تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۱۱۷۸۰۷

سفر مسئولان به سپیدار بویراحمد

۰
کبنا ؛نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی به همراه برخی از مسئولین استانی و شهرستانی از بخش سپیدار (بویراحمد) بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، مدیرعامل برق، مدیرکل بنیاد مسکن، مسئولان جهاد کشاورزی بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستان بویراحمد از بخش سپیدار بویراحمد بازدید و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد.
جذب ۲ میلیارد تومان برای بهسازی پشت‌کوه جلیل بویراحمد
بنابر این گزارش، زارعی نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به اقدامات خوبی که در طی سال گذشته برای بخش سپیدار انجام داده شده، گفت: تمام این خدمات ارائه شده برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما فقط به عنوان نوکر مردم و سرباز این نظام پیگیر انجام این خدمات بودیم.
وی بابیان اینکه پشت «کوه‌جلیل» یکی از محروم‌ترین منطقه بویراحمد است و در گذشته توجه خاصی به این منطقه نشده بود، تصریح کرد: خوشبختانه با پیگرهای که در تهران داشتیم توانستیم از محل اعتبارات ملی ۲ میلیارد تومان برای بهسازی و جاده سازی در پشت کوه جلیل جذب کردیم که این پروژه در حال کار است و پیشرفت خوبی داشته است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی از آسفالت ۱۲ کیلومتر این جاده در سال جاری خبرداد و گفت: با آسفالت و بهسازی جاده سپیدار به پشت «کوه جلیل» ارتباط مردم بویراحمد در منطقه جلیل با شهرستان رستم بهتر و آسانتر خواهد شد.
آماده‌سازی ۱۲ کیلومتر محور سپیدار جهت آسفالت
زارعی با اشاره به اینکه بخش سپیدار در محور یاسوج-سرفاریاب، دهدشت قرار دارد، اظهارکرد: در طی این دو سال ترافیک بالایی در این محور مشاهده میشود و جمعیت بالایی هم در این وجود دارد که نیاز داشتیم تا عرض جاده ورودی سپدار اضافه شود.
وی بیان کرد: با پیگری‌های انجام شده امسال از ۳۱ کیلومتر این محور خوشبختانه ۱۲ کیلومتر آن آماده شده و در سال جاری این مقدار آسفالت به بهره‌برداری می‌رسد و با افتتاح این ۱۲ کیلومتر دیگر شاهد تصادفات خونین نخواهیم بود.
رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شواری اسلامی از آسفالت روستاهای بخش سپیدار در چند سال اخیر خبرداد و گفت: در روستای سرتنگ سپیدار هم توانستیم، ۱٫۶ کیلومتر را با اعتبارات ملی که در مرکز پیگری کردیم شروع کنیم و در چند روز آینده عملیات زیرسازی آن تمام خواهد شد و آسفالت می‌شود.
زارعی گفت: عبور و مرور در روستای سرتنگ در زمستان امکان‌پذیر نبود و در بهار و تابستان به سختی بود که با افتتاح این پروژه تحول بزرگی در این منطقه صورت میگرد.
نماینده بویراحمد و دنا از اختصاص یک میلیارد از اعتبارات ملی برای بهسازی آب آشامیدنی بخش سپیدار خبرداد و گفت: این پروژه بزرگ هم خدمت بی‌منتی است برای مردم این منطقه و پاسخی به محبت‌هایی این مردم ولایت‌مدار که جوانان و عزیرانی زیادی را به نظام هدیه دادند.
گازرسانی به سیوکی جلیل/ کلنگ‌زنی سالن ورزشی جلیل بویراحمد
زارعی در جمع مردم «سیوکی جلیل» گازرسانی به منطقه جلیل در سال گذشته را از دیگر خدمت نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: از همان روز اول حضورم به عنوان خدمت‌گذار مردم در مجلس قول دادم که تمام توانم را برای خدمت رسانی به مردم می‌زارم و هم اکنون به عهدم به مردم وفادار بودم.
زارعی در سفر به روستاهای بخش سپدار  گفت: به زودی سالن ورزشی منطقه جلیل با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان با حضور مسئولین کلنگ‌زنی خواهد شد.
بر پایه این گزارش، زارعی بعد از بازدید از روستا در جمع مردم سپیدار حاضر شد و مشکلات مردم این منطقه را بررسی کرد.
تصویب اعتبارات لازم برای مکانیزه کردن کانال‌های آب کشاورزی بخش سپیدار
رئیس جهاد کشاورزی بویراحمد از تصویب اعتبارات لازم برای مکانیزه کردن کانال‌های آب کشاورزی سپیدار در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد خبر داد.
منوچهر محمدی امروز در بازدید از مناطق مختلف بخش مرکزی بویراحمد در جمع خبرنگاران به استعداد بالای کشاورزی و باغداری در منطقه سپیدار اشاره کرد و گفت: سپیدار برای کشاورزی و باغداری از بهترین زمین‌ها و منابع خوب آب برخوردار است هر چند که سطح ارتفاع بالایی دارد.
وی گفت: در زمینه باغداری و تأمین محصولات از بهترین محصولات استان در این بخش تولید می‌شود و به همین منظور باید زیرساخت‌های کشاورزی را در سپیدار بیش از پیش فراهم کنیم.
وی به کارشناسی میدانی که از نیازمندی‌های این منطقه صورت گرفته خبر داد و گفت: به همین منظور از اعتبارات سال ۹۳ تعداد سه جدول تأمین آب که جدول سنتی بودند به مکانیزه و جدول بتنی تبدیل شدند که اعتبار این جداول ۱۷۰ میلیون تومان بود و در آینده نیز از این دست اقدامات خواهیم داشت.
این مسئول یکی از مشکلات اساسی کشاورزی شهرستان بویراحمد و به خصوص در بخش سپیدار را در بحث نشت و هدرروی منابع آبی و سنتی بودن این جداول دانست که عملا بخش اعظمی از منابع آب از حیث انتفاع خارج می‌شوند.
محمدی بیان کرد: بر همین اساس بتنی کردن کانال‌های آب کشاورزی در دستور کار است که بخش اعظمی از سه کانال سپیدار کار شده و تکمیل این جداول در دستور کار است و امسال در کمیته برنامه‌ریزی بویراحمد با مساعدت‌های نماینده بویراحمد اعتبار لازم برای آن مصوب شده است.
رئیس جهاد کشاورزی بویراحمد خاطرنشان کرد: به محض تزریق نقدینگی ادامه کار تکمیل سه جدول مکانیزه بخش سپیدار برای رونق بخش کشاورزی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
IMG_0347 IMG_0311 IMG_0318 IMG_0319 IMG_0329 IMG_0339 IMG_0350 IMG_0367 IMG_0375 IMG_0398 IMG_0387 IMG_0394 IMG_0393 IMG_0443 IMG_0461 IMG_0432 IMG_0455 IMG_0457 IMG_0447 IMG_0429
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع
مرادي
Iran, Islamic Republic of
باز هم موسم انتخابات شد. و شروع سفرهای تبلبغاتی ،خدایا ما را از این ظاهرسازیها نجات بده!!!!
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
سلام
سپیدار دهستان است نه بخش
تشکر
فرشید
Iran, Islamic Republic of
حاجی بافرج الله زارع تبلیغ میکنی....متاسفیم
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع از اول انتخابات تا الان همینجور بودن برادر بی انصاف نباش
توفیقیان
Iran, Islamic Republic of
خداقوت زارعی
خدمتگزار
Iran, Islamic Republic of
دوران حاجی به پایان رسیده
سپیدار مرکزی
Iran, Islamic Republic of
ز اقای زارع به خاطر خدمات روستاییش تشکر می کنم
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی اهل شانتاژ و تبلیغ نیست اقای زارعی بارها نشون داده مرد عمله ...درود بر شرفت
Iran, Islamic Republic of
چرا وقتی موقع تبلیغات میشه همه خوب میشن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1