تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۱۱۷۸۹۸

سفر سیاسی یا زیستی محیط ابتکار به یاسوج/ از حمله تند به دولت قبل تا مباحث غیرمرتبط

۱۷
۰
کبنا ؛سفر سیاسی یا زیست محیطی معصومه ابتکار به یاسوج
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در حالی که همگان از سفر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و مسئول ارشد محیط زیست کشور به عنوان نقطه عطفی برای ایجاد تحولات اساسی در بدنه محیط زیست و رفع مشکلات زیست محیطی یاد می‌کردند ولی شواهد حاکی از ان است که سفر رنگ و بوی سیاسی داشته است و این نکته از انتخاب سخنرانان شورای اداری و صحبت‌های که از زبان مدیرکل محیط زیستی به میان امد کاملاً واضح بود.
بنابراین گزارش، در ابتدا این نشست مدیرکل محیط زیست به جای پرداختن به مشکلات زیست محیطی که هر یک محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد را به ورطه نابودی کشانده‌اند و به جای انکه از خانم ابتکار برای حل مشکلات زیست محیطی در خواست و کمک کنند، تنها به صحبت‌های کلیشه ای و کلی در مورد اهمیت جنگل و درخت بلوط پرداخت.
و با پرداختن به مشکلات مربوط به خشکسالی و گرد و غبار مشکلات زیست محیطی را تنها در این دو مورد دانست.
بنا به گزارش کبنا، در ادامه این نشست که بیشتر به یک متینگ سیاسی شباهت داشت مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حمله تند به دولت قبل گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مشکلات سیاسی و اقتصادی یکی پس از دیگری برطرف شد.
حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی در این نشست ضمن خیرمقدم به رئیس سازمان محیط زیست اظهار کرد: دولت تدبیر و امید علی‌رغم محدودیت‌ها و مشکلات مزمن و دست و پاگیری که داشت موفقیت‌های خوبی به دست آورد.
این مسئول با تاکید بر اینکه باید شکرگزار تلاش‌های دولت باشیم، گفت: باید از این تیم شجاع حمایت کنیم دولت در عرصه بین‌المللی و مذاکرات هسته‌ای دستاوردی داشته که بی‌نظیر بوده است و ایجاد ثبات اقتصادی و آرامش اقتصادی در خصوص کنترل تورم و ثبات ارز کار بزرگ دولت یازدهم است.
وی ادامه داد: ترمیم نسبی در خصوص ارتباط بین دولت و ملت بوده که امروز شاهد نشاط و شادابی اجتماعی در جامعه هستیم.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح تحول سلامت را از دستاوردهای دولت عنوان کرد و گفت: بیش از ۸۵ درصد مردم از طرح تحول سلامت راضی هستند.
در ادامه نیز صحبت‌های خانم فرزانه آرامش به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای که انتخاب او نیز برای سخنرانی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور معصومه ابتکار فرد شماره اول محیط زیست که رنگ و بوی سیاسی نشست را دوچندان کرد با تعریف و تمجیدهای عجیب و غریب از ابتکار به عنوان بانوی سیاسی یاد کرد و در ادامه نیز با تقدیر از استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خاطر بکارگیری بانوان در بدنه مدیریتی استان سخنرانی خود را پایان داد.

این فعال سیاسی گفت: اقلیتی تندرو شیپورهای بزرگ در دست دارند مخالف حضور زنان در عرصه‌های مختلف هستند اما ما از رئیس جمهور حقوقدان می‌خواهیم انتظارات بانوان را برآورده کند.

آرامش به وضعیت مشارکت زنان در کهکیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: از اینکه به مدیریت بانوان در این استان توسط استاندار اصلاح‌طلب توجه شده خوشحالیم.

وی گفت: تغییر در برخی ساختارها نیاز به گذر زمان است که امیدواریم دولت در دوسال آینده به بسیاری از این تغییرات پاسخ مثبت دهد.

البته در میان سخنرانان تنها کسی که جور سخنرانان را کشید و توانست بخشی از مشکلات زیست محیطی و خطراتی که منابع طبیعی استان را تهدید می‌کند به زبان آورد بهشتی‌فر مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
به گزارش کبنا، به نظر این سفر بیش از آنکه مربوط به محیط زیست باشد و بتواند دردی از تهدیدهای زیست محیطی استان کهگیلویه و بویراحمد را دوا کند به سفری سیاسی مبدل شده است.
معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین در این همایش گفت: دولت هنوز راه‌ طولانی برای رسیدن به نقطه مطلوب دارد و همه تلاش خود را بر این داریم که با یکپارچگی و همدلی و همزبانی این مشکلات را برطرف کنیم.
وی گفت: در حوزه‌های مختلف از جمله بین‌المللی کارهای خوبی انجام شده است و آینده امید بخش پیش‌بینی می‌شود که بخش زیادی از آن به همدلی و همزبانی و همراهی مردم برمی‌گردد.
ابتکار تصریح کرد: از شاخص‌های مهم در دنیا شاخص‌های پایدار محیط زیست است که اگر به مناسبات بین‌المللی نگاه کنیم یکی بحث جنگ و صلح و دیگری تلاش برای ایجاد صلح و امنیت در جامعه است.
البته هنوز جای امیدواری است که اساتید دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد،NGO‌ها و اصحاب رسانه بتوانند مشکلات محیط زیست استان را بدون سانسور به گوش فرد اول محیط زیست کشور برسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تيزبين
Iran, Islamic Republic of
اصولا انتخاب این خانم که صبغه سیاسی ان بر صبغه اجرایی ،مدیریتی وعلمیشان میچربد یک اشتباه استراتژیک بود،وطبیعی است که هم. و غم ایشان بیشتر مسائل سیاسی باشد تا اجرایی ضمن اینکه سن بالای ایشان اقتضائ کار اجرایی را ندارد
انصاف و اعتدال
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکریمممممممممممممممم
بی خیال محیط زیست سیاست رو بچسبیم
چنار برم
Iran, Islamic Republic of
دولت مردان ودولت زنان فعلا هم غم و توانشون صرف تخریب دولت گذشته شده اگر چه دولت قبل کم هم خرابی به بار نیاورده ،ولی مهم اینه که اینا عملکرد نداشته خودشونو بیان بکنن ،چون عملکردی نیست ،میرن سراغ گذشتگان
غیرت
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا این دولت ;یخو سیش تصمیم بگره.واخ واخ
محیط زیستی
Iran, Islamic Republic of
درنشستی که در اداره کل محیط زیست وبه نام همکاران برگزار شد تنها صدایی که شنیده نشد صدای همکاران بود
مدیر کل محترم کما فی سابق یک سری امارهای پست نگهدارنده ارایه دادند
اجازه صحبت به منتقدین داده نشد
Iran, Islamic Republic of
کبنا عادت کرده هر مسئولی به استان می آید رو از اومدن پشیمون کنه. کافی است سفرهای وزرا، نوبخت، حسن خمینی و..... را بررسی کنید. برادر عزیز کاری نکنید که دیگه یک مدیرکل ستادی هم به استان سفر نکند با این تحلیل های آب دوغ خیاری. ضمن اینکه مدیریت محنایی در جلسات شورای اداری افتضاح است و به هرکی دوست داره وقت می ده تا زمینه این تحلیلهای مسخره بوجود بیاد.
Iran, Islamic Republic of
در این بین بدبخت محیط زیسطه شما از صحبتهای افراد شرکت کننده میتوانید بفهمید که هیچ اطلاعی از وضعیت محیط زیسط استان ندارند استاندار که قربونش برم فقط چند جمله از حفظه یکی استان ما ۲۵درصد نفت رو تولید میکنه و اینکه استان ما از نظر جنگل بسیار خوبه و دایم تو جلسات با وزرا و مسولین کشوری تکرار میکنه اخه بابا یه راهکار هم شما ارایه کن یه پیشنهاد یه طرح ولی دریغ
همشعری
Iran, Islamic Republic of
سرکار . خودش صرفا به خاطر سیاسی پست گرفته نه به خاطر توانایی و عملکرد خوب گذشته ما که از دور عملکرد مدیران را رصد میکنیم میبینیم اکثر مدیران سیاسی منصوب شده از جمله سرکار هیچ کار نو یا عملکرو قوی نداشتن و در این گونه مراسمات به جهت ابنکه میدونن این گونه مدیران تاریخ مصرف دارن و با عوض شدن سیاست اینها هم عوض میشوند و از یادهد میروند این گونه حرف میزنن سرکار خانم عملکرد حال و گذشته خدمت به استان چیکار کرده اقای میرمحمدی هم در دوره فرمانداری یا در حال حاضر چه کار شاقی انجام داده به حز بر اساس منفعت سیاسی خودش حرف زدن و این استاندار توانمند با گزینش چنین نیروهای سیاسی بدون عملی خودش را واقعا زیر سوال برده و هر چه خودش کار کند عملکرد اینها پنبه میکنن کاش این اشتباهات را کمتر تکرار کند و توانمدی نیرو براش مهم باشه نه فشار سیاسی
بانوان
Iran, Islamic Republic of
چه خنده دار هست این جمله ارامش که با ا. گفته انتخاب بانوان مدیر .اخه یکی نیست بگه خانم تو را چه به این حرفها برو درست رو بده تو به عنوان یک خانم چه کار انجام دادی که دیگر خانم ها بیان انجام بدن خدایی اگر امثال .از تو حمایت نمیکرد خواب مدیر یه مدرسه شدن را میدیدی اخه تا زمانی که مدیران زن ما به خصوص فقط به خاطر سیاسی انتخاب میشن چطور باید انتظار عملکرد خوب داشته باشیم ما که تا حالا چیزی از این زنان مدیر ندیدیم جراکه مردان ما هم موندن چه برسد به زنان ما که تو استان به خاطر سیاست بعضی تندروها مدیر شدن
بانوی پایتخت
Iran, Islamic Republic of
این جمله خانم ا.خیلی ... هست و تا مدتها حداقل بهانه ای برای...ه دار شدن داریم* تشکر به خاطر مدیریت خانم ها .* اینو یکی بگه که اعتقاد به مدیریت واقعی زتان داشته باشه نه مدیریت سیاسی
مدیران واقعی
Iran, Islamic Republic of
من سیاسی نیستم مدیر هم نیستم یه فرد عادی که مسایل سیاسی را پیگیری میکنم تا جایی که اطلاع داریم جناب م.... و سرکار ا... از مخالفین استاندار هستن که تصمیم دارن ایشونو ناک اوت کنن حتی مدیران منصوب شده توسط استاندارو و هم اذیت میکنن و فشارهای زیادی به این افراد میارن حالا جی شده که جلوی استاندار اینطوری عرض اندام میکنن الله اعلم تف بر این دنیای زشت و پلید سیاست که اینجوری انسانها را پست میکند اقای استاندار بهوش باش و بترس از این افراطی ها چون برای حضور ریس جمهور در استلن نقشه ی بدی ب اتون کشیدن گول حرفهای این قشر .
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
حالا یکی نیست بگه م.. و ا. خودت ن به عنوان دو مسول چیکار کردین که مدیران قبل نکردن حداقل اونها عملکرد خوب از خودشون به جا گذاشتن شنا ب ای این استان جیکار کردین جز تخریب مدیران فعال و اثر گذار کاری دیگه کردین اگه کمی تامل کنیید به هوش باشید اخرتی هم هست و روزی باید پاسخگوی اظهار نظراتتون باشین اقای دکتر خ. استاتدار محبوب استان چرا با انتخاب این افراد محبوبیت قشنگ خودتون را زیر سوال میبرین کمی تامل داشته باشین و گول سیاست های /را نخورین
بی غم
Iran, Islamic Republic of
برای یک استان باید متاسف بود که در جلوی معاون ریس جمهور امثال اینها سخنرانن بابا یکی نیست این اناخاب ها فقط سیاسی کاری هست و بس مثل روز روشن هست که در این استان همه چی سیاسی شده یعنی قحط سخنرلان بود که دو نفر تندرویی که تا دیروز بر ضد نظاام بودن و قبول نداشتن امروز شدن نماینده استان جناب دکتر کمی زرنگ تر باشین افراد دور شما همه گرگ هستن و برای منافع خودشون هستن روزی که شما از ااستانداری رفتین متوجه اشتباهات بزرگ خودتون میشین و سخنان امام علی در مورد انتصاب مسولین رابهتون یاداوری میکنم که هر مسول بدی که انتخاب کردین شما هم شریک در بدیهای اون مسول هستین میدونم فشار سیاسی باعث انتخاب همه ی کارها در استان هست ولی برای سخنرانی دیگه دقت بیشتری کنید برادر اخه اگه گذشته سخنران های این برنامه را دربیارین به خدا فاجعه هست فاجعه
ماشاالله
Iran, Islamic Republic of
واییییییی از استانی که .. سخنرانش بو که دنیا تش گرته یکی نی بگ... جه کردیه که یه زن دنه بنن رییس والله خوت فقط سی فشار سیاسی مدیر وابیی و بس میرمحمدی من دوره فرمانداریش به جز فامیل گری چه کرد البته الان هم همین طوره واقعا باید متاسف وابی سی ای استان ای دولت که افتای من دس یه مشت ا.. که فقط و فکر سیاستشونه و هیچ قدم مثبتی هم نیوردارن
بعله
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم ابتکار بانوی سبز برای محیط سبز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این خانم کاری جز سیاست زدگی بلد نیست اگر سیاسی هم بود باز خوب بود امد استان یک دوری زد و رفت ما چقدر ساده ایم که خیال میکنیم برای کار اومدن اگر واقعا برای کار بود دولت باید اول میرفت استانهای محروم نه اینکه هر چی استان بزرگ رفت بعد اخرش پا میشه میاد استان تاز انهم معلوم نیست به این زودی بیاد
رمضانی.گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام
باید برای چنین جلساتی و چنین مدیریتی توسط جناب اقای استاندار افسوس خورد
تنها چیزی که در این جلسه طبق گزارش کبنا خروجی ان بود بی تدبیری بود.
این سرکار خانم امد که هوای پاک بیاورد.
ولی ویروس سیاسی در این استان سیاست زده وارد کرد.
فقط چند کلمه پیشکشتان تا......بموقع به مردم اطلاع رسانی شود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1