و عدم تخصص و کارایی، دیگرقراردادی با ایشان منعقد نگردید و در سال ۹۱ بصورت نیروی خدماتی و توسط شرکت خدماتی طرف قرارداد دانشگاه بکار گرفته شدند که از تاریخ ۸ /۳/ ۹۱(در زمان ریاست اسبق دانشگاه) بدلیل عدم پذیرش محل کار پیشنهادی جدید(فضای سبز) توسط شرکت طرف قرار داد، نامبرده اقدام به ترک محل کار خود نمودند.
۴- به همین علت (ترک محل کار) از ادامه کار ایشان توسط شرکت خدماتی طرف قرار داد ممانعت بعمل آمد. شایان ذکر است دانشگاه هیچ گونه ارتباط کاری با نیروهای خدماتی تحت امر شرکت‌های خدماتی نداشته و در مورد ادامه کار یا قطع ارتباط آنها با شرکت دخالتی نمی نماید.
۵- ضمناً ایشان با توجه به مدارک موجود در سال‌های اشتغال طی چندین مرحله به علت مشکلات اعصاب و روان در بیمارستان های شیراز و اصفهان تحت معالجه و بستری بوده اند. لذا با توجه به توضیحات فوق الذکر، ادعای مطرح شده مبنی بر برخورد سیاسی با ایشان فاقد وجاهت قانونی می باشد و با توجه به اینکه در زمان ترک خدمت نیروی خدماتی بوده است، لذا دانشگاه هیچ گونه ارتباط کاری با ایشان نداشته و مسئولیتی در خصوص عدم بکارگیری ایشان ندارد. طبق قانون شرکت طرف قرار داد پاسخگوی همع مسئولیت‌های مرتبط با مشارالیه می باشد.
احمد انصاری
مدیرامور حقوقی دانشگاه یاسوج
جوابیه شکیب‌پور به دانشگاه یاسوج
به گزارش کبنا نیوز، «شهاب شکیب‌پور» در گفت‌وگو با کبنا نیوز و در پاسخ به جوابیه‌ امور حقوقی دانشگاه یاسوج، با بیان اینکه بنده در پایان دوره اردلان ارژنگ و با طراحی سناریویی اخراج شدم، اظهار کرد: من در دوره ارژنگ اخراج شدم و در دولت تدبیر و امید از اداره‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد بازگشت به کار گرفته‌ام، ولی متأسفانه تاکنون مسئولان دانشگاه یاسوج با بازگشت من موافقت نکرده است.
این جوان، ادامه داد: من به صورت نیروی قرارداد معین در دانشگاه یاسوج در بخش فناوری و اطلاعات در دانشکده کشاورزی مشغول به کار شدم و پنج سال به تنهایی و بدون همکاری هیچ کارشناسی سایت دانشکده کشاورزی را مدیریت می‌کردم و به یک‌باره بر اساس مسائل سیاسی من را از مسئولیت IT به «فضای سبز» منتقل می‌کنند و با توجه به اینکه مدرک حسابداری دولتی دارم، چنین کاری برخلاف قانون استخدامی می‌باشد.
او اضافه کرد: اگر فردی را در محیط اداری بخواهند جابجا کنند و او را تنزل دهند، قطعا او را در حد یک کارشناس در همان بخش یا بخش دیگری می‌فرستند نه او را به «فضای سبز» منتقل می‌کنند.
شکیب‌پور با اشاره به بند ۳ جوابیه دانشگاه یاسوج که می‌گوید( عدم تخصص و کارآیی)، اظهار کرد: چطور در آن پنج سال تخصص داشتم و کسی از عدم تخصص و کارآیی سخنی نگفت آن هم با توجه به توقع بالایی که در محیط دانشجویی حاکم بود.
 
وی با بیان اینکه من نیروی قرارداد معین دانشگاه یاسوج بودم و حتی تعهد خدمت ده ساله دارم برای اینکه بتوانند مرا به راحتی اخراج کنند از بستن قرارداد خودداری و تحت پوشش شرکت خدماتی دراوردند، تاکید کرد: در دوران مدیریت اسبق دانشگاه یاسوج این اتفاق افتاد و اداره کار استان کهگیلویه و بویراحمد برای من بازگشت به کار زده است ولی مسئولان فعلی دانشگاه یاسوج آن را نمی‌پذیرند.
 
شکیب‌پور افزود: اینکه می‌گویند؛ مریض و یا توانای کار نداشتم و تخلفات مکرر انجام دادم و سرپیچی کردم، صحت ندارد و با بر اساس مدارک این مسائل مطرح شود.
وی افزود: تمام گفته هایم بر اساس مدارک موجود است که تصاویر آن نزد این پایگاه خبری موجود است.
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پارتیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
Iran, Islamic Republic of
بنا بر اظهار نماینده مردم در مجلس تابستان گذشته ۱۸ نفر در دانشگاه یاسوج استخدام شدند. بدون ازمون بودند برای امور متفاوت در دانشگاه. یکی از بستگان ما هم استخدام شدند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا مسخره هستش
لیسانسیه بیکار
Iran, Islamic Republic of
تو اگه رشته ات حسابداری بود در سایت کامپیوتر بعنوان مسئول IT چه میخواستی؟
مگه نه اینه که حق یک لیسانس کامپیوتر رو ضایع کرده بودی با اشتغالت؟
حسابداری رو چه بهIT ؟
پس حق دیگران رو ضایع کرده بودی و ضایع کرده بودن حالا به جون هم افتادید
هر دو طرف مجرم و گناهکارید هم شما و هم دانشگاهیون
آقا جان حقت نبود اونجا باشی و احتمالآ با روابط رسیده بودی اونجا
حق یه لیسانس یا فوق لیسانس کامپیوتر بود که مسئول IT دانشکده باشه نه شما
گهی زین به پشت و گهی پشت به زین
رحیم
Iran, Islamic Republic of
در جواب پارتیی بنده خدا بده یکی از بستگانت رفته سرکار حسود بترک. خداروشکر کن یکی شاغل شده آسیا به نوبت.
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای این مسولان
Iran, Islamic Republic of
من از نزدیک با این قضایا اشنا هستم
از دکتر نوری پور سراغ این شخص را بگیرید چون مستقیما با ایشان کار می کردند
ری
Iran, Islamic Republic of
اسیا نع و اسیاب
Iran, Islamic Republic of
ترکیب نیروهای هم استانی در ادارات کل مرکز استان :

بویراحمدی ۷۰ درصد
دهدشتی ۲۰ درصد غریبه ها ۹ درصد گچسارانی ۱ درصد

این بود عدالت در حکومت اسلامی ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ترکیب کارمندان ادارات کل استان
یاسوجی ۷۰ درصد
دهدشتی ۲۰ درصد
غریبه ها ۹ درصد
گچسارانی ها ۱ درصد

و این بود عدالت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جاوید
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه یاسوج واقعا در حق کارکنان خود در حال اجحاف است،مثلا در همین نیروهای شرکتی خود را به مرخصب بدون حقوق آن هم حدود ۴۵روز فرستاده،کاش کسی بود و به ... این دانشگاه رسیدگی میکرد
وجدان بیدار
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان.. فکرکنم جوابیه امور حقوقی دانشگاه کامل و قانع کننده بود...
جوانمردی
Iran, Islamic Republic of
تا جایی ما سراغ داریم امور حقوقی کم و زیاد میگه تو دانشگاه.
یه کم به آخرتت فکر کن آقای....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1