تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۱۱۷۹۰۴

آرامش: تندورها در مخالفت با زنان شیپور بزرگ دارند

۶
۰
کبنا ؛
شورای ادارای کهگیلویه و بویراحمد با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در یاسوج مرکز این استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این نشست مطالب گوناگونی از سوی مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد از جمله اینکه عطاپورشیرزاد سخنانی پیرامون اهمیت و جایگاه جنگل‌ها و منابع طبیعی مطرح کرد و پس از آن، فرزانه آرامش و میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی مطالب صرف سیاسی و اجتماعی را مطرح کردند.
رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج مشارکت سیاسی زنان را در ایران براساس آخرین گزارش‌های رسمی بین‌المللی نگران‌کننده خواند و گفت: اقلیتی تندرو شیپورهای بزرگ در دست دارند مخالف حضور زنان در عرصه‌های مختلف هستند اما ما از رئیس جمهور حقوقدان می‌خواهیم انتظارات بانوان را برآورده کند.
 فرزانه آرامش در نشست شورای اداری کهکیلویه و بویراحمد که با حضور خانم ابتکار معاون رئیس جمهور در یاسوج در حال برگزاری است، گفت: متاسفانه مشارکت‌های زنان ایران در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های سیاسی و اجتماعی نگران‌کننده بوده به گونه‌ای که این مشارکت‌ها در حوزه سیاسی به صفر رسیده است.

وی گفت: از دولت تدبیر و امید انتظار داریم که توجه جدی به مسئله زنان داشته باشد.اگرچه معتقدیم انتظاراتی که ما از این دولت داشتیم به شکل حداقلی به نتیجه رسیده است.

این فعال سیاسی گفت: اقلیتی تندرو شیپورهای بزرگ در دست دارند مخالف حضور زنان در عرصه‌های مختلف هستند اما ما از رئیس جمهور حقوقدان می‌خواهیم انتظارات بانوان را برآورده کند.

آرامش به وضعیت مشارکت زنان در کهکیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: از اینکه به مدیریت بانوان در این استان توسط استاندار اصلاح‌طلب توجه شده خوشحالیم.

وی گفت: تغییر در برخی ساختارها نیاز به گذر زمان است که امیدواریم دولت در دوسال آینده به بسیاری از این تغییرات پاسخ مثبت دهد.

نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقلیت تندرو خود شما هستین خانم رییس
علی
Iran, Islamic Republic of
..وان یک زن چیکار برای این استان و دانشکده ی زیر دستت کردی اتفاقا . که فقط ببه خاطر حمایت مسایل سیاسی انتخاب شدید برای همیشه مدیریت زنان در استان را نابود خواهد کرد مطمن باش زنان استان ما چوب بی مدیریتی امثال شما را خوااهند خورد و دیگر دفاعی در گماشتن زنان در بدنه مدیریت استان باقی نمی گذارد اقای دکتر اگر قلبا معتقد به پیشرفت زنان در استان هستید لطفا گزینش فقط کارایی و توانمندی باشد نه فشار سیاسی جراکه اینلن نمایتده نصف جمعیت استان یعنی زنان هستن و گماشتن این افراد ضعیف در پست های مدیریتی برای همیشه مدیریت زنان در استان را نابود خواهد کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عرصه های مختلف یعنی همین استادیوم رفتن شد عرصه های مختلف
جوانان
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم ارامش با ان جمله زیبا که فرمودند تندروها در مخالفت زنان شیپور بزرگ دارند. در واقع باید گفت افکار ... باعث کگد مال کردن فرهنگ وتمدن ایران سترگ شده در جهان ملت بزرگ ایران را بعنوان به فرهنگ ترین مردم در جامعه جهانی معرفی کرده اند وشیر زنان ایران باید مبازه کنند تا حقوق ار دست رفته شان را پس بگیرند چون زنان نیمی از جمعیت ایران را تشکیل می دهند. زیرا که حق گرفتنی است نه دادنی است.
خسته از بی عدالتی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا یکی ندونه فکر میکنه این ارامش... میدونه؟ سفر مدیر محیط زیست چه ارتباطی با بحث سیاسی زنان داره؟ اینا نشان از نبود خرد سیاسی است. هر حرفی جایی دارد و هر نکته مکانی.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شرمنده شما تاکنون چند وعده غذای گرم به شوهر وبچه هاتون دادید زن باید در خانه به امورات خانه داری برسد وکاری به سیاست نداشته باشد ؟خوب خانم ابتکار ایشون را بگذارید مدیر کل محیط زیست ببینم چند آتش رو خاموش میکند ؟بابا مرداش هم تاهالا نیومدن اتش خاموش کنند چه برسد به شما . بیخیال زن =خانه داری .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1