تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۱۱۸۷۴۲

تجلیل از خبرنگاران استان در حوزه آموزش و پرورش

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از همکاری همه‌جانبه و تعامل کامل رسانه‌های این استان برای رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف این دستگاه قدردانی کرد.
صبح امروز آیین تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد به همت آموزش و پرورش این استان و با حضور مسئولان ارشد نظام تعلیم و تربیت استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این آیین هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که کار معلم و رسانه در یک راستا قرار دارد، اظهار کرد: به همین منظور باید در راستای وظیفه و رسالت پیامبری و پیام‌رسانی که بر عهده این دو قشر است انجام وظیفه کرده و برای تعالی جامعه تلاش داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همه تلاش‌هایی که تاکنون برای خدمت به عرصه نظام تعلیم و تربیت این استان توسط رسانه‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: در بسیاری از موارد مسئولان آموزش و پرورش از تریبون رسانه‌ها به بیان مشکلات پرداخته‌اند و بسیاری از مشکلات به دست اصحاب رسانه و مطبوعات برطرف شده است.
این مسئول از رسانه‌های استان به عنوان رسانه‌های آگاه و بیدار برای رفع مشکلات جامعه یاد کرد و گفت: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور از بهترین‌ها به شمار می‌روند و اکنون رشد و پیشرفت چشمگیری در کیفیت و کمیت این عرصه محسوس و مشهود است.
در این آیین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که استان از نظر تعداد رسانه‌ها اعم از رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، افزود: رسانه‌ها همراهی خوبی برای بیان مشکلات جامعه از جمله در خصوص نظام تعلیم و تربیت داشته و در کار اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف عملکرد خوبی دارند.
همچنین در این آئین معاونین آموزش و پرورش استان گزارش‌هایی از حوزه کاری خود ارائه دادند. در پایان این مراسم از خبرنگاران استان در رسانه‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا .جای تقدیر از آموزش وپرورش که همه سال خبرنگاران را تکریم مینماید
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1