تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۱۱۸۷۲۶

سخنان هاشمی‌رفسنجانی توهین به خود است

۲۲
۰
کبنا ؛دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هاشمی رفسنجانی متفاوتی را نسبت به گذشته شاهدیم، گفت: هاشمی رفسنجانی شخصیت متفاوتی از فتنه ۸۸ تاکنون داشته است.
سید علی‌محمد دانشی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه برخی شخصیت‌ها به هر دلیل گذشته انقلابی خود را فراموش می‌کنند، از هاشمی رفسنجانی به عنوان یک شخصیت انقلابی سال‌های گذشته نام برد که دچار این نقیصه شده است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هاشمی در سال‌های اولیه انقلاب در کنار سایر همرزمانش مواضعی انقلابی داشت اما در سال‌های اخیر شخصیت متفاوت سیاسی داشته و از آن مواضع انقلابی فاصله زیادی گرفته است.
این فعال سیاسی با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در مورد روستاییان و روستازاده‌ها تصریح کرد: همه شخصیت‌های انقلاب از امام راحل گرفته که از شهری کوچک مانند خمین ظهور کرد تا مقام معظم رهبری و همین آقای هاشمی همه مفتخر به روستایی بودن هستند.
دانشی گفت: این سخنان نوعی توهین به روستاییان و البته توهین به خود از سوی آقای هاشمی رفسنجانی است.
وی با اشاره به دوره‌های متفاوت حیات سیاسی هاشمی رفسنجانی گفت: به خوبی شاهدیم که مواضع هاشمی پس از فتنه ۸۸ تغییر کرده و دیگر وجهی از شخصیت انقلاب و مبارز در وی دیده نمی‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، هاشمی رفسنجانی در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود که در فضای مجازی نیز بازنشر داشت، درباره بعضی از انقلابیون فعلی می‌گوید: «بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهایشان می‌گشتند، ولی الآن آمده‌اند و انقلابی شده‌اند.»
نام شما

آدرس ايميل شما

و
Iran, Islamic Republic of
اگر زورت وش ایرسه بزنش
ugd
Iran, Islamic Republic of
ایگون .
Iran, Islamic Republic of
نسبت به سخنان مموتی این سخن اصلا جنبه توهین ندارد .

دلواپسان و کاسبان تحریم اون موقع کجا خواب تشریف داشتند .

والا حیا هم بد نیستا
سلیم
Iran, Islamic Republic of
نه عزیزم هاشمی خود روستایی است وروستائیان رادوست دارد وهم او روستائیان را-.هاشمی گفتند : آنهایی که امام وانقلاب را درک نکردند وارد مبارزه نشدند ودر کوچه های روستایشان قدم می زدند. خب این جمله کجاش توهین آمیز است.آدمی که روستایی است به خود که توهین نمی زند. منظور این بود که از ترس ساواک به جاهای امن تر مثل روستاها پناه می بردند و وارد کارزار نمی شدند..
صالح
Iran, Islamic Republic of
شما در ان سطح نیستی که در مورد اسوه انقلاب وزچر کشیده زمان طاعوط نظر بدهی حتی بفاصله یک سال نوری او زجر کشیده است تو چی
Iran, Islamic Republic of
چرا میگویید ایشان تغییر کرده ؟چرا یه نفر صداقت ندارد بگوید اقای رفسنجانی تفسیری که ما از وقایع میکنیم وبه اجبار وزور میخواهیم به دیگران بقبولانیم را قبول ندارند وزیر بار این ظلم تا الان نرفته اند
Iran, Islamic Republic of
اصلا خود حزب موتلفه به تنهایی توهین است به شعور مردم سبز ایران

والا بخدا
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آقای دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد زمانی که خودت مدیر کل آموزش و پرورش بودی چه خلافهای که در حوزه کاری خودت انجام گرفته بود و گاهاًبرای حق خودمان رجوع می کردیم چه جوابهایی که به ما نمیدادی!!!!!!!!!!
به ما گفته بودید جهت صرفه جویی در بیت المال دوره های ضمن خدمت هزینه پذیرایی ندارد .بنده مدیر دوره اجرایی ۲۸ دوره ضمن خدمت برای همکاران فرهنگی بودم برای حق الزحمه اجرای آن بارها به خودتان و معاونتان آقای سیدمحمود موسوی مراجعه کردم خیلی امروز و فردا نمودیدو وقتی برای پیگیری سند دوره های مربوطه را دیدم فاکتورهای چلو کباب بختیاری بعنوان پذیرایی دوره مربوطه مشاهده می شود در برابر خون شهدا سوگند می خورم حتی یک ریال پذیرایی از بیت المال در این ۲۸ دوره توسط اینجانب و سایر همکاران مجری دوره انجام نگرفته و از همه این ها هم بگذریم حق الزحمه ما هم پرداخت نشده و آقای مدیر دولت پاک دست شما را حلال نمی کنم و شما را به حق خون شهدا واگذتر می نمایم که زیاد از آنها سوءاستفاده می کنی.
AMIN
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمی
کا گرگ الله
Iran, Islamic Republic of
کو جون خوت بهلمو . گپ گپو .
افسوس
Iran, Islamic Republic of
ایت الله هاشمی رفسنجانی چنان جایگاهی دارد که به حرف های شما اهمیتی نمی دهد چون باید خیلی سرت را بالا بگیری تا به اهمیت او پی ببری حرف تو دربرابر ایشان مثل اینکه سنگ عدس مانندی را در اقیانوس انداخته باشی کسی که شورای مصلحت نظام در اختیار اوست وتو ومن ودیگران اجرا میکنیم
Iran, Islamic Republic of
شما حرف هاشمی را فهمیدید؟
Iran, Islamic Republic of
وجدان چیز خوبی است جناب دانشی،انصاف داشته باش بگو من در حدی نیستم که در مورد هاشمی صحبت کنم ، جناب دانشی دهه شصت رت بیاد داری آنگاه که بچه های مردم را به جرم پوشیدن جوراب سفید یا زدن ریش ازته، از رفتن به دانشگاه باز میداشتی تو باید روزی در پیشگاه عدالت محاکمه شوی ، هاشمی به تو انقلاب را نشان داد ، آن روزگار که شما از دیدن ژاندارهای پاسگاه دهدشت زهره ترک میشی، هاشمی پنجه در پنجه ساواک میانداخت
میم. الف
Iran, Islamic Republic of
این یه واقعیته که انقلاب را کوخ نشینان کردند و قرار شد دیگر کاخ نشین نداشته باشیم اما برخلاف آنچه وعده داده شد، نه تنها کاخ ها مجلل تر، که بر تعداد کوخ نشینان نیز افزوده شد!!! از آنجاکه مسیر انقلاب عوض شد، بی شک شاهد بودیم انقلابیون نیز چنین کردند که اکنون شاهدیم. اختلاس ها، دزدیها، چپاولها و… به راستی اینها بودند عامل بروز انقلاب در زمان پهلوی! ؟
بدانید که ملت هوشیارتر از گذشته اند.
Iran, Islamic Republic of
برخی منظور اقای هاشمی را نفهمیده اند دنبال جو سازی رسانه ای هستند ؟
Iran, Islamic Republic of
دلش خواست، به تو چه؟
انصاری
Iran, Islamic Republic of
من اصولگرا هستم در روستا به دنیا آمده ام و هنوز هم به روستایی بودن خود افتخار می کنم ، در زمان ریاست جمهوری آقای رفسنجانی با بعضی سیاست های ایشان که در نهایت به ترویج فساد اقتصادی منجر شد مخالف بودم، و انتقاد می کردم اکنون هم همان انتقاد ها را به ایشان دارم. اخیرا در نشریات منتسب به اصولگرایی مطالبی در مورد توهین آقای رفسنجانی به روستائیان منتش شد بنده هم ناراحت شدم ولی فکر کردم به علت سن بالا دچار اشتباه شده اند و به خودشان هم توهین کرده اند. اما وقتی متن صحبت های ایشان را خواندم دیدم هیچ توهینی به روستائیان نشده است. افراد بیمار و مغرض از یک عبارت بسیار معمولی پیراهن عثمان درست کرده اند برای تخریب شخصیت یک پیرمرد سیاستمدار که تمام عمر خود را برای انقلاب هزینه کرده و حتما اشتباهاتی داشته است. بنا به عادت بیشتر نشریات اصولگرایی را مطالعه می کنم و تکرار حملات به آقای رفسنجانی توسط اشخاص مختلف را مشاهده کردم. برادران اصولگرا شما با این کار ها برای خود آتش جهنم را آماده می کنید شاید خداوند بزرگ عده ای را با هاشمی رفسنجانی امتحان می کند و او را عامل ورودبسیاری از اصولگرایان به آتش جهنم قرار داده است. خدا وکیلی اگر این مطالب را آقای احمدی نژاد می گفت همین گونه عکس العمل نشان می دادید.؟
ولایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا بغض تا کجا ؟ کجای این جمله توهین آمیز است؟ اولا اگر این جمله توهین باشد یک نفر غیر موهن در مملکت پیدا می شود؟ در جمله همه بزرگان از این نوع کلمات زیاد است.در ثانی آقای دانشی عزیز این همان هاشمی است که در پرتو او بزرگ شده ای و دهها نفر را به اتهام مخالفت با هاشمی از صحنه رقابت با خود خارج کردی.انصاف هم خوب است،
بدون سهمیه
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بابا
مهمان
Iran, Islamic Republic of
سخنان جناب آقای رفسنجانی سراسر پند و اندرز است. کلمات و عبارات آموزنده و ارزشمند. بنابراین در فهم سخنان این بزرگ مرد باید سعی زیادی کرد. و نیاید با دید سطحی و مغرضانه به سخنان او نگاه کرد. یکی از مردان بزرگ دوران اخیر تاریخ ایران محسوب می شود. قدر و حرمت این بزرگ مرد ، این شخصیت برجسته را باید دانست. خداوند نگهدارشان باد
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
با سلام من کاری به شخصیت گوینده و یا منظور مخالفان او ندارم فقط به لحاظ علمی و ادبی می پرسم اگر به فرض یک جوانی در مورد یک امر تاریخی اظهار نظری کند و شماه که سن بالاتری داردید به او بگویید آن موقع که من آن حادثه را دیدم شما در رحم مادر بودید، آیا به رحم مادر توهین شده است؟ دوستان چرا نمی گویید به ما توهین کرد که سوء استفاده می کنید و می گویید به روستاییها توهین کرد ء نمی ترسید همین اتفاق برای خودتان هم بیفتد ؟
Iran, Islamic Republic of
چو روشن بود روی خورشید وماه....چراغ موشی چرابرفرازدکلاه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1