تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۱۱۷۹۱۲

با اجرای سدی ۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی آواره می‌شود

۰
کبنا ؛شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست برگزار شد.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: احداث سد خرسان ۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی را آواره می‌کند.
میرمحمدی در این نشست با ارائه چند پیشنهاد در خصوص مسائل محیط زیست اذعان کرد: امروز تبلیغ و ترویج مباحث زیست‌محیطی باید وارد زندگی و فرهنگ مردم شود و قطعا دولت نمی‌تواند به تنهایی این مشکل را برطرف کند و نقش تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در این بین موثر است.
این مسئول ادامه داد: محیط زیست باید در تقویت مسائل زیست‌محیطی بخشی از کارها را به سازمان‌های مردم نهاد واگذار کند چرا که تاثیرپذیری آن‌ها در فرهنگ مسائل زیست‌محیطی بسیار بالا است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه محیط‌بانانی ناخواسته در زندان هستند، گفت: در زندان افرادی را داریم که سرشان زیر تیغ است و باید حمایت شوند و تقاضا داریم که ویژه به این امر توجه شود.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های بالایی دارد، گفت: کهگیلویه و بویراحمد در تولید عسل از استان‌های برتر است و امروز در اثر ریزگردها وضعیت بحرانی شده و خسارات زیادی را به زنبورداران این استان وارد کرده است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سدسازی‌ها و ایجاد مشکلات زیست‌محیطی در خصوص سد‌ها گفت: سد خرسان ۳ در صورتی که به بهره‌برداری برسد قریب به ۹ هزار نفر آواره می‌شوند و هزار و ۴۰۰ هکتار جنگل زیر آب می‌رود و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های دولت وارد می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1