تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۱۸۰۲۹

برگزاری جشنواره استانی تئاتر ماه در یاسوج

۱
۰
کبنا ؛جشنواره استانی تئاتر ماه حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از  امروز در یاسوج شروع می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، این جشنواره با حضور ۵ گروه برگزیده از شهرستان‌های استان می‌باشد که در نهایت با نظر داوران دو کار جهت حضور در جشنواره کشوری تئاتر سوره ماه انتخاب خواهد شد.
علی هوشمند رئیس  حوزه هنری با این اعلام این خبر گفت: در این مرحله آقایان مسعود موسوی،حسن خلیلی فر و امیر حسین نوروزی کار داوری آثار را بر عهده خواهند داشت
هوشمند هدف از برگزاری این جشنواره را تاکید بر سیاست های کلی حوزه از جمله دفاع مقدس و خانواده عنوان کردند و افزود: حمایت و ترویج تئاتر دینی از رسالت های اصلی حوزه هنری می‌باشد.
وی هم چنین از همکاری و مشارکت های دستگاه های مختلف استان از جمله استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن نمایش، آب منطقه ای، جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش   در این برنامه به عنوان یک حرکت فرهنگی خوب یاد کرد و گفت:تعامل و همکاری در این برنامه در سطح بالایی بود و امیدواریم این مهم تداوم داشته باشد.
گفتنی است جشنواره تئاتر ماه از امروز با اجرای گروه‌ها  آغاز و در روز چهار شنبه ۱۵ مرداد ماه اختتامیه این جشنواره برگزار  خواهد شد.
 
کتاب «انگیزشهای مصرف کالاهای هنری» در یاسوج منتشر شد
 
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید و انتشار کتاب «انگیزش های مصرف کالاهای هنری» در این استان خبرداد.
علی هوشمند به خبرنگاران گفت: کتاب «انگیزش های مصرف کالاهای هنری» با مضوع اقتصاد هنر توسط حسین خلیلی و محسن محمدی نگارش شده است.
وی افزود: این کتاب در تیراژ یک هزار و ۲۰۰ جلد توسط انتشارات فرهنگ مانا منتشر شده است.
هوشمند اظهار داشت: این کتاب جزء اولین کتاب هایی است که در کشور با این موضوع و توسط دانشجویان اقتصاد هنر در کشور تهیه است.
وی بخشی از موضوع این کتاب را مربوط به اقتصاد هنر در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: این اثر با حمایت حوزه هنری و در راستای ارتقای بینش هنری هنرمندان استان تولید شده است.
رئیس حوزه هنری استان اقتصاد فرهنگ و هنر را یکی از مسائل بنیادی در عرصه فرهنگ و هنر دانست و افزود: اقتصاد و هنر آنچنان با هم همپوشانی دارند که نادیدن هر کدام از این بالها این عرصه را با مشکل مواجه می کند.
هوشمند همچنین از در دست تولید بودن چهار کتاب دیگر در بخش پژوهش خبرداد و گفت: دو کتاب در بخش ادبیات پایداری نیز به زودی منتشر می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشتي
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مسولان عزیز سایت کبنانیوز .
جناب آقای هوشمند سرپرست حوزه هنری استان هستند لطفا تصحیح بفرمایید .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1