تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : ۱۱۷۸۴۳

استخدام‌های اخیر جهاد کشاورزی قانونی است

۱۸
۰
کبنا ؛مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: جذب نیروی‌های جدید در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس تبصره ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری نیازی به آزمون ندارد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، به کار گیری ۳۲ نیروی متخصص در مشاغل مختلف سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به دلایلی به حاشیه رفت و در حالی که انتظار می‌رفت از پیگیری مسئولان این استان برای جذب چنین سهمیه‌ای قدردانی شود، تلاش‌های زیادی برای توقف جذب این سهمیه‌ها  و کارشکنی‌های آشکار، صورت گرفت.

 از آنجا که نص صریح قانون در تبصره ذیل ماده ۳۲ به هر سازمانی اختیار می‌دهد که بر اساس نیاز و شرایط خاص، تا ۱۰ درصد پست‌های مصوب آن سازمان نیرو به صورت قراردادی استخدام کند، ولی به علت سیل عظیم متقاضیان کار دولتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان بدون استفاده از این اختیار قانونی، با فراخوان عمومی در رسانه‌های جمعی از همه افراد دارای شرایط خواست تا مدارک خود را تحویل امور اداری دهند.

همین اتفاق هم افتاد و با هماهنگی همه نهادهای ذیربط از جمله سازمان بازرسی و استاندار، این فراخوان انجام شد و تاکنون ده‌ها برابر میزان این سهمیه، افراد اقدام به ثبت نام و تحویل مدارک کردند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که سازمان جهاد کشاورزی می‌توانست بدون درج آگهی و بر اساس نیاز اقدام به به کارگیری این نیروها کند چرا که این استخدام موقت و یکساله و بدون تعهد استخدامی است و بعد از آن می‌توان این قرارداد را لغو کرد؛ اختیاری که قانون آن را در اختیار روسای سازمانها قرار داده و در همه سازمانها چنین اتفاقی افتاده است

اسد پاریاد گفت: بر اساس تبصره ذیل ماده ۳۲ دستگاه اجرایی می تواند در شرایط خاص با تایید سازمان تا ۱۰ درصد پست های سازمانی مصوب خودشان را بدون تعهد استخدام و در صورت که اعتبار جذب انها تامین شود به صورت ساعتی یا کار معین تا حداکثر یک سال به کار بگیرد و می تواند بعد از پایان یک سال در صورت نیاز دوباره قرارداد را تمدید نماید.
وی بیان کرد: . که بر اساس این مجوز بنا بر اعلام نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد سهمیه ای برای انها که ۳۲نفر می باشند در نظر گرفتیم و به استان مربوطه اعلام شد و مجوز انها را طی نامه ای از سوی استانداری که تایید تامین اعتبار بود ارسال کردیم.
مدیر کل امور وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: مثل اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد در بحث اجرا با مشکل مواجه شده اند و اعتراضاتی را در پی داشته است.
تأیید مصاحبه مدیرکل امور ادرای جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/ آزمون نیاز نیست
وی ضمن تایید صحبت های مدیر امور اداری جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان این سازمان، به صراحت اعلام کرد این تعداد جذب نیرو نیازی به برگزاری ازمون ندارد و عزیزان با تکیه بر ماده۴۴قانون خدمات کشوری اعتراضاتی را داشتند که حضورشان اعلام می دارم این ماده فقط ویژه استخدام نیروهای پیمانی و رسمی می باشد.جهاد کشاورزی استان نیز هیچ تعهدی برای استخدام این افراد ندارد.
پاریاد خاطرنشان کرد: بعد از پایان یک سال قرارداد این افرادسازمان جهاد کشاورزی می تواند این قرار داد را لغو کند.
فرصت جذب این سهمیه محدود است/ قدردانی از پیگیری مسئولان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
وی اضافه کرد: برای جذب این تعداد نیرو در استان کهگیلویه وبویراحمد ما یک مقطع زمانی را نیز مشخص کردیم که در صورتی که بعداز اتمام این مقطع زمانی نتوانند این ۳۲ نفر را جذب کنند ما مجبور هستیم که مجوز را لغو و به استان دیگری ارسال کنیم.
این مسئول در وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از پیگیری‌های مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد برای جذب این سهمیه بکارگیری نیرو خاطرنشان کرد: در این وضعیت کشور و آمار بالای بیکاری، جذب این سهمیه و استفاده از آن جای قدردانی دارد.
وی بر هماهنگی‌ها و رعایت مواد قانونی در استخدام اخیر سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.
---------------------------------------
کریم بنام
---------------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
چقدر پول گرفتی خبر مفت میزنی.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل امور وزارت خیلی بیجا کرد مگر کشور صاحب ندارد که هرکس فکوفامیل خودش را همینجوری بدون قانون وارد کار سازمان جهاد کشاورزی کند اگر قرار است فامیل گرایی شود بگذار این استخدام صورت نگیرد
Iran, Islamic Republic of
می ترسم از فردای این دولت که دزدی هم قانونی بشه که البته شده ؟
داریوش
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم جهاد کشاورزی سلام

لطف بفرمایید و بگویید اصولا جهاد کشاورزی در این استان چه کار خاصی انجام میدهد
اگر جهاد مثلا از فردا منحل شود چند نفر متوجه میشوند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
صحیتهای این اقا درست است.ما هم قبول داریم.اما اصل موضوع این است که وقتی مدیر کل محترم ۳۲ نفر سهمیه گرفتند می بایست از افرادی که چندین سال در این سازمان به عنوان ناظر کار می کردند و در اولویت بودند استفاده می کرد اما متاسفانه ایشان ازبین اقوام و آشنایان خود و معاونین وی حتی از چند دستگاه بیرون هم چند نفر سفارش شده گرفته و جذب نمود و انهای که چندین سال سابقه نظارتی در این سازمان دارند سرشان کلاه رفته و هیچ جایی هم صدایشان شنیده نمی شود.فقط خدا خدا
Iran, Islamic Republic of
چرافقط نیروهای تاچگردون باید بیایند سرکار ها ایا اینهم طبق تبصره هست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
نماینده سازمان بازرسی و دیگر نهادهای مرتبط بر کار تشخیص صلاحیت و گزینش افراد نظارت میکنند بنابراین قصاص قبل از جرم و هوچی گری مشکلی را حل نمیکند بگذارید این ۳۲ نفر در استان جذب شوند راه برای دیگران بازتر میشود. کار معین که دیگر آزمون نمیخواهد ؟
v-f
Iran, Islamic Republic of
بر اساس این مجوز بنا بر اعلام نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد سهمیه ای برای انها که ۳۲نفر می باشند در نظر گرفتیم و به استان مربوطه اعلام شد و مجوز انها را طی نامه ای از سوی استانداری که تایید تامین اعتبار بود ارسال کردیم.

در صورتی که بعداز اتمام این مقطع زمانی نتوانند این ۳۲ نفر را جذب کنند ما مجبور هستیم که مجوز را لغو و به استان دیگری ارسال کنیم.

این جمله از یک مسول کشور ی شاهکار ادبیات استخدامی و اداری است
دو جمله متناقض
بابا بگین سلیقه ای و فله ی میخوایم استخدام کنیم ملت را سر کار گذاشتین
خیلی از افراد هستند که مستحق این کار هستند تکلیف اونها که وابسطه نیروهای کشاورزی نیستند چی می شود .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای xهر اداره حق داره نیروبگیره ....ولی نه از اقوام خودشان ..بذار استخدام صورت بگیره بعدش امار ۳۲ را میزاریم تو سایت ببینیم کی هستن ..ایا عدالت برقرار شده ویا اشنابازی
انصاف
Iran, Islamic Republic of
چرا دروغ میگی . این چه استخدامی بود که فقط مدیرکل و معاون خبر داشتند و چرا فقط فامیلای خودشون رو شامل میشد.
Iran, Islamic Republic of
کریم بنام تو که خودت از ۳۲ نفر هستی
Iran, Islamic Republic of
بررسی این موضوع که پذیرفته شدگان چه کسانی هستند و چگونه پذیرفته شده اند و چه مدرکی دارند و چگونه اطلاع یافته اند و چه نسبتی با مسئولین دارند کار سختی برای سازمانهای نظارتی نیست . به شعور و مشکلات مردم احترام بگذارید و فورا وارد عمل شوید و اگر اجحافی صورت گرفته برملا کنید و حق را به حقدار برسانید . بخدا خیلی عیبه در مملکت اسلامی شاهد چنین مسایلی بلشیم اعتماد مردم را خدشه دار نکنید . نباید مردم فقط زمان انتخابات مهم باشند .
روزبه
Iran, Islamic Republic of
بیبندوبار ترین شهر در کشور گچسارانه
شده خان و کدخدایی شده زمان قاجار . سرمایدار صاحب مال و جان مردم فقیر هستن. جهاد کشاورزی قسمت کوچکی از این بی بندوباری هست
Iran, Islamic Republic of
در جواب شهروند تو کشور ما استخدام شدن نیاز به سهمیه داره و رابطه ی فامیلی و البته یک درصد هم بر اساس زمین و ربطی به اقای تاجگردون نداره لااقل برای من که فامیل نزدیک تاجگردونم و چهار برادر تحصیل کرده ی بیکار دارم
بسيجي
Iran, Islamic Republic of
ما بسیجیان نمیگذاریم ادارت در استان فامیل بازی شوند.اگر اینجوری باشد که هر مدیر کلی با اختیار نیروهای استخدامی را بین اقوامای خودش ومعاونین ومشاورینش تقسیم کنه بقیه که به آقای روحانی وتاجگردون رأی دادن چی.در حکومت اسلامی ظلمی بدتر از این وجود ندارد.قربون قدمهای بچه های سپاه ، عنایت فرمایید شماها تذکر دهید.
سیفور
Iran, Islamic Republic of
این هم حتما گوشت شکار خورده وعسل وگردوش را برده حرف مفت میزنه همین اقا کمتر از پنجاه تا از فامیل هاش را استخدام نکرده،قسم میخورم سی ودونفرش با پارتی استخدام میشن.
Iran, Islamic Republic of
درزمان فروغی،نجفی وگرجی پور اینهمه بی عدالتی وبی قانونی نداشتیم. آقای گوهرگانی چه به سر این سازمان داری میاری
كوشك
Iran, Islamic Republic of
در استان کسی که بررسی کند وجود ندارد قبلا" سازمان بازرسی استان بود که توسط مدیران خریداری شد دلم میسوزد آقای کرمی میخواهد جلوی این بی عدالتی ها را بگیرد در اداره امور عشایر ۲۲ نفر از بستگان مدیر و ذیحساب جذب شدند وهرچه هم گزارش داده شد اقدامی نشد وای وای وای
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1