تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : ۱۱۷۸۳۵

زارعی: زمانی که پول بود، کاری نکردند/ ۵۴ درصد اعتبارات متعلق به بویراحمد

۱۳
۰
کبنا ؛ 

پیگیری مشکلات بخش سپیدار و منطقه محروم پشتکوه جلیل توسط نماینده بویراحمد و دنا+تصاویر
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، پیگیر مشکلات بخش سپیدار و منطقه محروم پشتکوه جلیل شد.


 غلام‌محمد زارعی عصر امروز و در سفری یک روزه پیگیر مشکلات مردم بخش سپیدار و همچنین منطقه محروم پشتکوه جلیل شد.
در این دیدار که تنی چند از مدیران‌کل استانی و مدیران شهرستانی به همراه اصحاب رسانه، نماینده بویراحمد را همراهی می‌کردند مشکلات این مناطق در حوزه‌های مختلف و در بازدیدی یک روزه مورد پیگیری و رسیدگی قرار گفت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس در اولین بازدید خود جاده پشتکوه جلیل را که اکنون در حال تکمیل شدن است مورد بازدید قرار داد و از پیمانکار این قطعه خواست تا هر چه زودتر تکلیف این ۱۲ کیلومتر از مسیر را مشخص کند.

 


 
زارعی در این بازدید با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های من در طول دوران نمایندگی خدمت به مردم منطقه محروم پشتکوه جلیل بوده است، اظهار کرد: مردمی که در طول دفاع مقدس این همه شهید تقدیم اسلام کردند و در سطح کشور حماسه‌ای بی‌نظیر از خود بر جای گذاشتند که مقام معظم رهبری نیز به دیدار این مردم غیور و سلحشور آمدند لذا اکنون وظیفه مسئولان است که مشکلات آن‌ها را در اسرع وقت برطرف کنند.

 


 
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه از محور دوراهی سپیدار به بابکان بازدید کرد و از پیمانکار این پروژه خواست تا کار خود را با قدرت ادامه دهد.

زارعی افزود: مشکل مطالبات پیمانکار هم به زودی برطرف می‌شود و امیدواریم که ۱۵ کیلومتر از تعریض و ساماندهی و آسفالت این جاده به زودی به اتمام رسد.

این نماینده مردم در مجلس با ابراز تأسف از این که در هنگامی که پول در کشور و اعتبارات فراوان بود این کار انجام نشد، افزود: اگر در دوره‌ای که اعتبارات فراوان بود این کار را انجام می‌دادیم اکنون نباید به زحمت تخصیص‌های ۱۵ تا ۲۰ و حداکثر ۵۰ درصدی را داشته باشیم در حالی که در دوره‌ای برخی تخصیص‌ها به ۱۲۰ درصد هم رسیده بود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس سپس به منطقه تنگ تامرادی سفر کرد و در جمع مردم روستای راجونه‌کاری قول آسفالت راه روستایی این منطقه به طول ۷۰۰ متر تا جاده اصلی را داد.

زارعی با حضور در مسجد جامع روستای مرکزی سپیدار با مردم به گفت‌وگو نشست و پی‌گیر تک به تک تقاضاهای آن‌ها برای رفع مشکلات شد.

 


 


 



بویراحمد با اختصاص ۵۴ درصد اعتبارات ملی در صدر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد است
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان بویراحمد با اختصاص ۵۴ درصد از اعتبارات ملی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۴ در صدر شهرستان‌های هشت‌گانه استان قرار دارد.
غلام‌محمد زارعی در جمع مردم بخش سپیدار در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر با بیان اینکه مهم‌ترین کاری که اکنون در منطقه سپیدار در حال انجام است مربوط به تعریض و ساماندهی جاده اصلی این منطقه است، اظهار کرد: این جاده باید از مشخصات جاده روستایی خارج و به جاده اصلی تبدیل شود.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: به همین منظور ۳۱ کیلومتر از جاده سپیدار حدفاصل دوراهی این بخش به سمت مناطق جلیل و بابکان در حال ساماندهی است که امیدواریم تا پایان امسال ۱۵ کیلومتر از این جاده آماده بره‌برداری شود.
زارعی با اشاره به اینکه بخشی از محور باغچه‌سادات ـ سرفاریاب از این منطقه عبور می‌کند یکی از دلایل ساماندهی و تعریض این جاده را وصل شدن جاده‌های مرکز استان به شهرستان‌های چرام و کهگیلویه دانست که مردم منطقه سپیدار از آن ذی‌نفع خواهند شد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه چرا در گذشته با آن همه اعتبارات محور سپیدار تعریض و ساماندهی نشده بود، افزود: وقتی تخصیص‌های ۱۲۰ درصدی با اعتبارات آن چنانی در دولت قبل وجود داشت نمی‌دانیم چرا برای ساماندهی محور که هر ساله تعداد زیادی کشته و تلفات می‌دهد کاری انجام نشد.
زارعی در خصوص تلاش برای زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی در این منطقه گفت: یکی از کارهای خوب در منطقه پشتکوه جلیل است که ۱۲ کیلومتر از راه ارتباطی این منطقه برای آسفالت در حال اجرای عملیات است.
وی با بیان اینکه برای توسعه شهرستان‌های بویراحمد و دنا تنها به اعتبارات استانی دل خوش نکرده‌ایم و اصولا اعتبارات استانی در برابر اعتبارات ملی بسیار ناچیز هستند، افزود: خبر خوش این که امسال بیش از ۵۴ درصد اعتبارات ملی مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان بویراحمد تعلق دارد.
این مسئول به دو کار و اقدام بزرگ در این استان که از محل اعتبارات ملی در حال انجام است یکی به راه‌آهن یاسوج به اقلید و دیگری به فرودگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: راه‌آهن و به صدا درآمدن سوت قطار در استان از آرزوهای دیرینه مردم و مسئولان بوده که اکنون در اقدامی بسیار بزرگ عملیات زیرسازی ۶ کیلومتر از راه‌آهن یاسوج به اقلید در حال انجام است و فرودگاه یاسوج نیز که سال‌ها با مشکل تطویل باند روبه‌رو بود در حال حاضر عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
وی با نوید به مردم سپیدار برای تأمین آب پایدار در این منطقه با حفر یک حلقه چاه عمیق و فراهم کردن اعتبارات لازم برای این کار گفت: در حال حاضر مدیرعامل آب روستایی استان در تهران و در آبفار کشور مشغول به انعقاد تفاهم‌نامه است.
زارعی از تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد و گفت: زمین‌ها و سالن‌های ورزشی به‌زودی پس از انجام تشریفات مناقصه در سپیدار و منطقه جلیل احداث می‌شود.
-----------------------------------------------------

گزارش: داریوش بهنیازاده

------------------------------------------------------


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چیشد حاجی ...دنبال بهانه هستی خب توهم ... داشته باش از مجلس پول بیار...دیدی فقط شعار میدادی بابا ایول ..مردم رو چی فرض کردی
بهنام
Iran, Islamic Republic of
مهر تأیید وزارت بر استخدام اخیر جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: جذب نیروی‌های جدید در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس تبصره ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری نیازی به آزمون ندارد.
به کار گیری ۳۲ نیروی متخصص در مشاغل مختلف سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به دلایلی به حاشیه رفت و در حالی که انتظار می‌رفت از پیگیری مسئولان این استان برای جذب چنین سهمیه‌ای قدردانی شود، تلاش‌های زیادی برای توقف جذب این سهمیه‌ها و کارشکنی‌های آشکار، صورت گرفت.
از آنجا که نص صریح قانون در تبصره ذیل ماده ۳۲ به هر سازمانی اختیار می‌دهد که بر اساس نیاز و شرایط خاص، تا ۱۰ درصد پست‌های مصوب آن سازمان نیرو به صورت قراردادی استخدام کند، ولی به علت سیل عظیم متقاضیان کار دولتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان بدون استفاده از این اختیار قانونی، با فراخوان عمومی در رسانه‌های جمعی از همه افراد دارای شرایط خواست تا مدارک خود را تحویل امور اداری دهند.
همین اتفاق هم افتاد و با هماهنگی همه نهادهای ذیربط از جمله سازمان بازرسی و استاندار، این فراخوان انجام شد و تاکنون ده‌ها برابر میزان این سهمیه، افراد اقدام به ثبت نام و تحویل مدارک کردند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد که سازمان جهاد کشاورزی می‌توانست بدون درج آگهی و بر اساس نیاز اقدام به به کارگیری این نیروها کند چرا که این استخدام موقت و یکساله و بدون تعهد استخدامی است و بعد از آن می‌توان این قرارداد را لغو کرد؛ اختیاری که قانون آن را در اختیار ر<سای سازمانها قرار داده و در همه سازمانها چنین اتفاقی افتاده است.
مهر تأیید وزارت جهاد کشاورزی بر این استخدام
در همین خصوص، اسد پاریاد به خبرروز گفت: بر اساس تبصره ذیل ماده ۳۲ دستگاه اجرایی می تواند در شرایط خاص با تایید سازمان تا ۱۰ درصد پست های سازمانی مصوب خودشان را بدون تعهد استخدام و در صورت که اعتبار جذب انها تامین شود به صورت ساعتی یا کار معین تا حداکثر یک سال به کار بگیرد و می تواند بعد از پایان یک سال در صورت نیاز دوباره قرارداد را تمدید نماید.
وی بیان کرد: . که بر اساس این مجوز بنا بر اعلام نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد سهمیه ای برای انها که ۳۲نفر می باشند در نظر گرفتیم و به استان مربوطه اعلام شد و مجوز انها را طی نامه ای از سوی استانداری که تایید تامین اعتبار بود ارسال کردیم.
مدیر کل امور وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: مثل اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد در بحث اجرا با مشکل مواجه شده اند و اعتراضاتی را در پی داشته است.
تأیید مصاحبه مدیرکل امور ادرای جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/ آزمون نیاز نیست
وی ضمن تایید صحبت های مدیر امور اداری جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان این سازمان، به صراحت اعلام کرد این تعداد جذب نیرو نیازی به برگزاری ازمون ندارد و عزیزان با تکیه بر ماده۴۴قانون خدمات کشوری اعتراضاتی را داشتند که حضورشان اعلام می دارم این ماده فقط ویژه استخدام نیروهای پیمانی و رسمی می باشد.جهاد کشاورزی استان نیز هیچ تعهدی برای استخدام این افراد ندارد.
پاریاد خاطرنشان کرد: بعد از پایان یک سال قرارداد این افرادسازمان جهاد کشاورزی می تواند این قرار داد را لغو کند.
فرصت جذب این سهمیه محدود است/ قدردانی از پیگیری مسئولان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

وی اضافه کرد: برای جذب این تعداد نیرو در استان کهگیلویه وبویراحمد ما یک مقطع زمانی را نیز مشخص کردیم که در صورتی که بعداز اتمام این مقطع زمانی نتوانند این ۳۲ نفر را جذب کنند ما مجبور هستیم که مجوز را لغو و به استان دیگری ارسال کنیم.
این مسئول در وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از پیگیری‌های مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد برای جذب این سهمیه بکارگیری نیرو خاطرنشان کرد: در این وضعیت کشور و آمار بالای بیکاری، جذب این سهمیه و استفاده از آن جای قدردانی دارد.
وی بر هماهنگی‌ها و رعایت مواد قانونی در استخدام اخیر سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.
ﺟﻠﻴﻞ
Iran, Islamic Republic of
ﻗﺒﻼ ﻛﻪ ﺧﻴﻠﻲ ﭘﻮﻝ ﺑﻮﺩﺧﻴﻠﻲ ﻫﻢ ﻛﺎﺭﺷﺪ. ﺣﺎﻻﺟﻨﺎﺑﻌﺎﻟﻲ ﺑﻔﺮﻣﺎ ﻛﻲ ﻗﺮاﺭﻩ ﻣﺜﻞ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ﭘﻮﻝ ﺑﻴﺎﺭﻱ و ﻛﺎﺭ ﻛﻨﻲ? !!! ﻟﻂﻒ ﺑﻔﺮﻣﺎﻳﻜﻲ اﺯ اﻳﻦ ﺑﺎﺯﺩﻳﺪﻫﺎﺗﻮ ﺑﺬاﺭ ﺑﺎﺷﺖ ﺗﺎ ﺑﺒﻴﻧﻲ اﻭﻧﺠﺎ ﭼﻪ ﺧﺒﺮﻩ
ﻳﻌﻨﻲ اﻭﻧﺠﺎﻫﻢ ﭘﻮﻝ ﻧﻴﺴﺖ ﻳﺎ ﻓﻘ. ﺑﺮاﻱ ﺑﻮﻳﺮاﺣﻤﺪ و ﺩﻧﺎﻱ ﺑﻲ ﺻﺎﺣﺐ ﭘﻮﻝ ﻧﻴﺴﺖ?!!!
بهنام اصلاح
Iran, Islamic Republic of
مهر تأیید وزارت بر استخدام اخیر جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: جذب نیروی‌های جدید در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس تبصره ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری نیازی به آزمون ندارد.
به گزارش کبنانیوز، اسد پاریاد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بر اساس تبصره ذیل ماده ۳۲ دستگاه اجرایی می تواند در شرایط خاص با تایید سازمان تا ۱۰ درصد پست های سازمانی مصوب خودشان را بدون تعهد استخدام و در صورت که اعتبار جذب انها تامین شود به صورت ساعتی یا کار معین تا حداکثر یک سال به کار بگیرد و می تواند بعد از پایان یک سال در صورت نیاز دوباره قرارداد را تمدید نماید.
وی بیان کرد: . که بر اساس این مجوز بنا بر اعلام نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد سهمیه ای برای انها که ۳۲نفر می باشند در نظر گرفتیم و به استان مربوطه اعلام شد و مجوز انها را طی نامه ای از سوی استانداری که تایید تامین اعتبار بود ارسال کردیم.
مدیر کل امور وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: مثل اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد در بحث اجرا با مشکل مواجه شده اند و اعتراضاتی را در پی داشته است.
تأیید مصاحبه مدیرکل امور ادرای جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/ آزمون نیاز نیست
وی ضمن تایید صحبت های مدیر امور اداری جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان این سازمان، به صراحت اعلام کرد این تعداد جذب نیرو نیازی به برگزاری ازمون ندارد و عزیزان با تکیه بر ماده۴۴قانون خدمات کشوری اعتراضاتی را داشتند که حضورشان اعلام می دارم این ماده فقط ویژه استخدام نیروهای پیمانی و رسمی می باشد.جهاد کشاورزی استان نیز هیچ تعهدی برای استخدام این افراد ندارد.
پاریاد خاطرنشان کرد: بعد از پایان یک سال قرارداد این افرادسازمان جهاد کشاورزی می تواند این قرار داد را لغو کند.
فرصت جذب این سهمیه محدود است/ قدردانی از پیگیری مسئولان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

وی اضافه کرد: برای جذب این تعداد نیرو در استان کهگیلویه وبویراحمد ما یک مقطع زمانی را نیز مشخص کردیم که در صورتی که بعداز اتمام این مقطع زمانی نتوانند این ۳۲ نفر را جذب کنند ما مجبور هستیم که مجوز را لغو و به استان دیگری ارسال کنیم.
این مسئول در وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از پیگیری‌های مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد برای جذب این سهمیه بکارگیری نیرو خاطرنشان کرد: در این وضعیت کشور و آمار بالای بیکاری، جذب این سهمیه و استفاده از آن جای قدردانی دارد.
وی بر هماهنگی‌ها و رعایت مواد قانونی در استخدام اخیر سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.
جليل
Iran, Islamic Republic of
تو خودت سالها تو استانداری مسئولیت داشتی چکار کردی؟!مثلا مدیرکل هم بودی!!!!!!!!!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
اگرکارکارنمیکردنداسفالتهای چندین کارخانه اسفالت شماراکی خریداری میکردوباکدام پول رفتی مجلس؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقی زارعی توکه همه اش دنبال تبلیغات انتخاباتی هستی ومی خواهی با تخریب گذشتگان خودنمای کنی ولی بدان که مردم هوشیار تر از شما هستند
شهدای جلیل
Iran, Islamic Republic of
حاجی جان بقول خودت ماحماسه آفرین جنگ بودیم واگرنمیدونی مابیشترین شهیدرادرشهرستان بویراحمدتقدیم این انقلاب کردیم،حالامیشه بفرمایی چکاربرامنطقه جلیل کردی ،چندنفرازبچه های جلیل پست دارند؟حاجی جان امسال به امیدطایفه جلیل نباش <به فکرنان باش...............؟؟؟؟؟!!!!
م
Iran, Islamic Republic of
نکته اول اینکه این آقای زارع شهر را رها و همش در روستاها در حال چرخش است .چرخشی که بوی تبلیغات انتخاباتی می دهد. البته وی سخت در اشتباه ست چون فکر می کند میتواند با وعده وعید و حرفهای گنده آنچنانی روستائیان ساده دل را فریب دهد اما نمیداند که چه بسیار ادم های فهیم و شایسته ای در همین روستا ها زندگی میکنند که قادرند براحتی در یک نگاه خدمتگزار وقتی خود را شناسایی نمایند . نکته دوم بر میگردد به این واقعیت که برای نجات و رهایی هر کارخانه ای از جمله کارخانه های قیر و اسفالت از رکود باید فضا سازی شود و جناب زارع هم برای یافتن بازار برای کارخانه های قیر خود باید زمینه احداث و یا تعریض جاده ها را با توجه به موقعیت نمایندگیش فراهم سازد در غیر این صورت قیر روی دستش می ماند و از حیض انتفاع ساقط می گردد
مصیب
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی خواهشا تخریب نکن.ببین چند تا روستای نگشته داری.سریع باش.
Iran, Islamic Republic of
حسن انسان باش
سجاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاجگردون گچساران رو گلستان کرده ده پانزده تا کارخونه جدید ، کارخانه های قبلی هم فعال. ، روستاها تمام امکانتشون براه پتروشیمی هم دیگه کارش تموم شده تازه جوونا همه سر کارن معتاد نداریم و... خدا کمکت کنه تاجگردون. ریا نباشه تبلیغاتش م وبه
نيكنام
Iran, Islamic Republic of
حاجی با یک تیر دو نشون میزنه ،هم مانور تبلیغاتی میده،وهم زمینه فعال بودن کارخانه های اسفالتشو فراهم میکنه!!!!!!!!!وهم هزینه تبلیغات انتخابات اینده رو تامین میکنه ،میگی نه نگاه کن! !
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1