تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۱۱۷۶۴۰

شهید خسروانی‌نژاد: مراقب باشید در آموزش و پرورش رابطه جای ضابطه را نگیرد

۲
۰
کبنا ؛

در وصیت نامه شهید هوشنگ خسروانی‌نژاد آمده است: از مسئولان می‌خواهم برای رضای خدا کار کنند و در آموزش و پرورش خدای ناکرده رابطه جای ضابطه را نگیرد.


shahid
 شهید هوشنگ خسروانی‌نژاد در سال ۱۳۴۹ در دهستان دشت روم از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد متولد شد.

در آن زمان در نزدیکی خانه خسروانی‌نژاد، دبستانی نبود اما به دلیل علاقه او به علم و دانش، به رغم مشکلات زیاد و کمبودها، مسافت طولانی را طی می‌کرد و تحصیلات ابتدایی را در مدرسه گوراپ و مله جی پشت سر گذاشت.

او برای ادامه تحصیل در دوره راهنمایی به شهر یاسوج رفت و دور از خانواده ادامه تحصیل داد؛ بعد از مقطع راهنمایی با علاقه‌ای که به شغل مقدس معلمی داشت وارد تربیت معلم شهید رجایی گچساران شد.

شهید خسروی نژاد در طول تحصیل در دانشسرا، چندین بار به جبهه اعزام شد و در نهایت در تاریخ ۲۹ بهمن ۶۴ در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید

من از مردم شهید پرور ایران می‌خواهم که‌ به یاری اسلام و امام بشتابند و پشتیبان ولایت فقیه باشند و به ندای خدا که در قرآن می‌فرماید اطیعواالله و اطیعوالرسول و اولی الامر منکم، لبیک گویند و عمل کنند و قدر این پیر جماران را بدانند و به او لبیک گویند.

 از مسئولان می‌خواهم که برای رضای خدا کار کنید و خصوصاً در آموزش و پرورش نکند که خدای ناکرده رابطه جای ضابطه را بگیرد و عده‌ای با نام اسلام به اسلام ضربه بزنند و گاهی دوستی و آشنایی باعث شود که مسئولیت را از یاد ببرند.

در پایان از هم‌کلاسی‌های عزیزم می‌خواهم که با درس خواندن خود، راه شهدا را ادامه دهند و از آنها می‌خواهم که اجازه اخلال و زورگویی به کسی را ندهید و برای آنچه در قرآن می‌فرماید عمل کنید، قرآن بخوانید و امام را دعا کنید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روحش شاد ویادش گرامی باد
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد عموجان🌹
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1