تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۱۱۸۵۳۸

مصاحبه یا مبارزه؛ تاجگردون تا دهبانی

۷۱
۰
کبنا ؛

بهنام عکاشه
معلوم بود در بهترین حالت این وضعیت مطلوب فکری خبرنگار اصولگرا در اسفند پیش رو بود و اینکه آنها بتوانند کسانی را از پایگاه رای تاجگردون قانع به آمدن کنند فعلا رویه ای است که دنبال می شود.
شکستن آرای تاجگردون در بین اصلاح طلبان ناراضی و همشهریانش در باشت، تمام هم و غم آنهاست. آمدن سیدمحمود موسوی و دکتر افشین پور می تواند نگاهی جدید به این عرصه باشد.
نمی دانم وقتی یک خبرنگار اصولگرا از حضور یک رقیب جدید برای تاجگردون پرسید، فقط تیری در تاریکی بود یا اینکه واقعا خبرهایی پشت پرده هست که ما نمی دانیم و البته تاجگردون هم نمی دانست یا اینگونه وانمود می کرد.
او وقتی نام قوام فروزان را شنید ابتدا سعی کرد یکه نخورد بعد با نشان دادن ارتباط فکری بین خود و قوام فروزان می خواست نشان دهد که این خبر اصالت ندارد که اصولگرایان با فروزان دیدار داشته انگشد.
فروزان قاضی موفق بابکانی که با جعفری نسبت دارد، از خانواده مادری سیدقدرت بوده، علیرغم این نسبت ها ولی همان طور که تاجگردون گفت اصلاح طلب است و طبق شنیده ها با سیدباقر حشر و نشر داشته و به حاج بهرام هم ارادتی دارد.
صد در صد دکتر فروزان را میشناسم و یک اصلاح طلب به تمام معناست. و اگر بخواهد برای انتخابات به گچساران بیاید حتما با من هماهنگ می کند و من به اصولگرایان می گویم راه را اشتباه رفته اید.

علی فولادی، نامی آشنا که از بهمن ۸۸ تا کنون وارد عرصه سیاست گچساران شده و تا کنون بیرون نرفته است. واقعیات سیاسی می گویند او امسال یا برای همیشه از این صحنه می رود یا با شکست تاجگردون کاری می کند کارستان!

تاجگردون البته روی فولادی تمرکز ویژه ای دارد.

بی اهمیتی او به فولادی در سینه زنی هیئت باوی نشان داد برای تاجگردون، او مثل بقیه نیست. او در مراسم همدلی امام جمعه هم برخوردی حاکی از نگاه بالاسری داشت و در هنگام روبوسی با فولادی نوع نگاهش تغییر کرد و قبل تر از آن ایستاد تا فولادی به سوی او بیاید و دست دهد.

برخورد بیرونی حاکی از اعتماد به نفس تاجگردون نشان می دهد زمستان راحتی پیش رو دارد ولی اصولگرایان می گویند اینها فقط بروز نگرانی های تاجگردون است.

وی در پاسخ به این سوال که شما علی فولادی را رقیب آسان خود در گچساران نامیده اید، آیا هنوز هم همان نظر را دارید؟ گفت: وقتی اصولگرایان برروی ایشان اجماع کردند آنوقت پاسخ این سوال را می دهم.

سوال بعدی هم در این باب نشان دهنده نگرانی خبرنگار اصلاح طلب بود. او نیز همچون همکارش این نکته را نگران کننده می دید که تلاش اصولگرایان برای حذف تاجگردون به هر قیمتی به نتیجه برسد.

معلوم بود او سوالی را که مربوط به شورای نگهبان بود بی جواب نمی گذاشت. پاسخ تاجگردون اما با لحاظ موقعیت سوال و سوال کننده بود.

تاجگردون سعی کرد به هوادارانش این گونه القاء نماید که خبری نیست ولی کیست که نداند منتقدینش به قولی همه گزینه ها را روی میز دارند.

بالاخره من یکبار رد صلاحیت شده ام و ما نمایندگان زیر ذره بین هستیم و اگر دوستان شورای نگهبان هم تشیخص به ردصلاحبت من دهند می پذیریم ولی من تا روز آخر کار نمایندگی خودم را انجام می دهم و دستگاههای نظارتی هم کار خودشان را انجام می دهند، ولی در این دوره نشنیده ام چنین احساسی بشود که به دنبال رد صلاحیت من باشند.
موضع تهاجمی او در موضوع کامنت ها نشان می داد دید او کمی پرخاشگرانه شده است. منظور او عمدتا همین رسانه ای بود که مخالفینش به آن می گویند تاج نیوز.
در برخی مواقع کامنت‌ها و نظرات منتشر شده در سایت‌ها بر خلاف موضوع منتشر شده بوده که این امر کار درستی نیست و از رسانه‌ها می خواهم تا در خصوص انتشار کامنت‌ها و نظرات دقت لازم را داشته باشند و در این خصوص از تعرض و توهین به افراد بپرهیزند.
برخی مواقع کامنت‌هایی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که مسئولیت آن بر عهده مدیر مسئول سایت‌ها بوده و در این کامنت‌ها تعرض و توهین به اشخاص دیده می‌شود.

در این خصوص اگر تهمت و تعرضی به اشخاص وارد شود مدیر مسئول سایت یا رسانه باید بر اساس قانون پاسخگو باشد.

در برخی موارد جوان نویسنده‌ای اقدام به انتشار تفکر سیاسی خود در قالب یادداشتی می‌کند که نباید با انتشار کامنت‌ها و نظرات منفی سبب از بین رفتن انگیزه وی شد.

برخورد خاص او با سوالات خبرنگاران مخالفش، نشان داد آمادگی هر سوالی را داشته و همه گزینه ها را بررسی کرده است. شاید برخی برخوردهای غیرحرفه ای اخیر رسانه ای و البته گاف های خودش، تاجگردون را به موضوع رسانه حساس تر کرده است.
موضوع جالب اما این بود؛ سه خبرنگاری که با پاسخ هائی هوشمندانه روبه رو شده اما هوای گفت و گوی دیروز را عوض کردند.
وقتی از او خوسته شد سه ضعف روحانی و سه قوت احمدی نژاد را بگوید گفت: مقایسه دولت احمدی‌نژاد و روحانی سودی به حال جامعه ندارد.
وقتی از او درباره تاثیر منفی دخالت هایش در ادارات پرسیده شد با اصرار خواستار بیان مصداق شد که خبرنگار از سوالش منصرف شد.
پاسخ او به دیگری نیز بیانگر این بود که با هوشمندی وارد این مبارزه مطبوعاتی شده است آنجا که از او راجع به پاشنه آشیل همه نمایندگان گچساران و باشت یعنی بیکاری و نقش او در استخدام های غیرقانونی پرسیده شد و باز هم مصداق خواست و باز هم خبرنگار منصرف و سوال خود را تعدیل کرد.
همان بعضی ها به دنبال فضا سازی هستند ومن هم اصلا به حرف آنها گوش نمی کنم چرا که آنها با چنین صحبتهایی به فکر درگیر کردن من هستند .
همه می دانند من به نزدیکترین افرادم هم گفته ام کسانی که در مورد شغل حقشان تضییع بشود و رگ و ریشه ای باشد تا بشود دوباره به محل قبلی کارشان وصل بشود کارشان را پیگیری خواهم کرد.
من به ضرس قاطع می گویم بیشتر از هر نماینده ای کار شخصی انجام داده ام ،ولی کار شخصی که حقش بوده است.
مثلا در جایی شخصی مصاحبه داده و او را بی خودی رد کرده اند یا در جایی دیگر شخصی را بی دلیل اخراج کرده اند و این را نماینده باید پیگیری کند ولی اگر در جایی به من بگویند در فلان جا نیرو میخواهند و از من بخواهد تا سفارشش را انجام دهم من اصلا چنین کاری را انجام نمی دهم.
حالا تاجگردون در موضوع رسانه، از علاقه مندی(افتتاح پورتال نمایندگی) به چیرگی(انتشار هفته نامه توازن) رسیده است و به زحمت بتوان او را مغلوب کرد چون به قول خودش «از حداقل عقل برخوردار است».
دیروز در گچساران همه می خندیدند و صدای ظریف خنده های کرم سلیمانی حتی بیشتر از شوخی های حسن بهرامی به گوش می رسید و امیر که روز قبل از آن چهره ای مغموم داشت هم اتفاقا نه خنده که قهقهه می زد.
حتی سیدناصر حسینی و علی اکبر حیدری هم می خندیدند. حسام هم مدام به من نگاه می کرد و به سوژه جدیدی اشاره می کرد و می خندید. انگار خنده های ما دونفر هیچ گاه تمامی ندارد.
تاجگردون با وسواس در انتخاب تیم های کاری و نظارت بر عملکردشان روزهای خوبی را حداقل از دیدگاه هوادارانش می گذراند و این همان چیزی است که دهبانی علیرغم قدرت و وجاهتش در امر هنر و فرهنگ فعلا فاقد آن است و اگر منصف باشیم قضاوت درباره او کمی زود است.
مشخص است که او با ارائه توانائی هایش و پذیرش انتقادات-هرچند مربوط به عملکرد مثلا خردمند معاون مطبوعاتی اش باشد- قطعا روزهای خوبی را در فرهنگ و هنر این سرزمین رقم می زند ولی باید بداند عملکرد همه یارانش در اداره فرهنگ استان به نام او نوشته می شود. امری که اشاره به آن مانند جام زهری برای منتقدین اوست.
خبرنگاران در گچساران مطمئنا از هر عملکردی که نشان دهنده حسن نیت مدیران در هر سطحی باشد حمایت می کنند. مطمئنا دهبانی شایستگی این پشتوانه را خواهد داشت.
IMG_9560 IMG_9532 IMG_9536 IMG_9542 IMG_9548 IMG_9551 IMG_9563 IMG_9505 IMG_9516 IMG_9520 IMG_9526 IMG_9529 IMG_9486 IMG_9490 IMG_9492 IMG_9493 IMG_9498 IMG_9453 IMG_9460 IMG_9475 IMG_9478 IMG_9482 IMG_9415 IMG_9439 IMG_9443 IMG_9448 IMG_9451 IMG_9396 IMG_9403 IMG_9404 IMG_9407 IMG_9414 IMG_9372 IMG_9380 IMG_9381 IMG_9388 IMG_9390 IMG_9359 IMG_9361 IMG_9365 IMG_9366 IMG_9370 IMG_9344 IMG_9346 IMG_9348 IMG_9356IMG_9298 IMG_9357 IMG_9338 IMG_9340 IMG_9341 IMG_9342 IMG_9343 IMG_9334 IMG_9335 IMG_9336 IMG_9337 IMG_9304 IMG_9316 IMG_9327 IMG_9331 IMG_9333 IMG_9286 IMG_9289 IMG_9290 IMG_9291 IMG_9292 IMG_9258 IMG_9259 IMG_9262 IMG_9283 IMG_9284 IMG_9228 IMG_9233 IMG_9241 IMG_9247 IMG_9256 IMG_9216 IMG_9218 IMG_9219 IMG_9221

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مسخره یه ۱۰۰ تا عکس بیکاری
فتح
Iran, Islamic Republic of
مهدی عباسی این وسط نقشش چیه؟
کارمند اداره
Iran, Islamic Republic of
بهنام عکاشه و حبیب قلندری خسته نباشید.موفق باشید
باوی
Iran, Islamic Republic of
سلطان حاشیه سازی و استادهای جنگ های روانی و چهره های محبوب و دوست داشتنی آقایان عکاشه و قلندری روزتان مبارک،تندرست باشید
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای بهنام عکاشه و آقای حبیب قلندری قطعا با حمایت ها و تبلیغات شما دکتر تاجگردون در انتخابات آینده مشکلی نخواهد داشت.صدرصد پیروز میدان خواهد بود.دستتان درد نکند .روز خبرنگار بر شما مبارک
حماسه سازان جنوب
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای سایت تاج نیوز که یک سال خودتونو کشتین. داغون کردین. برای کسی که جز تبلیغات رسانی هیچ خدمتی به مردم نکرد. متاسفم برای سایت کبنانیوز
پاسدار
Iran, Islamic Republic of
حاج فولادی چنان شکستی بهش بده که تا همیشه از صحنه سیاست محو بشه
الم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
صبر کن غلام تاجگردون. ۷ اسفند به تو ثابت خواهیم کرد . اصولگرایان با کاندیداتوری حاج پولادی چه طوفانی به پا میکنن
بابک براتی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بای بای. از ترس حاج فولادی ن شب داری ن روز
شهدای قشقایی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون. مغرور. تاجگردون طبل تو خالی. تاجگردون فرصت طلب. تاجگردون کبنانیوز.تاجگردون بهنام عکاشه و ارش کنار کوهی. تاجگردون در نبود سایت کبنانیوز مرده ای متحرک.تاجگردون خانزاده. تاجگردون. تشنه اسم و تبلیغات دروغین. تاجگردون انحصار طلب. تاجگردون....
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون برابر با منت بی خدمت
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
. حاج علی فولادى با تمام قدرت برای شکست خان و خانزاده خیز برداشته.ن دیگه اقای موحدی هست که ازش حمایت بکنه. ن دىگه مادرى داره که رحمت خدا بره از سراسر ایران با شناسنامه برای مراسم تشبىع بیان. و ن خدمتی به مردم کرده.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم تاج نیوز قرار بود کمتر از اقای تاجگردون حمایت بکنید. سال سال انتخاباته. یک مقدار شرم بکنید. حیا بکنید. خجالت بکشید.
دره شوری
Iran, Islamic Republic of
کامنت گذار حماسه سازان جنوب....بر کسی پوشیده نیست که دکتر تاجگردون خدمت گذار بی منت است.او با تمام توان برای عمران و آبادانی منطقه تلاش میکند.از سایت وزین کبنا نیوز و خبرنگارانش آقایان عکاشه،قلندری،کنارکوهی سپاسگزاریم
احمد مرادی اصل
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مهندس فولادی. مدیر نفتی .مدیری د. لسوز گچساران و گچسارانی
احمد مرادی اصل
Iran, Islamic Republic of
از ترس حاج فولادی خواب خوراک نداره.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
سایت تاسف بار تاج نیوز.از بس که حمایت بیجا کردین از خانزاده حالم بد کردین
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
تاریخ نشان داده اصولگرایان قبلا بهرام تاجگردون رااز صحنه حذف کردن که تا الان هنوز خبری ازش نیست شک نکنید قصد دارن همین کارو با غلام تاجگردون کنن........تاج بای بای
محسن
Iran, Islamic Republic of
اخ که چقدر میسوزید شماها وترس دارید از کنف شدن که از تاجگردون بد میگید برید خجالت بکشید مردم دیگه افکار شما رو نمیخان الکی دست وپا نزنید باید به تاجگردون التماس کنید تا بیا نماینده شهرمون بشه
عباس
Iran, Islamic Republic of
مخالفین تاج گردون اخه با توهین چه چیزی رو به دست می اورید؟
خداییش آبروی حاج فولادی را بردید
هم اقای تاجگردون و هم حاج فولادی محترم هستند
این توهین های شما فقط کاندیدایتان را کوچک و بی ارزش میکند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
روز انتخابات همه با هم علی فولادی
باشت
Asia/Pacific Region
آقا جون الکی طرف را بزرگ نکنید. مرحوم ظفر مباشر خان بود. پس غلام مباشر زاده هست. فرزندان منصور خان را باید بگی خان زاده
ستم
Iran, Islamic Republic of
یعنی کامل مشخصه ک ی نفر عقده ای ای همه کامنتو گذاشته
اخه چقد ای نفرعقده ایه وچقد نادانه ک مردم رو ب چی فرض کرده کاملا
مشخصه ی نفره ک ای کامنتارو گذاشته
چرابین
Asia/Pacific Region
آقای تاجگردون دروغ و ریاکاری تا کی؟ بنده زمستان پارسال ۹ روز برای پیگیری حقم تهران بودم. اما متاسفانه شما عمدا برای افراد خاصی براحتی در دسترس بودید و برای افراد عادی هرگز. منشی های لرتان چنان با لهجه فیک تهرانی با ارباب رجوع صحبت میکردند که ارباب رجوع نا امید روانه ترمینال جنوب میشد. بخدا قسم در یک صحنه من دیدم یکی از منشی های لر شما در جواب یک جوان گچسارانی ضعیف اینطور گفت "آقای دکتر هنوز نامه شما را رویت نفرموده اند...". به فرض محال که دکترا هم داشته باشید، نعوذبالله پیغمبر نیستید که منشی تان از لغات "رویت کردن" و "نفرموده اند" اینگونه در وصف شما استفاده کنه تا ارباب رجوعی که هر چهار سال یکبار اسفند ماه شما برای رای مزاحمشان میشوید، در دفتر نماینده اش احساس غریبی و ناامیدی بکنه؟ بدتر اینکه، وقتی فهمیدم شما که بخاطر بودجه ۹۴ سه ماه قید ملاقات حضوری با مردم را زده بودید، در ساده ترین بند بودجه (حذف یارانه پردرآمدها- تشخیص ندادید ۲ میلیون تومن در تهران لزوما بمعنی درآمد بالا نیست)گاف بزرگ دادید، بیشتر عصبی شدم. به این نتیجه رسیدم که هدفتان از کمیسیون رفتن تنها روی آنتن رفته. منطقه هم که تشریف میارید، چنان با دوربین هدیه دادن به هر کسی، برای خودتان خبرنگار همراه ساخته اید که هنگام مراجعه مردم به شما فقط حواستان به صدای فلش دوربینهاست و بندرت کسی موفق میشه دو متری شما قرار بگیره، حتی گاهی اوقات شنیده شده که با مردم پرخاشگری میکنید. بهمین خاطر امسال خودم را در برابر آهنگ یار دبستانی و دیگر تبلیغات عوام فریبانه شما مقاوم کرده ام و انشالله به کسی رای میدم که از جنس مردم باشه، عشق دوربین و مصاحبه نباشه، همایش های بی اساس و غیرمفید برگزار نکنه، هویت مردم را فقط هر ۴ سال یکبار اهمیت نده و مهمتر اینکه بعد از اتمام دوره اش فرصت حضور به جوانان بده نه مثل شماها انتخابات را موروثی کنه و استعدادهای بالقوه منطقه را سرکوب
حاج پژمان عوضپور
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه عزیزان
به اطلاع همه عزیزان می رساند که اقای فولادی نماینده طیف اصولگرایان شهرستان باشت می باشد واقای قلندری وعکاشه خوب می دانن که در اخرین جلسه که در باشت به ضیافت افطاری برگزار شود اصولگرایان ایشون را در باشت معرفی کردن... معیارانتخاب ما اصولگرایان بعد از ولایتمدار بودن حتما باید دارای کف رای ثابت و رای قابل توجهی می بود و در جامعه و در دوره های قبلی انتخابات جایگاه مناسب و رتبه خوبی را کسب کرده باشد
اصولگرایان باشت و باوی برای اولین بار بعداز انقلاب در عمل به بحث قوم گرایی و ترک و لر بودن، گچسارانی و باشتی بودن پایان خواهند داد و ثابت خواهیم کرد که این افکار پوسیده و نفاق انداز در بین ما جایی ندارد.ورای همه ما حاج فولادیست
باشتی
Iran, Islamic Republic of
کبنا اخبار پتروشیمی گچساران رو منتشر کنه.معلوم نیست کی به کیه اونجا.ستاد انتخاباتی تاج
بی عدالتی..
Iran, Islamic Republic of
من به ضرس قاطع می گویم بیشتر از هر نماینده ای کار شخصی انجام داده ام ،ولی کار شخصی که حقش بوده است.
مثلا در جایی شخصی مصاحبه داده و او را بی خودی رد کرده اند یا در جایی دیگر شخصی را بی دلیل اخراج کرده اند و این را نماینده باید پیگیری کند.


آقای تاجگردون دروغ تا کی ، تا کی با کلمه دروغین پیگیری میکنم ملتو سرکار میزاری ،همه فهمیدن که پیگیری میکنم یعنی برو پی کارت یعنی کشک.
بس آقای محترم بسه دیگه
من خودم شخصا دو ساله برای یه کار کاملا قانونی که حقم رو ضایع کردن به شما مراجعه کردم و شما طی این مدت فقط کلمه پیگیری میکنم را به ما تحویل دادید.
سوء استفاده کردن از احساسات جوانان شهر رنج کشیده گچساران را پایان دهید.
توهين
Iran, Islamic Republic of
واقعا شخصیت و ادب و نزاکت مخالفین تاج گردون مارو کشته
عجب
Iran, Islamic Republic of
به همکاران عزیز تبریک عرض میکنم ولی توی جمع قیافه دو نفر خیلی بامعنی بود اونهم حسام رحمانی وخانم بوستانی بود////واقعا بامعنی دید زدند////مهدی عباسی رو تو اون بین معرفی کنید؟چکاره جمع هست؟بهنام جان پیرشدی؟
ایل بزرگ دولیاری
Iran, Islamic Republic of
یه چن نفر هستن ک ۲۴ساعته بیکارن و با چند اسم نظر هایی علیه تاجگردون میدن اینا رو هیچی نمیخواد بهشون بگین خودشون تا چن روز دیگه میترکن.باو جم کن بند بساطتو
هرکسی
Iran, Islamic Republic of
ریشه اصلاح طلبان در گچساران به زودی خشک میشود
Iran, Islamic Republic of
آهاى روشنفکران قلم بدستان تازه یادتان امد شهرى دارید که هزاران مشکل دارد حالا که تاجگردون دارد بى توجهى نمایندهاى قبلى را جبران میکند و همیه فکرش شده باشت گچسان اطراف ان مگه قبلا چشم نداشتین ببینین یا زبان نداشتین بگید چى شد یه دفه همه به فکر شهر خود افتادین چنتا نمایند داشتین تا حالا اونا چه کردن ::چه شد یه دفعه بیدار شدین اینو بدونید هیچ کس تاجگردون نمیشه :: من بشخص خود از شما جناب تاجگردون ممنونم که اینجورى واینطور دارید خدمت میکنید:: چه بمانید چه نمانید هـیچ کس مثل شما نمیشود حتى مخالفاتم اینو میدونن
در جواب دولیاری
Iran, Islamic Republic of
جواب دوللیاری ....از کی تا حالا دولیاری شده ایل. ...اگه دولیاری ایل هست پس باوی چی هست شما فقط یک بنکو از باوی هستید حتی تیره هم نیستین تا چه برسه طایفه دچار خود بزرگ بینی شدی عزیز من. . بعدش خودت یکی از اونهایی هستی که ۲۴ ساعت به نفع تاجگردون جونت کامنت میزاری. ...
روزگار
Iran, Islamic Republic of
اقای فولادی هم یک کاندیدا است.وباید تلاش کندبرای نمایندگی اقای براتی .تاجگردون جز خدا از کسی ترس ندارد.اسم شهدا را خراب نکن اقای قشقایی.تاجگردون اگر طبل تو خالی بود دولت او را نمی خواست.ایشان تشنه اسم وتبلیغات نیست .چون اونقدر بزرگ منش هست که شناخته شده است.وشما اقای اصو لاگرا همان فو لادی که امروز سنگش را به سینه میزنی وبه قول خودتان برای تاجگردون خیز بر داشته فکری که شما دارین ایشون ندارن تاجگردون خدا پشت پناهش است واحتیاج به مو حد وامتال مو حد ندارد.واما خواهر و برادر که خیلی بی ادبانه بخواهی در مورد مادری که در میان ما نیست قضاوت کنی خدا رحمت کند مادرانی نیستن ولی دعاهایشان همیشه پشت سر عزیزانشان است.مادر اقای تاجگردون مادر شهید است واین را بدان دعای ایشان در ان دنیا هم پشت سر ایشان است و تمام مادرانی که با عشق وعلاقه به اقای تاجگردون دارن دعایشان می کنند.وایشون لازم به شنا سنامه کسی احتیاج ندارن وچون شماها در این زمینه کار کردین فکر می کنید همه همین کاره هستن تاجگردو چه خانزاده وچه مباشر .افتخار دارد پس بدان ریشه دار است وهر چه هم باشد انسان است.وشیر پاک خورده است ونه من میگم کل استان می دانن که از چه خا نواده بزر گی هستن.واقای حاج بهرام تشریف دارن وحیف است که شماها بخو اهین اسم مرد بزرگی را اینطور در موردش حرف بزنین .شماها به خودتان وبه کاندید خودت تو هین میکنی.نه به تاجگردونها .وبرادر یا خواهر مردم اگا هتر از این حر فها هستن.فرز ندان مر حو م منصور خان هم بر ادرهای ما هستن وخانزاده هم می مانن .پس سعی کن خودت را اصلاح کن ودر مورد اسم مادر بااحتیاط حرف بزن موفق باشین
محمود
Iran, Islamic Republic of
دروووووووووووود بر مهندس پولادی وندا
باوي
Europe
پرخاشگری ،تو جمع رو نسبت به من طرفدارش هم داشته و با چاشنی خجالت طرف وکمی تکبر و غرور ، امیدواریم بعنوان اصلاحطلب این رفتاراشو اصلاح کنه
باوي
Europe
پرخاشگری ،تو جمع رو نسبت به من طرفدارش هم داشته و با چاشنی خجالت طرف وکمی تکبر و غرور ، امیدواریم بعنوان اصلاحطلب این رفتاراشو اصلاح کنه ،تو همایش جوانان ایل باوی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
این ... ادم فروش را بیرون کنید
همشهری تیزبین
Iran, Islamic Republic of
مطالب بسیار عالی بود.جا دارد از آقای عکاشه و قلندری دو فعال عرصه خبر این شهرستان تشکر کرده،آروزی موفقیت و سربلندی برای شما عزیزان داشته و روز خبرنگار را تبریک میگویم
نگین تاجی
Iran, Islamic Republic of
انصافا درست و منطقی نیست که دکتر تاجگردون را با محمود موسوی .... مقایسه می کنید!
تاجگردونی
Iran, Islamic Republic of
علی رغم میل باطنی این بار به فولادی رای می دهیم چون تاجگردون دوستان وفادار به خود رو رها کرد
خان
Iran, Islamic Republic of
واضح ترین .تاجگردون اینه که میگه من در عزل ونصب ها دخالتی ندارم .....مردم همه میدانند در جزیی ترین امورات همه شهرستانها ی استان دخالت میکنی
حقیقت تلخ است
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون لطفا بخوانید : ترکیب نیروهای موجود در ادارات کل استان :
بویراحمدی ۷۰ درصد .
دهدشتی ۲۰ درصد
غریبه ها ۹ درصد
گچسارانی ها ۱ درصد .
برای رضای خدا جلوی اینهمه بیعدالتی را بگیرید .
این کار شخصی نیست برادر جان .
اینده شهرمان به ترکیب نیروها در ادارات کل مرکز استان بستگی دارد .
کارمند
Iran, Islamic Republic of
بابا غلامرضا تاجگردون دکتر نیست وبه زور وبدبختی ارشد گرفته چرا الکی دکتر به اسمش بستین
ستار
Iran, Islamic Republic of
اخ سی مو که هیچ عکسی ازم نزدین.....
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون لطفا بخوانید : ترکیب نیروهای موجود در ادارات کل استان :
بویراحمدی ۷۰ درصد .
دهدشتی ۲۰ درصد
غریبه ها ۹ درصد
گچسارانی ها ۱ درصد .
برای رضای خدا جلوی اینهمه بیعدالتی را بگیرید .
این کار شخصی نیست برادر جان .
اینده شهرمان به ترکیب نیروها در ادارات کل مرکز استان بستگی دارد .
خــدمــت بــی مــنــت
Iran, Islamic Republic of
کــــــــــبـــــــــنــــــــــانـــــــــیــــــــــوز = انتشار حقیقت.

خود مخالفین هم بیشتر از همه بر این موضوع آگاهی دارند.
مجيد
Iran, Islamic Republic of
به به به سه فاضل امینی چطور ایخنده البته حق داره بخنده چون که رئس مجتمع فرهنگیانش کرده
بینا
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه که یک نفر در هر فرصتی شروع به کامنت پراکنی گسترده میکنه و میخواد نشون بده که مردم از تاجگردون ناراحت هستند و فولادی خیلی بهتره !!
برای اثبات صحبتم به ساعت کامنتهای پشت سر هم این اسامی دقت کنید :

بیش از ۱۴ کامنت منفی در فاصله متر از نیم ساعت و پشت سر هم ، بعضی از اسامی رو هم یادش رفته بنده خدا عوض کنه .
درست نمیگم دکتر جون :-))
خجالت آوره

"حماسه سازان جنوب (ساعت : ۱۳:۰۷:۰۶ ) ، "پاسدار ( ساعت : ۱۳:۱۰:۰۳ )" ، "الم قشقایی (ساعت : ۱۳:۱۲:۳۴ )"، بابک براتی (ساعت : ۱۳:۱۶:۲۳ )" ، " شهدای قشقایی (۱۳:۲۰:۵۵ ) " ، " دولیاری (ساعت : ۱۳:۲۲:۱۹) " ، " اصولگرا (۱۳:۲۶:۱۴ ) " ، " اصولگرا (۱۳:۲۸:۱۱ )"، " دره شوری (۱۳:۲۸:۲۳ ) " ، " احمد مرادی اصل (۱۳:۲۹:۴۲) " ، " احمد مرادی اصل (۱۳:۳۰:۵۴) " ، " محمدی (ساعت : ۱۳:۳۳:۰۹ ) " ، " اصولگرا ...
گچساران وباشت
Iran, Islamic Republic of
چند مدت دیگه مشخص میشه که خو د فولادی وندا هم میاد برای حاج غلام تبلیغ می کنه واز تر شکستی باور نکردنی کنار می کشه
آشنا
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب حضور سروران گرامی!
صرف نظر از ایده ها و نظرات شما عزیزان.بحث انتخاب اصلح که به میان بیایید کمترین واکنش منطقی اآن است که به دور از احساسات و برای مصلحت جمع .از توهین و خدای نکرده افترا و تهمت اجتناب کرده و بتشینیم و چاره اندیشی کنیم!
فراموش نکنیم که آقای تاجگردون با رای همین مردم برکرسی وکالت مجلس نشستند و حال به هر دلیلی همین مردم هستند که تصمیم به ابقا و یا برکناری ایشان خواهند گرفت!
و در مورد جاج قوام فروزان همین کافیست که بدانیم ایشان فرزند همین آب و خاک هستند!متولد و بزرگ شده گچساران!و با اکثر طایفه ها نیز پیوند و خویشاوندی دارند!
ایشان کسی است که در آستانه ی بازنشستگی هنوز منزلی از خود ندازد!با تمام پست و مقام های متعدد همچنان ساده زیست و بی آلایش دلسوزانه خدمت میکند و صد البته ایشان کوچکترین تمایلی به نشستن بر کرسی مجلس را ندارند!
حال که دوستان اصرار بر حضور ایشان دارند و خود ایشان همچنان جواب مثبتی به درخواست پیاپی و مصرانه ی این عزیزان نداده اند جا دارد حریمها را حفظ کنیم و از توهین به نمایندگان بپرهیزیم!
خط مشی حاج فروزان همواره بر پایه ی دوستی وتعامل و ساده زیستی و مسیولیت پذیری بوده و هرگز به دیده ی رقیب به احدی از انسانها نگاه نکرده اند و این ویژگی بارز این بزرگوار میباشد!
هر چند ایشان تمایلی به حضور در صحنه ندارند ولی قطع به یقین کسی را پیدا نحواهیم کرد که از حضور و دفاع از ایشان پشیمان و نادم شود!
از نظرات شما عزیزان سپاسگزار هستم!
پاینده باشید ملت قهرمان و غیور!!!
Iran, Islamic Republic of
با سلام
چه خوب بود به دور از هر چنچال و توهین نظرات خود را اظهار میداشتیم و حتی خبرنگار محترم هم این را فراموش نکنند که هر جمله ای دلیل بر تبحر و تسلط ایشان بر حرفه اش نیست!چه بهتر بود که مودبانه تر نگارش میگردید!
تشکر از شما دوستان!
گچساران
Iran, Islamic Republic of
یه نفر خودشو نابود کرده برای فولادی

۲۰ تا کامنت نوشته که فولادی خییییلی خوبه . آقا خودتو اذیت نکن سکته میکنی . محبوبیت تاجگردون حالا حالا ها ادامه داره
لیشتر
United States
درود بر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنتهایی رو کهچرا بعضی از کامنت ها رو برداشتید؟!!!!
متاسفم از نگاه جانب دارانه ی شما!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
بابا تاجگردون دکتر نیست اگه راست میگه مدرکشو بیاره نشون بده
Iran, Islamic Republic of
یا علی حاج علی
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه،اینقدر سعی میکنی جو درست کنی که به قولا تنور داغ کنی حواست به این موضوع بود که اقای فروزان از نظر موقعیت اجتماعی بسیار بالاتر از برادرمون تاجگردونه!حاج اقا قوام فروزان همین الان ستون کهگلویه و بویراحمده!معاون قضائی استان تهران،معاون رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران،رئیس تنها محکمه تخصصی ویژه ی أطفال در کشور و رییس شعبه ٩٧ دادگاه تجدیدنظر استان تهران هستند!تازه توی کنگره حقوق بشر که بهمن سال گذشته در لوزان سویس برگزار شد ایشون نماینده ایران در کنگره بودن!حق دارن که پافشاری کنن برای نیامدن به صحنه ی انتخابات !چرا که موقعیت کنونی ایشون بسی بالاتر از مجلس و نمایندگی هست!چه برسه به اینکه بخوان ایشون رو رقیب کسی بدونن!واقعا کسر شأن هست مقایسه کردن بعضی از جایگاه ها رو با هم!
تحلیگر ،
United States
در خصوص سوال خبر نگار محترم از جناب دکتر تاجکردون
حضور حاج قوام فروزان در قبول شدن ایشان نقش بسزای داشته چون ایشانمرد اخلاق و به صداقت و راستگوی شهرت دارد ،
ایشان چهره ملی و قاضی ویژه هستنند
ایشان از پدر به طایفه بزرگ بویراحمد وازمادر به باوی نسبت دارد
باباکانی و جلیل ، طایفه بزرگی از دهدشت و چرام در گچساران و بابا امیر شخی ، گوهرگان ، گشین ، حتی دولیاری و میر سی و سادات عنا و تکیه و دوستانی صمیمی در ارو ، دیل و نیمدور و بزرگان ایل قشقایی ، وسادات زاد احمد و شاه زینعلی و بیدک و سی محمد باشت
بصورت خود جوش حضوری و تلفنی اعلام حمایت کردن ،
حضور ایشان در صحنه کار را برای جناب دکتر سخت میشود
خبر ها حاکی از این که تعدادی به روستای چاهتلخ رفته و اعلام حمایت خویش را به تنها دایی ایشان ملاا کاووس صادقی فرزند شاه محمد از خانواده کاسهو و داماد مرحوم رضوانی معروف اعلام نموده
اما جناب دکتر فروزان هنوز از امدن به صحنه حرفی نزده اصولگران نیز خوستار حضور و به صحن علنی ایشان شده ، واو که نمیخواهد طرف داران و دوستان خود را ناراحت کند درصدد توجیه برامده و از طرف دیگر تاج از دوستان صمیمی ایشان هست
در صورت حضور فروزان ، دکنر تاجکردون امیدی ندارد
بیشک برنده وآقعی دکتر فروزان هست نه کس دیگر ی
وسلام
ای کاش دکتر فوزان نیاید ??
Iran, Islamic Republic of
با نظر دوست بزرگوارمان موافق هستم!
قطعا حضور آقای فروزان نقطه ی عطف و امید است برای دلهای خسته از بد قولی و بی مهری بعضی از دست اندر کاران !!!
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
فروزان کیلو چنده اگر کسی با قاشق ابرو جمع کرده با بیل میکانیکی نیمیخواد بزنه زیرش بریز نیا تو صحنه رای بین فولادیه وتاجگردون
اشنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت یکایک بزرگواران.من خودم شخصا جهت پیگیری یک موضوع چندین بار خدمت آقای تاجگردون رفتم ولی متاسفانه کاش نمی رفتم ایشان بسیار پرخاشگر وبی عدالت است.خداوکیلی انتصابهای فامیلی واداری خصوصا در مجموعه نفت را بررسی وارزیابی کنید.
Iran, Islamic Republic of
عجب سواد و جمله بندی دارید اقای باشت و باوی!
قاشق و بیل مکانیکی!!!
چه طرفداران با شعور و فهیمی!!!
اول برو حرف زدن یاد بگیر بعد إظهار فضل کن بی نزاکت!
امید گچساران
Iran, Islamic Republic of
متاسف ام برای کامنت فوق /که لفظ باوی وباشت کذاشتی ، میشناسمت ک.عا که اسم باشت/
دکتر فروزان ودکتر تاجگردون از دوستان صمیمی هستن خودتون خراب نکید درود بر فروزان ،،درود برتاجگردون
ع ص از شیراز
Iran, Islamic Republic of
آقای باشت و باوی شما اصلا نمیدونید دارید راجع به چه شخصیت ملی صحبت میکنید . شما با این طرز صحبت اصلا در حد و اندازه صحبت در باره این شخصیت برجسته مردمی نیستید ، با دل و جان حمایتت میکنیم دکتر فروزان .
سال نو
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام تاج گردون دوست داریم من خودم ترک زبانم اهل کارکنان ولی هیچکس تاجگردون نمیشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام،درودبرفروزان۱۰۰درصد
جمونگ وارد میشود
Iran, Islamic Republic of
تاجی و فروزان ..
گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، شک ندارم اگر دکتر فروزان حضور یابد با اقتدار پیروزمیشه ...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام . شک ندارم اگر دکتر فروزان حضور یابد با اقتدارپیروز میدانه ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون .مرد عمل
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1