تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۱۱۷۸۷۱

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان در سی‌سخت

۲۶
۰
کبنا ؛مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از برپایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور درشهر سی سخت خبر داد.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان ،اعضای هیئت کشتی استان،رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دنا جهت بحث وتبادل نظر در مورد پذیرش میزبانی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور در اداره کل ورزش وجوانان برگزار شد.
مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در ابتدای این جلسه ،هیئت کشتی استان را از بهترین هیئت های این استان نام برد وابراز داشت:باید از هیئت خوب و وزین کشتی استان که در این مدتی که قبول مسئولیت کرده اند و بارقه ای از امید را در بین نوجوانان و جوانان وهمچنین ورزش این استان فراهم کرده اند وآینده خوبی را برای ورزش کشتی استان رقم زده اند تقدیر وتشکر کنم.
IMG_4275
رئیس هیئت کشتی استان نیز در این جلسه از زحمات شبانه روزی مدیرکل ورزش وجوانان استان تقدیر کرد و گفت: برای اولین بار است که اردوی تیم ملی کشتی در استان برگزار می شود و کاری ارزشمند وکم نظیر بوده که به یادگار خواهد ماند.
علی سلیمانی با بیان اینکه با توجه به حسن نیت خوبی که آقای ایزدپور به کشتی دارند و با شناختی که فدراسیون کشتی از ایشان دارند،بیان داشت: فدراسیون کشتی انتظار دارد که این اردو با توجه به اینکه در رده پایه برگزار می شود از لحاظ کیفی وکمی در سطح خوبی برگزار شود.
IMG_4264
گفتنی است در این جلسه که بیش از دوساعت بحث تبادل نظر در موارد مختلف از جمله اسکان،تغذیه،ایاب وذهاب،وهمچنین تماس تلفنی وهماهنگی با فدراسیون کشتی برگزار وزمان شروع اردو وپایان آن وهمچنین مسئولیت ها مشخص شد.
ezadpoor
ایزدپور بعد از پایان جلسه در گفتگو با کبنا اسپورت با بیان اینکه این اردو برای اولین بار است که در استان برگزار می شود،اظهار داشت :بعد از تبادل نظر از بین دو شهر یاسوج وسی سخت ،با توجه به پتانسیل های که سی سخت داشت به عنوان میزبان این اردو انتخاب گردید.
وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی فرنگی کشور پنج روز و از تاریخ ۲۶لغایت ۳۰مرداد است،افزود:تمام امکانات در این شهرستان از جمله اسکان ،تغذیه،سالن های ورزشی واستخربرای بیش از هفتاد کشتی گیر ومربی مهیا ویک اوردوی خوب وپربار رابرای آنها رقم خواهیم زد.
IMG_4285
مدیر کل ورزش با اشاره به اینکه ۵۵ کشتی گیر ومربی از سوی فدراسیون کشتی در این اردو دعوت شده است ،گفت:از هر شهرستان کشتی خیز استان ۲مربی ودوکشتی گیر به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد.
ایزدپور باتاکید براینکه شهرستان دنا نیاز به یک هتل ورزشی دارد،افزود:با توجه به زیر ساخت های مطلوب به همراه آب هوای ویژه وپتانسیلی که دنا دارد میتوان شرایط رابرای اردو زدن بسیاری از تیمها ورشته های ورزشی در این شهرستان فراهم کرد.
IMG_4263
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
یاس
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر کل عزیز واقعا ازت ممنونیم.لعنت بر انهایی که قبلا سنگ اندازی میکردند.از این مدیر کل یاد بگیر با دید باز به کشتی نگاه میکنه.از همه اهالی کشتی و مدیر کل ممنونیم
Iran, Islamic Republic of
واقعا گستاخی وبی شرمی هم حدی داره .این اقایون کشتی استا. ..کن وخدایی کشتی استان را رها کن .تو همه را خون به دل کردی تا مبلغی که مدیر کل به حساب هیات کشتی برای جهانبخشی ریخته بود دادی وبیشترین بودجه را از تربیت بدنی گرفتی وحق الزحمه مربیان وداوران مسابقات را هم ندادی .این نیروهایی که دورت جمع کردیه هم همشون نیرویل درجه سه استان هستن.واقعا خجالت...........
Iran, Islamic Republic of
زحمت را یکی دیگر میکشه این ...فیس میکنن.
كوربخت
Iran, Islamic Republic of
سلام بر خوبانی و هیت کشتی دهدشت و سلام بر یوسفی هیت گچساران وبقیه
علی
United States
اردو بخوره تو سرشون
هيات
Iran, Islamic Republic of
به او کسی که اعتقاد وش دارین اینو همش گپ مفته. کو اسپانسر.کو حمایت کننده.ای آقایی که شما ایگیت اسپانسر جوسه هیچ کاری نکرده سی کشتی. به اندازه هم ای غذایلی که من جلسیل بی خاصیت کشتی خرده کار سی کشتی نکرده.بشنو وباور نکن. همش حرف الکیه... آقای همه فن حریف بگو ده میلیون تومانی که مدیرکل دا سی اعزام تیم نونهالان و پیشکسوتان چوش کردی.
عدالت
United States
تا جایی که من خبر دارم دقیقا روز انتخابات ریاست هیئت کشتی استان همین اقای .... و حرف توخالی زن .. مخالف ۱۰۰ درصد آقای سلیمانی بودن و هستن...اگه الان هم تو جلسات هستن از ضعف و . بودن هیئت و جناب . هستش...فقط دنبال منافع شخصی هستن و بس....در ضمن کار بیجا و بیخودیه برپایی اردو تو سیسخت...
سیاسی
United States
پور محمدی مث همیشه که ..داره و ....
من
Iran, Islamic Republic of
اصلاً هم نه ممنونیم آخه فتحی چی بلده ای خدا نگاه ورزش ما کسایی توشن هیچی بلد نیستن این همه خوب داریم تو این استان اینا چین.
قهرمان
Iran, Islamic Republic of
با سلام آخه خودتون نگاه نمیکنین آقای آرامیان قهرمان داده و ۶ وزن مسابقات کشوری نونهالان مال خودش بوده چطور شما تصمیم گرفتین هر شهرستان دو کشتی گیر و دو مربی آخه این آقا قهرمانی داد ایشون باید بتونه حداقل ده کشتی گیر بیاره هم قهرمان داده هم کشتی گیراش قهرمانان استانن میگین نه این گوی این میدون علی یارت.در ضمن با اردو تو سی سخت مخالف چون باید شهری باشن که مربی بیارن بچه ها اردو تیم ملی دیده بشن باید خانه کشتی شماره ۲ تهران بودن نه سی سخت اینجا پس رفته نه پیشرف ت.
جون ختو ول کنید
Iran, Islamic Republic of
اردویی که نتنها به درد کشتی استان نمیخوره.بلکه به ضرر همه تموم میشه.به جای این شوهای تبلیغاتی بیاید به زیرساختها اهمیت بدید آیا چهار روز تاثیری داره.
ارام
Iran, Islamic Republic of
رییس هیاتی که از کشتی گیر شایسته استانم... ملی شدن نتونست هیچ کاری بکنه و پول اه///ماس وابروریزی بعد از چند ماه داد ووقت نداره به مسابقاتش بیاد به درد رییس هیاتی نیخره ..............اینها همش نمایشه برای خودشون .از سلیمانی بپرسید....ر اختیارت گذاشتن و ماهی میلیونها تومان در امد داره چکار میکنی .چرا حق الزحمه مربیان و داوران را نمی دهی .این اقایونی که دور خودت جمع کردی نود در صدش نمی دونن کشتی چنه .........خد ابخشی .طا هری .پوش .حبیبی .کرمی رحیمی . صادق حسینی .پناه پوری و............بهترن یا اینها . واقعا حیا ................خواهش دارم منتشر کنید اقای کمایی
حسیبنی
Iran, Islamic Republic of
گذاشتن فتحی برای کمیته داوران کشتی استان واقعا خند ه دار است .........
منتقدهیات
Iran, Islamic Republic of
دوستان زیاد دل خوش به مقام نونهالان نکنید چون رده نونهالان اصلا رسمیت نداره.چون مسابقات آسیایی و جهانی نداره زیاد مهم نی وبقیه استانها روی رده های دیگه سرمایه گزاری میکنن.اگه راست میگین توی رده ای که تیم ملی داره و مسابقات آسیایی وجهانی مقام بیارید.اگه تونستیت تو رده نوجوانان جوانان وبزرگسالان مقام بیارید اون موقع میشود ادعای پیشرفت کرد.زیاد دل خوش به رده نونهالان نکنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایزدپور کجا و ورزش؟؟؟؟
ایزدپور ورزش را به فنا داده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای ایزدپور اگه برا افتتاحیه اردوی کشتی به سی سخت اومدی برا مردم توضیح بده که :
۱- چرا یک استخر رو برای ۵ سال متوالی به یک شخص اجاره میدین؟
۲- چرا بخشنامه واگذاری مکانهای ورزشی میگه واگذاری اماکن ورزشی به کارمندان دولت اکیدآ ممنوع است ولی جنابعای کوچکترین ملاحضه ای در رعایت بخشنامه نکردید و بر خلاف آن استخر سی سخت را برای چندمین سال متوالی به یک کارمند دولت و عضو شورای شهر واگذار کردید؟
۳- چرا بخشنامه واگذاری مکانهای ورزشی میگه اعضای کمیسیون واگذاری باید ۷ نفر باشن ولی شما با ۹ نفر کمیسیون رو تشکیل دادید تا اون جوری که میخواید بشه؟
۴- چرا با توجه به قانون معاملات کشوری حداقل مبلغ جهت اخذ استعلام بها از ۳شرکت کننده برابر ۱۲ میلیون تومان بوده ولی شما قیمت استخر سی سخت را ۱۱میلیون و ۹۹۰هزار تومان برآورد کردید که دیگران نتوانند در واگذاری آن شرکت کنند و به شخص مورد نظر خود واگذار کنید؟
۵- چرا درآمد استخر سی سخت به حساب هیآت واریز نمیشه و برای توسعه ورزش شنا مصرف نمیشه؟
۶- چرا مجلس تصویب کرده که اعضای شورای شهر نباید رییس هیآت های ورزشی باشند ولی شما توجهی نمی کنید؟
۷- چرا با توجه به حرف و حدیث های فراوان مجددآ استخر یاسوج را نیز به شخص مذکور اجاره داده اید؟
۸- با این واگذاری ها چه نقشی در ایجاد اشتغال برای جوانان داشته اید و چه نقشی در ایجاد و افزایش چند شغله ها در جامعه داشته اید جناب مدیر ورزش و جوانان؟؟؟؟؟؟؟؟
در صورت عدم حضور هم می توانید دلایل خود را در این سایت عنوان نمایید البته با توجه به شناختی که بنده از شما دارم بعید می دانم جوابگو باشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
البته اگه ایزدپور مثل افتتاح ورزشگاه یاسوج نیاد و پنجاه تا بنر نصب کنه و روشون بنویسه
ایزدپور خسته نباشی
ایزدپور خداقوت
مهندس ایزدپور ....
....
راستی ایزدپور مهندسی چه رشته ای داره و از کدوم دانشگاه گرفته؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ایزدپور از الآن داره خواب می بینه که روی بنرهایی که میخواد نصب کنه چه بنویسه که وقتی تو اخبار ورزشی کشور نشون میدن بیشتر جلوه کنه
دفه قبل نوشته بود مهندس ایزدپور خسته نباشی
ایندفه بنویس دکتر ایزدپور خسته نباشی
یا اصلآ بنویس پرفسور ایزدپور خسته نباشی
کی به کیه مگه کسی ازت پرسید ورزشگاه یاسوج که قبل از شما ۹۶% پیشرفت فیزیکی داشت رو چرا بنام خودت قلمداد کردی و سند زدی و خسته نباشید گفتی
اصلآ تو استان ما کی حواسش به ورزش و جوانانه
اگر هم با پارچه بنویسی بهتره چون مثل بنر انعکاس نور نداره و از همه زوایای دوربین ها خونده میشه
حق
United States
جناب منتقد هیات....واقعا از بیشعوری جنابعالیه که این حرفو میزنی....آینده نگری یعنی کشتی رده پایه...یعنی خردسالان و نونهالان...اینو بفهم...کیفیت و کلاس برگزاری مسابقات کشتی نونهالان خیلی بیشتر از کشتی نوجوانان و جوانان بوده خرفت
تک دانه
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت کشتی گیران عزیز ومربیان و داوران کشتی استان به دینت به مذهبت هیچ کجا اردو پنج روزه بر گزار نشد که بخواد در استان بدبخت ما برگزار بشه نصرت فتحی با سلیمانی با زد بندی که با اقای ککا حاجی سر مربی نونهالان داشتند میخوان این اردو را برگزار کنند جمع کن خ واهشن این حرف های مفت بی منطق ککا حاجی یک از بی اخلاق ترین مربیان ملی پوش بریت سابقه جوانیش در بیارید
احمد
United States
بر
مگ
Iran, Islamic Republic of
اخ اخ سی ن.. و س.. که باز هم گند زدند بی اخلاق ترین مربی استان خوزستان ک... بچه های نونهالان استان احتیاط کنید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مدالای نوجوانان بزرگسالان و جوانان تقلبین همه میدونن
حسینی
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار بر سابقه باشه مربیان استان ما که سابقشون خوبه خخخخخخ.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا جنابعالی که خودتو رئیس هئیت در شهرستان میدونی و اونوقت به مربی تیم ملی هم تهمت میزنی اتفاقا اخلاقش از جنابعالی که از نظر اخلاق بی ادبی در رتبه نخست هستی و ایشون به گرد پای شما و دوستات نمیرسن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1