تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۱۱۸۵۸۴

از دوچرخه‌سواری نماینده بویراحمد تا رقابت ۴۰۰ رکاب‌زن

۸
۰
کبنا ؛همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با هدف گرامیداشت شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۴۰۰ رکاب‌زن یاسوجی انجام شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز و در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور تعداد ۴۰۰ دوچرخه‌سوار برگزار شد.
اجرای ۲۹ پروژه ورزشی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با اعتبارات ۱۴۰ میلیارد ریالی، ۲۹ پروژه ورزشی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا اجرا می‌شود.
ج، غلام‌محمد زارعی صبح امروز در حاشیه همایش همگانی دوچرخه‌سواری در پایتخت طبیعت ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید فرهنگ ورزش همگانی را در استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی و همکاری رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی جا بیندازیم.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات و بیماری‌های جسمی و روحی به دلیل فاصله گرفتن از ورزش است که باید در استان کهگیلویه و بویراحمد با آب و هوای مطلوب و طبیعت بکری که وجود دارد، نهایت استفاده را داشته باشیم.
این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: البته هنوز بسیاری از زیرساخت‌ها و فضاها برای ورزش همگانی در شهرهای ما آماده نیست اما باید از همین اندک ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنیم.
وی از تلاش خود برای در اختیار گذاشتن بخشی از اعتبارات ماده ۱۸۰ به شهرداری‌ها برای ساخت پارک‌ها در شهر یاسوج خبر داد و گفت: اعتبارات ماده ۱۸۰ که سال گذشته در اختیار شهرداری یاسوج قرار گرفت، در حدود ۱۰ میلیارد تومان بود که بخشی از آن برای افزایش فضاهای سبز و پارک‌ها بود.
زارعی تصریح کرد: کارهای بزرگ دیگری برای توسعه اماکن ورزشی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا در دست اقدام است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها در سال‌جاری می‌توان به آغاز عملیات اجرایی تعداد ۲۹ سالن و زمین چمن مصنوعی اشاره کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در همین ارتباط با بیان اینکه سالن‌ها و زمین‌ها در همه بخش‌ها و دهستان‌ها و مراکز جمعیتی ساخته می‌شود، افزود: برای این تعداد پروژه مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
این نماینده مردم در مجلس افزود: عملیات اجرایی این پروژه‌ها از هفته آینده در این دو شهرستان انجام می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور ۴۰۰ رکاب‌زن یاسوجی
جمشید ارجمند مسئول روابط عمومی دوچرخه‌سواری استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت دوچرخه‌سواری استان در دوره مدیریت جدید، سعی در برگزاری برنامه‌های همگانی دوچرخه‌سواری برای فراگیر کردن این رشته در سطح استان دارد.
این مسئول با بیان اینکه دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌های اجتماعی و مورد کاربرد وسیع در جامعه است، افزود: متأسفانه به دلیل کارهایی که از گذشته انجام نشده بود این رشته در استان و در بین مردم و جوانان مهجور مانده بود.
ارجمند از برگزاری چندین همایش دیگر دوچرخه‌سواری همگانی در سطح استان خبر داد و گفت: به زودی نظیر چنین برنامه‌ای را در شهرستان دنا برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: همایش امروز دوچرخه‌سواری یاسوج که به همت هیئت استان برگزار شد از محل فلکه جهاد یاسوج آغاز و به سوی فلکه راهنمایی شهر یاسوج ختم شد.
مسئول روابط عمومی هیئت دوچرخه‌سواری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این همایش تعداد ۴۰۰ دوچرخه‌سوار به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند که از نکات جالب توجه حضور نماینده بویراحمد و دنا در همایش و رکاب‌زنی بود.
ارجمند بیان کرد: در پایان این همایش تعداد ۱۴ دوچرخه به قید قرعه از سوی هیئت به شرکت‌کنندگان اهدا شده و تعداد ۵۰ هدیه دیگر نیز به حضار اهدا شد.
وی با قدردانی از حضور همه مردم به خصوص نماینده بویراحمد و دنا گفت: غلام‌محمد زارعی دوچرخه خود را پس از برگزاری مسابقه وارد قرعه‌کشی کرد که به یکی از شرکت‌کنندگان اهدا شد.
docharkheh savari.yasuj (1) docharkheh savari.yasuj (2) docharkheh savari.yasuj (3) docharkheh savari.yasuj (4) docharkheh savari.yasuj (5) docharkheh savari.yasuj (6) docharkheh savari.yasuj (7) docharkheh savari.yasuj (8) docharkheh savari.yasuj (9) docharkheh savari.yasuj (10) docharkheh savari.yasuj (11) docharkheh savari.yasuj (12) docharkheh savari.yasuj (13) docharkheh savari.yasuj (14) docharkheh savari.yasuj (15) docharkheh savari.yasuj (16) docharkheh savari.yasuj (17) docharkheh savari.yasuj (18) docharkheh savari.yasuj (19) docharkheh savari.yasuj (20) docharkheh savari.yasuj (21) docharkheh savari.yasuj (22) docharkheh savari.yasuj (23)
 
----------------------------------------------
گزارش و عکس: سهیلا مظفری قوام‎آباد
----------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اینم یکی از کاهای مثبت ایزدپور قلمداد کنید که توی استان ما هیئت دوچرخه سواری رییس و صاحب ندارد.
مایه ننگ استان
ایزدپور کیف تو ور دار و برو
عجب
Iran, Islamic Republic of
این چیزی که من میبینم بیشتر جنبه تبلیغاتی داره عکس۱۳ رو نگاه کن همش به اسم پویا وپارسا وعلی دقیقا بچه های اقوامش هستند
Iran, Islamic Republic of
پس چرا ایزدپور دوچرخه سوار نشده
او که عادت داره به تبلیغات
لااقل یه عکس میگرفت با زین دوچرخه
شهروندم
Iran, Islamic Republic of
با با ایزد پور رو جرسقیل نمی تونه ببره چه برسه دچرخه چرسه قیل ۷۰تن باید بیاد که هزینش زیاده شرمنده
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع دوست دارم
اشنا
Iran, Islamic Republic of
اقای علی زارع یکم فاصله هم میگرفتی بد نبود بازم تو عکس می افتادی
دنا
Iran, Islamic Republic of
حاجی امسال خبری ازمجلس نیست این کارا دردی رادوا نمیکندبهتربیخیال مجلس آینده شوی
Iran, Islamic Republic of
تبلیغات انتخاباتی بود
فقط سید باقر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1